Influenceri milogi, Republica și H&M

Lansare H&M la Operă, cu 500 invitați, printre care influenceri specialiști în lux și amatori de haine ieftine, știți genul, azi reclamă la cele mai ieftine haine, mâine paharul cu Moet. O tipă scrie pe Republica cum că a fost buluceală ca la tigăile din deschiderea supermarketurilor. Frumos. Eram ocupat cu BF și doar am făcut screenshot, că mă gândeam că urmează să fie modificat și scoase părțile care dureau la obrazul fin al invitaților. Nope. A fost șters de tot.

Pentru că nu se cade să arătăm cât de milogi și disperați sunt de fapt oamenii pe care îi angajăm să ne facă reclamă.

Și jenant pentru Republica, că a acceptat (sau poate a dorit) ca articolul să fie șters.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. nice. acum oamenii care se trezesc la 3 dimineata sa cumpere online tigai sau ce prind redus de black friday vor rade de influencerii milogi si disperati :))))

    00
    • scrie in articol că nu era marfă ieftina, dimpotrivă.
      Articolul nu e despre „milogi”, ci e despre spiritul de turmă, care îi face și pe americani să se omoare la coadă pentru noul iPhone.
      (apropo, sa ai iPhone nou în fiecare an mai „a must”?)

      00
    • Nu stiu boss, eu am Motorola de 549 lei. Imi permit iPhone? Da.
      Numai ca la Motorola, daca il scap in apa, pe ciment, ma asez sau cad peste el si nu-i suficienta husa, a doua zi imi iau altul si nu simt o gaura in buzunar.

      00
    • iar la finalul anului, dupa ce ai schimbat 10 telefoane motorola, o sa le razi in nas alora cu iphone si o sa le zici ca tu n-ai da niciodata atatia bani pe un telefon de cacat… :)

      00
    • Dar tu ai schimbat 10 iphone-uri ?
      Nu stiu de motorola dar iphone a avut cel putin un scnadal de bending :))

      00
  2. Eu am citit articolul ieri, cand inca mai era live.

    Ok, eu nu stiu multi influentatori din astia. De fapt o stiu doar pe Ana(?) Morodan, si asta doar pentru ca a aparut in „reclame” pe aici. Cand ma uit la o poza cu ea, toata dischisita si cu alura de diva si pozand asa pretentios… si apoi ma gandesc ca a fost sa se inghesuie si sa se bata pe haine (scumpe!) intr-o locatie plina de shtaif gen Opera Romana ma apuca surasul (nu merita rasul meu). Cum aduna ia random de pe umerase hainute si le tine in manutele ei ca sa le probeze pe hol, cum se trage de par cu alte „matracuce” care intind mana spre hainutele ei, cum se injura ca la portiera taxiului cu alti influentatori ca vor sa-i ia ponchoul cu care o sa influenteze mai mult decat ea…

    …si noi radem cand vedem la tv ca se inghesuie pensionarii la bormasini.

    00
  3. Pai majoritatea influencerilor nu traiesc din influentat, De obicei sunt paduche pe parinti sau au vreun futalau mai naspa cu bani. Cati bani poti scoate din influentat in Romanistan ?

    00
  4. In paragraful cu 20:18 spune ca produsele nu erau gratis, ba chiar aveau preturi „mai piperate”.

    00
    • Asa stiam si eu, am recitit articolul. Exprimarea e un pic ambigua: „[…] si nu pentru ca sunt gratis, ci pentru ca vor[…]”. Eu de aici inteleg acum ca erau gratis, desi din context reiese ca nu (pop-up store-ul avea casieri).

      00
  5. Articolul era inca pe la pranz, atunci l-am citit si eu.
    A fost lansarea colectiei h&m cu giambattista valli, ceva mai fancy nu chiar h&m chior

    00
  6. da, cine-i republica asta? a cui e platforma?
    ca in afara ca-i clona de medium, nu o inteleg

    00
  7. NOU
    #20

    Dragutz.

    00
  8. Mi-ar placea câți „buluci” din astia spun că sunt „eco”.
    „Greta” a prins la influenceri, oare? Influenceri care se inghesuie la haine „pe care le poarta de câteva ori” (citat din articol)…

    00
  9. In an other world…zoso&emag-love

    00
  10. Ceva detalii despre catalogul de Crazy Days de la eMag?

    00
  11. 13 copii din Cambodgia apreciaza acest articol.
    Numai fiti saracii!

    00
  12. Vali e supărat. Un alt eveniment la care putea, în sfârşit, să o cunoască pe Alina Ceuşan. Şi nu a fost invitat.

    00
  13. Doar o idee… nu ar fi mai ok sa ii invite pe cei care obisnuiesc sa cumpere mult de la magazinul respectiv? Pe baza unui card de fidelitate sau ceva similar… cred ca ai fi mult mai tentat sa cumperi de la ei stiind ca poti sa participi la astfel de adunari vs vazand ce promoveaza unii bloggeri/influencers.
    Macar oamenii aia chiar le fac vanzare, nu de alta, dar partea aia cu „nu ai invitatie, nu existi” ma face sa nu mai cumpar de la magazinul respectiv. Treaba asta cu exclusivitatea isi are locul in alta parte, nu la un magazin care se vrea accesibil pentru toata lumea.

    00
  14. avand in vedere ca in romania unul din doi oameni e influencer, ma gandesc ca e foamete mare, vorba aia: sa se dea cate o cosmetica sa ajunga la toata lumea.

    dupa aia unde vedem aceleasi review-uri la aceleasi produse facute de influenteri care arata la fel si vorbesc la fel?

    00
  15. E trist ca au sters articolul. A fost amuzant. Scenele descrise semanau cu ce se intampla la alte evenimente cand se deschide bufetul suedez.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile