E ceva ce nu știu dacă se predă la conferințele despre cum să faci miliarde de euro din ecommerce din România: redirectează nenorocitele alea de pagini dacă schimbi URL-ul.
E un magazin care îmi place mult, de aia nu o să îi dau numele, care are o tactică extrem de tâmpită: când se schimbă sezonul, scoate produsele de sezon de pe site, iar când revine sezonul lor, 6 luni mai târziu, le activează, dar linkul se schimbă la unele produse. Produsele nu, ele sunt aceleași, dar linkul apare la republicare “site.ro/pantaloni_iarna_2.html” și vechile linkuri către pantalonii ăia nu mai funcționează. Am dat vreo 6 linkuri către ei în ultimii ani și nici unul nu mai e valid. NICI UNUL. Pentru că omului care se ocupă de site nu-i pasă.
M-am mai lovit de câteva ori de tactica asta și cred că e o practică obișnuită printre magazinele online românești: căutam un produs pe google, din prima pagină de rezultate, 3 linkuri erau bușite, dar produsul exista în magazin.
Iar pe zona de publishing e dezastru, foarte rar se păstrează aceleași linkuri când se schimbă site-ul, RomâniaLiberă.ro, Realitatea.net și alții au făcut asta.
Asta tine mai mult de autismul din departamentele unei afaceri mai mult: in general de documentare produse si mentinere stocuri se ocupa altcineva decat specialistul SEO.
Iar daca e aceeasi persoana, afacerea e prea mica ca sa fi auzit ca e naspa cu broken links in Google.
romanialibera.ro a ajuns un fel de antena3 plina de fake news si de lăudătorii lui dragnea. E chiar jenantă această schimbare de directie, sau poate asta e strategia ticăloșilor din psd.
decathlon?
au schiuri de 2 luni la raft dar pe site de curand au bagat articole in sectiune
nu, dar și ei fac din astea.
Ceea ce e mai frustrant pentru SEO-isti e ca google nu scoate astfel de link-uri din index ( chiar si daca trimiti un feedback )
realitatea a pierdut baza de date … pentru ca … pitong