Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

95 comentarii

  1. pe vremuri conducatorul de tren primea o prima daca lovea un om si nu oprea – pentru a asigura ca nu exista intarzieri.
    ma intreb daca si vatmanii au astfel de beneficii 😅

    10
  2. Eu nu inteleg…
    „Vine tramvaiul… hai mai repede in calea lui!”.

    00
    • Minoritatile astea sunt recunoscute pentru instincte de conservare a unei placinte.

      00
    • Sunteti idioti, aia erau pe trecerea de pietoni ( asa se vede in filmare ), fara semafor, tramvaiul ajunge in dreptul lor cand deja au ajuns pe mijlocul drumului DECI AVEA TIMP SA II VADA VATMANUL si sa opreasca, din timp, fara frana brusca, daca nu ar fi stat pe telefon de vorba cu maricica.

      10
    • Vezi că vine tramvaiul, are 20 de tone, nu frânează ca o mașină, dar mergi pe trecere de parcă e a lu mă-ta.
      Dacă-i lovea era nasol.
      Dar nici ei nu ar face ceva ca să își conserve oasele. suedezi proști.

      01
    • @Dan, nu zice nimeni ca vatmanul nu e de vina. Dar nu ma arunc in fata ramvaiului la modul „Ba opreste ca am prioritate!”.

      00
    • Lol, ai clipu în fata e asa greu sa te uiți la el? Pietonii erau pe trecere despre ce vb?

      10
    • @Cristi – da, erau pe trecere si pentru ca motive vatmanul nu i-a vazut. Au vazut si ei ca nu se opreste, dar tot au continuat, ca plm, avem prioritate.

      01
    • Pare ca nimeni nu vede si duba aia (respectiv ca oamenii aia au aparut de dupa duba, vazand din alta perspectiva, cea a tramvaiului). Dar plm, cand ai filmare din drona,e ca la fotbal, toti stiu cum trebuia data pasa de gol.

      10
    • @Sagi
      ia numara si tu un pic. Is 6 fuckin’ secunde de cand aia o iau pe trecere si pana ajung in fata tramvaiului. Dupa o secunda au iesit de dupa duba. Cat are tramvaiul? As aprecia ca era pe la 60 de metri macar de ei.
      Ce zici tu ca sofer cand vezi niste pietoni care macane iesiti pe trecere la distanta aia? Nu haideti ba, miscati, cat mai incetinesc eu un pic ca parca n-as opri de tot sa dau iar in a 1-a?
      Daca sunt pe trecere si vad o masina la distanta aia sigur ca merg inainte, plm, ca soferul conduce, nu da bj la pasager, nu? Si, desigur, soferii din Romania stiu ce-i aia trecere si cum se procedea cand te aproprii de una.
      Sigur, asta nu se aplica daca conduci BMW, S-Klasse, masina de gunoi, tramvai, autobuz, TIR, microbuz sau trafichezi in Bucuresti.

      10
    • Intrebarea era cine are prioritate sau daca pietonii sunt prosti?

      00
    • @Rady nu cred ca sunt mutual exclusive. Pietonii au prioritate si sunt si prosti. Logic e ca daca esti pieton pe trecere sa cobori de pe trotuar si sa te uiti insistent la masina/sofer cand ii vezi la 100m distanta, pana se apropie de trecere si rotile nu se mai misca.

      00
  3. Tramvaiul are o prioritate, pentru ca aici se aplica prioritatea de dreapta, deoarece se afla in sensul giratoriu si semaforul nu functioneaza, dupa cum se vede si in imagine.

    01
  4. Sa-mi bag pla in vatmanii care nu respecta trecerile de pietoni. Teoretic pe linia de tramvai nu este desenata o trecere. Practic sunt muisti maxim.

    10
  5. practic..teoretic… esti In Romania.

    00
  6. NOU
    #22

    Putin off-topic dar…
    Se vede aici reflexul asta stupid de a te baga repede cand vezi ca vine ceva… il vad si cand dau cu spatele – un pieton care se apropia agale ma vede dar mareste pasul, sa treaca el rapid, primul, la 1 cm de portbagajul meu.
    Cu cat merg mai incet, cu atat sare mai abitir, „hai sa trec ca oricum tu mergi incet”. Nici urma de negociere, de amabilitate reciproca, de distanta de siguranta, de „vad ca esti atent, sunt si eu atent”. Si daca il ating sare in sus.
    Sau in mall, cand mi se intersecteaza calea cu cineva, omul se grabeste, sa treaca inaintea mea fara sa se uite la mine. Daca incetinesc, nicio privire, niciun „merci”.
    Imi pare un reflex romanesc de „sa-mi iau repede ca nu se stie”. Inrudit cu reflexul babelor de a-si arunca poseta pe scaunul din autobuz, sau cel de a sta inghesuiti la coada sa nu le intre cineva inainte.
    Vite.
    Excuse my rant.

    00
    • Inghesuiala la coada are un şchepsis, din aproape in aproape poate nu e atent cel dinainte si ii trece in faţă la momentul oportun – l-a „făcut” pe „fraier” – motiv de mandrie in cercul de apropiati, descurcareala omului preistoric certat cu politetea.

      00
  7. viteza excesiva… a pietonilor!

    Bine ca nu au patit nimic.

    01
  8. Teoretic, pietonul are prioritate. Practic… eu n-as trece daca vad ca vine tramvaiul, asa, din spirit de conservare.

    00
    • OUG 72 alin (3): „Traversarea drumului public de către pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate și semnalizate corespunzător, iar în lipsa acestora, în localități, pe la colțul străzii, numai după ce s-au asigurat că o pot face fără pericol pentru ei și pentru ceilalți participanți la trafic.”

      Adica treci dupa ce vezi ca ala incetineste, bre! Daca te arunci pe trecere, mult succes, o sa mori fara dreptatea in mana.

      (partea cu „numai” se aplica ambelor propozitii unite de conjunctia adversativa „iar”)

      Bibliografie: M. Godina, „Flash-uri din sens opus”, are el o istorioara acolo exact pe aceasta speţă.

      01
    • @hash, chiar daca pietonii sunt idioti nici tramvaiul nu are scuza. Strada e lunga, a avut vizibilitate, trebuia sa incetineasca. Eu cand vad pietoni sau zebra sau copii pe trotuar aproape de drum incetinesc ca pot fi imprevizibili.

      01
    • @ciocanul
      Să zicem că i-a văzut dar nu-i țin frînele. Te arunci în fața lui?

      00
    • NOU
      #30

      @Ciocanul, eu cand vad pietoni pe trecere opresc, cand vad zebre ma intreb de la ce zoo au scapat iar copii pe trotuar sunt peste tot in bucuresti, tu ai permis? :D

      00
    • @Ciocanu, ai nickul asta de la rechin? Care vizibilitate? Drona are vizibilitate. Tramvaiul are o duba in fata.

      00
    • Întreabă un polițist, vezi că găsești prin ofițerul de serviciu. Sau mergi la tamponări ușoare. Legea nu tine cont de ‘scuze’. Știu că pare ciudat, dar daca ne aruncăm pe trecere NU avem prioritate.

      01
    • @hash: pietonul are prioritate de trecere pe zebră. Vezi și art. 1. Deci pietonul este pe „drum cu prioritate”, are dreptul să treacă înaintea mașinilor, care au obligația să încetinească și să oprească. Doar atunci când trec pe la colțul intersecției sunt obligați să se asigure, pentru ca atunci când traversează pe acolo nu mai au prioritate. Spre deosebire de zebră, unde au. Nu fii analfabet funcțional ca arhi.

      10
    • @marinel – sa zicem ca nu-l tin franele. Asta inseamna ca omul a actionat frana dar n-a mers si apoi a gandit logic: „daca n-am frane n-are sens sa dau pe goarna din timp sa auda oamenii care sunt atat de imbecili incat spera sa opresc la trecere, ca se prin ei pana la urma”. Nu de alta, dar daca dai pe frana si vezi ca nu mai merge, avertizezi pe toata lumea.

      01
  9. Pentru ca este vorba despre un prapadit de vatman Politia Romana se va sesiza din oficiu facand abstractie de camerele neomologate. RATB o sa-i taie 10% din salariu si o sa-l trimita la munca de jos sa monteze rotile de tramvai fara cric.

    00
  10. da ma, e vina pietonilor, mama lor, isi permit asa sa treaca pe trecerea DE PIETONI

    10
  11. Prin alte țări tramvaiul are mereu prioritate (Cehia, de exemplu). Sunt semne la trecere că ești pe barba ta. La noi cred ca dacă nu e semafor, trebuie să oprească tramvaiul. Asta e pe hârtie – dacă tu vrei să vezi dacă îl țin frânele e altă treabă…

    00
    • Aici nu a fost problema ca nu l-au tinut franele. Pur si simplu nu a avut nicio tentativa de a opri la trecere.

      10
    • @A, a trebuit să mă duc să verific faza cu Cehia, nu credeam. F#ck, e bine de ținut minte dacă mergem pe acolo.

      10
    • @Adyzah: și eu am fost surprins. La fel e și în Germania: https://images.app.goo.gl/1kZvwL1vhc4egzs87

      Totuși e o nuanță acolo – nu e chiar situația din video. E de obicei secvența trecere-scuar-șine-scuar-trecere. Ai prioritate ca pieton pe trecere dar o pierzi între scuaruri. Situația din video nu am întâlnit-o fără semafor, probabil tocmai din cauză că e foarte periculoasă.

      @Andrei G: nu discutam de video. Nici mie nu mi se pare că a frânat.

      00
  12. Vatman o fi fost vreun fost sofer de la rutiera, si cauta el de zor sa bage sirenele da nu mai gasea butonul.

    10
  13. Din art 180 Alte obligații și interdicții pentru conducătorii de autovehicule și tramvaie; litera 7: „Să acorde prioritate pietonilor angajați în traversarea drumurilor publice, pe trecerile marcate sau semnalizate cu indicator. Atunci când drumul este prevăzut cu cel puțin două benzi de circulație pe sens, conducătorul de autovehicul sau tramvaie trebuie să acorde prioritate de trecere pietonilor angajați în traversare pe sensul lui de mers”

    Sunt 2 benzi pe sens aici? Pare ca nu. Deci muie vatmanului!

    00
    • Contează că sunt 2 benzi pe sens, cu o măgăoaie cât 4 autobuze, care nu frânează ca o mașină? Muie ciorilor și oricărora fac genul ăsta de gherle.
      Îl aștept pe bucuresci să îmi explice iar că nu am dreptate și că am păreri speciale.

      00
    • Ionut M: ai dreptate, insa modul tau de-a te exprima public este oripilant.

      00
    • @Hash, Ionuț M n-a studiat la vreun pension de domnișoare și nici la călugărițe. :)

      00
    • @Octav:
      citește din nou ce ai scris… „pe sensul lui de mers” – deci îi dai muie degeaba vatmanului.

      Ăia nu erau pe sensul lui de mers, erau pe celălalt sens și abia când tramvaiul era la 5 metri distanță au decis să fugă repede-repede să treacă prin fața lui.

      01
    • @hash
      știu. :(
      @AB
      Mă pregătesc să devin inginer, nu activist pentru o lume mai frumoasă.

      00
    • @Ionuț M, am zis eu ceva de rău?!
      Am zis în glumă, pe cuvânt! Succes cu pregătirea!

      00
    • Nasol, limbajul mitocănesc denotă lipsă de educație. Cine nu se poate exprima civilizat nu merită vreun fel de considerație. Oricine se poate exprima grobian, nu e mare sfârlă.

      Ca o don’șoară eleganta și nurlie, până deschide gura. După care faci stanga-nprejur și fugi.

      00
    • @Adi: pe bune ca degeaba? Mai citeste o data ultimul meu paragraf si inca o data articolul din lege.
      Deci, daca drumul are doua benzi pe sens, atunci vat,anul da prioritate pe sensul lui si trece daca aia sunt pe celalalt sens. Daca drumul nu are 2 benzi pe sens, vatmanul da prioritate oricui de pe trecere. Acum mai citeste o data ce am scris eu si zi-mi cum ramane cu muia. Eventual poti argumenta cate benzi sunt pe sens, ca sa luam muia inapoi, desi acolo e un “pare ca”.

      10
    • Vezi ca regulamentul din care citezi tu este abrogat de 15 ani. Bai oameni buni, mai actualizati-va si voi cunostintele. Stai si te uiti la unii in trafic si te intrebi ce e in mintea lor, iar ei conduc, de fapt, dupa reguli schimbate de zeci de ani.
      FYI Legea actuala nu mai prevede conditia existentei celor 2 benzi pe sens, indiferent de cate benzi are drumul esti obligat sa acorzi prioritate pietonilor aflati pe sensul tau de mers.
      Altfel, nu prea poti spune ca ai respectat legea si ai acordat prioritate pietonilor cand cel putin unul se opreste din mers, pe trecere, ca sa treci tu. Chiar daca nu-i bagam (gresit zic eu, dar pentru argumentatie merge) in seama pe cei doi care fug, unul se opreste din traversare ca sa nu dea tramvaiul peste el. Cartonas rosu pt. vatman.

      10
  14. daca era vreun BMW in film, era clar cine are prioritate.

    10
  15. Tragic ar fi fost daca in paralel cu tramvaiul ar fi fost un autovehicul care indus in eroare de trecerea tramvaiului care de altfel o masca si pe mama aflata pe sensul celalalt, accelera cu incredere luand in plin copiii aia…

    00
  16. cand s-a bagat tramvai prin 86-87 la Brasov, tata mi-a zis ca tramvaiul are prioritate si pe trecerea de pietoni. Asta asa, sa stie el ca nu ma bag ca berbecul, ca frana fier pe fier… Asa ca eu in continuare ma port si ca pieton si ca sofer cam ca si cum ar avea prioritate. Daca n-are, trec dupa ce il vad oprit. In rest, doar pe prosti ii calca trenul, asa era o vorba

    00
  17. Eu as paria ca vatmanul era pe telefon sau era distras de ceva pentru ca nu are tentativa sa puna frana, abia dupa aproape opreste tramvaiul si dupa ce s a asigurat ca totul e ok a continuat mersul. Adresa unde s a intamplat e undeva pe calea ferentari

    10
    • Cred ca pur si simplu s-a gandit ca din cauza dubei si a faptului ca se vad unul pe altul tarziu, a faptului ca prima parte o traverseaza incet, a faptului ca presupune ca aia nu se vor apuca sa !alerge! pe trecere in fata unui tramvai de 30 de tone. Fiind drumul destul de liber, a prespus, ca urmare a experientei anterioare, ca vor traversa jumatate de drum si il vor lasa sa treaca dat fiind viteza si masa. Legal, e clar vina lui insa nici pietonii nu au gandit-o deloc bine chiar daca au actionat legal. Iar daca crede ca vreunu vrea sa traiasca experienta de a spulbera la propriu 2-3 oameni….

      00
  18. In drum spre serviciu exista o portiune de strada identica cu cea din filmare si de fiecare data tramvaiul opreste la trecerea de pietoni, dar pentru integritatea fizica a pietonilor ar fi bine ca acestia sa nu abuzeze pentru ca tramvaiele astea nu au frana ca sa se opreasca instant ci o maneta care incetineste tramvaiul….incetinire care se poate produce la timp sau nu.

    00
    • tramvaiele au 3 sisteme de frâne, reostatică (de motor), cu saboți (ca la mașini) și patină (de urgență, chestia aia grea de metal) – se freacă totuși metal de metal

      nu ar trebui să existe treceri decât semaforizate și tramvaiul să primească verde din timp când se apropie, pietonii (și alte străzi ce intersectează) roșu. ca la tren.

      10
  19. Vatmanul de vina si ei prosti.

    10
  20. Pietonii angajați în traversare nu se aflau pe sensul de deplasare a tramvaiului. Nu cred ca era obligatorie acordarea priorității:

    Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile săvârşirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a următoarelor fapte:

    neacordarea priorităţii de trecere pietonilor angajaţi în traversarea regulamentară a drumului public prin locurile special amenajate şi semnalizate, aflaţi pe sensul de deplasare a autovehiculului, tractorului agricol sau forestier ori tramvaiului.

    HG 1391/2006 art. 131 alin.(2)

    01
    • Am greșit. Pietonii erau pe axul drumului, pregatiti sa se angajeze în traversare. Tramvaiul trebuia sa acorde prioritate.

      10
  21. Trebuie facuta o comisie care sa ancheteze daca vatmanul si pietonii au consumat alcool, trebuie studiata viteza pietonilor si a tramvaiului, trebuie analizat daca pietonii au antecedente rutiere, etc.

    01
  22. Era o vorba, sunt pline cimitirele de oameni care au avut dreptate. Pe de alta parte, cum rămâne cu asiguratul înainte de a te arunca pe trecere? Ca eu nu văd sa se uite un stânga dreapta, i-a luat ca din oala.

    01
    • Iar retardisme de genul ăsta? Ce înțelegi tu prin „să se asigure pietonii”? Să nu treacă pană nu trec toate mașinile care se apropie de zebră? Că numai așa se pot „asigura” că pot trece în siguranță . Și dacă sunt loviți de mașină pe trecere, e vina lor că nu s-au asigurat? Dar atunci pietonii nu mai au prioritate de trecere! Șoferii in schimb au obligații clare, să încetinească și să oprească! Deci ce înseamnă „să se asigure”?

      10
  23. Pietonii au prioritate, chiar daca nu au instinct de conservare. Ii prinde Darwin data viitoare.

    00
    • Da, dar si pe vatman il prinde Darwin. Am inteles ca nici la puscarie nu prea poti produce urmasi (exceptie Cristi Borcea), deci Darwin functioneaza si acolo.

      10
  24. Inca una: faza cu pietonii aflati pe sensul de deplasare al tramvaiului se aplica pe drumurile cu CEL PUTIN DOUA benzi de circulatie pe sens. Nu vad nicium marcaj in filmare. Poate e o banda, poate 3 mai mici? Cine stie…

    00
  25. Pietonii s-au angajat pe trecere avand vizibilitatea obstructionata din partea dreapta de duba parcata.
    Au inaintat normal si au fost surprinsi de venirea magaoaiei.
    Singura lor greseala este ca nu s-au oprit si sa se retraga(doar adultul a ramas pe loc in timp ce copii au continuat).
    In concluzie, prostie din partea ambelor parti.

    00
    • Când sunt mașini parcate prea aproape de trecere, eu scot capul de după mașină să văd ce se întâmplă și apoi trec. Zici că joc pititea.

      10
  26. Aici are prioritate bunul simț. Da, am văzut și trecerea semivizibilă și semnul. Dacă nici vatmanul și nici pietonii nu sunt atenți, plus duba din imagine, vatmanul trage de manivelă, franelo brusc de dau toți pensionarii cu șepcile de podea, se oprește în timp util ca să nu înalțe la ceruri niște pietoni rebeli? Ce oprești mai ușor 65 de kg sau 35 de tone ? Dacă îl vezi ca vine lansat ( asta doar dacă ai o minimă intenție să te asiguri) nu e mai ok să aștepți un pic ?

    00
  27. Daca nu mi se intampla de atatea ori sa vin la trecere si vatmanii sa nu dea nici cel mai mic semn ca ar vrea sa incetineasca poate le-as fi luat apararea.

    10
  28. A zis nea Mircea ca mancati caramele si degeaba judecati pietonii ca s-au aruncat asa in fata tramvaiului. Putea si muistul ala de vatman sa traga putin stanga si sa-i ocoleasca, ca doar nu venea nimic din sens opus..

    00
  29. Viata are prioritate

    00
  30. Eu inteleg ca legal tramvaiul trebuia sa incetineasca sau sa opreasca insa mi se pare ilogic cel putin in cazul de fata. Aia vad ca vine tramvaiul plin de oameni (pe scaune si in picioare), soseaua goala si nu pot sa astepte 20 de secunde sa treaca tramvaiul linistit si apoi sa treaca ei. Desi legal, cum arata un tramvai franand, oprindu-se complet si apoi pornind iar cu toti calatorii agatati prin el ca „e dreptul meu!”.

    01
    • Ete că nu puteau! Ca pieton, dacă aștepți la trecere nesemaforizată să treacă tot ce poate trece și prin București tot timpul trece ceva, mai treci la pulivară.

      Nu zic să te arunci ca tâmpitul, dar uneori e necesară o manifestare un pic mai intensă a intenției de traversare.

      10
    • @AB – eu ma refeream strict la tramvai, nu la orice, la partea cu deranjat calatorii. Uita-te si tu la clip, aia sunt mai tari decat Chuck Norris, joaca jocul ala de-a lasitatea cu tramvaiul si nu renunta, nu conteaza ca ala e fier si ei pietoni.

      00
    • @Bigbear: Tramvaiul oprind complet si lasand pietonii sa treaca ar „arata” ca un tramvai plin de oameni care ar opri in statie si dupa aia ar porni din nou. Ce-i asa mare lucru? Vatmanul avea timp si spatiu suficient sa incetineasca si sa opreasca. Sau dupa tine tramvaiul numa’in drifturi se conduce, cu franari si accelerari bruste?

      10
  31. Bine, toti zic ba ca pietonii sunt vinovati, ba ca tramvaiul vine prea repede DAR NIMENI NU VEDE DUBA PLUII MELE PARCATA PREA APROAPE DE TRECEREA DE PIETONI. Din cauza ei nu te poti asigura ca lumea sa traversezi

    00
  32. Romania e tara drepturilor, fara obligatii…Daca se intampla ceva, vatmanaul era in culpa…Dar nimeni nu ar fi zis ceva de faptul ca tampitii aia s-au aruncat cu capul in fata, fara sa le pese ca tramvaiul se apropia cu viteza..ca deh..”dreptul meu”. Combinatia dintre lipsa de atentie sau de instinct de conservare a pietonilor, si aerul de dzo. pe care il au in 99% din cazuri cei care conduc in transportul in comun, duce la regrete. Ce nu inteleg berbecii de genul celor de pe trecere este ca, fierul se indreapta intotdeauna…ei, veci…

    01
    • Dar dacă pietonii au prioritate, vatmanul era obligat să încetinească și să oprească, avea vizibilitate și timp să facă acest lucru, de ce tot timpul aruncăm vina pe victime, pe cei ce „mor cu dreptatea în mână”? Nu ar fi mai civilizat să respectăm regulile și să-i culpabilizăm pe cei care nu le respectă? Nu ăsta ar fi drumul spre civilizație?

      10
    • Nu arunc vina pe victime. Nu total. Vina principala e a „vatmanilor”. Dar nu ar fi mai bine daca in toata goana asta spre civilizare, avem pretentia sa avem noi in primul rand grija de noi (si ma refer la persoana proprie) si sa nu asteptam ca ceilalti sa faca asta?. Faptul ca soferul trebuie sa aiba grija sa nu calce pe cineva, nu il scuza pe acel cineva de pierderea interesului pentru propria persoana. Pana la urma fiecare traieste cu consecintele actiunilor sale. Pentru sofer merge pana la cativa ani de puscarie pentru omor pe trecere, pentru distrat e game over…Asa ca, din nou zic, hai sa ne vedem de propria persoana inainte de a avea pretentia ca altul sa aiba grija de ea.

      01
  33. Legal au prioritate insa de exemplu eu nu ma folosesc de „am prioritate” cand vad la cativa metri un camion incarcat cu piatra la vreo +40t.
    Mai bine in viata decat sa am dreptare…

    00
  34. Ma legile fizicii au prioritate peste regulile oamenilor. Douaj de tone de fier cu frana metal pe metal nu se opresc usor. Poti s-o tot arzi cu pietonii au prioritate si ca erau pe trecere si ca avea timp si draci, la final daca-i lovea aia erau morti/schingiuti.
    Inainte e toate tre sa ai tu grija de tine.

    00
  35. Pietonii aia s-ar fi angajat pe trecere si daca vedeau ca pica din spatiu naveta aia chinezeasca, ca doar aveau prioritate. In rest, bazati-va pe cunostintele voastre de legislatie si nu pe legile fizicii, ca primele te salveaza intr-o situatie ca cea de fata. Au actionat acolo exact ca oile dintr-o turma. Am avut ocazia sa vad odata un tren intrand intr-o turma de oi. A dat una sa traverseze si au urmat-o toate. Asta cu aproape 100 de metri inainte de tren. Trenul a franat complet cam la un km distanta. Rezultatul, peste 50 de oi parca bagate la malaxor in doua minute. Cam asa ar fi aratat si situatia de față intr-un scenariu pesimist.

    00
  36. A confundat pietonii cu un BMW…

    00
  37. „VATMÁN s. m. conducător de tramvai; manipulant (1). (< fr. wattman)"(Dexonline)
    In cazul acesta sunt convins ca ala care conducea tramvaiul,chiar era manipulant,adica la trecerea de pietoni se scarpina cu mana la pula si nu a mai actionat maneta de frana din dreapta.

    10
  38. Din ce in ce mai multi handicapati ajung pe blogul asta. Pietonii au traversat perfect normal si regulamentar. PIETONII, nu „suedejii”, nu „ciorile”, nu ca „trebuiau sa aprecieze viteza tramvaiului” cand au avut secunde bune sa ajunga la mijlocul drumului si erau vizibili de la distanta.

    Dar na, multi cretinotarzi suferinzi ori de ura rasiala ori de imbecilism cronic (sau ambele, bonus!) dau cu vuvuzeaua p-aici fara sa aiba habar de lege si reguli de circulatie.

    Dupa aia ne mai mira ca se strang cretinii in haite sa urle ca pamantul e plat, ca vaccinul e cu chip, voteaza AUR si alte dume retarde.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube