Renault Megane 2016 s-a lansat și la Brașov

Versiunea a patra a compactei de succes a ajuns și la Euromotor, dealerul Renault din Brașov. Restilizată să aibă grila mai mare și să pară mai agresivă. Îmi place mai mult versiunea a doua, cea pe care o aveam eu.

Ce am observat:

  • ușile se deschid mai larg, mult mai larg.
  • există două porturi usb, unul de card sd și unul de line in, ceea ce nu e rău.
  • spatele arată frumos de tot.
  • tableta de pe consola centrală e mare
  • prețurile pornesc de la 14.800 pentru manuale și 18.900 pentru automate. au și un GT de 1.6 litri și 200CP. și nu e deloc scumpă, 22.000€.
  • deja există precomenzi la dealer, 3 dintre cele 10 pentru GT.
  • nu au renunțat la prostia aia cu motorul de 1.2 benzină.
  • masca față tot dintr-o bucată, bucuria asiguratorilor.

 

renault-talisman-1 renault-talisman-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

39 comentarii

  1. De Laguna… pardon, de Talisman ce zici?

    00
  2. Elegant rau, subtil. place maxim

    00
  3. NOU
    #5

    nu stiu ce spate iti place tie dar la meganul asta este ca nuca n perete :)

    00
  4. Așa că, pentru cei cu megane model 2015 și anterior, aceștia sunt rugați să facă noi credite dacă nu-și permit noul și mult îmbunătățitul model.

    Acesta este mult mai ergonomic, zgomotul la interior pt viteze superioare este redus cu 0,15%, tapițeria are la bază noul compozit bumbac egiptean + fibre sintetice, camera pentru marșarier a fost upgradată de la 1,2 la 2 mpx, consola este redimensionată pentru adăugarea noului port usb 3.0, sistemul audio redă atât muzică de pe iTunes, cât și mp3 (*Menționăm că Renault descurajează și dezavuează folosirea muzicii piratete).

    La capitolul design, am redesenat masca față în conformitate cu noile tendințe make-up primăvară-vară, iar noul posterior întrunește exigențele celor mai pretențioși șoferi: credeați că distanța pe care o avea șoferul din spatele dvs. era mereu prea mică? Ei bine, acum practic îi veți simți ușor, gradual, respirația caldă, urmată de o atingere și uneori chiar un sărut apăsat, semn al atracției Renault. Dar asta nu este tot în materie de design, vino și testează noul Megane, i-am mărit portierele pentru a te aștepta cu brațele și mai deschise. Vino la showroom, singurul loc în care le vei deschide la maximum. Ah, era să uităm: timpul de așteptare variază, dar garantăm că vă veți bucura cel puțin 6 luni de noul megane, înainte de a lansa noua versiune: 2017.

    00
  5. Talismanul e misto rau … Un fel de combinatie intre A4 si A6 … Vad unul recent prin Iasi … Seara e dragut. Nu sunt adeptul Renault, dar s-au ridicat formidabil. O seara buna

    00
    • Exact la asta ma gandeam si eu. Un A6 restilizat si sigla Renault pe bot!

      00
    • Din pacate motorizarile sunt slabe.

      00
    • Motorizări slabe pentru gabaritul mașinii, seara seamănă cu un pom de craciun, vânzările sunt în pom, un viitor eșec după vel satis și latitude. Iar cine are 35k de dat pe o mașină, sigur nu ii da pe un Renault.

      00
  6. Interiorul e practic 80% copiat după VW, cam toti producatorii vad ca au adoptat solutiile VW, foarte putina originalitate la interior. Ma intreb cum sunt materialele.

    00
  7. Oare Megane-ul se poate cumpara si fara tableta aia?

    00
  8. Nu e 2.0 de 200cp, e un 1.6. Cutiile automate sunt de ultima generatie, 7 trepte dublu ambreaj

    00
  9. Cel mai misto mouse fara fir pe care l-am vazut vreodata! Super!

    00
  10. Norocul astora de la Renault este ca Fiat face masini mai urate.

    00
  11. Nu inteleg de ce tot insista cu plasticul ala lucios, in grila, acolo unde bat toate pietricelele aruncate de masinile din fata.
    Consola centrala e genul care nu se potriveste pe o masina cu suspensie rigida pe spate.
    „Tableta” din bord pare a fi cam energofaga. Ce baterie trebuie sa-i pui masinii, ca s apoate duce toti consumatorii, si sa nu o schimbi la fiecare doi ani.

    00
    • Bateria îți alimentează consumatorii doar când ai motorul oprit, în rest există un alternator.

      00
    • E incredibil ca mai sunt prostovani care cred ca bateria alimenteaza consumatorii masinii timp de 5 ani, dupa care se descarca si trebuie inlocuita. Iar o tableta-consola de bord ce consuma 5-6Wati e energofaga, cand numai faza de intalnire consuma 110 wati, plus 20 Wati pozitiile. Dar, ce sa-i faci, e grea fizica, nu e pentru toti priceputii.

      00
  12. Masina este superba si are multe optiuni noi. Notabil ar fi faptul ca rotile din spate vireaza….

    00
    • La Renault Laguna 3, „ză madăr end ză fadăr” al Talismanului de acum, exista deja conceptul de virare a rotilor din spate cu 1-2 grade. 4Control ii zicea sistemului, nu stiu daca au pastrat denumirea si la Megane. Am avut placerea de a circula pentru putin timp cu una. Superb, pe serpentinele Mestecanisului parca erai lipit de sosea. Si confortabil.

      00
    • da, așa se numește și acum.

    • Eugen, sistemul 4Control este bun dar nu prea. O spun ca posesor unei L3 GT. Ca să argumentez, sistemul este bun până în punctul în care pierzi controlul. În momentul când ai pierdut controlul, nu mai poți face absolut nimic. Mașina reactionează foarte prost, total diferit față de orice mașină. Un alt minus este că puntea pe spate este foarte fragilă. Initial am văzut o Laguna 3 coupe accidentata lejer. Roata pe spate a sărit.
      Mai târziu am avut și eu un incident, la fel, roata spate s-a rupt din ax, cu tot cu disc de frână și cele aferente.
      Rezultatul, punte nouă.

      00
    • Da. La fel s-au gandit si cei de la Porsche cu 911 GT3, 911 Turbo, si 918 Spyder. La fel Acura pe RLX.
      Un sistem nasol. Pierzi controlul, ti se rupe roata…

      00
    • @Sage : https://imgur.com/RAgMKaY.jpg

      Rezultatul: https://imgur.com/59sWsdT.jpg

      Nu ma intereseaza ce au facut la alte masini, îti spun doar ca sistemul este fragil.

      00
  13. Parca am mai vazut undeva spatele ala de la break-ul albastru

    00
  14. Am făcut drive test azi cu Megane 1.6dci 110cp, masina testata costând unpic peste 20.000euro. Spun doar lucrurile negative
    1. Turometrul. Apare decât în modul sport. Conduc de 9 ani dar parca tot as vrea Turometrul, mai ales ca masina era manuala
    2. Ergonomia. Îmbunătățită, dar tot mai slaba ca la concurenta. Nici cel cu care am făcut drive test nu a știut din prima cum ajunge în modul sport
    3. Calitatea. Butoanele de clima sunt absolut oribile și au un feedback groaznic. Zici ca sunt chinezării
    4. Vizibilitate. Masina testata avea senzori + camera, dar fără as fi avut probleme la parcarea cu spatele

    00
    • Vrei ”decât Turometrul”? Auzi, dar ”unpic” de cursuri de limba română n-ai vrea? Crede-mă, ai avea mult mai mare nevoie de ele decât de ”Turometrul”. Serios.

      00
  15. Arată ciudat, de fapt arată ca aproximativ toate mașinile din ultimii ani: muchii urmate de linii rotunjite si iar muchii. Mie îmi plac mai mult cele din generațiile mai vechi care erau desenate mai fluid, gen megane 2, laguna 2.

    00
  16. pe care o aveam EU!

  17. De fiecare data cand baga zoso o parere despre vreun model Renault/Dacia, apar romanii cunoscatori care tot timpul vor da exemplu un model SH cu 250.000 km „rulat numai in Germania” care sa se pise pe noul model Renault.
    Pe acesti „cunoscatori” ii anunt ca nici Renault, nici Fiat, nici Skoda, etc nu fura de la prea iubitul VW ci e vorba de adaptarea producatorilor, in timp real, la trendurile din piata.
    Era greu de vazut ca urmatoarea candidata la „smartphone-like” va fi masina? ca „internet of things” o sa fie implementat si la masina? ca intr-o lume tot mai feminina e nevoie de mai multa masculinitate (agresivitate, putere, autoritate) si de aia farurile ajung sa fie proiectate „suparate”? ca semnatura luminoasa din spate face sa recunosti modelul si pe timp de noapte foarte usor?
    Sigur ca da, la final, pentru romani e vorba de brand ca in orice societate emergenta ce cauta asigurari pentru viitor de la brand si doar specialistii germani pot sa multumeasca clientii mioritici si service-urile particulare din Ro care vor avea mult si bine de munca la SH-urile germane.

    00
  18. Cei 200 de caluti sunt de fapt ponei…

    00
  19. 18900 pentru versiunea automata si 14800 pentru versiunea manuala ? Adica 4100 de euro in plus pentru cutia automata ??? Nu, multumesc, o sa astept 3 ani si o sa cumpar o masina manuala cu 4100 de euro.

    00
  20. NOU
    #39

    Am avut bucuria sa merg cu ea cam acum jumatate de an, in teste la Titu.
    Este o masina deosebita. Pe multi ii dau inapoi marca, Renaul, ceea ce este o mare aberatie.
    Asemanator Talismanului, Megane-ul este o masina buna in raport calitate-pret. ( o sa primesc destule minusuri, dar va spun ca stiu ce vorbesc)

    Cat despre GT-ul ala de 200 de cai, e bestial.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.