Problema cu InspectorAuto.ro (2018)

E că insistă că au un raport util pentru cumpărătorul de mașini second hand. În clipul de promovare de mai jos, proprietarul, Mihai Cune, spune o chestie care mă râcâie despre verificarea la service:

„Această verificare eu o consider complementară”

Nu știu în ce sens a vrut el să folosească cuvântul, dar definiția din DEX spune despre complementar că înseamnă “care servește la întregirea unui lucru, a unui fapt etc.”.

Cumva, ceea ce vrea să spună este că inspecția tehnică la service e bună, dar nu e la fel de importantă ca raportul inspectorauto.ro, așa înțeleg eu formularea din video. La o adică, s-ar putea și fără, important e să cumperi raportul de pe inspectorauto.ro, ăla e valoarea adevărată.

Faza dubioasă e că, fiind la început, nu e ok să vii cu manele din astea. Nu ai cum să îți clădești o reputație insistând că produsul tău e cel mai valoros aspect al cumpărării unei mașini, pentru că oamenii de care depinzi să te recomande mai departe știu mai bine.

Ah, da, și prompterul ăla de pe care citește e pus aiurea…

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. Zici ca e viu.

    Verificarea aia e esentiala, desi nici cu aia in mana nu ai vreo garantie ca nu faci o prostie.

    Eu mi-am luat seat din Iasi, verificat la reprezentata unde pe fisa scria -overboost, posibile probleme geometrie variabila.
    Il intreb pe seful de service daca-mi recomanda sa iau masina, zice da, turbina ma mai tine „lejer 50.000km”.
    Fac actele, dau banii, plec din iasi. In padurea dinspre vaslui, cui ii pleznise geometria? Cu 1300 lei am adus-o tractata in Bucuresti pentru ca era mult mai scump sa o fac in Iasi.

    00
    • mai si scria…nu e ca si cum era un defect ascuns.bravo!

      00
    • Sunt tare curios ce a plesnit la geometrie? Era blocata, făcea presiune prea mare, iar motorul intra in limp mode. Ce putea sa se întâmple în afara de faptul ca îți limita presiunea în turbina? Nu avea ce sa crape.
      Tind sa cred ca mecanicul a fost un dobitoc și pe lângă geometria variabila blocata, turbina prezenta uzura foarte mare în central.

      00
    • Primul diesel cumparat dupa doua masini pe benzina a fost un vw. Insist sa merg cu proprietarul la reprezentanta vw unde ii spun inginerului care s-a ocupat de noi ca fluiera turbina si nu cred ca e normal sa se auda asa. El m-a asigurat ca la fel se aude si turbina de pe masina lui si sa nu- mi fac griji. In rest totul era minunat: istoric la fel cu cel din cartea masinii, facturile cu interventiile la masina, starea tehnica, diagnoza.
      Dupa ceva timp turbina a inceput sa intre in limp mode si dupa „curatarea” la niste experti in domeniu a fost schimbata.

      00
  2. =))) au pus promterul prea sus lolz cine ii invata pe astia sa faca reclame?

    00
    • =))) cine îi învață pe ăștia cu reclame îs la fel de praf ca ăia care nu-s în stare să pună niște semne de punctuație tu ce zici am dreptate lolz

      00
    • NOU
      #7

      … in plus de ce as verifica o masina la cineva cu o fata de psihopat functional cu inclinatii de criminali in serie ? … nu vorbim de faptul ca informatiile PE BANI obtinute de pe acest site, se pot obtine de cele mai multe ori GRATIS de la reprezentantele auto … nu de alta dar daca masina este „ciocanita” undeva la Nea Costel in garaj nu vede pe bani inspector auto ceea ce nu vede nici reprezentanta moca !
      … e un fel de n-ar mai fi …

      00
  3. offtopic: mie de doua zile nu mai imi merge nici un link de imgur din sidebar dreapta. la toate primesc ”Access to imgur.com was denied” si nu isi revine nici dupa refresh, ca inainte.

    00
  4. pana una alta,in aprilie am ajutat un prieten sa cumpere o masina.cea verificata avea 39k km in bord,in realitate 113k.am luat alta.
    (da,stiu ca exista alternative la site)

    00
  5. Ciudat. Eu nu am același sentiment când zice despre verificarea complementara. Din ce văd urmează chiar o argumentare in care zice de ce e bine sa o faci.
    E lăudabil serviciul asta (urmăresc cu interes videourile de la masinapotrivita) dar cumva îmi lasă impresia ca sunt putini si ca au apărut un pic cam târziu pe piața.. când deja suntem sufocați de căzături..

    00
    • Scopul lor nu e să salveze România de căzături, dacă mașinile astea nu ar fi fost pe piață nici ei nu ar fi avut motiv să existe.

      00
  6. Eu înțeleg că fix ce fac ei este o inspecție! Omul se exprimă clar, mașina intră în service după ce a fost făcută în prealabil o verificare a faptului dacă mașina a fost furată sau nu dintr-o țară din cele 6 aflată în baza lor de date. Ah și la sfârșit îi cam face hoți pe toți vânzătorii de mașini în dorința de a justifica apariția lor pe piață. Putea să o dea un pic altfel, începutul cu ce își doi cumpărătorii fiind ok din punctul meu de vedere, cam asta vrea lumea.

    00
  7. scuza-l bo$$, a vrut sa spuna contemporana.

    00
  8. cata incredere inspira omul asta…

    00
  9. Eu m-am folosit de raportul lor (nu de serviciul de inspectie), dar doar COMPLEMENTAR raportului autodna.com sau ori de unul, ori de celalalt.

    Adica: pentru o masina de afara (fie ca o iei din UE fie ca o cumperi din Romania dar provine de afara), autodna, pentru 10 euro parca, iti poate oferi poze si rapoarte in care vezi cum arata ea in trecut cand a mai fost pusa la vanzare pe net.

    inpsector auto lucreaza cu baze de date de la asiguratori si iti spune cand a suferit reparatii pe rca sau casco (inclusiv valoarea). Valabil doar pentru masini inmatriculate in Romania.

    Pentru 15 euro maxim am scapat de niste tepe mizere.

    00
  10. „Inregistrari kilometrii” – singura sursa veritabila este reprezentanta la care s-a servisat masina, ma indoiesc ca inspectorauto stie care este asta, sau pot obtine astfel de informatii.

    „Istoric daune romania” – pai daca masina e din germania ?, istoricul de daune se poate afla doar daca masina a avut casco si a fost reparata in reprezentanta.

    „Verificare baze de date masini furate”- site-ul rar

    „Optiuni din fabrica”- fordetis.

    Deci 11 euro cam degeaba, daca era 2-3 euro treaca-mearga

    00
  11. NOU
    #21

    Am putea scapa asa de repede si asa de usor de samsari prin aplicarea de dosare penale si sentinte pentru inselatorie dar nu prezinta interes treaba asta. Imbecilii la costume care ne guverneaza nu gandesc scenariul cum ca eu pot lua un golf 6 full fara piele, tipla, fara accidente, piese originale, la pret foarte bun, iar a doua zi fi-su la parlamentar sa fie pe trecere si mie sa imi cedeze sistemul de franare ca era o chinezarie incropita rapid.

    Ca fapt divers, cand am dat examenul auto in 2001, am aflat de cazul unui politist foarte indulgent care pe 100$ trecea orice pustan de 18 ani, pana cand unul din „absolventii” lui i-a calcat fiica pe o trecere de pietoni. Dubios e ca l-au mai lasat sa profeseze o perioada si ce sa vezi, toti cei de 18 an care picau sa dea cu el traseul ieseau din masina cu dosarul in mana, oricat de buni erau.

    00
  12. @Zoso
    Prin „complementar” m-am referit la faptul ca raportul InspectorAuto.ro nu inlocuieste inspectia/verificarea in service ci trebuie „luate la pachet”.

    De ce?
    Pentru ca raportul online de pe InspectorAuto.ro sau oricare alt site similar ofera informatii premergatoare deciziei finale de cumparare. Practic iti spune ce sa pastrezi si ce sa tai de pe lista scurta.
    Abia apoi, cu ce iti ramane pe lista scurta faci verificari/inspectii in service.

    Astfel scutesti bani pentru ca un raport online este mult mai ieftin decat o verificare in service si mai scutesti timp cu programarile si vizitele la service.

    Si, btw, nu era niciun prompter :)

    00
    • o să vină ca o surpriză pentru tine, dar e irelevant ce ai vrut să spui sau ce ai crezut tu că spui, important e ce s-a înțeles.

  13. Salut,

    Eu am apelat la serviciile lui si am fost overall multimit.Am venit de la mama dreaq 10 ore cu autocarul sa-mi iau un i30 de la Tiriac Auto din Bld. Expozitiei parca.
    La 9 urma sa ma intalnesc cu un tip (parea profi) dar cam obraznic ca atitudine.M-a luat tare.Faptul ca am ajuns la 10 pentru ca aglomeratia plii ppb l-a deranjat.M-am scuzat accordingly. Mi-a zis din start ca a fost usor vopsita portiera dreapta jos; eu n`-am cunoscut nimic pentru ca efectiv nu se vedea nimic la cum ma uitat eu.O bila alba.A verificat masina in prima instanta folosind un aparat cu care a masurat stratul de vopsea in cateva zeci de locuri.Aflam daca era lovita/vopsita pe undeva.Nu era.Mi-a pus testerul si nu i-a afisat nici o eroare.Cel putin asa a zis.L-am crezut.Mi-a zis fara sa-l intreb nimic ca nu e superioara unui Golf.N-am zis nimic.Am facut fiecare o tura.A zis ca urma sa primesc un raport cum scria si pe site parca dar n-am primit nimic.Zic ok.M-am declarat overall multumit si am luat-o.Nu pot spune ca nu mi-a prins bine.Chiar a fost ok. Daca ajuta pe cineva experienta mea bine, daca nu, se poate sterge.Nu fac reclama.

    00
  14. Eu nu inteleg unde priveste asta. Are si o carisma… M-a terminat. Nu e de mine inspectorul auto.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.