Hai să mai ratăm apariţia într-un material ce se anunţă de mare angajament.
Realizez un material, mai amplu, despre publicitatea pe blog-uri. Perspective, conditii, idei, influente etc.
Deci material amplu, nene! Treabă serioasă, nu prostii însăilate la repezeală, cum fac alţii. Noi, la fabrica noastră, ne purtăm munca cu mândrie şi se vede că suntem cei mai buni de judeţ!
Ati avut pana in prezent publicitate pe blogul personal? Ce companii s-au aratat interesate de acest prospect?
Dacă răspund nu aici câştig ceva? Cât de greu e să se uite pe blogul persoanei căreia îi trimite mailul şi să vadă dacă e cazul să mai pună o întrebare imbecilă? Întrebare care, fiind prima, dă o notă de la început despre factura şi inteligenţa persoanei care o pune…
Presa din România. Oricine poate fi jurnalist. Ce pretenţii să mai am de la cea offline să acopere decent subiectul, dacă aia online e aşa de varză?
Eh, ce mai pot şi ei pescui.
Sunt suficienţi peştişori care-o muşcă.
Luat date de contact de la cateva zeci de bloguri, scris un mail standard, trimis la toti. Nu cred c-a fost personal…
Astept cu interes acest material de mare angajament, asa cum spui tu. Pare sa fie interesant, sa vedem…
Pai se pare ca tu nu ai inteles problema
„Ce companii s-au aratat interesate de acest prospect?”
Adica nu doar cine are ACUM reclame la tine pe blog, ci toti cei interesati, ca nu strica niciodata sa ai o lista de firme interesate de asa ceva
Tu poti sa alegi sa nu apari intr-un material, dar cand simti nevoia sa vb „frumos” despre o persoana pe care nu o cunosti, inseamna ca problema este la tine.