Subaru Impreza 2016 testdrive

Prietenii de la Autokino (dealer Subaru și Kia) au adus de câteva zile noul model de Impreza și m-am plimbat și eu câteva zile cu el.

Pe puncte:

  • designul e o chestie de gust. mie îmi place mai mult fratele mai mare, XV-ul.
  • portierele se deschid foarte mult, inclusiv cele din spate. asta nu e neapărat bine în parcări, dar în orice altă situație e un plus.
  • motorul nu e rău, mașina e ușoară, accelerația e decentă spre bună. aș fi vrut un buton sport la cutia automată, dar bănuiesc că pentru asta există WRX.
  • în curbe și pe șosea stă excelent, pentru că are 4×4 permanent.
  • consum urban cu băgat piciorul în ea: 10%
  • consum extraurban cu băgat piciorul în ea: 8%
  • nu înțeleg rostul display-ului de deasupra tabletei tactile.
  • nu are senzori de parcare, are cameră de marșarier.

Prețuri: 20.000€ pentru motorizarea 1.6 benzină și 25.000€ pentru 2.0 benzină, ambele cu cutie automată CVT.

Galerie foto:

 

Walkaround:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

68 comentarii

  1. Ce mai stai? Nu schimbi?

    00
  2. Imi place ca s-au gandit sa puna cupholdere si in spate

    „nu înțeleg rostul display-ului de deasupra tabletele tactile” – o sa intelegi in curand.

    „nu are senzori de parcare, are cameră de marșarier” – finally

    00
  3. In banii aia e scumpa. Design-ul interior si exterior mi se pare de acum 10 ani. Sincer, am o mazda 3 din 2005 si arata aproximativ la fel, ba chiar exteriorul e muuult mai frumos. Ok, fara touch si alte cele, dar asezarea si design-ul butoanelor cam tot pe acolo e. In plus, in 20.000-25.000 euro e scumpa. In banii aia deja intram in categoria Mazda 6 (inclusiv break) model nou, care-i altceva – si asta doar sa ramanem la categoria japoneze.

    00
    • 4×4. Duster. Suzuki Vitara mai slab echipat. Jeep Renegade mai slab echipat. Nici de un VW Golf 4×4 nu cred ca iti ajung 25k.

      00
    • catalinx: comparam mere cu mere si pere cu pere, nu mere cu pere. Dusterul in comparatie cu asta au in comun doar 4 roti si un motor. Si stiu ce zic, pentru ca am si un Duster diesel full 2016.

      00
    • Pai Mazda 6 aia de mai putin 25000 si asta au in comun tot un motor si 4 roti. Compari tot mere cu pere. Impreza are 4×4 standard. In banii astia. Mazda 6 AWD, sistem mai slab decat la Subaru, dar hai sa zicem, costa de la 29000 in sus pret de lista . Cu cutie manuala. Automata 4×4 e doar pe modelul echipat de top 35 000.

      Din cate stiu, nu exista Mazda3 AWD ca sa poti face o comparatie intr-o clasa apropiata.

      00
    • Corect Arthur, mi-ai luat vorba din gura cum s-ar spune.
      Si eu am o Mazda 6 din 2006, as putea spune ca designul e foarte apropiat..cel putin interiorul portierei e aproape identic.
      E foarte scumpa pt ce ofera, dar cum a zis si Zoso..tine de gust.
      Nu m-ar tenta sa o iau daca acum as avea 20-25000 Euro.
      Mai degraba tind spre asta: Mazda 6, CX3, CX5 – toate sub, sau in plaja asta de pret.

      00
    • lol. mazda și 4×4. ok :)

    • Catalinx: acum cateva luni aveau la promo awd cadou la echiparea medie de mazda 6 care exact pe la 25.000 euro se invartea. Stiu pt ca am cautat mult subiectul la acea vreme.

      00
    • Vali, stiu ca esti fan Subaru si tot ce scot ei. Dar noi astialalti ne mai uitam si la cu arata o masina, nu doar ca imi scoate ochii cu 4×4 in 20.000 euro.

      00
    • Si catalinx, eu am comparat un hatchback cu o berlina sau cu un break. Tu ai comparat un hatchback cu crossovere… mda…

      00
    • @Arthur:
      Hai să simplific. Elementul cheie la mașina asta e tracțiunea 4×4 ( și motorul boxer, aș zice eu, dar să trecem peste, că sunt suficiente motoare la fel de bune pe piață)
      Dacă nu vrei 4×4 nu ai de ce să îți iei Subaru. Nu ai de ce să plătești benzină consumată în plus, costuri de uzură pentru componente mecanice care se învârt în plus. Ai alte opțiuni mai bune și mai ieftine.
      Orice comparație cu o mașină 4×2 nu își are rostul.

      Deci în zona asta vad eu discuția.
      Da Suzuki Vitara, Duster sunt crossovere, din mașina mea se văd hatchbackuri, nu glumesc, dar ai dreptate.
      Ca idee, anul trecut am urcat pe vârful Cozia, până la cabană pe drumul forestier, în spatele unui prieten cu Impreza STI, ca să înțelegi ideea. Nu am văzut nicio Mazda 6, Mazda 3, sau alte asemenea.
      Nu pot dau link cu filmul, că e privat, că să fie clar ce spun, dar dacă zici că ai Duster poate înțelegi.

      Altfel, accept orice altă comparație, câtă vreme e cu 4×4.

      Ok, tu spui ca acum câteva luni a fost oferta la Mazda 6, nu am decât să te cred pe cuvânt, nu știu asta, ti-am dat un link cu informațiile pe care le găsesc acum.
      Mă gândesc, totuși, chiar la oferta mașina aia nu era modelul cel mai nou de la Mazda, nu? Nu că ar conta prea mult.

      00
  4. NOU
    #19

    La aspect parca e un focus d-ala vechi. Macar interiorul pare durabil. Nu mi-as lua masina asta noua, cu vreun an doi vechime nu as face mofturi. :)

    00
  5. „designul e o chestie de gust” e un mod mai diplomat la a spune „e urata nene”.

    00
  6. *Prietenii de la Autokino (dealer Subaru și Kia) mi-au adus de câteva zile noul model de Impreza și m-am plimbat câteva zile cu el.

    00
  7. Mania numeroaselor butoane de pe volan a ajuns si la Subaru. E o nebunie sa le intelegi pe toate si sa le folosesti in mers, mai ales daca mergi pentru prima data cu masina respectiva. Cu timpul le inveti pe toate, dar la inceput e cam descurajant.
    Eu la masina mea franțuzească am stat ore intregi in parcare sa invat toate functiile si inca mai am unele chestii de studiat.

    00
    • Maica, butoanele alea sunt gandite pentru cineva care circula des cu aceeasi masina, nu pentru cineva care are nevoie de un secol sa le invete. Stai sa ghicesc, inca mai studiezi si legislatia rutiera sau pe aia o stii deja?

      00
    • @Arthur Da, încă mai studiez. Acum depinde de fiecare unde se oprește cu studiatul.

      00
    • NOU
      #30

      you lost me at „masina mea frantuzeasca”.

      00
    • @green
      Bine ca nu te-ai facut pilot! Te gasea postasu’ cu pensia in carlinga invatand butoanele.

      00
  8. Pfiu si astia au furat grila de la Aston :). Si aduce si un pic cu Focusul.
    Vorbind serios, arata ok iar preturile pe care le-ai zis sunt chiar bune pentru un 4×4.
    Au facut test NCAP cu asta ? Ca nu am gasit pe net
    Am gasit corespondentul NHSTA si pare de aproape 5 stele, 4 pe frontal. .

    00
  9. Si nu se pot deschide doar 70% sau 50%? „portierele se deschid foarte mult, inclusiv cele din spate. asta nu e neapărat bine în parcări, dar în orice altă situație e un plus.”

    00
  10. Lol, interiorul arata de parca e făcut acolo unde se face și ala de Lancer…2010 :D Sa speram ca motorul și cutia rămân la standardele bune ale marcii, ca altfel au belit-o.

    Pe de alta parte, 25k nu e rau.

    00
    • Nu stiu cine au belit-o.. Vanzarile cresc accelerat de ani buni in pietele importante (Japonia, Australia, US, si chiar Europa). Dar pietele alea nu au spacialistii nostri observ.

      00
  11. Cred că designerul de la exterior e rudă cu patronul firmei. Nu de alta dar pentru un așa model în 2016, l-aș concedia în nanosecunda 1.

    00
  12. ce scrie pe usa…? Some Rally Spirit ?

    00
  13. „aș fi vrut un buton sport la cutia automată, dar bănuiesc că pentru asta există WRX.” – Nope. WRX si WRX STI vor avea in continuare cutii manuale de 6 trepte, iar STI-ul va ramane singura varianta la care poti controla DCCD.

    Shit, chiar au pus CVT pe WRX. Muh bad!

    https://performancedrive.com.au/2016-subaru-wrx-review-manual-cvt-auto-video-2915/

    Daca nu schimba treptele la fel de prost ca Easy-R de la Dacia, reprezinta o optiune buna. Problema? La pret foarte apropiat de modelul WRX ai Focus RS-ul nou care se bate de fapt cu STI-ul.

    00
  14. 2.0 turbo sau aspirat?

    00
  15. Rolul displayului apare in echiparea ‘Confort’ unde nu exista ecranul tactil .Tot XV as alege si eu ,garda la sol 22 cm .

    00
  16. La ce naiba ii ajuta ca scrie pe ea drive test car ?
    Mai bine ar pune sofer periculos ? suna la …..

    00
  17. NOU
    #44

    Masina perfecta de mers in bulgaria. Nu ti-o fura nimeni.

    00
    • Corect. Si bulgarii cauta tot sh-uri din Germania, ca alea sunt durabile si nu ne trebuie 4×4, ca doar nu urcam pe munti, nu?

      00
  18. Am cont de wordpress, il folosesc la Cetin pentru profil/comentat.
    Aici nu a mers login cu user/e-mail și parola de la contul ăla, am făcut „altul” dar cu aceeași adresă de e-mail. Tre’ să-mi fac profil cu același e-mail pentru fiecare blog wordpress or what?
    Chrome pe Android nu mă ține logat aici, la Cetin, da.
    Any ideas?

    00
    • Am cont pe Youtube. Am vrut sa il folosesc pe trilulilu. Nu merge. Trebuie sa imi fac cont pe fiecare site de video?

      00
    • Dude, nu vreau să mă dau zmeu la ce nu sunt sigur în totalitate, dar atât Cetin cât și Zoso sunt WordPress la bază, dashboard-ul de user arată la fel la fiecare etc. Tot ce nu înțeleg e de ce vrea fiecare alt profil din moment ce sunt pe aceeași platformă.
      Cheers.

      00
    • Centaur, faptul ca folosesc aceeasi plaftorma nu inseamna ca au si aceeasi baza de date. 26% din web merge pe WordPress. Sper ca nu te astepti sa share-uiasca toti intre ei datele tale de logare.

      Daca vrei sa aprofundezi subiectul, uite aici: https://en.support.wordpress.com/com-vs-org/

      Sa traiesti!

      00
    • nu avem baza de date comuna, desi ar trebui, asa e

  19. Bine ca nu i-au pus si roti de 13″…

    00
  20. Sigur nu ti-au dat un Focus deghizat bine sub stickerele alea? :)

    Nu ne-ai spus ce era mai important: te-a imprezionat sau nu?

    00
  21. Si mie imi place mai mult xv-ul. Si ai dreptate dizainu’ tine de gust, dar parca au luat xv-ul la pila. Eu inteleg ca trebuiesc pastrate anumite elemente specifice marci dar in cazul asta nu inteleg unde e inovatia. E un xv mai mic mai ieftin si mai uratel.

    00
  22. Subaru are un stil personal, asa ca aspectul poate fi discutabil. Mie nu mi se pare urata si daca o compar cu VW, unde toate arata la fel, Impreza e chiar draguta. Ce nu intelege lumea, e ca asta e o masina de sofer, nu de labagiu cu figuri in cap. Adica, ii vezi calitatea la volan. Tinuta, dinamica si motorul(boxer, ma scuzati), astea sunt argumentele.
    Comparatia cu Mazda e absolut hilara.

    00
    • Parerea mea e ca dacia 1300 e mai masina de sofer decat asta . Acolo totul e la sofer. Vrei ABS …faci pedale. Vrei muzica …deschizi geamul ca se aude de la ceilalti participanti. Vrei cald lasi geaca pe tine. Vrei racoare…o dai jos. Vrei senzatii tari…depaseste un tir. :)

      00
  23. Subaru este in lista mea scurta (top 3) si anul viitor voi alege. Multumesc!

    00
  24. portbagajul ala nu se varzaleste usor? zgarieturi, julituri etc

    00
  25. Ce suzuki c-cross e ăsta?

    00
  26. NOU
    #59

    cu tot respectul pentru marca Subaru insa IMPREZA era un monument de frumusete, agresivitate, stil, eleganta, sportivitate, etc … cu alte cuvinte IMPREZA avea personalitate …
    asta e orice altceva numai cu personalitate nu …
    :(

    00
  27. Desi sunt cel mai mare fan la cutia automata, decat CVT de la Subaru mai bine cutie cu facalet. Daca e aceeasi cutie de pe XV, mai bine lipsa. Am condus XV cu 2L Boxer 148 de cai, cu cutia CVT si mi-a lasat impresia ca toti caii aia sunt irositi. O cutie mai sluggish si mai not-responsive cum rar mi-a fost dat sa vad. (sper ca au reusit sa mai schimbe ceva la ea din 2013 de cand am mers cu XV-ul)

    00
  28. Cred ca designerii de la Subaru au gasit printr-un sertar niste schite de prin anii ’94 si au zis „ce plm decat sa ne chinuim sa gasim un design potrivit cu secolul 21, hai sa-l facem pe-asta si dup-aia ne ducem la o bauta cu baietii”…

    Cu toate asta, daca as primi masina GRATIS, chiar as fi multumit de ea. Doar ca i-as scoate siglele sa nu ma vada lumea ca am masina Subaru ca dup-aia urmatoarea chestie ar fi sa ma imbrac in tricouri roz si pantaloni mulati pe coor.

    00
    • nu îți face nervi, haterii își rod mereu unghiile.

    • E a doua oara doar din cat m-am uitat peste comentariile de aici cand vad ca gratis am accepta masina asta, sau poate chiar si sh.
      Ma intreb care sunt argumentele reale pentru a accepta variantele astea.

      00
    • Eu cred ca cei mai pretentiosi nu ar trebui sa se compromita intr-atat si sa accepte sa se afiseze cu un lucru cu care nu pot fi deloc de acord doar pentru ca e gratis.
      E urata si gata, nu e pentru noi. Nici gratis!

      00
  29. O sa ma uit pe filmulet cand ajung acasa, fac research ptr drive-testul de sambata .
    Ce-mi place la o prima vedere :
    -motorul boxer
    -tractiunea integrala
    -au pus touchscreen
    -portbagajul f mare la o prima vedere, din datele tehnice pare sa fie de break, peste 500 litri ?
    -este rulou la portbagaj nu polita aia disperanta

    Ce nu-mi place :
    -usile au rame ? de ce ?
    -care e consumul real ?

    00
    • iți dau mașina cu uși fără rame, ca să vezi de ce? să vezi cum se aude peste 120km/h? :(

      consumul real e cel din articol.

  30. Usile fara rame erau un trademark la Subaru si sunt ceva specific masinilor sport, nu mi-ar fi displacut daca n-ar fi renuntat la ele .
    Abia astept sa vad si sa conduc masina si pe viu .

    In alta ordine de idei, pe subaru de o Impreza de 2.0 cu manuala in 6 trepte, culoarea albastra mokka si optiunile standard care sunt o gramada, scaune incalzite klima etc ajunge la 21500 .
    Interesanta oferta nu ?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.