Așa. Practic, tot departamentul de marketing a zis “nu mai știm ce să mai facem”, așa că au apelat la ideea asta. Transformă-ți clienții în ambasadori de brand! Câștigă 50 lei enervându-ți prietenii!
Orice mai puțin să facă un produs mai bun. Nu știu cât de bun e produsul lor, dar clienții lor i-ar lăuda și apăra pe gratis dacă ar face un produs mai bun.
Altfel, nu pot să cred că toate activările alea stupide de pe la festivaluri nu au funcționat. Deci da, tot departamentul de marketing de la Raiffeisen trebuie să plece acasă, asta spune poza asta.
Și mai e ceva. Toate firmele au câte un program din ăsta, dar angajații nu prea se înghesuie să-și aducă prietenii acolo, chiar și pentru 500€ de om. Nu-mi dau seama de ce. Chiar nu-mi dau seama.
Oameni răi…
Dezaborare prin apel telefonic? Și cum procedăm, îi rugăm frumos?
În altă ordine de idei, deși sunt client de vreo 12-13 ani, mizeria aia de Smart Mobile și SmartToken se dezactivează random, periodic, atunci când ți-e lumea mai dragă.
Și să reiei toată procedura durează cel puțin 10 minute, timp în care dacă ești undeva și trebuie să faci o plată, o să fie foarte distractiv…
Până în acest moment nu am găsit totuși o alternativă mai bună. Dacă aveți, aștept sugestii. PS: ZERO TOT, cu tranzacții lunare de minimum 2000 Lei.
PS2: Mai am la CEC un card (făcut în același timp cu creditul). Ăștia sunt din secolul trecut la orice capitol. Mobile Banking și Internet Banking sunt servicii separate care costa separat. Orice transfer costa 4.80 Lei.
pe ios aplicatiile rzb merg impecabil. cred ca e singura aplicatie din telefon ce nu a facut vreodata probleme.
@Robert – Folosesc iPhone 12 Pro Max cu IOS 15.3. Aplicațiile SmartMobile și SmartToken, periodic, se resetează fără motiv și necesită reluarea procesului.
De aproape 2 ani imi iau salariul in cont Unicredit. Comision zero la transfer/plati online/plati cu cardul/extrageri cash. Recunosc ca am extras bani doar de la bancomate din retea, nu stiu ce se intampla daca ma duc la alta banca sa extrag. Aplicatie decenta, nu folosesc plata cu telefonul deci posibil sa nu aiba sau sa coste(folosesc cardul mereu).
Nici comision de intretinere cont, nici nimic.
@Mihai: well, dubios
Folosesc de 4 ani aplicatia de mobil de la raifeissen si nu am avut niciodata vreo problema. La fel si Smart Token de cand a aparut. + Apple Pay. Pe iOS cel putin, este impecabila aplicatia. Am un iPhone X de 4 ani.
Stai intr-o zona cu internet prost, in sensul de se intampla des sa primesti ‘timeouts’? Sau utilizezi aplicatia prin metrou?
Sunt la BRD de vreo 10 ani. Nu am avut niciodata probleme cu aplicatia lor.
Georgică, de la BCR. Singurul comision plătit a fost la ceva cumpărat din Polonia – comision de schimb valutar RON – PLN. (Rulaj minim 600 lei lunar).
Aceeași experiență ca Mihai și aici
@Nicu ai uitat 1-2 zerouri? Cum adica rulaj 600 lei lunar?
@chris06: Depinde de conventia firmei cu banca, poti sa iti faci un card mai „smecher” cu care scoti bani de la orice bancomat, fara comision.
Aplicatia merge bine, si pe android si pe ios, in ambele iti poti adauga cardul la apple pay/google pay si platesti cu telefonul fara probleme.
Eu o să recomand UniCredit, fidel de mulți ani iar aplicația e foarte ok.
Confirm ce zice @Mihai. Chiar si mai frumos, din doua telefoane cu IOS, aceeasi versiune, doar unul imi cere din cand in cand sa reactivez SmartToken.
In acceasi linie cu Mihai: nici o pb cu Raiffeisen, impecabil pe ios.
Salariu la ING. Nici un fel de comision. Dar și la ei aplicația decide din când în când să facă figuri gen dezactivează face ID. Își dă singură un fel de reset. Și bomboana de pe tort e că s-au gândit ei că la parolă e obligatoriu să folosești tastatura numerică. Să nu cumva să poți folosi un password manager..
Ghinion. Văd că se spune că pe iOs merge impecabil. Și pe Android la fel. La mine, cu OnePlus 7, de 3 ani, aplicațiile Raiffeisen merg perfect, fără oprire, mai puțin mizeria aia de RaiPay. Mi-am înrolat în Google Pay cardul de la Orange Money (pe care-l pot alimenta fără comisioane din contul Raiffeisen) și plătesc relax cu telefonul oriunde.
Se pare ca strategia aia cu hai sa oferim pret de dumping pt servicii si peste un an ridicam comisioanele cat mai subtil posibil, ca multi raman din lene cu noi, nu mai prinde la management?
Mizerie de marketing la raiffeisen. Primesc lunar oferte de credite cu formulari de parca imi dau banii gratis ca doar ne cunoastem.
Cand am avut nevoie de ipotecar a fost singura banca unde nu ma incadram in suma dorita. Singura. La bcr au ras de mine cand au auzit ca’s client rzb de 10 ani si nu am primit nici macar oferta de la ei.
Când mi-am închis contul curent la ei, mi s-au explicat „beneficiile” pentru a nu îl închide. Printre altele, citez „un card de cumpărături fără costuri”.
Exprimare de ofițer bancar…
Poate îți dădeau direct card de Kaufland…
voi chiar aveti bani de ținut in bănci?
voi chiar aveti prieteni?
nu, dar oameni cărora vreau să le fac rău…
Îl rogi pe Buhnici…
In 2020 cănd aveam două job-uri și m-am dus să le cer un card de cumpărături fără rate s-au pișat pe mine. Acum că pe hărtie sunt șomer imi trimite Sorina mesaje cu oferte de creditare. Well, a venit răndul meu să mă piș eu pe Raiffeisen.
PS: Decât să-i faci omului o ofertă jignitoare mai bine îl refuzi.
ce taraneala a la revolut. pt mine rf sunt mizerabili. le-am fost client in trecut, am intrebat de un credit. au cerut 3 ani de vechime, cand ing-ul se multumea cu 1.
Asta cu vechimea la locul de munca ce logica are? Ma refer aici la min. 3 ani. Hai ca inteleg 6 luni – 1 an, dar mai mult de ce ai avea nevoie? Nu vrei indivizi care schimba des locul de munca, ce sunt usor suparabili si imediat cauta altceva? Mi se pare aiurea ca sa ma angajez undeva si sa astept 3 ani sa pot cere un credit. Imi amintesc ca acum 10 ani cand am luat credit, m-a intrebat ofiterul de credit cat de serioasa este firma la care lucram… pai do your own research, ce vrei sa iti spun ca e firma naspha si nu platesc la timp :)).
a si apropo, ING au cerut doar 12 luni „continuitate”, adica nu neaparat la acelasi angajator, doar sa ai 12 luni fara pauze mai mari de 1 luna
Asta e o intrebare de copii, raspunsul e evident – banca trebuie sa minimizeze riscul de neplata. Cauta sa se fereasca de clienti care nu au continuitate si care schimba des angajatorii, pentru ca, in pauzele dintre joburi, daca mai apar, TOT AI RATA de platit. Din ce?
Am avut colegi ce au renuntat la Raiffeisen pt ca sunt varza si cand esti varza la servicii nici un departament de marketing nu te salveaza. Pb la activarea de card, la plati online, call centerul e o gluma proasta, etc.
Cand am plecat de la ING, am avut si Raiffeisen pe lista. M-am dus la cel mai apropiat sediu, am vazut coada imensa formata afara, am zis PAS.
Unde ai plecat? La mai bine?
Revolut da 150 pe cap de vita furajata la ei…
au dat si 30, nu-i judeca dupa cat dau fix acum ca poate s-a marit sacul temporar
Da, au fost si perioade cand nu au dat. Dar cred ca e o disperare de a gasi clienti din partea bancilor / fintech-urilor. Ca in ultimele 2 luni au crescut gradual de la 50 la 100 si acum 150. Probabil se fac acusi rapoartele financiare, si da bine sa ai cat mai multi clienti.
Sistemul în sine e sistem de afiliere, exact ce faci și tu. Care e schema și de ce ești nervos?
Raiffeisen e cea mai jegoasa banca pentru mine. Nu stiu cum se mai comporta acum, dar in urma cu vreo 6-7 ani, cand aveam card de salariu la ei, plateam comision lunar de administrare, comision anual de administrare si comision la orice retragere din bancomatele lor. Nu mai vreau sa imi amintesc cat de urat s-au comportat cand a decedat tatal meu, care avea un credit de nevoi personale la ei si mai avea de platit cateva sute de lei din credit.
Era un pachet cu Zero Tot, fara aceste comisioane. Am aflat intamplator de el si am scapat de bani cheltuiti aiurea.
Aveam un card de credit la Raiffeisen acu 10 12 ani. Nu cine stie ce suma, 5000 de lei. Era un MasterCard si era bun ca eram intr-o perioada in care calatoream des si era ok cu accesul la longe-urile bune de prin aeroporturi, plus ca la o adica puteam sta la hotel cu el, era embosat si iti dadeau chitanta cu flic-flac, nu cu pos ca nu aparusera asa ca putea sa fie gol (cardul) tot gaseai unde sa pui capul.
Well a fost ok citiva ani, si primesc o hartie de la Raif cum ca gata, nu mai am card. La intrebarea mea rezonabila „de ce” la call center nu a fost nimeni in stare sa mi raspunda nimeni. M-am dus la agentie sa mi inchid contul, m-au intrebat femeile alea de ce, le-am arata hartia, a mai trebuit sa platesc vreo 300 de lei inchiderea lui. Ma rog, aveam un pic de draci dda am zis ca dau oricit sa scap.
A doua zi primesc telefon si o cucoana ma intreaba de ce nu mai vreau card. Ii explic situatia. Zice ca e ciudat si revine cu telefon. Sa ne intelegem, eu voiam cardul ala ca era f f f ok, 40 de zile perioada de gratie, embosat – chestii. A revenit o alta cucoana, i-am explicat si ei acelasi lucru. Nothing. Apoi ma tot sunau la cite 2 3 luni sa mi propuna diverse carduri/credite. La ultimul apel i-am transmis operatoarei ca religia ma impiedica sa folosesc servicii bancare . Nu m-au mai cautat.
Singura mea explicatie e ca probabil i-am futut gagica directorului de operatiuni carduri fara sa stiu cine e tipa si omu’ s-a razbunat.
Eu nu-mi mai fac nimic la Raiffeisen – poade doar un credit cu dobanda negativa!
Raiffeisen sunt specialii aia care il aleseseră pe Djokovik ambasador de brand si umpleau LinkedIn-ul cu cat de mândrii sunt de performantele lui in timp ce închideau casieriile de la filiale in draci de stateam 2h la coada la singura casierie din oraș sa depun 300 euro in cont. Apoi au aplicat dobânda pentru toata descoperirea de card chiar daca plătisem 99% din sold la finalul perioadei de gratie (eroare de tastare a sumei returnate). Se pare ca nu prea au fost de succes masurile de optimizare a interacțiunilor cu publicul.
Au ciordit idea de la Revolut care ofera 50 de euro, si au zis ia sa ciordim si noi mesajul dar sa punem 50 lei pt sarantocii din Ro
There are only 7 days left to earn an easy €50!
Au ciordit pe ma-sa, Credit Europe Bank facea asta acum 14 ani. Unii dintre voi va comportati de parca, pana la Revolut, nu ati mai avut carduri. Inteleg nevoia de a rezerva hoteluri fara stirea nevestei, de a cumpara chiloti din mall pt amanta, and so on, dar sa stiti ca unii dintre noi avem memoria mai lunga decat a unui caras auriu.
Scuze de hate, dar sunteti mai obositori decat o secta, martorii lui bitcoin, Musk si Revolut.
Card avantaj ftw!
Nu prea mai plătesc nimic mai scump de 4-500 de lei fără rate de vreo 10 ani. Pe mine mă ajută la economisit, recunosc.
Am avut și eu, acum mai bine de 15 ani, un card de salariu la ei. Într-o zi, când am mers la bancomat să scot ceva bani, am găsit un card uitat în bancomat. Eu, de bună credință, m-am prezentat la ghișeul băncii și am povestit ce s-a întâmplat. M-au tratat mizerabil, ca pe un infractor, ca și când eu aș fi fost cel care a furat cardul. De atunci nici nu mai vreau să aud de ei.
Pot sa dea cat vor. Sper sa ii vad in faliment si pe ei si pe ING si pe toti astia cu case automate si cu servicii online nefunctionale si cu UX/UI jenant.
e bun produsul lor pe PF. pe PJ e varzau, internetul anilor 90 isi cere inapoi elementele
Revolut doar campanii de genul ăsta de când au de când au apărut în România, dau chiar 150 lei pe om. De ce nu ar face și alții?
Folosesc aplicația YouBRD și nu am probleme cu ea. De fapt cred că BRD de vreo 2 ani nu m-au deranjat deloc. Totul a fost OK, nu am avut probleme nici cu cardul (am Mastercard Gold) nici cu aplicația.
De vreo săptămână văd că au făcut update la YouBRD și am niște opțiuni noi.
BT tind să cred că rămâne ce-a mai bună bancă românească, per total. Ok, mai au pe ici-colo comisioanele alea la transferuri, să spunem, de 5-10 ron sau cât or mai fi, dar e probabil cea mai modernă bancă de la noi, care investește în asta+ cea mai mare rețea de ATM-uri.
Opinie personală, au și curs valutar bunicel. Văd că există un hate la adresa BT și nu înțeleg de ce.
Pot să retrag cash și altele la ATM, doar cu telefonul, din BT Pay, fără a fi nevoit să am cardul, la mine, fizic.
La BT e bine să fii doar acționar, nu să și lucrezi cu ei, măcar așa de comisioanele alea de care îs beliți clienții, să-ți intre și ție niște dividende.
daca ai chef iti scriu o compunere de 30 mii de cuvinte cu subiectul „de ce BT sunt idioti”, dar in linii mari pe mine ma dispera – comisionul de incasare in cont, comisionul cand trimiti la altii din bt (parca l-au scos, nu bag mana in foc), comison pt sms-uri pe tranzactii, angajati cretini, proceduri retarde, bagat pe gat neo care e mult inferior solutiei vechi, necesara prezenta in filiala ca sa inchizi un depozit pe 3 ani deschis din online, 30 de foi cu vreo 20 de semnaturi necesare pentru ridicata suma de creditare pe un starbt de la 2000 la 3000 ron (ala il folosesc si ma fortez sa nu sar peste acea suma /luna) cand in contul curent si depozite la bt exista peste 80k ron, am pierdut 30 de minute ca am fost bou in octombrie cu faza asta, cand mi-a intins foaia sa ii completez declaratie ca stau in chirie si ce valoare are chiria si ce salariu are sotia, si drept de interogare anaf pentru 1k ron crestere trebuie sa repet de la 2 la 3k ron, cand iarasi repet erau 80k ron in conturile mele si lunar intrau cam 15k. intre timp am migrat spre unicredit unde la fiecare tranzactie mai semnez 10 pagini de gdpr si 10 pagini la orice investitie, dar macar fac asta stand jos si nu in picioare ca la filialele BT unde iti arata clar locul – ca fazanul la taiere
birocratia nu o sa moara niciodata, singurii care vad ca sunt mai ok pe zona sunt ing dar aia efectiv isi bat joc de clienti cu aplicatia inapta dupa schimbarile din 2010-2012 cand au distrus o aplicatie care mergea perfect si are cu 3-5 ani inaintea tuturor
Da, clar, opinii și opinii, însă tot e mai ok decât CEC Bank, BRD, BCR, ori alte anomalii.