RAR anunță că nu mai merge așa…

Nu știu cum vedeți voi lucrurile, dar din postarea asta, RAR pare că spune două lucruri:

  1. băieți, s-a mărit șpaga, nu mai merge cu 50 lei, ce naiba, nu sunt nici două pachete de țigări, terminați cu prostiile.
  2. dacă tot faceți prostii de genul ăsta, fiți mai subtili, și nu veniți tot cu 50 ei.

Dacă RAR ar fi bazați, ar deschide un formular: trimiteți-ne filmări cu cazane care scot fum, le găsim noi și vedem. Cred că în 10 zile li s-ar umple 2Tb de filmări.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. Comentarii cu „DPF oricum e o prostie” în 3, 2, 1 …

    00
  2. Despre sudură și cel care a făcut lucrarea nimic?

    00
  3. Cand am dat spaga 50 lei la RAR mi-a zis baiatul sa pun banii sub covorasul pasagerului din dreapta si sa parchez masina unde nu bate camera. Asta era acu 8 ani, sunt sigur ca s-au mai schimbat lucrurile.
    Voi cum ati dat spaga la Rar?

    00
    • Never. Pana la urma este vorba de siguranta familiei, poate si a altora, a mea poate ca nu conteaza.

      00
    • De ce sa dai spaga? Eu nu am dat spaga niciodata, pentru ca m-am dus cu masina in regula.

      00
    • Bo$$,am dat 50 de lei ca sa sar randul nu ca sa ma treaca fara frane, doh. si erau vreo 5 samsari si 2 Giani cu volan pe dreapta peste care am sarit.

      00
    • Bolnaviciunea de a da spaga pentru a sari randul doar din principiu, nu ca te-ai grabi in mod deosebit.

      V-ati gandit mah vreodata desteptilor ca poate de aia si dureaza atat de mult sa obtii chestii de la stat? Ca functionarii stiu ca daca merg mai greu lucrurile in general, ei incaseaza mai mult la final?

      Sau gandul asta decent si rezonabil nu a ajuns niciodata in capul vostru de descurcareti obsedati de a sari randul orice ar fi.. ?

      00
    • Tot un basit cu pretentii de haio$ esti si tot model de spaga promovezi

      00
    • Eu la itp am pozat cum ii dadea unu spaga in fata mea si am zis ca daca masina mea are vreo problema, sun direct la politie.

      00
    • @Robert3 – si cu ce te face mai bun asta fata de ala care da spaga? Tot o mizerie esti.

      00
    • @Robert3, tu nu esti cu mita, esti cu santajul. Si te mai si mandresti cu asta.

      00
    • @Psionics: esti un carnat

      00
    • Înțeleg ca fără șpagă viața e pustiu și șoseaua ie multă, nu?

      00
    • Aoleu. Unul care dă mită pentru a sări rândul. A analizat bine situația și a stabilit că cei de coadă erau sub-oameni și nu meritau să fie în fața lui, chiar dacă au ajuns mai devreme.

      Altul, face o poză cu un exemplu de corupție după care șantajează inginerul ITP să închidă ochii dacă mașina are probleme.
      Scenariu alternativ: ce ar fi dacă mașina are probleme –suspans–

      .
      .
      .
      să le rezolvi naibii!

      Dau și eu cu judecată cum au dat ambii mai sus, sunteți niște jeguri.

      00
    • Dați-i minus mă, dați i minus 😆 s-au gasit oamenii corecți să-și etaleze corectitudinea.
      Problema nu e la fraierul de rand e la cei ce fac si apara legea, acești diavoli in straie de sfinți, astia merita bagati in cazanul cu smoala fierbinte si scosi cand se leapada de prostie.

      00
    • 1. Ca sa merg la itp asa imi aduc aminte ca mi-am luat zi libera ca atunci nu era cu programare.
      2. Apoi daca asteptam cuminte la coada nu apucam in acea zi si ar mai fi trebuit sa imi iau o zi libera.
      3. Aveam alta optiune, sa ii dau unuia 200lei sa se ocupe el, unui politist pensionar care facilita inmatricularile.
      4. imi asum. nu regret si as face-o inca o data daca as fi in situatia aia

      00
    • @miticosu
      Hai sa o luam pe rand.
      1. Nu detin autovehicul de nici un fel, era o gluma.
      2.Cu apelativul „mizerie” i te adresezi lu ma-ta, nu unui neconoscut de pe internet.

      @Andrei G.
      E o gluma, relax, n-am masina.

      00
    • Care 50 de lei, era 350 de lei acum multi ani, 6-7 si trebuia sa stii pe un baiet. Nu mergea sa te duci asa fluturas. Pana si la ITP era 180 de lei.

      Nu am apelat eu la asa ceva. Nu e nevoie :))) e masina inca in garantie. Dar aud si eu la vecini/colegi/tata.

      00
    • Psionics, si nu era mai simplu sa dai aia 50 de lei in plus unui service mai spalat care face programari, in loc sa te bagi in fata si sa risti sa se supere Giani pe tine?

      00
    • La Pitești se pune in sulul de hartie igienica de la baie..intra ingineru imediat dups tine 😅
      PS: nu am dat eu

      00
  4. Normal, la ce inflatie e…

    00
  5. misto lucrare, are backup, daca se infunda o teava

    00
  6. 2 Tb as face numai de la cunoscuți

    00
  7. NOU
    #28

    In fiecare zi se dau in spectacol cocalarii de genul. Cat de greu e sa te plimbi cu masina nemarcata prin trafic si sa ii conduci pe retardatii de genul intr-o parcare unde asteapta RAR-ul? Dar nu se vrea.

    00
    • E si mai simplu, multi din ei se si aduna sa le faca munca mai usoara. Plm, Piata constitutiei are 3 intrari, astepti seara de weekend sa se stranga pasionatii si vii cu 3 echipaje, la fiecare iesire si te apuci la verificat masinile de acolo.

      Apoi te muti prin celelalte parcari, ca gasesti totu, mura in gura pe forumuri.

      00
    • Cazul meu, am scris o petitie/recomandare catre RAR local + Politia Rutiera, pe același email, indicand locul, ziua (duminica) și ora ( 22) la care se aduna, la mine in zona, cocalarii cu motoare tunate si au chef de de joaca. În ciuda initiativei mele mai ciudate, a zilei si orei tarzii, lucrurile s-au miscat bine. Dupa cca 1 luna am primit raspuns oficial ca a fost organizata actiunea comuna RAR POLITIE conform petitiei mele. Neoficial, am aflat ca s-a lasat cu taloane retinute.

      00
  8. Detinator al unei masini de weekend de 21 de ani, deci itp anual, eu am intalnit si oameni corecti la itp: mi-au explicat defectul, nu mi-au cerut nimic, nu au insinuat nimic, am efectuat reparatia si asta a fost. Nu mi se pare chiar atat de greu sa intretii o masina sa poti trece linistit inspectiile, asta daca nu ii faci modificari neautorizate.
    In cazul cocalarului respectiv (am mai vazut ca ei), sunt curios daca o va readuce in starea initiala, anume cu dpf fizic si functional din soft, evacuare conforma…….costa toate astea cat costa tot cotetul.
    Citesc comentariile de pa pagina de facebook a RAR, majoritatea isi doresc o tara fara reguli, au comportament similar cu cel al posesorului de audi, si comentariile au o tenta tendentioasa……vrem o tara ca afara :)

    00
    • Ce sa coste dublu cat cazanu, ca ajunge x4 cat cazanu. Doar un dpf ok e minim 2k euro.

      Ipocrizia de a folia masina, intretinere, jante puse si scoti fum mai rau ca o soba. Asta e cool boy, „asa trebuie sa traga”. Pun pariu ca e si in stare perfecta pe suspensie&co ca de obicei baietii de genul au grija. Cat de gresita e gandirea asta?

      00
    • Ce ma mai chinuiam cu Dacia 1300 sa trec RAR-ul, nu lua noxele nicicum.. Trebuia benzina etilata, reglat avansul, deh, tehnologie veche.

      00
    • @Robert – stai calm ca stie el un baiat care face rost de filtru de particule mai ieftin.

      00
  9. Ai omori economic Romanistanul daca RAR ar fi pe bune. 16.5 ani are parcul auto.

    00
    • omori doar figurile din cap ale saracilor. Daca se pune RAR pe treaba parcarile din Romania o sa arate ca alea din Italia: plin de Panda, Fiesta, Clio si nu de A4, seria 3.
      Ca romanu nu vrea Clio cu 4000-4500 euro de 8 ani in stare buna, fara defecte, o sa se vrea o ruptura de E90 din 2008, ca nu-i interzice nici legea, nici RAR, nimeni. De ce nu ?

      00
    • Cum sa vrei clio unde o bieleta e 80 lei si un amortizor bun 300 lei? Iei benve unde e 800 lei amortizorul si il schimbi cand zboara porcul (sau roata in intersectie). Dar deh, se conduce altfel frate.

      00
    • @Robert

      Stai relax că tot amortizor de 300 ron se pune și pe bemveu, ori din ăla echivalent oem la sfert de preț ori din dezmembrari de pe o mașină care “a făcut accident la 30k km boss” :))

      00
  10. Marea problema a soferilor romani de cotete e gandirea „las-o ca mai merge si asa”, ce se aplica in toate aspectele vietii.
    Masina bate putin, las-o ca merge, incepe sa traga dreapta, las-o ca merge, incepe sa rugineasca, las-o ca nu se vede asa tare, cauciucurile hartie a4, lasa ca merg pana la kaufland. Si uite asa in loc sa mai aloci logic cateva sute de lei o data la cateva luni ajungi in 2 ani sa conduci un pericol pe strazi. Ca nu ti se poate intampla tie ceva rau.

    00
    • NOU
      #40

      Pai da-le tu bani sa isi ia masini noi.

      „Nu mai fitz saraki” – mars in mm de dreptac borat.

      00
    • omu zice de intretinut masina, nu de cumparat noi. Si are dreptate, se aduc masini in stare buna si in 2 ani sunt muci. Cu rotile strambe, scot fum, scartiei si troncane.

      Exemplu vazut recent, bmw cred ca E90, troncanea toata suspensia pe drum lin, asfalt prospat asezat, la 20 la ora. Oare cum e masina aia la 100 si pe denivelari usoare ? Pericol.

      00
    • Eram in drum spre undeva prin tara asta, un drum drept si fara denivelari, in fata mea un bmw (1900 toamna, ceva de genul), mamaliga in luneta, mers cu 60 km/h in afara localitatii. Stateam eu asa in spatele lui si ma minunam de ce mult balans avea curul cazanului pe drumul ala drept la orice pietricica. Banuiesc ca asa se invata mai nou condusul ala bun, pe masini care te tin non-stop in priza ca nu stii incotro o apuca spatele la cea mai mica miscare de volan.

      00
    • @Bart, daca nu ai bani sa intretii o masina mai scumpa, poti sa-ti cumperi un Logan de 5-6 ani la care toate piesele sunt relativ ieftine.

      00
    • @bart, una e saracia, alta e durerea in cur. dar poate afli si tu mai incolo cand incep sa piste neuronii ceva semnal.

      00
    • @Bart: Masina nu e un drept fundamental al romanului sa o detina, nu e obligat sa o detii, e doar un moft. Daca nu iti permiti sa o intretii, atunci nu ai de ce o sa tii, ca ajungi fix la ce zice Robert, fac un cazan din orice masina noua/veche/clasica/etc. Nu e de sarakie sau bogatie, e de daca iti permiti luxul sa intretii o masina. Si ia da un ochi pe drumurile patriei, e plin de masini care intra in categoria de lux, vezi plin de Seria 5, A6, E-Klasse, destul de noi chiar, cu cauciucuri varza si pun pariu ca si intretinere facuta pe urechi (daca au parte de asa ceva).

      00
  11. NOU
    #46

    Ce RAR ? RAR e doar cand aduci vreun cazan de afara, in rest ITP.

    Am scos DPF-ul cu totul, fizic.

    La ITP nici nu au cracnit senzorii, si asta se intampla acum 8 ani.

    00
    • Poti sa faci ITP-ul si la RAR.

      00
    • @Bart – pe astia ca tine i-as inchide intr-un garaj (nici nu trebuie sa fie ermetic) impreuna cu cazanul din dotare pornit. Asa minim 1 saptamana cat sa va lamuriti ca nu va trebuie masina.

      00
    • NOU
      #49

      @hash – poti, dar de ce ai face-o, cand ai un ITP mult mai aproape ?

      @babu – lasa vrajeala, nu e vorba de niciun cazan, masina luata de noua.

      00
    • Bart, mașina o fi luată de nouă. Dar ai stat vreodată în afara mașinii când face regenerare?
      Ai stat vreodată ca pieton sau biciclist lângă o mașină fără DPF?

      Ce-ar fi să ne gândim mai departe binele nostru? Degeaba e luată de nouă dacă nu îți permiți să o întreții. Ar mai fi mai bine să iei ceva ce îți poți permite.
      Eu sper să fii prins și să rămâi fără talon la cazanul ăla (da, fără DPF e un cazan chiar dacă are și 2 ani vechime).

      00
    • @Bart, si de ce ai scoate filtrul de particule la o masina noua?

      00
    • Dacă citești postarea RAR, afli de ce ITP la RAR și nu la Gărgărița ITP Auto SRL.

      00
    • Hop, iată îl! Și specie din aia rară care nu face că n-are bani de înlocuire ci din principiu. Chapeau, mă înclin.

      00
  12. Aveam un vecin care avea o Dacie 1310, la care tot repara an de an. La un moment dat, avea ITP la remorcă. Mergem la ITP cu ea și omul era foarte sigur că trece. Remorca era proaspăt vopsită, iar el era ”înarmat” cu o sticlă de țuică, una de rachiu și ceva sticle de vin, toate producție proprie.

    Ajungem la ITP și acolo află cu stupoare că nu poate trece ITP-ul remorca, că nu are lampă de mers înapoi și nici faruri. Cu toate ”cadourile” date, l-au trimis acasă și i-au spus să remedieze problemele. S-a apucat omul de tras fire din mașină și de pus toate cele, după care a trecut ITP-ul la remorcă.

    00
  13. E bine ca m-am uitat direct la comentariile de pe Facebook. Au apărut instantaneu aia care spun că autorul e ciudos

    00
    • Pai avand in vedere ca postarea FB e vazuta de sute (mii) de oameni, o sa ai toata paleta de raspunsuri destul de repede.

      00
    • @Robert3 Nu știu ce facebook ai tu dar mie îmi apar la postarea articolului, 5 reacții și niciun comentariu. Chiar voiam să-l întreb pe șefu’ de la blog de ce pe facebook sunt atât de puține reacții la postări.

      00
  14. Derulez comentariile si la multe din ele imi apare ca am votat deja. Care e faza? Numai eu patesc asa?

    00
  15. Am inchis si redeschis pagina de vreo 4 ori si intr-un final acum vad ca si-a revenit.
    O fi vreun bug de afisaj ceva…

    00
  16. @zoso daca baietii de la RAR erau bazati, isi deschideau puncte de lucru la fiecare intrare/iesire in/din orasele mari, eventual si ici colo prin intersectiile importante, cu personal pentru 3 schimburi si, cu putin ajutor de la rutiera – care, in mod normal, ar opri tot ce inseamna lumini de ceata cand afara e senin, lumini albastre, csenoane pe oglinda, faruri care bat in varful plopilor (reglaje de kkt sau suspensie dusa pe spate), orice urma de fum, anvelope de tip „slick”, teava lisa in loc de toba – in cateva saptamani rezolva si problema traficului si a datoriei externe a Romaniei.

    00
  17. Surprinzător cât de mulţi erudiți cititori şi comentatori pe acest blog confundă RAR cu ITP. Nu o să dau link-urile cu ce reprezintă fiecare dintre ele două acronime dar, ca glumiță, o să zoc că RAR face ITP dar ITP nu (se) face RAR. Faza cu DPF off nu o detectează nici RAR nici ITP, dacă e făcută din soft și dacă nu e verifică fizic dacă mai există dispozitivul pe mașină. La analiza noxelor, iese mai bine cu filtrul anulat fizic decât cu el semi-înfundat .
    Ce ar mai fi de menționat este că RAR-ul are drept de control (și o face, teoretic, inopinat) la stațiile acreditate pentru ITP. Dar cum băieții buni știu să se înțeleagă, nu o să vezi niciodată stație ITP că dă faiment din cauză de RAR.

    00
  18. ce se intampla cu manutele verzi de la comentarii? dau pe una apar vreo 50? s-a mai zis?

    00
  19. E plin in trafic de masini diesel care scot fum ca la balamuc. Se văd și parcate, au partea de pe lângă eșapament neagră..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Euro2024



Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.