Accident AFI 2 aprilie 2022

Ipoteze? Știrea aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

169 comentarii

  1. Lipsa autostrăzilor.

    00
    • stiu ca e un accident si nu e funny dar comentariul tau… :)))))))))))))

      00
    • Sau cum zic toate babele fără o urmă de creier: dacă era un sens giratoriu acolo nu se mai întâmpla asta.

      00
    • Pana mea. Nu stiu. Altceva intreb? Am vazut ca la sofer nu a declansat nimic, în dreapta și in spate au sarit airbag-urile dar la sofer nimic. Daca nu a avut centura a luat tot socul in piept. Nici aia din Ford nu cred că se simt mai bine.

      00
    • @Nimeni: in general, daca masina nu e rezolvata de samsarii aceia sufletisti si cinstiti, airbagul nu se declanseaza decat in cazuri specifice daca nu ai centura pusa.

      00
    • Corect, dacă am fi avut autostrăzi, șoferul din touareg ar fi pleca la Viena în week-end și nu la afi Cotroceni.

      00
    • Ba e sărit airbag-ul și de la șofer. Se vede un pic mai neclar în filmare, dar este sărit. Și cred că principalul motiv pentru care șoferul pare groggy este că a luat airbag-ul ăla în față (dacă a ieșit fără alcoolemie).

      00
    • Si lipsa parcarilor.

      00
    • @Nimeni masina o fi avut accident inainte de achizitie? O fi fost reparata de baeti?

      00
  2. E greu fara albreiaj. Nu a simtit motorul

    00
    • De aia nu-si ia romanul desegeu’, nu simti masina cum trebuie. Daca mesteca in mamaliga nu se intampla asta.

      00
    • acum la modul serios, nu s-ar fi întâmplat.
      dacă apeși ca berbecul din greșeală pe accelerație, accelerația e limitată fizic de treapta în care ești, vrei mai tare? schimbi.
      aș face la automată o chestie din asta, când pleci de pe loc să treacă în viteza a doua și a treia doar când selectezi + din schimbător sau padele. Ar funcționa o perioadă până le intră la melteni în reflex, dar măcar ar elimina cazurile în care ești beat, ocupat cu telefonul, te freci la p***, etc. obligat o să ai o mână pe volan când stai în ambuteiaj și reduce distracțiile.

      00
  3. Mașina albă a vrut să-i ocupe locul de handicapat

    00
  4. Ipoteza principală: prea mulți dobitoci au mașini.

    00
  5. nu a adaptat viteza la condițiile de drum…

    00
  6. Probabil ia ramas piciorul blocat pe acceleratie/incurcat pedalele/facut rau? Se vede cum dupa ce iese din locul lui pur si simplu se duce glont in fata. Ar fi culmea sa fie chiar atat de idiot sai dea talpa p acolo.

    00
  7. Prea multa shaorma, prea putina miscare. Sau nu la soferul Tiguanului te referai?

    00
    • Stau si ma intreb ca un om care toata viata a fost slab, care e momentul in care un barbat se uita in oglinda si zice „bah am ditamai burta dar imi bag pl daca am de gand sa fac ceva in privinta asta”

      00
    • oricum nu mă mai fute nimeni, ce rost are sa slăbesc? doar ca să fiu sănătos? prostii…

  8. Oricum ar fi, ma bucur ca a teleportat Porsche-ul ala basit parcat pe locul de handicapat. De aia e bine sa respecti regulile in viata.

    00
    • Parcat pe 2 locuri, daca ne uitam cu atentie.

      Altfel, se stie, camera neomologata, clar.

      00
    • De aia e bine sa respecti regulile in viata.

      Si sa pui cate o caramida la roatile din fata. Legenda spune ca Porshanul ala inca aluneca la vale pe Iuliu Maniu.

      00
    • Ala cu Porsche-ul: „Parchez aici sa nu mi-o zgarie cineva cu usile”.

      00
    • @ev21 BD Timisoara ;))

      00
    • Daca ai handicap n-ai voie sa ai 35,000 euro pentru un Macan 2.0 SH nu?

      00
    • 90% din mașinile parcate pe locurile pentru persoane cu nevoi speciale nu au acel cartonaș în bord. ce concluzie tragem de aici?

    • NOU
      #35

      @zoso: că handicapul lor nu e fizic?

      00
    • ca dragoș are handicap mental nu fizic și crede că pentru el au fost făcute locurile de parcare pentru cei cu handicap motor.

      00
    • cei care cred ca e imposibil ca o persoana cu handicap sa aiba o masina peste medie sunt mai prosti ca grasu’ din clip

      00
    • @dragos: daca chiar te arde cum recunosti o persoane cu handicapat fizic, e simplu. Ala, chiar stie sa parcheze masina intre linii. Aici era doar un handicapat cu Macan parcat pe 2 locuri pentru oamenii cu dizabilitati, pe handicapul clasic romanesc: „sa nu mi-o zgarie sarakii”

      00
  9. Ba, mi-am luat un touareg, sa-l vezi cum se-nfige la drum, doar piști pedala.

    00
  10. in 3 luni max are iar permis. asta e cel mai important.

    00
  11. E beat p*la

    00
  12. Grasul ala care a produs accidentul se clatina probabil pt ca are mai mult alcool decat sange prin vene…. Toti boii au permis :(

    00
  13. oare de ce nu a franat masina singura, ca pare model pare nout, sigur are in dotare AEB ? pt. ca AEB nu recunoste ca te indrepti spre laterala unei masini care e similar cu un perete/parapet ? cel mai posibil, ca Aeb functioneaza in cateva scenarii.

    00
    • @sfaruitoru AEB (Autonomus Emergency Breaking) ignora obstacolele fixe (cum sunt parapetii si masinile deja oprite la semafor)

      00
    • Nu știu cum se numește sistemul la Mercedes, da’ nu ignoră nimic. Probabil mașina din video n-avea așa ceva. Oricum, problema e la șofer, speriat, băut, drogat, etc.

      00
    • @anukoi chiar si cand ii dai KickDown spre un perete?

      00
    • @zidanne s-a dus @anukoi sa testeze kickdown cu peretele dar e posibil sa nu mai raspunda, nu vom sti niciodata daca funcioneaza sau nu.

      00
    • @zidanne D-astea extreme n-am încercat, dar dacă “vede” obstacol în față la distanță foarte mică, apăs degeaba accelerația (nu kick-down, apăsare normală).

      00
    • @ev21 daca nu raspunde, stim raspunsul ;))

      00
    • @anukoi LE eu am, momentan, doar radar (fara camera).
      Daca am obstacol (mobil) ca, de ex, o masina in miscare pe aceeasi banda, in fata mea, face scandal.
      Daca ii dau KD (ala pana la switch) ignora.
      Daca merg pe o strada si deja la semafor e rosu si masinile care sunt deja oprite sunt in afara razei radarului (300-500m) nu opreste. Daca exista ceva miscare, atunci da, opreste.
      In video vad ca omul are camera in parbriz deci sigur are si radar in bara…

      00
    • zidanne, nu stiu cum functioneaza, n-am, n-am folosit.

      dar ma intreb care ar fi logica pentru a functiona cum zici tu?

      00
    • sistemele cu radar au nevoie sa vada o diferenta de viteza intre masina ta si tinta (adica titna sa fie in fata ta si sa fie in misca) + tinta sa aiba o dimensiune mai mica (adica clasificata ca masina, motocicleta). Daca tinta e un perete, parapet, masina parcata, ceva fix, nu intervine, altfel ti-ar frana aiurea pe serpentine cand te indrepti spre parapetii din curbe.

      Aici laterala Fordului apare ca obiect fix si mare.

      Mai sunt sisteme cu camere sau camera+radar, mai performante.

      00
    • sfatuitoru, multumesc epntru explicatie. are o logica ce spui tu desi tot nu mi se pare un comportament normal. in fata e un obstacol, fie el pieton, motocicleta, masina, camion, parapet sau zid. impactul nu este de dorit in nici unul din cazuri zic eu. poate gresesc totusi.

      pentru cei cu manute rosii… era o intrebare serioasa. nu stiu cum functioneaza. daca stiti, explicati, nu il injurati pe ala care vrea si el sa stie.

      00
  14. Ar fi funny ca soferul fordului sa fie baut :-))

    00
  15. A apasat din greasela pe NOS si nu a mai stiut sa-l opreasca

    00
  16. I-a cazut burta pe piciorul de pe acceleratie.

    00
  17. Nu vi se pare ca l-a împins in spate pe cel din spatele lui, înainte sa accelereze?

    00
  18. O fi zis ceva soferul din Ford…

    00
  19. daca era o Dacia spring in loc la Taycan o lansa pe orbita in jurul pamantului. Ii facea invidiosi pe aia de la ARCA

    00
  20. Masinile au devenit prea usor de condus.. Orice idiot poate sa conduca acum o masina..
    Pe vremuri se zicea ca nu oricine poate conduce, ca trebuie o coordonare la picioare, maini. Acu ai doar 2 pedale.. Si se pare ca lumea le incurca intre ele.. Parca si accidentul ala din Bucuresti cu copilele care se jucau a fost din cauza incurcarii pedalelor..
    Acu apare dilema pentru constructorii de masini.. Trebuie sa le faca mai usor de condus (sa bage un AI care poate mai salveaza ceva de soferul idiot) sau sa faca masinile mai greu de condus (la prima vedere asta ar implica amestearea de mamaliga si stiu ca tu esti impotriva :) )

    00
    • Doamne fereste ce concluzie sau argument ai zis pe aici… practic ai argumentat exact cum ar argumenta biserica cancerul unui copil… asa e viata, plina de mizerie… dumnezeu ne testeaza. cateodata stau si ma gandesc…

      00
    • Ah da … si am uitat sa zic, probabil tu esti din categoria celora care nu-s idioti si poti sa conduci orice fel de masina oricat de greu ar fi… vezi ca n-au trecut 100 de ani si au mai fost unii care credeau ca ochii albastri si parul blond ii face mai speciali.

      00
    • fa un obiect pe care sa il poata folosi si prostii, si toti prostii vor vrea sa il foloseasca.

      00
    • @Goldy.. sunt si eu idiot, nu ma exclud, sunt un sofer absolut mediocru.
      Probabil opinia (ca nu e nici concluzie si nici argument) e absolut cretina dar comentariile tale sunt…. „fara cuvinte”. Legatura cu arienii de la sfarsit e cireasa de pe tort.
      imi cer scuze de comentariu, poate zoso il sterge, nu am vrut sa ofensez pe nimeni. cand l-am scris in mintea mea era o semi-gluma, dar vad ca e luat prea personal

      00
    • Desi nu sunt de acord cu mircea cum pune problema, amo fosta colega carefix asa a facut accident intr-o interdectie in bukuresti, a stat cu picioru pe frana ca era aglomerat pana cabd a plecat glont cu acceleratia la maxim si s-a oprit in unu.
      Ce facusi sor-o. Pai sa vezi ca m-am panicat ca hergheliile de 70cp nu se mai opreau etc…

      00
    • @mircea: la multe masini electricr ai deja one-pedal drive, adica franeaza masina singura cand lasi de acceleratie si unele mai dotate (precum Tesla 3) dozeaza si puterea franelor in functie de obstacolele din fata. Am observat chestia aceasta si la unele masini mai noi, care daca lasi de acceleratie si vad pe navigatie + camera ca se apropie o intersectie/sens giratoriu, alta masina, incetinesc mult mai agresiv.

      00
  21. Porschele și karma :)

    Tipul corpolent n-o fi fost cumva amețit de dinainte de impact? Că era clătinel bine de tot.

    00
  22. Probabil prima vizita a grasului la Taco Bell sau KFC. A crezut ca apuca sa ajunga la buda de acasa…

    00
  23. A dat din greseala resume la Cruise Control.

    00
    • doar ca are ACC, nu CC. ACC e mult mai ‘lent’ în accelerare și se uita la mai multe lucruri în jurul lui. cum zicea cineva mai sus, la vw încă ignora obiectele staționate, asa ca în Porsche se ducea blana, dar ma așteptăm să frâneze la Ford.

    • Conduc VW cu ACC.
      Nu are nicio legatura ACC-ul cu situatia asta.
      Franarea de urgenta ar fi trebuit sa actioneze, fie si pentru obstacol nemiscat, dar probabil nu avea, ori a accelerat ca nebunul si atunci franarea de urgenta se “dezactiveaza”.

      00
    • Inca depe vremuri memorabile gen anii80, cruise nu se activeaza sub 40 la ora… nu cred ca s-au schimbat ipotezele chiar la masini mai noi.

      00
    • @Octavyyan: se activează. La Caddy, cel puțin, ești low rider de la 30 km/h

      00
  24. Grasul din suv de ce a cazut pe jos? O cauta pe grasa din el?

    00
  25. Cineva de la Romania TV citeste blogul, ca au citat ZOSO.RO la stirile de la 12 noaptea

    00
  26. Tocmai a fost parasit de iubita, parea cam suparat.

    00
  27. Cred ca Porschele l-a salvat pe nenea cu fordul, a preluat din lovitura, altfel se incolacea după stâlp.

    00
    • chiar și așa fordul alb cred că este daună totală… după un asemenea t-bone din ambele părți este deformată toată caroseria.

      („ambele părți” = a fost practic deformată și de stâlp, chiar dacă nu s-a încolăcit)

      00
    • @Adi Nu e problemă, se repară și se vinde cu kilometri puțini! România, patria reciclării!

      00
  28. NOU
    #91

    fabulos cum s-a rostogolit grasu afara din masina, ce specimen de dobitoc :)))))

    00
  29. Gras si cu vesta de retardat.

    00
  30. Din zvonuri: blocat in pedala de acceleratie cand s-a suit in locul nevestei la volan(scaun reglat foarte in fata) sa scoata masina din locul de parcare

    00
  31. ar fi mișto ca sentința să fie cam așa: nu mai are voie să conducă mașini peste 100CP pe o perioadă de 10 ani.

  32. A vrut să vadă ce timp scoate de la 0-100km!

    00
  33. in cazul asta R-ul de pe schimbator chiar venea de la „racheta”?

    00
  34. Exclud probleme de SW sau HW cu pedala de accelerație.
    La ce înguste sunt locurile de parcare in AFI, eu cred că ăla s-a enervat că a făcut 40 de manevre să iasă din parcare și de draci a călcat până la fund pedala. Mașina cred că e ceva hibrid, un motor electric se poate înfige în halul ăsta.

    00
  35. Porcul ala e pro Putin și a luptat și el cum a putut.

    00
  36. Cea care ajunge prima acolo pare ca e mama fetei (posibil sotia grasului).
    Ce nu înțeleg e de ce era ea jos.
    Fugea de nevasta-sa?!

    00
  37. Ptr cei care inca mai considera ca purtarea centurii e optionala, sa se uite cu atentie cat de ametit se da jos soferul din masina albastra.

    00
    • A avut centura că altfel nu se deschidea airbag-ul.

      00
    • Se deschide si cand n-ai centura pusa, dar trebuie sa fie in impact mai serios unde e considerat ca ai mai multe sanse sa crapi de la impact in sine decat de la un airbag primit in mufa in plina forta.

      00
    • Nu se deschide, fizic, e imposibil. Contactul de la centură e înseriat cu firul care merge la inițiatorul airbag-ului.

      00
    • @Costi : la sofer nu exista asa ceva (senzor de prezenta), airbagul se declanseaza intotdeauna

      00
  38. … maine o sa ii injurati pe aia care NU merg cu viteza prin oras sau prin afara, ca va grabiti voi.

    00
  39. Se vede ca șoferul vinovat este un om muncitor care se trezește zilnic la 6 dimineața și a tras din greu pentru a-și cumpăra acea limuzină.

    00
    • Asta ma intreb si eu : ce produce supraponderalul acela de si-a permis masina aia care pare nouta si de minim 20 000 euro chiar si sh…

      00
    • care e totuși atât de deștept să producă banii ăia, dar destul de prost să încurce pedalele.

    • @vali
      Cu incurcatul pedalelor am pati-o si eu. Si era sa fie grav. Doar o minune a facut sa scap fara sa ating pe nimeni. Nici azi, dupa mai mult de 12 ani, nu imi explic ce s-a intamplat.
      Doua luni am lasat masina parcata.

      00
    • man, le incurci pentru 1 secundă, nu așa de grav și așa de apăsat.

    • Produce cutia milei, e preot in Teleorman. A aparut azi un update la stire: pasagera din Focusul alb a murit. Zoso, poate ai chef sa faci un „follow-up” la articol… :(

      00
    • Produce cutia milei, e preot in Teleorman. Am vazut azi un update la stire: pasagera din Focusul alb a murit in duminica Pastelui. Zoso, daca nu ai facut-o deja, poate merge un „follow-up” la articol… :(

      00
  40. Remarc cu surprindere că în acest caz site-urile de știri nu au mai folosit expresia: conducătorul auto a pierdut controlul volanului

    Cu aceeași surprindere mai remarc faptul că lipsesc 3 autoturisme (în știre se vorbește de 5 mașini implicate în accident)

    00
    • pe mine nu mai surprinde nimic :-D

      00
    • Porsche-ul in care a ricosat Fordul alb. Pare si in dreapta Porsche-ului o alta masina. Cine stie in ce s-a oprit si Porsche-ul zburat de acolo.

      00
    • probabil Macanul a mai lovit 2 masini in afara filmarii

      00
    • Pentru că a pierdut controlul accelerației / frânei.

      00
    • în primele secunde (în colț) ăla cu tiguan (nu touareg, sunt pretențios) face o mișscare bruscă și pare că împinge mașina din spatele lui și alte mașini parcate în dreapta lui.
      O filmare puțin mai dinainte și din partea cealaltă sigur ar trebui să existe.

      00
  41. V-am zis ca nu e ok cu masinile electrice, iti dau kW cati vrei depinde cat apesi. Macar alea cu benzina se ineaca.

    00
  42. Bai nu știu, nu înțeleg, nu pot sa îmi explic chestia asta.

    Am mai văzut înregistrări – și acum tin minte, era o Skoda automata, o doamna s-a urcat la volan și a apăsat accelerația la maxim fără sa frâneze, a luat cu jumă de roata stâlpul porții și s-a răsturnat.

    Cum poți sa apeși și sa stai cu piciorul DREPT pe accelerație fara sa îl ridici. Am accentuat drept pentru ca e imposibil sa îl confunzi cu ambreiajul. Sa apeși cu stângul frâna când treci pe automata se poate, nu e ceva nemaiîntâlnit.

    Singura explicație pe care o văd eu e un AVC

    00
  43. Prea multi prosti primesc carnetul. Daca esti atat de imbecil incat sa accelerezi dampulea chiar si cu o cutie automata nu meriti sa ai carnet.

    00
  44. Asa e cand te grabesti sa-ti lasi soacra in parcare.

    00
  45. Inca o dovada incontestabila , ca grasii sunt prosti !

    00
  46. O natie de oameni batuti in cap, campioni europeni la mortalitate rutiera, care am dat skip multor etape din procesul de dezvoltare si educare de-a lungul istoriei.

    00
  47. 108 comentarii și nimeni nu a scris clar ce s-a întâmplat deși toți soferii știu adevărul. Nu e bine.
    Și 0 comentarii de la femei, deși sper că și ele au înțeles ce s-a-ntămplat acolo. Nici asta nu e bine.

    00
  48. În București toată lumea merge premeditat agresiv, pe linia de tramvai, pe trotuare unde se poate, sunt accidente zilnice produse de șoferi grăbiți și idioți însă nu cred că am văzut niciodată comentarii atât de acide la adresa ălora cum am văzut la ăsta. Unde e clar că ceva s-a întâmplat complet nepremeditat la plecarea de pe loc. Și unde, mai mult decât atât, poți să vezi că prima grija a ăluia când iese din mașină este să se ducă să vadă ce au pățit cei din mașina lovită.
    Dar hei, hai să aruncăm cu pietre că e gras, are suv și vestă, iar de luni încolo să depășim iarăși relaxați coloana care stă la semafor pe linia de tramvai.

    00
    • @Radu
      Unde e clar că ceva s-a întâmplat complet nepremeditat …..
      ce? ce s-a-ntâmplat?ce? dacă e atât de clar.

      00
    • 1. Nepremeditat include si sa nu stii sa conduci?
      2. Grasii cu vesta nu ar trebui sa fie lasati pe strada, sa nu mai zic de condus.
      3. Descrii in comentariu ce probabil vei face tu, nu eu.

      00
    • Eu chiar asa fac, merg pe linia de tramvai pentru ca sunt mai in sigurata.

      00
    • mersul pe linia de tramvai e sigur doar dacă ești vatman :)

      p.s: privind de după tastatură, primul lucru care trebuia făcut era să dea puțin în marșarier (dacă era posibil, desigur) ca să elibereze celălalt șofer.

      00
  49. „este vorba despre cinci autovehicule implicate, trei dintre acestea aflate în mers, iar două în staţionare”

    Chain reaction? Un scenariu ar fi ca au fost 2 accidente ale SUVului: primul cu spatele, care a creat panica si l-a amorsat pe al doilea. Asa ies la numaratoare si cele 5 masini implicate (doar 4 in video), din care 3 in miscare (toate pe video).

    Chiar la inceput, SUVul (X5?) pare ca se misca ciudat, pare proptit in masina din spate si ca o impinge sacadat (sincer in video pare ca e tractat, din spate). Calitate slaba video (frames tremurate si auto-focus hunting mobil care filma monitor) nu explica pozitia ciudata: SUV pare ca merge paralel cu banda … fiind pe diagonala.

    Timing – prea multe chestii in cateva secunde:
    *SUV opreste la secunda 4
    *Masina rosie opreste la secunda 5
    *la secunda 7 SUV trage de voland si pleaca racheta,
    *la secunda 8-9 evita masina rosie din volan, nu franeaza.
    * secunda 9+, impact.

    In pozele aparute nu se vad avarii in spate la SUV dar bara e inalta si rezistenta daca impinge o alta masina in Reverse. Asteptam clarificari de la Brigada sau de la martori, pe surse.
    @zoso, ar fi bune niste imagini video inainte de 16:06:00 ;)

    PS: camera supraveghere are (ultra) wide-angle, distorsioneaza si ‘perceptia vitezei’, practic cred ca acceleratia perceputa vizual la mutarea SUVului din lateral in centrul imaginii e amplificata. 40-50 kph erau suficienti sa produca dezastrul respectiv.

    PPS: Just in – „Surse din poliție au declarat pentru Gândul că șoferul ar fi explicat anchetatorilor că înaintea producerii accidentului tocmai încercase să gareze mașina și lovise două autoturisme parcate. În acel moment, acesta s-ar fi speriat și ar fi accelerat automobilul, mai spun sursele.”
    ‘In the Global NCAP test, the car is driven at 64kph and with 40 percent overlap into a deformable barrier which is the equivalent of a crash between two cars of the same weight, both moving at 50kph.’

    00
    • Pentru cei care nu au avut ocazia de a da un kick down la o masina foarte puternica nu pot intelege. La o piscare de aceleratie masina accelereaza motorul cupleaza ambreiajul la un interval scurt si te smuceste in fata. Cand nu te astepti te loveste cu capul de tetiera vezi plafoniera si revii cu ochii in parbriz dupa o secunda in care te dezmeticesti.

      Avand in vedere masa soferului nervos a bruscat aceleratia, l-a aruncat in spate si apoi a revenit cu piciorul in pedala pana la fund.

      Cat despre porche macan, data viitoare sa parcheze corect si unde trebuie!

      00
    • 0I0- am analizat doar imaginile din vid, cu focus pe evenimente petrecute inainte de ‘plecarea de pe loc’.. ar fi lovit masina rosie daca ara varianta asta:’ te loveste cu capul de tetiera vezi plafoniera si revii cu ochii in parbriz dupa o secunda in care te dezmeticesti’, nu?

      Re tehnologie: m-am gandit ca poate avea pedala de foot brake blocata + a calcat acceleratia dar mai degraba are EPB, daca SUV e X5, deci nu e cazul.

      Ipoteza obisnuintei folosirii ‘Regen break’/’one-pedal-type driving’ ar putea fi relevanta aici, soferul poate s-a dezobisnuit de folosire pedala frana – ar explica si posibil accident in Reverse (a ridicat picior de pe acceleratie dar masina nu s-a oprit imediat, doar a decelerat) si lipsa apasare pedala de frana la mers inainte. Cred ca a accelerat (masiv) la plecare, nu neaparat si inainte de impact.
      ‘Does BMW X5 have regenerative braking?
      Regenerative braking is another cool technology included in the BMW X5 PHEV xDrive45e. This technology allows you to switch to one-pedal-type driving, more like driving a golf cart than a car, so that you do less hard braking and more coasting.’

      00
    • E Volkswagen (probabil Tiguan).

      00
    • Valentin – da, am vz in poze (rezolutie mai buna) sigla VW, e Touareg sau Tiguan dar nu conteaza prea mult. Ipotezele cu accident initial cu spatele si ‘one-pedal-driving’ (daca e hibrid) raman valabile , v si mai sus:
      ‘neagoegab – Nu vi se pare ca l-a împins in spate pe cel din spatele lui, înainte sa accelereze?
      ‘Emil – la multe masini electricr ai deja one-pedal drive, adica franeaza masina singura cand lasi de acceleratie ‘

      00
  50. pe baza video cred ca intai a facut accident cand mergea cu spatele – am descris intr-un post care e pending.
    confirmare partiala: ‘Surse din poliție au declarat pentru Gandul că șoferul ar fi explicat anchetatorilor că înaintea producerii accidentului tocmai încercase să gareze mașina și lovise două autoturisme parcate. În acel moment, acesta s-ar fi speriat și ar fi accelerat automobilul, mai spun sursele.

    00
  51. Nu stiu daca a zis si altcineva dar cu siguranta fugea de nevasta

    00
  52. Stranutat la volan. La accidentul mortal cu Mercreds GLA s-a folosit scuza asta.

    00
  53. Asta e barba-su lu aia la care a strigat Vali la trecerea de pietoni. De cateva zile il toca sa ia masuri, sa faca ceva cu saracu’ care a strigat la ea. Asta a vazut Fordul,a zis asta e sarac si l-a executat. Deci domnu Vali, va rugam nu va mai luati de mami la treceri de pietoni

    00
  54. a ciocnit dar a si baut

    00
  55. ‘Asta e barba-su lu aia la care a strigat Vali la trecerea de pietoni.’
    Eu speram ca ‘Doamna mami’ e vestita Yulia ‘fitness_mama’ care, intamplator sau nu, s-a mutat in BV in martie. ‘o fi ceva in aer, acolo’ :)))

    si doua de pe twitter:

    1. ‘CADE CERUL?!?!? n-a furat protv clipul cu accidentul și i-a făcut embed?!?!?!’

    zoso, chiar nu inteleg de ce te plangi (pe twitter) in loc sa abordezi situatiile de genul asta pragmatic, guerrilla marketing de blogger-vlogger profesionist vs mainstream media (presa + TV)?!?!
    Eu ma bucur cand clipuri YT ale mele/altora sunt preluate de orice media (mass/social) in clipurile lor sau embeded – zeci de mii de views, garantat! Initial si eu m-am suparat cand mi s-au preluat materiale fara ‘credit’. Mi-am invatat lectia, am zis e si vina mea si m-am adaptat, m-am asigurat ca pun watermark sanatos (si pe pics si pe vids) care sa nu poata fi scos prin editare (e.g. o televiziune a pus burtiera peste watermarkul tau, Antena ti l-a cropuit in materialul lor TV, preluat si online etc).

    Pt embeded vids deja postate poti schimba oricand thumbnail (ai facut deja asta aici, ai pus o poza de efect dar fara logo, in loc de vid-capture) si pui acolo ce info vrei, cat de mare vrei. ProTV & All iti vor face reclama gratuita inclusiv la TV (repet, la TV!!!) dar si online, pe langa mega trafic pe YT, nu? Momentan la toate vids embeded ai vizibila doar sigla canalului, portret stilizat – mai mult pt cunoscatori. Ciudat, mai ales ca esti profesionist in soc-media.

    Te cred ca ai prefera link direct aici pe blog (de la protv/antena punct ro etc, cum dai tu la news punct ro) in loc de mii de vizualizari pe YT, dar ei (mass-media) nu citeaza postul de pe blog ci video de pe canalul tau de YT. Asa ca fie te multumesti cu vizualizari masive (la clip) de la ei, fie mai adaugi si logo propriu cat mai mare pe thumbnail si vid, eventual cu link / video-card in clip (btw, am vz ca nu folosesti links/video-cards pe YT).

    2. off-topic: ‘de ce naiba e aia mică prințesa cartofilor?’

    ‘Braşoveanca Mara Mareş, tânăra preşedinţă a Tineretului Liberal, e subiect de cancan în presa mondenă de câţiva ani, iar de miercuri, odată cu numirea noului ministru al Finanţelor, Dan Vîlceanu, a revenit iar în atenţie.
    „Sexy-deputata” cum o numeşte Cancan, sau „prinţesa cartofilor” cum o apelează o altă parte a presei, ar fi iubita noului ministru, relaţie care ar fi început acum un an.
    Ea este fiica consilierului judeţean Ioan Mareş, lider al PNL Făgăraş. Consilier judeţean PNL şi fost preşedinte PDL Făgăraş, Ioan Mareş este un important cultivator de cartofi. În 2006, punea bazele firmei Cartof de Făgăraş- Grup de Producători SRL’

    00
  56. Eu nu inteleg ceva: Tiguan ar trebui sa aiba front assist, sa franeze singura, tocmai sa evite situatii de genul, oare sistemul era dezactivat?

    00
  57. Se grabea la teatru

    00
  58. Nu inteleg ce s-a intamplat acolo, dar pe mine altceva ma socheaza: nici unul din cei doi adulti din masina vinovata nu incearca sa dea o mana de ajutor alora pe care i-au lovit. Efectiv ii doare in pl de aia… Grasul ala face un semn de „scuze, am zgariat un pic masina” si apoi continua sa mearga ca o curca beata pe acolo, iar nevasta-sa sta socata pe acolo. Du-te-n plm la aia pe care i-ai facut sendivs si vezi daca sunt bine, macar atat le datorezi…

    00
    • păi tu cum crezi că se fac banii de touareg? păsându-ți de alții?

    • În plus, șoferului nu pare sa ii pese nici de cum se simte fiica lui dupa full impact (fiica sau o minora care se afla în masina la momentul accidentului, contează mai putin). Oameni de 2 lei…Ne permitem prea multe pt nivelul emoțional & intelectual la care ne aflam.

      00
  59. Sa ne dam cu parere, e oricum degeaba.
    Varianta 1, mai probabila (sper eu!) – o greseala: i s-a facut facut rau, a apasat aiurea, etc;
    Varianta 2 (oribila) – a avut un moment de draci din cine stie ce motiv, ia ca-mi bag io pula si o calc la podea si ce-o vrea Dumnezeu;

    00
    • Varianta 1 imi pare putin probabila pt ca a reusit sa iasa cu spatele si a si virat de 2 ori pt a evita obstacole cand a plecat in tromba.
      Am mai spus-o mai sus, cred ca s-a enervat si a calcat-o la podea.

      00
  60. Majoritatea comentariilor de aici sunt pur cancer.

    00
  61. Ăla in mașina Alba, se mișcă prea încet

    00
  62. Citind comentariile am aflat si de acel porche, sa fie oare karma? a amortizat totusi impactul, daca era un parapet era masina turtita din ambele parti…

    00
  63. A dat handicapatu ala cu viteza

    00
    • Păcat de fata aceea tânără! Dumnezeu să o odihnească în pace!

      Şoferul ăsta trebuie să facă puşcărie ca lumea, chiar dacă este preot!

      Totuşi, nu pot înţelege, ce a vrut să facă de a accelarat în halul ăla?

      Singura variantă plauzibilă pare a fi că pur şi simplu i s-a blocat piciorul boului pe acceleraţie.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.