Adevărul se relansează în câteva luni, iar Averea devine Click din februarie

Echipa managerială a ziarului Adevărul lucrează la un proiect complex de relansare a cotidianului, programată să aibă loc în prima parte a acestui an, în timp ce Averea va trece în februarie printr-un proces de rebranding sub numele Click.
Cele două ziare fac parte din Adevărul Holding, la care acţionar majoritar este Rompetrol.

Mircea Dinescu scrie acum câte un editorial pe pagina 2 a ziarului, sub titlul „Adevărul lui Dinescu”, faţă de „Pastila lui Dinescu”.

De la sfârşitul anului trecut, Adevărul are şi un nou supliment cu programe TV, realizat în format de revistă (A4, hârtie lucioasă). Suplimentul este comun pentru Adevărul şi Averea şi se diferenţiază numai prin copertă şi titulatură.

Pe de altă parte, ziarul Averea îşi va schimba titlul în Click, din luna februarie, a declarat Adrian Halpert, directorul editorial al cotidianului. Potrivit unor surse din piaţă, trecerea la noul titlu va fi însoţită de schimbarea grafică şi de conţinut.
Mediafax – (10.01.2007 17:37)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Click? Pentru un ziar in carne si..erm…in hartie si cerneala? WTF…

    00
  2. E exact nume de ziar tabloid deci e bun.

    00
  3. O fi numele de tabloid dar numele nu face totul. Adevarul e nu stiu ce brand si …iar se relanseaza…relansarile astea sunt ca elasticul de la o prastie: tragi de el tragi dar la un momentdat se rupe..

    00
  4. Asteptam cu cola si popcorn specatolul rebranding „Click”. :)

    Asta…
    „Suplimentul este comun pentru Adev?rul ?i Averea ?i se diferen?iaz? numai prin copert? ?i titulatur?.”
    …mi se pare o mare prostie. Uite cum arunca ei bani pe fereastra pentru un moft care nu prea are nici o logica.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube