Anvelope la prețuri bune pe AutoEco.ro (p)

Chiar dacă e octombrie și afară e încă frumos, cu vremea nu e de glumă, după primele dimineți cu temperaturi sub 7 grade ar trebui să vă faceți planuri să vă montați anvelopele de iarnă și să nu așteptați zăpada.

Pentru că anvelopele de iarnă nu sunt doar pentru zăpadă, ele sunt pentru vreme rece și apoi pentru zăpadă, fiind proiectate pentru a funcționa la temperaturi reduse.

Ce mai e de știut? Că anvelopele au limită de folosință 6 ani, după care devin periculoase pentru toți participanții la trafic, nu doar pentru șofer.

Ce-am văzut la prețuri bune pe AutoEco.ro pentru mașina mea? Reduceri nu foarte mari, dar 40 sau 50 lei la o anvelopă de 200 lei înseamnă ca a patra anvelopă e gratis. Și, cu cât crește prețul, cu atât crește și economia făcută.

 

201810221522160202

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

41 comentarii

  1. Limita de 6 ani nu e universal valabila. Depinde de producator, model, conditiile in care a fost folosit cauciucu. Dar asa la ochi, da, 6 ani…normal se verifica daca au crapaturi. Eu am niste goodyear duragrip care la 4 ani au deja niste fine crapaturi pe ici pe colo

    00
  2. daca nu faci multi km anual si nu ai talpa grea, cele allseason sunt mai potrivite. dar sa fie de la un fabricant de top.

    00
    • Nu cred. Anvelopele astea sunt doar un compromis.
      Chestiune tipic românească ….lasă ca merge și așa

      00
    • Nici pizza nu-mi iau all-season (quattro stagioni).

      00
    • Normal ca pe aici sunt numai shumahari care simt orice micronewton de aderenta numai uitandu-se la volan dar adevaraul e ca ptr average nea’ ion sunt mai mult decat suficiente intermediarele la cinstitul logan. Ptr bemebeuri si alte avioane care au fost povestite pe aici da, corect, premium de sezon, ptr restul de 99% allseason. In definitv „e mai bune” niste all seasen schimbate odata la 2-3 ani decat de sezon schimbate la 6 desi majoritatea fabricantilor zic ca la 10 ani anvelopa pastreaza 75% din performante bineintels daca nu este uzata, numai din imbatranire.

      00
    • cristelu, premium de sezon? eji nebun? vrei sa dea pe cauciucuri mai mult decat pe cazan? da’ alea resapate in bulgaria aduse de un baiat din craiova nu mai sunt bune? ca asa ii mai ramane si de 5 litri de benzina (nu motorina, ca polueaza) sa aiba pana la mall…

      00
    • In testele ADAC de anul asta, sunt 4 marci premium de cauciucuri all season care sunt mai eficiente pe zapada decat unele bune de iarna:
      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/ganzjahresreifen/175-65-r14t/

      Miticii insa raman blocati in mentalitatea de acum 50 de ani, tot alea de iarna e mai bune domle, ce daca e reesapate si are 10 ani.

      00
    • e plin de experti pe aici chiar mai priceputi decat fabricantii
      https://www.continental-tires.com/car/tire-knowledge/tire-basics/tire-types

      alea all season par mai dezvantajate vara decat iarna

      00
    • wow, plin de experti pe aici
      google „When do you need summer tires, winter tires or all season tires?” site:continental-tires.com
      all season is mai rele vara decat iarna comparativ cu alea dedicate

      00
    • Vasile, nu știu de ce crezi tu că tocmai fabricantul îți oferă cele mai pertinente rezultate și cele mai bune sfaturi pentru cheltuit banii?

      00
  3. nu au Nokian…..

    00
  4. io le-am schimbat de 2 saptamani. in 15 minute eram gata.

    00
  5. Daca nu e pic de zapada, gheata, bruma, pe asfalt, pare ca sunt mai aderente cele de vara inclusiv sub 0. https://www.youtube.com/watch?v=TJsV2ORMsms

    00
    • așa să fie. doar că, din experiențele mele, la temperatura aia, când pui frână, te duci sanie cu cauciucurile de vară. nu zic că minte, zic ce am pățit eu de câteva ori.

    • sub 6-7 grade Celsius caucuiucurile de vara isi pierd elasticitatea si aderenta si devin usor casante, nu are treaba cu ninsoarea, gheata, menstruatia sau alte fenomene

      00
    • Un test putin mai amplu: https://www.youtube.com/watch?v=zNuqGUgbcIk

      In conditii de zapada alea de vara e clar ca sunt total ineficiente. Din experienta proprie pot spune ca nici alea de iarna mai vechi nu ajuta prea bine. Am mers jumate de iarna cu niste cauciucuri de iarna de 5 ani parca (folosite doar iarna) si dupa ce am pus unele noi am avut senzatia ca am schimbat masina.
      P.S. iarna trecuta am mers aproximativ 20m pe zapada toata iarna in parcare la Eibsee :) in rest doar pe asfalt curatat. Cu toate astea in weekendul asta cred ca le voi pune deja pe alea de iarna, luni dimineata au fost -2 grade.

      00
    • Daca e sa o luam corect, anvelopele alea stau sub 7 grade pret de 10-15 minute, apoi se incalzesc si ele, dar aici deja o dam in detalii. Pune de iarna si nu mai comenta :))
      In alta ordine de idei, eu am fost foarte multumit de Toyo, atat pentru vara cat si pentru iarna, si preturi chiar ok.

      00
    • Apropo de sanie, nu stau să caut link acum dar erau niște teste făcute cu anvelope premium all-season de la Michelin care la temperaturi de sub 7 grade Celsius pe uscat stăteau mai bine ca restul, cele dedicate adică (fie ele de iarnă sau de vară)

      00
    • man, repet: testele alea sunt mișto, și eu le-am crezut până am simțit pe pielea mea că nu e chiar așa.

  6. Pentru Cristelu de mai sus
    Donez un set de Michelin Alpin, rulate maxim 10k km
    Daca nu pui mana pe ele zici ca is noi.
    Daca nu faci accident cu ele iarna asta, iti mai cumpar un set.

    Sunt… cum sa ma exprim… pietrificate
    Au 9 ani de la DOT

    00
  7. Acum in toata seriozitatea, are cineva CrossClimate de cel putin 2 ani sa stiu cum sunt? Vreau sa trec de la vara/iarna la all season si am citit ca astea ar fi compromisul perfect, pentru cineva care circula maxim 6,000 km pe an.

    00
    • Salut,
      Eu am Michelin CrossClimate puse anul trecut in februarie pe un Opel Astra H break. La stilul meu de condus (mai batranesc, 50-55 in localitate, 100-110 in afara, 130 pe autostrada) pot spune ca sunt extrem de multumit de ele. Am facut cam 26000 km fara probleme, mers pe ploaie, frig, polei, zapada, etc. si cauciucurile arata inca foarte bine (cred ca tin cel putin inca pe atat).
      Conteaza mult si stilul de condus, probabil ca un sofer care conduce mai sportiv le-ar pune in situatii in care nu ar mai fi la fel de bune ca unele de vara/iarna dedicate.

      00
    • michelin sunt f bune in sensul ca in 4 ani orice anvelopa se toceste si trebuie inlocuita indiferent de calitate, doar ca la michelin nu risti sa ti se rupă pânzele dupa 4 ani (nu fac gâlme oricât de uzate ar fi) în comparatie cu altele de tip economy sau budget, deci nu trebuie sa fii atent decat la gradul de uzura, nu si la comportamentul masinii la viteze < 30km/h

      00
    • Eu am Michelin Cross Climate XL 205/55 R16 94V, din noiembrie 2016, le-am luat de black friday de la emag, 1000 de lei toate 4. Le folosesc la un Megane 2 break, si locuiesc in Brasov. Am trecut peste doua ierni brasovene fara probleme, si am facut cam 5000 de km in fiecare iarna. Vara se comporta excelent, chiar si pe ploaie, uzura nu se vede absolut deloc inca, desi am in jur de 25.000 de km cu ele. Iarna am prins zile cu zapada mare si am trecut peste ele relativ usor. Nu am simtit nici un pic ca sunt anvelope all-season.

      00
    • Am pus crossclimate pe 4 mașini. Cele mai vechi, din 2015 au fost schimbate anul acesta, tot cu CC.

      Sfaturi: sunt excelente pentru oraș, condiții de zăpadă de București. Nu a existat situație în care mașina să nu aibe aderenta, ba chiar iarna trecută l-am tractat pe unul cu niște Conti vechi de 12 ani „pline de carne”
      Nu merită ținute mai mult de 3 ani (12-15k km pe an). Deja rupeau aderența pe uscat.
      Mașinile sunt mașini de agent, nu mașini de performanță. Nu cred că mi-aș pune pe o mașină cu 150+ cp sau pe una cu tonaj.

      00
    • Ok m-ati lamurit, multumesc.

      00
  8. CrossClimate+ sunt bune, dar nu te astepta sa si franeze cum te-ai astepta pe zapada!

    Simti si o ușoară alunecare laterala pe uscat daca conduci mai rapid.

    Sunt foarte scumpe si au multă reclama in spate….

    Consum mic, e un compromis acceptabil daca le stii limitele la frânare pe zapada

    00
  9. Iti dai seama, daca reusesti sa cumperi 6, primesti una jumate gratis.

    00
  10. Am gasit la Selgros mai ieftine. Le aleg eu, le verific etc…

    00
  11. Ah, taman acu 2 zile am luat un set de Pirelli de iarna pentru masina noua. Probabil ca o sa ma plang de zgomot, dar pe de alta parte au avut un pret bun. Initial comandasem niste Goodyear dar pana sa se hotarasca depozitul sa ma sune au iesit din stoc.

    Pe masina veche am niste Bridgestone Blizzak, dar va fi ultima iarna cu ele (si posibil sa nu circul atat de mult cu masina veche iarna asta pentru ca deh, acum am 4×4).

    00
  12. Dupa zapada de ieri a inceput cu adevarat ravasitul oilor…

    00
  13. Alea de iarna e important sa fie „proaspete”. Caz real la munte in Apuseni, Opel banal cu gume SAVA noi a urcat lejer, alte masini mai puternice dar cu gume de iarna vechi, nu.
    Gumele de vara, chiar daca sunt ceva mai vechi, se incalzesc pe asfalt si aderenta e cat de cat acolo.
    Logan sau alta masina cuminte = 4 seasons.
    Iarna trecuta am tinut gumele cu care a venit masina de afara, 4 seasons, si-au facut treaba chiar si la munte dar cu emotii. Anul asta le schimb.
    Gumele de iarna ar trebui sa fie mai inguste decat cele de vara.

    00
    • Ha! Din contra, la Logan care de-abia are un ABS amarat si diferential normal, intotdeauna am pus anvelope de calitatea intai – Pirelli sau Michelin.

      Vine unul tare pe contrasens si trebuie sa faci o manevra de evitare, tu ce faci? Derapezi ca prostul si te rasucesti si sfarsesti prin a fi lovit in lateral, ca ti-ai pus „all season”. Nu exista „masina cuminte”, ci cat tii la viatza ta.

      Anvelopa trebuie sa fie de calitatea cea mai buna! Este prima interfatza a ta cu drumul.

      00
    • ABS e ABS, nu e ABS amarat sau mai stiu eu…
      Daca ar fi asa cum zici, eh eh, vorbim totusi de Romania unde jumate din masini au valoarea unui set de anvelope de calitate, noi.
      Nu e neaparat nevoie sa iei Michelin sau Pirelli (toti vulcanistii stiu ca alea tin mult), poti fi cel putin la fel de multumit si cu Hankook sau Nokian, chiar si cu Firestone.
      Am avut Dunlop – cu mana pe inima cele mai silentioase dar s-au si dus cam repede. GoodYear au tinut mai mult dar erau oleaca mai galagioase.
      Hankook mi se par cele mai ok calitate/pret.
      Daca nu iesi din oras decat ocazional… clar 4 Seasons.

      00
  14. Băieții sunt ok, am comandat de dimineață și m-au sunat în câteva ore.
    Atenție însă, au taxă de livrare separată la anvelope și baterii.
    Eu am luat 4 cauciucuri si o baterie si se percep 2 taxe de livrare, fiecare de 25 de lei.
    Am optat pt ridicare personala

    00
  15. Anul asta si anul viitor inca mai am carne pentru anvelope. Dupa aceea trec pe cele all season de la michelin cu fulg si munte. De ce? Simplu, anul trecut a nins 2 zile tot anul… nu ma duc la brasov iarna ca stau la campie si nici la partie ca urasc… asa ca, prefer un all season. + sa nu uitam ca in unele zone din tara, anul trecut au fost 20 de grade in decembrie si 10-15 noaptea.

    00
  16. https://www.autoeco.ro/anvelopa-iarna-hankook-w452-185-65r15-88t/a222695/ Are careva anvelopele din link-ul anterior? Cum sunt?

    00
  17. Eu am senile de cauciuc la BobCat.Trebuie schimbate la temperaturi scazute sau la zapada?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.