Teh horror! Odata cu venirea crizei, decizia majoritatii companiilor a fost de reducere pana la anulare a bugetelor de publicitate. Cele care au pastrat cheltuieli de advertising, le-au directionat in zone sigure, cu demografic generalist. In aceste conditii site-uri precum dob.ro sunt, financiar, imposibil de tinut pe linia de plutire. Ce va propunem: dob.ro va […]

Chestii. Ieri am prins 3 curente de gandire in ziua de azi in advertising si zonele conexe: Baietii destepti. Care au fost destul de destepti sa faca niste campanii si sa incaseze niste bani multi, pee care nu i-au spart pe salariile umflate ale angajatilor, ci i-au pus la saltea. Criza de acum nu ii […]

sau “de ce e uşor să fii blogger şi greu să fii blogger important” Federal Trade Comission, o instituţie care protejează consumatorul din America, a modificat regulamentul prin care se face reclamă în America. Regulament, aplicabil în America, modificat ultima oară în 1980. Aţi observat că am zis “america” de trei ori, da? Nu e […]

În 1999 scriam emailuri lungi oamenilor de la AP, care raportau parcă dintr-o altă parte a lumii despre mineriade. Nu mai reţin exact despre ce, dar ţin minte că erau inexactităţi grave în ştirea care apăruse pe fluxurile internaţionale. Mi-am adus aminte de asta după ce am văzut un interviu cu o domnişoară studentă şi […]

De ce ai face aşa ceva? OK, o faci, dar scopul e să manipulezi fără să fie atât de evident că e un profil fake, făcut de nişte penelişti proşti. Pentru că dacă se prinde lumea că e fake, te blochează. Şi ai picat de prost. Hai mai bine să băgăm nişte display advertising cu […]

Cristi Petriceanu, directorul general al Netbridge Investments, care administreaza agentia de publicitate online Boom Advertising, paraseste compania, anunta Augustin Roman, directorul executiv al publisherului Gazeta Online, pe blogul sau. Ce prostălăi! Ha ha! Auzi la ei, director executiv! Băi inculţilor, omul este PROPRIETAR la Gazeta Online, da? El a scris, cu mâna lui de tăntălău […]

Annie e tipa care a făcut pozele alea mişto pe care le vedem în revistele americane. Acum are probleme financiare. S-a împrumutat de 24 milioane dolari, garantând pentru asta cu fotografiile sale. Şi nu prea poate plăti. Povestea este în NYTimes (sau versiunea scurtă în EVZ). După ce am citit ambele  articole am reţinut câteva […]

Toata floarea cea vestita a intregului Apus, pe un tabel unde n-au platit fie prima transa, fie a doua, fie pe nici una, pentru serviciile SATI. Ca deh, criza e grea.

Zilele trecute m-am intalnit cu doi oameni din advertising. Si le-am pus intrebarea din titlu, care ma macina de ceva vreme. Raspunsul a fost “nimic”. Nu le poti vinde nimic, ca ei nu cumpara nimic. Ei vor doar circ, nu au chef de informare sau de reclame. În conditiile astea, bataia de audienta dintre Diaconescu, […]

Chestia asta se poate rezolva în doi paşi extrem de simpli: Scrii un articol al naibii de prost. Nu prost în sensul “am citit un articol la zoso şi l-am rescris peste 2 luni că nu se prinde nimeni” cum fac prietenii mei mariusescu şi dece, ci prost de-a binelea. Cât mai analfabet, cât mai […]

Partenerii gsp pe strategie de creaţie şi pe creaţie sînt oamenii de la Headvertising, cei care au cîştigat Golden Drum la Portoroz cu campania gsp din 2003 şi Marele Premiu la Effie România cu campania gsp din 2006. Ce mişto. Tot ei au tradus mottoul UEFA “we care about football” şi l-au făcut slogan românesc? […]

Majoritatea americanilor arunca vina pentru izbucnirea crizei economice pe mass media si pe agentiile de advertising, pentru ca i-au facut sa cumpere ceea ce nu isi puteau permite. 66% dintre americani cred ca agentiile de advertising poarta o parte din vina pentru situatia economica actuala, pentru ca au indemnat oamenii sa cumpere lucruri de care […]

Un clip tâmp (new link) de promovare a unei emisiuni care va fi difuzată la o ora imposibilă (23.45, pentru că bloggerii sunt nişte imbecili care vor sta la ora aia sa se uite la o emisiune cu 99% şanse să fie proastă) are 996 afişări la ora asta. Filmat profi, cu ţâţe, cu un […]

Varianta romaneasca a celebrei revista economice Forbes se lansează azi in Romania. Cu surle si trambite. Asemene altor branduri de succes, vine cu numele. Dar oare e acesta destul de puternic pentru a vinde? Ce trebuie să aducă revista Forbes în România pentru a face succes? O echipa editoriala care sa stie despre ce vorbeste. […]

Business Week si-a dat obstescul sfarsit. Bun. O revista aproape inutila in peisajul publicistic romanesc. Zvonurile spun ca pe margine a iesit la incalzire si Capital si se pregatesc si ei de reorganizare sau deces. Mai prin vara asa asteptam si Gardianul, Gandul, Playboy, Maxim (dacă o mai exista) si vreo 2-3 televiziuni. Rachad are […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile