Sunt client Telekom de 6-7 ani, cu abonament. Ultimul meu contract a fost un abonament de 31€ (redus la 15€, că așa era oferta). Ca și client am fost super fair-play, fără restanțe etc.
În iunie îmi expira abonamentul și am vrut să îl reînnoiesc și să achiziționez un smartfone. Am intrat pe site, am ales prelungirea și telefonul și am ales să ridic telefonul din magazin. A doua zi am fost sunat de un reprezentant al lor care mi-a spus că trebuie să anuleze comanda din cauza unor probleme în sistem și că nu au acces la stocuri și nu se poate face ridicarea din magazin și mi-a sugerat să replasez comanda cu livrare prin curier.
Așa am făcut. Am replasat comanda, am plătit telefonul cu cardul (2.500 lei) și am așteptat. Am pus la ridicare colet soția în ideea în care curierul vine până în ora 16 și eu nu pot răspunde la telefon și nu mă pot întâlni cu el. A doua zi mă sună din nou reprezentanții și îmi spun că trebuie să anuleze din nou comanda pentru că nu m-am trecut pe mine la ridicarea coletului și că potrivit procedurilor lor nu îl pot trimite. Le-am explicat situația și mi-au spus că degeaba, comanda trebuie anulată.
Asta se întâmpla vineri. De atunci le-am trimis un mail tot vineri în care le explicam situația și am fost contactat abia azi când răspunsul a fost același. Banii încă nu i-am recuperat. Aștept.
Le-am reproșat că odată plătit, telefonul ar fi trebuit trimis și totul era ok. Nu am primit nici măcar un feedback pozitiv, oamenii având o placă pe care o repetau la nesfârșit. Pur și simplu am simțit că nu au avut nicio intenție să încerce să rezolve situația și am simțit un miserupism maxim. Sunt aproape convins că poveștile astea nu pleacă din call-center pe mai departe și de asta aș vrea să le semnalez mai departe.
N-ar fi prima oară când un angajat reușește să strice renumele firmei.
Telekom e fostul cosmote e fostul romtelecom. Ala privatizat prin spaga cand in loc de Ericsson sau motorola, au ieșit câștigători niste greci…
cand auziti de Telekom sa fugiti. Customer Care la Telekom este unul din cele mai proaste. Mint de ingheata apele oamenii mai ales cei in varsta.
Fac abonamente de internet de 100M pe linii de cupru din 90.
daca ai probleme cu serviciile lor te tot transfera de la unii la altii si nu iti rezolva problema.
well, ultima data cand am verificat, ericsson si motorola erau vendori de echipament, nu service-provideri. then again, motorola in switching e cam ca bmw la camioane. cu spaga ai dreptate insa, data de niste nemti – de aia nu a fost privatizat de niste suedezi sau finlandezi (sau olandezi, na).
experientele de CS sunt variate – daca au cu ce sa te ajute, te ajuta. daca nu, unii te mai plimba (rar), insa 100Mbps pe linii de Cu din ’90? wtf, se dadeau mai putini atomi pe vremea aia :)?? learn2networking…
Daca ai tehnologia potrivita, ai putea obtine viteze apropiate de 100mbps pe vechile linii de cupru.
@bogdan
Ştiu despre ce vorbeşti, dar mă îndoiesc că ei au investit în tehnologiile necesare ca să scoţi 100 mbps din cupru din anii 90.
Singura strategie viabilă pe termen lung este cea rds cu fibra, 50 de ani de-acum înainte o să aibă cea mai bună reţea.
Tehnologia poate ajunge la 1000 Gbps, doar schimbi capetele şi fibra rămâne aceeaşi, mă îndoiesc că pe cupru se va putea face asta la infinit.
Mi se pare ca au trecut pe VDSL de curand prin tara. Depinde de zona.
Pe alea 2 sârme de cupru din anii ’90 îți dau vdsl2 (100Mbps down/ up). Și ar putea teoretic să dea și G.fast (1gbps ) da’ de abia e apărut standardul. Rețeaua, cel puțin în orașele mari, o au binișor pusă la punct. Iar la ei în „cutii” nu-i ca la RDS, haos.
Dau vdsl cu pizzabox in scara blocului unde transforma din fibra in 2 sarme.. Acum baga peste tot fttf unde e fibra direct in locatie si pot da gigabit. Am rtc de multi ani si sunt multumit insa trebuie sa faci rost de ceva numere agenti teren si baietii iti trag fir de calitatate and etc
Da de ce nu pot pune fire de calitate din prima?
@Meekuu: teoretic da, dar la Telekom abia acum incepe upgrade-ul si ei tot baga oferte noi care inca n-au legatura cu realitatea. Macar Romtelecomul inainte era cinstit in sensul ca pe un abonament listat cu maxim 100 Mb/s iti zicea la cat ajungi maxim in zona ta, chiar daca e total incorect sa platesti un abonament pe care altii il folosesc la 100 si tu in zona ta prinzi 30 desi platesti acelasi pret (ca ei folosesc liniile, dar nu le intretin).
Ce legatura are spaga de atunci cu Telekom-ul de acum?
Desi e f posibil sa-si merite porcaiala, Mi se pare totusi un pic urat cand avem pe blog reclama de la Vodafone si ii luam la suturi pe cei de la Telekom.
Andi, sunt client Telekom de vreo 2-3 ani. Îi înjur regulat din cauza IPTV-ului dar nu am ce să le reproșez vis-a-vis de legătura la internet. Iar când am făcut abonament (se chemau romtelecom), am discutat înainte care este viteza maximă în zona mea. S-a verificat, aia am. Cu iptv-ul pornit, constant 85-90Mbps down/ 25 Mbps up.
@Catalin Mihaita – Sa-i vezi pe cei din call-center-ul rds… De vis!
eu am reziliat contractul in termen legal pentru ca, acceptand oferta pt un tv. mi-au redus de la sine pachetul de programe, internetul era ca melcul si doar noaptea. mi.au spus ca acceptarea tv-ului a implicat prelungirea contractului??? nici nu a fost vorba de asa ceva! reziliez si apoi refuz televizorul. si de aici incep sa curga facturi cu diferite sume justificate pentru te miri ce servicii, iar ultima m-a dat pe spate: 2600 ron pentru televizorul pe care mi l-am refuzat! cum au ajuns la suma asta pt un produs de 1000ron , mi-e greu sa calculez, dar, mai ales, serviciile din firma asta sunt certate intre ele, nu colaboreaza sau fac pe prostii?
Am făcut o simulare de achiziționare a unui aparat pe care nu l-am luat ca nu mi-au convenit condițiile iar la o luna m-am trezit cu factura 126 lei și un abonament nou dintr-o eroare de sistem cică de 2 luni fac sesizări ca sa închid abonamentul respectiv . răspuns sa mai fac o sesizare și sa și plătesc 126 lei pentru evitarea suspendări serviciilor și neîncrederea
în preventel
Buna ziua. Confirm ca Telecom este cea mai neinspirata alegere pe care am putut-o face.
Desi am incarcat cartela la timp, obtiunea de 5 euro mi-a fost dezactivata si bonusul GigaDay anulat !
Consider ca este o practica marsava din partea acestei companii.
Ma simt inselat de aceasta companie. Imediat ce voi consuma acest credit voi renunta la serviciile companiei Telekom si ma voi muta la Orange unde au o oferta similara.
Magazin play
Si totusi: Cineva iti sparge contul telekom online si face prelungirea in numele tau, comandadu-si smartfone prin curier.
Nu ca acum regula asta are sens? Asta se intampla si la Orange.
Pe care smartfon il plateste cu cardul propriu…
Da, și după ce-ți sparge contul plătește și în avans cu cardul
Care scenariu e totusi mai frecvent? Ala in care nu te gaseste curierul acasa ori ala inspirat din „Hackers”? In logica ta ar trebui sa nu iesi de loc pe strada, ca da masina peste tine.
In alta ordine de idei:
1. Chiar daca foloseste cardul tau ca sa plateasca, in momentul in care se face tranzactia esti anuntat prin SMS si poti sa o anulezi. Mai mult, exista metode de a securiza plata chiar daca omul iti stie numarul de card.
2. Hackerul ala trebuie sa dea cel putin o adresa valida unde el sau altcineva sa astepte curierul si sa semneze de primire. In momentul in care ai sesizat ca cineva a comandat in locul tau politia ar trebui sa il gaseasca destul de usor. A, ca sunt excesiv de comozi si nu misca niciun deget ptr un telefon sau niste avantaje client furate atunci avem alta problema si pe aia trebuie sa o rezolvam.
Cineva poate apasa butonul de evacuare a rahatului dintr-un avion si te loveste in cap. Nu mai iesi din casa.
Cineva se kisha pe coca din care se face painea. Nu mai manca paine!!!
Cineva, undeva, candva.
Daca adresa este aceeasi din baza de date …. care-i problema ? Sigur nevasta lui sta la aceeasi adresa.
Ai prins tu acolo urma unui fir logic, dar l-ai scapat repede cand ai ignorat ca telefonul fusese deja platit, adresa abonamentului corespundea cu adresa de livrare si a vorbit cu ei la telefon spunandu-le ca o sa ridice altcineva comanda.
Altfel ai dreptate, bravo, felicitari!
Și-l și plătește, nu?
Şi nu numai că-ţi „sparge contul”, dar mai şi achită telefonul cu cardul tău (că se vede de pe ce card s-a plătit), iar livrarea o cere exact pe adresa ta. Sau tu nu te prea încurci în detaliile care demolează o teorie conspiraţionistă.
Si cu ce plateste? Cu cardul de sanatate?
+ confirmă comanda tot de pe telefonul tău.
Intr-o buna zi, un hacher de asta o sa-ti sparga contul online de la gaz si curent si o sa-ti plateasca toate facturile restante. Sa vedem atunci ce faci.
Si totusi, se confirma telefonic si se explica telefonic cu detinatorul contului telekom online. Nu ca in continuare nu are logica?
O, da, exact, asta este motivul, nicidecum incompenta si miserupismul celor de la telekom.
Sigur ca asa s-ar intampla, iti sparge contul si iti comanda telefon, ba il mai si plateste. Geniule!
Am ramas cu un abonament de telefonie la ei, dupa ce s-au rebranduit, abia astept sa expire perioada contractuala si sa il portez…
Am incercat sa iau net prin fibra de la ei, de fapt pachet cu tv, net etc. – sublim, doar ca nu a functionat. Deloc. Nici o secunda, nici un bit, nici un frame!
Am reziliat contractul, ei imi trimiteau facturi in continuare.
Le-am facut reclamatii la OPC, ei tot trimiteau facturi si dupa cateva luni, m-a sunat un muist de la ei, ca sa le platesc facturile, ca ma baga in centrala de rau platnici.
Le-am mai dat o muie si le-am facut inca o reclamatie la OPC si ANCOM de data asta abia s-au miscat si mi-au reziliat contractul.
Si-au cerut scuze, era o „eroare din sistem”, ei, oamenii, saracii, facusera totul cum trebuie – pe dracu’!
Toata istoria asta a tinut din mai pana in septembrie, adica jumatate de an, deci MUIE telekom!!!
Amantul sotiei lui, isi cumpara telefon cu cardul sotului ei, cu livrare pe numele nevestei ca sa il ridice nevasta si sa il predea amantului!
Cred ca asa a gandit!!
Pai il plateste, ca are subventie la telefon si isi ia S6 cu abonament marit la 200 de Euro. Iar titularul ramane cu abonamentul marit si prelungit pe 2 ani.
Cat despre plata „cu cardul lui”, parca va placea ca cei de la care cumparati sa nu aiba acces la datele cardului, ci procesatorul de plati.
Am acelasi abonament. Daca il prelungesc nu imi mai acorda reducerea si platesc 31 de euro. Mi-au propus niste mizerii de telefoane ca avantaje la alt ab de 19.90 dar cu 400 MB de net. Pana si cartelarii au macar un giga de net trafic. Niste mizerii. Nu stiu unde sa ma duc. La digi e teapa cu abonamentul nelimitat si au probleme cu semnalul la vdf nu vreau iar la orange au ceva la 20 de euro dar tot mi se pare mult pentru ce ofera.
Tu stai la Telekom, că pentru tine toţi sunt ţeapă şi ţepari. Aşa măcar ştii de o treabă, mai bine nu risca să treci la alţii că poate ai surpriza să descoperi nu sunt chiar aşa de ţepari cum credeai.
Eu nu inteleg cine si de ce ar mai sta pe abonament in ziua de azi, doar masochist sa fii… La VDF cu 7 euro pe luna, cu toate bonusurile ai peste 2 GB de trafic si practic apeluri / sms-uri nelimitate.
Da, Digi are probleme cu semnalul, știam și am acceptat asta când am facut abonamentele! Dar nu înțeleg care-i țeapa cu nelimitatul? La ce … internet, voce?
Sakura, de clienti ca tine am nevoie. Oameni care platesc oricat si ii poti calca linistit in picioare si fute din orice pozitie.
Daca telefonul ar fi fost platit cu cash la livrare, nu l-ar mai fi pus sa schimbe comanda/persoana care primeste produsul, la unele magazine e musai sa ridice/primeasca cel care a facut plata in avans, am patit-o si eu cand am platit online un produs iar la ridicare din magazin a fost nevasta-mea, am rezolvat rapid caci m-au pus sa trimit un email in care o imputerniceam pe ea (sotia), probabil la fel se putea face si la telekom, dar meh, angajatii.
E vreo companie de telefonie care sa nu aiba astfel de probleme? Ce e pe la altii, te iei cu mainile de cap si iti iei campii!
Cam asa am fost tratat si eu dupa 10 ani de Vodafone, asa ca anul trecut m-am mutat la Cosmote, acum Telekom. Sincer, customer service-ul Telekom mi se pare mult peste ce era la Vodafone. Poate am avut noroc, dar mereu au fost politicosi si in stare sa rezolve foarte rapid problemele.
Si ai avut multe problem intr-un an? Cam naspa….
Greu. Hai, Mai Poti?
Tot n-are sens omu a vorbit cu ei la telefon si le-a spus ca el l-a comandat si platit Cine iti sparge contul sa-ti prelungeasca abonamentul si sa-si si ia telefon? (pe care sa-l plateasca on line) Si daca-ti sparge cineva contu’ e problema ta sau a site-ului?
Sunt client la Telekom de ceva vreme. In contract imi scrie asa „1 GB/luna reprezentand traficul inclus in abonament la o viteza de transfer a datelor in tehnologia 4G de pana la 75 Mbps [..]”. Nu am avut viteza 4G niciodata, plangeri peste plangeri, raspunsul clasic venea mereu asa.
„Va informam ca abonamentul dumneavoastra nu ofera acces gratuit la tehnologia 4G. In sectiunea *viteza internet* sunt informatii generale cu privire la vitezele atinse in functie de tehnologie.”. Practic, oamenii imi tot spuneau ca in contractul meu eu am trecute viteze maxime teoretice, si ca ar trebui sa platesc 5 Euro pe luna pe optiunea Internet 4G, ca sa am parte de viteza 4G. Mereu acelasi raspuns, parca citeau de pe o foaie. Eu le tot ziceam ca mi se pare absurd ca eu in contract sa am maxime *teoretice*.
Asa ca am facut plangere la ANCOM. In 7 zile mi s-a activat 4G – fara ca sa ma mai contacteze vreodata. Pe factura il am adunat si scazut, luna de luna.
Recomand oricui are Telekom sa le faca plangere sa le activeze 4G (daca le scrie in contract).
Miserupismul e miserupism, dar 1TB e 1TB
1 TB = 1000 GB, de aia poti formata numa’ 931.
1 TB pana in septembrie, stii nu?!?
Gupi, ma refeream la cei 1024 de GB de trafic 4G pe care i-am primit moca si care sunt valabili pana in septembrie.
Claudiu, eu doar trollam la o cafea.
Promit sa nu mai fac.
La Telekom se fac angajări cu salarii ce pornesc de la 800 de lei. Se munceste in weekenduri, se fac ca uita sa dea zile libere in compensatie „ca nu oameni” samd. Au ajuns sa angajeze pe oricine numai sa completeze posturile.
Pur și simplu, celor de la Telekom li se rupe. Știu din proprie experiență.
Eh, lăsaţi, nu-i chiar aşa. Răspunsul e mult mai simplu: n-au pe stoc. Şi pariez că telefonul pe care-l voia omul era un iPhone 6. Care, repet, nu-i pe stoc
@Alex
Ce-i drept, eu vroiam doar să preiau un contract, pe doi ani.
Nu-mi trebuia nici telefon, nici nimic.
Corect. Dar suntem din ce în ce mai multi cei care nu dăm 2 bani pe ei.
Si eu ma gandeam sa-mi prelungesc abonamentul si sa-i fac un upgrade de la 10 la 20euro si sa-mi iau un SGS6….pretul dupa beneficii de fidelizare la fel cu pretul pentru un nou abonat…pai unde e loialitatea aici?
Telefon cumparat de la Vodafone, la liber, pixeli morti, trimis inapoi, plimbat cu zaharelul, scris la OPC, remediat problema.
vezi ca daca incerci sa intri in articol de pe facebook nu merge, deschide tot facebook-ul. browser mozilla
Nu cred că la nivelul unor astfel de companii mari, call-center-ul cu oameni vii la capătul lor de fir e diferit de unul cu robot, care te pune să apeşi taste funcţie de problemă. Procedurile sunt aceleaşi. E o singură schemă logică: IF condiţie – THEN răspuns. Doar că îţi dau senzaţia că empatizează cu tine, îti mulţumesc pe final şi te întreabă, la mişto parcă, dacă te mai poate ajuta cu ceva. De parcă pînă atunci ar fi făcut-o.
Serviciul clienti e dezastru la Telekom – pe mine m-au plimbat 1 luna cu minciuni…
Basca lipsa semnal decent in multe zone ( ma refer la semnal cat sa vorbesti decent la telefon , nu la 15G )
Are si ceva dovezi omu’? Screenshots etc?
La o conversatie telefonica se poate face ss? Wowoowowwow.
cand ai salariu de 860 de lei, sa imi bag pla daca te mai intereseaza de parerea clientilor.
Pleaca in plm daca nu iti convine salariul.
Dar când nu ai salariu și fraieri care sa te întrețină îți bagi pla suspinând după parizerul din vitrina?
Ești capabil sa câștigi mai mult de 860lei? Pleacă în alta parte. Dacă nu, înțelege ca sila și miserupismul nu ajuta
eu il am mai mare, ziceam de colegii din call center.
Si de ce stai frate dk nu-ti convine !! Un cersetor castiga mai bi e
Asa! Dati-va toti operatorii call center emisia de la toate companiile.
Cand suna clientii frustrati, sa astepte pe creditul lor cate 30 de minute fiindca nu sunt operatori disponibili.
Frustratilor care sunte-ti voi frustrati. va meritati serviciile pe care le gasiti in call center! Cand sunati in callcenter si stati in asteptare zeci de minute, sa va amintiti cuvintele astea! Va meritati serviciile!
Eu am trimis odata un mail la OPC pentru o chestie asemanatoare si in 3 zile am primit comanda.
la telekom nu te abonezi, te angajezi. Bine nu agarici d-ala la call center pe bonuri de masa. Eu sef de sef de agarigi bag in buzunar +2000 eur pe luna si cand aud cazuri d-astea doar ma distrez la cafea cu colegii de ele. Cine are cel mai mare fraier are cafeaua moka. Auf Wiedersehen…Ja ja
N-ar trebui sa imi bat capul cu tine, mai ales ca a trecut atata timp de cand ai postat comentariul dar nu pot sa tac cand vad atata nesimtire si bataie de joc. Oricat de sefa ai fi, abonament ai si tu. Si cand o sa ai si tu asemenea probleme (daca nu ai avut deja), ai sa vezi si tu cum e sa isi bata altii joc de tine si o sa te inveti minte sa nu mai faci haz de necaz pe seama necazurilor altora. Javra de om ce esti, sa iti fie rusine!
Angajatii telekom au niste fituici vechi :
1. Aveţi 100 mpbs domnule, daţi click pe calculatorul ăla mic din dreapta de lângă ceas şi vedeţi că va arata 100 mbps
2. 1400 Ron taxa, De ce? Pentru ca ati portat numarul in alta retea.
cum doar 10 din 100 se duc la OPC, pentru cei 10 se revine cu mesajul „Ne pare rau, o eroare de sistem, gata s-a stornat suma”
3. Clauza de reziliere pe contract prelungit 100 euro, de ce? Pai taxe de activare, instalare serviciu si utilizare retea. Sa mori tu? Astea s-au achitat in prima faza a contractului, pe o prelungire esti obligat sa platesti doar beneficiile primite sau promotiile.
In plus au oferte mult mai bune pentru clienti noi decat pentru cei existenti…le-am spus ca vreau sa imi prelungesc abonamentul al ei (sunt la Cosmote/Telekom de vreo 8 ani si nu am avut abonament mai mic de 15 euro/luna) si am primit o oferta de tot rasul…Le-am spus ca pe site sunt alte preturi la telefoane la abonamentul respectiv…raspunsul a fost: „Alea sunt pentru clienti noi”…deci ei prefera sa renunte la un client de 8 ani (care a platit la timp) pentru unul care poate isi face abonament pentru un telefon si le da teapa…halal marketing…
Am avut aceasi problema la Orange. Am sunat la Call Center si am primit un raspuns ca al tau. Si le-am zis „Bun, Ok, atunci reziliez contractul asta si-mi fac unul nou … e bine asa?” In 20 de minute ma contacta cineva de la Comercial cu o oferta personalizata, plus smartphone gratis (ma rog, un Lumia 520) + accesorii pentru telefon de 30 euro (folie protectie, carcasa silion, card memorie si casti auriculare). Si toate astea pentru un jaf de abonament de 9 euro
La mine s-a furat cablul de cupru si la suport mi-au spus ca numai se va cabla zona niciodata ca nu se merita. Apoi m-au sunat de cateva ori de la alt departament sa ma intrebe ca de ce renunt la contract!:)) Nu ai cablu pe stalp dar trebuie sa ramai client si sa platesti:)) cam asa s-ar spune.
„numai se va cabla” ?! Nu iti suna aiurea ?
De-aia am trecut pe Digi. Serviciile sunt la fel de proaste (le-a luat o lună să-mi porteze numărul), dar pot să țin traficul de date pornit fără să-mi fie frică de factură. Rețeaua dă rateuri câteodată, serviciul clienți e enervant, dar măcar e ieftin – ca la reclamele alea vechi cu erdeesh.
Crezi ca Vodafone sunt mai breji? M-am confruntat si eu cu o situatie aproape asemanatoare cu cei de la Vodafone. Telefon platit online, in avans, cu cardul, comanda anulata din cauza lor, bani recuperati dupa zeci de telefoane si nervi abia dupa 30 de zile.
Cel mai misto la T este cand ai abonament business de 8Mbps si iti ofera la prelungire la aceeasi bani dar cu upgrade la 10Mbps. Dupa ce ai semnat contractul viteza scade la 400 Kbps iar cand faci reclamatie ti se spune clar ca echipamentul nu functioneaza la o viteza superioara chit ca oferta spune pana la 10 Mbps :))
Ahahahahah! Acum cativa ani aveam la ei ceva de genul 2.5 Mbps la vreo 15 euro*. Cand a expirat abonamentul nu am putut sa-l mai prelungesc dar in schimb am primit un pachet de 5 Mbps la acelasi pret. Misto!
Cand au inceput sa apara problemele mi s-a spus ca infrastructura nu suporta noua viteza si ca singura solutie e sa-mi dea un abonament preferential de 1 Mbps la vreo 30 de euro.
*nu mai stiu exact preturile si vitezele dar stiu sigur ca ma alegeam cu viteza jumatate la pret dublu.
Facut cerere reziliere in magazin la Telekom in martie (telefon internet TV). Sunat dupa 2 saptamani – propus oferta internet acceptat… inca facturile mele sunt pline desi am predat echipamentul iptv de ceva timp; sesizari facute – raspuns nimic. Astept… Problema e ca si cu RDS am la servici monoguri neconventionale asa ca nici alta varianta nu am. :((
Nu mă înțelegeți greșit, sunt de acord ca Telekom face o mizerie în cazul ăsta, dar… intreb și eu: de ce să pui numele nevestei la livrare? Nu e ca și cum curierul nu ți-l lasă la nevastă/parinți/frați dacă-l rogi frumos…
Te sună, „da, uite, nu sunt acasă, lasă-l la nevastă-mea”.
Nu inteleg care e problema. Se intampla sa nu fii acasa si cine vrei sa-ti preia coletul? Papa de la Roma? Asa am facut si eu cu masina de spalat rufe si n-au carait nimica nici cei de la emag nici de la livrati. Si nici macar nu imi este sot ci iubit deci nume diferite. Dar deh, iti trebuie putina bunavointa. Si unii n-au nici sa le dai in cap cu parul.
Am patit-o eu… cu-n colet de la ei, n-a vrut sa-mi dea coletul pana nu arat buletinul lu’ taicamiu (pt ca era pe numele lui abonamentul si telefonul cumparat la prelungire abonament). Cica asa e directiva de la Telekom si evident ca l-am returnat.
Si asta dupa ce taicamiu confirmase telefonic adresa de livrare.
@Daniela: cui trebuie bunavointa ? Sper ca te referi la curier
Eu am vrut sa-mi initiez roaming si m-au trecut pe la vreo 10 consultanti.
Ce va pot spune ca la ai mei nu mergea internet, telefon fix, au sunat si in 2 ore era cineva la ei acasa si a remediat problema. Nu puteau trimite telefonul pe curier la magazin.
Toate companiile mari au standarde foarte rigide ce trebuie facut in orice situatie, nu trebuia sa le lase sa trimiti telefonul pe alt nume.
In astfel de situatii trebuie sa ramai calm si sa inrebi de un sef de acolo din call center , sa iti notezi cand si cu cine ce ai vorbit.
O fi prost, da’ la acoperire la bunica-mea la tara ruleaza, e cam singurul cu semnal full, urmat de departe de Orange…..De Vida si de Digi nu mai pomenesc.
In plimbarile prin tara tot Orange si Telekom stau mai bine in afara localitatilor.
Astept o alternativa, un nou MVNO pe infrastructura Telekom, ca de Lyca nu poate fi vorba, zici ca traim in Belgravistan.
Cam lunga povestirea mea, dar iata si emailul meu transmis catre OPC dupa lungi certuri cu fostul Cosmote . Mai precis 3 luni de certuri solutionate de OPC in 24 ore.
„Buna seara,
Numele meu este ________ si as dori sa reclam urmatoarele probleme aparute in cadrul contractului cu firma Romtelecom:
Mentionez ca intre mine si Romtelecom exista un contract de furnizare servicii de telefonie si de televiziune, contract in care pot fi identificata prin intermediul codului de facturare: xxxxxxxxxxxxxxx.
In decursul lunii ianuarie 2013 sotul meu a fost contactat telefonic de o persoana care s-a prezentat ca fiind reprezentant Cosmote cu scopul de a i se oferi un un serviciu de telefonie mobila si un aparat telefonic inclus in acesta oferta. Nefiind titularul contractului existent intre mine si Romtelecom, sotul meu a considerat ca din acceptarea telefonica a acestei propuneri nu decurge o obligatie contractuala aferenta contractului Romtelecom si a dat curs acestei oferte in nume propriu.
Mentionez ca in cadrul convorbirii telefonice sotului meu nu i s-au solicitat date de identificare a titularului de cont Romtelecom sau orice alt cod de siguranta necesar realizarii unei modificari a contractului pe care personal il am in derulare cu Romtelecom.
In decursul aceleiasi zile am contactat eu si fiul meu serviciul clienti Romtelecom in vederea anularii unei eventuale cereri care ar putea fi asociata cu apelul telefonic primit de sotul meu, fiind asigurata de reprezentantii Romtelecom ca nu vor fi realizate niciun fel de modificari ale contractului in cazul in care nu am semnat pentru primirea unui telefon sau contract de telefonie mobila.
Mentionez ca nu am semnat niciun contract si nici nu am primit nici un aparat telefonic mobil din care sa decurga o obligatie contractuala intre mine si furnizorul de telefonie mobila Cosmote.
In data de 06.02.2013 a fost emisa factura RTGR 9463649 (anexata aceastui email) prin care imi este solicitata plata unui abonament de servicii de telefonie Cosmote 5000+.
In data de 16.02.2013 am contactat serviciul relatii clienti Romtelecom cerand clarificari cu privire la plata suplimentara care mi se cere. Urmare sesizarii mele cu nr 735 764 19 inregistrata de Dl. xxxx,(angajat cosmote) mi-a fost furnizata ca solutie plata facturii emise urmand ca in cadrul facturii urmatoare sa fie evidentiate reducerea aferenta platii facute pentru serviciul Cosmote 5000+ si retragerea acestuia din cadrul facturii.
Mentionez ca si eu si fiul meu care a discutat cu reprezentantii Romtelecom am reiterat faptul ca nu am primit niciun telefon mobil si nici nu am semnat vreun contract cu un reprezentant Cosmote.
In data de 06.03.2013 a fost emisa factura RTGS 1980843 (anexata acestui email) in cadrul careia sunt pastrate pentru plata serviciile telefonice Cosmote 5000+.
In decursul lunii martie 2013 eu si fiul meu xxxxx am contactat serviciul relatii clienti Romtelecom, reclamand existenta abuziva a seviciilor Cosmote 5000+. Am primit un nou cod de sesizare 251 50 83, inregistrat de D-na xxxx(angajata cosmote).
Deasemenea, din numeroasele discutii avute in decursul lunii martie a.c cu reprezentatii Romtelecom am primit urmatoarele informatii contradictorii cu privire la sesizarea mea nr 735 764 19 din data de 16.02.2013 pentru care am dorit o clarificare cat mai urgenta:
1. sesizarea a fost inchisa ca urmare a aparitiei sesizarii din luna martie.
2. numarul sesizarii este de fapt 71 91 00 79 nu 735 764 19 cum mi-a fost indicata de catre Dl. xxxx(angajat cosmote).
Avand in vedere faptul ca din data de 16.02.2013 prin contactarea repetata a serviciului relatii clienti Romtelecom am incercat solutionarea pe cale amiabila a diferendului existent intre mine si firma Romtelecom si a faptului ca NU am semnat ca titular de contract un alt contract sau act aditional acestuia, va rog respectuos ca in baza OG 27/2002 sa imi fie solutionata acesta petitie in termenul legal prevazut de lege! ”
Am sunat si serviciul realatii clienti Cosmote sa ii intreb ca daca tot am primit un nou telefon, sa stiu si la ce numar raspund. Surprinzator, in baza lor de date aveam un nr. de telefon la care puteam fi contactat.
Scuze pentru lunga povestioara, dar poate ajuta pe cineva.
Telekom sunt niste jegosi ordinari. Experientele mele sunt nenumarate.
– Reziliez abonament Dolce – a durat aprox 5 luni pana au incetat sa imi trimita facturile. Ma certam cu ei in fiecare luna
– Abonament la niste batrani la tara. S-au furat cablurile. Inca vin facturi (uneori cu cost zero, uneori cu abonamentul intreg, uneori cu storno la abonament). Asta de 6 ani de zile de cand nu mai sunt cabluri. Am sunat sa reziliez… nu am putut pt ca trebuie sa sune titularul. Care din pacate nu mai exista…
– Maica-mea – se trezeste ca i-au bagat pe gat extraoptiunea antivirus de 2.5 lei + internet zero + prelungire pe 2 ani (are telefon prin voip de cand s-au furat cablurile) conform unei discutii telefonice inexistente. Nici macar nu are calculator in casa. Sunat, trimis mail. Dupa 30 zile primesc telefon ca s-a rezolvat. Se storneaza banii peste 2 luni
– Bunica – portat numarul in RDS. Au trimis factura de penalizari pt ca portarea s-a facut cu 2 zile inainte de termen! Am facut reclamatie. S-a rezolvat dupa 2-3 luni
Asemenea firme ar trebui sa moara.
Mishule tata am ras la comentariu tau (cu toate ca nu e de ras). Eu peste 6 luni expira abonamentul Telekom la toate (tv, internet,fix) nici nu vreau sa stiu ce ma asteapta cand voi face cerere de reziliere.
„N-ar fi prima oară când un angajat reușește să strice renumele firmei.”
Care renume? Renumele este deja foarte prost… ce sa mai strice?
Am patit cam acelasi lucru: comanda pe site, platit cu card. Apoi zile intregi de amanari, vina pe curier, etc. Cand am facut reclamatie la OPC mi-au dat banii ianpoi motivand ca telefonul nu se mai importa.
La Profi, la aceasta multinationala cu mii de magazine situatia este din ce in ce mai aberanta si halucinanta. Chiar nu ii verifica nimeni pe astia ca trateaza salariatii ca niste sclavi. Prefer sa ma imbrac ca un boschetar si sa merg la cersit sa castig intr-o zi” cat ma plateste multinationala asta Profi tabila intr-o luna. Azi pe data de 10 am primit salariul minim pe economie ca asa este la ei dar ATENTIE cu 150 de roni mai putin. Nu au mai decontat nici abonamentele de transport de cateva luni. E o situatie de noaptea mintii. Pauza nu ai. Te lasa de doua ori sa iesi la tigara. Se fac ore peste program de la una la doua sau chiar trei si care nu sant platite. Am mai vorbit si cu alti colegi din alte filiale si situatia este la fel. Este injositor si umilitor sa vii acasa dupa o luna extenuanta cu 100 de euro daca punem la socoteala si scadem abonamentul lunar de transport care nu e platit cu lunile. Poate ca noi cei din filiala santem mai prosti si la altii treaba merge bine.
Dovezi exista?
Imediat iti scriu un bloc de text despre Vodafone, mi-l citezi?
Am citit toate comentariile. Muream de curiozitate să văd și părerea lui Alex Mihăileanu. El laudă (Rom)Telekomul de două ori pe zi și de trei ori pe noapte. Mă rog, nu chiar atât de des, dar oricum prea des.
Când cineva îți sparge contul și face comandă de telefon și prelungire de abonament în numele tău, sufli și în iaurt. S-a întâmplat la Orange și la Vodafone. Și da, oricine îți fură cardul poate plăti cu el…E clar o regulă de safety, una din aia „birocratica” , nu scuză cu nimic inflexibilitatea celor din CS.
sunteti mici copii…. ascultati aici sa va minunati….Farcas Ionut de la sucursala Brasov , sef mare pe sucursala , . A sunat la compania mea , si ne-a facut oferte de nerefuzat. Am acceptat contractul , ne-a trimis prin curier CONTRACTELE si cartele ptr telefonia mobila..– DA PRIN CURIERRRR- si apoi sa dat la FUND ca ultima scarba si camatar , si telefoanele mobile nu au mai ajuns nici in ziua de azi din luna martie 2015:)) …pana in septembrie se adunasera 30 de mil lei vechi de plata facturi:)) iar din Septembrie au inceput sa faca DISCOUT de cate 3-4 si chiar 8 milioane lei vechi :))…servicii oprite , contracte anulate …iar disconturile continua . :)) mai am 17 mil lei vechi si o sa ajung la zero:)) …ieri am sunat si am facut alte 2 abonamente :)) plus 3 tablete cadou:)) si…DA AU AJUNS AZI….. cum pizda masii…esti dator vandut la ei si inca iti fac abonamente?:))
Salutare,
Am facut in contract nou LA Telekom in noiembrie so pana azi 14 ianuarie cartela nu s-a conectat in retea. Mi-au promis ca se rezolva doar ca plata abonentului pe care l-am achitat nu se va recupera pt perioada fara serviciu pt ca nu e vina lor. Ca e o eroare a celor de LA germanos. De parca germanos ma reprezinta pe mine so nu pe ei. Le-am spus ca solicit incetarea abonamentului, au fost de acord doar ca va trebui s-a achit taxa de reziliere. Am depus LA anpc o seaizare si astept rezultatul.
Anul trecut tot LA telekom dar pe nr sotiei aveam trei servicii gratuite prin contract pe care le plateam. Solutia simpla mi-au restituit suma scazand-o din abonamentul urmator. Cand i-am intrebat de penalizari au dat din umeri. De data asta nu-i mai las. ASA ca nu va recomand sa incheiati contracted cu (rom)telekom.
Am trecut exact prin aceeasi situatie si in plus la trecerea de la un abonament de 15 euro la unul de 30 mi-au restrictionat posibilitatea de a face o conferinta si fara sa ma notifice despre acest lucru. Am avut surpriza sa nu pot initia o conferinta, serviciu de care la bani mai putini a beneficiat si am fost pusa intr-o situatiedestul de neplacuta, aceea de a explica unui client ca nu pot face o conferinta cu un alt partener de afacere intrucat abonamentul de care beneficiez nu imi permite acest lucru. Jenant!
Atentie la prelungire contract Telekom!!! Super internetul este un 3G umflat in pene !!! Vrei super internet… mai platesti 4euro acces in 4G!!! ..te FAC din cuvinte… nelimitat… convorbiri…. dar super internetul este doar un 3G!!! …deci.. din pacate… in present…avem obtiuni 4G doar de la Orange… si Vodafone….
Eu când aud de angajații romtelecom se ridica părul pe mine (nu cred ca au schimbat din ei de la preluare). Bunica mea, femeie în vârstă s-a trezit la ușă cu 2 agenți care au pacalit-o ca îi dau un telefon gratis pentru ca este clientă fidelă (avea același fix de pe timpul lui ceașcă), numai să semneze de primire. După o lună pe factură a aparut o sumă de 5 euro. Am sunat la call Center să întreb ce reprezintă și mi s-a răspuns ca bunica-mea a semnat un contract ATENTIE de prelungire pe 2 ani a serviciilor și în plus un fel de abonament pentru o cartelă care se reîncărca automat în fiecare luna cu 5 euro. Și pentru asta a primit un telefon de 2 bani. Acum femeia a semnat a semnat n ai cu cine să te certi, dar am încercat să ajung mai sus să vb și eu un manager să explic situația (să merg într o audiență) din păcate m am lovit numai de roboti… Si 2 ani a trebuit sa le plateasca smecherilor 5 euro pe luna. De atunci eu asociez angajații romtelefon telekom cu aia care suna ca a pățit o rudă un accident, niște tepari ordinari.
Dragi prieteni, solutie unica: OPC. Daca sclavul / angajatul lor te minte la telefon sau ofera informatii incomplete / nereale, reclamatie DIRECT la CEO. In 3 zile sunt in genunchi la picioarele tale; Dar cel mai bine e sa nu ai de-a face cu T. Dixit!
Cum depun o sesizare direct la CEO? ms
Pai hai sa vedem.
Intrebarea 1
– Cine lucreaza la aceste firme de telefonie?
Raspunsul 1
– Cetateni romani!
Intrebarea 2
– Cine se ocupa de angajarile la aceste firme de telefonie?
Raspunsul 2
– Tot niste cetateni romani ceva mai pregatiti – cel putin teoretic!
Intrebarea 3
– De ce sunt multe cazuri se servicii proate la aceste firme de telefonie?
Raspunsul 3
– Pentru ca inainte de toate angajarile sunt conform PCR – pile, cunostinte, relatii!
– Pentru ca persoanele angajate au o conduita morala precara si educatie indoielnice – de aia li se rupe!
– Pentru ca oricat de educat, loial, responsabil, harnic ai fi, atunci cand vezi ce salariu de mizerie primesti, atunci cand vezi ce sefi – cetateni romani – marlani, badarani, ce te injura ca la usa cortului fara motiv, atunci cum sa nu ti se rupa in paispe de clienti – chit ca acel client, poate e la fel ca tine, ca vecinul tau – adica are salariu mic si vrea ca de banii platiti sa aiba o serviciul de calitate !!!
Eu am achizitional acum 2 ani un telefon care s-a dovedit a fi defecta placa de baza.. Nu mai mergea semnalul la el deloc.. Toate bune si frumoase, l-am trimis in garantie l-au reparat… am pastrat actele din garantie referitoare la reparatia telefonului… Peste 2 luni se intampla iar.. Dar din pacate am crapat in colt ecranul de la telefon si mi-a fost refuzata garantia, dar au acceptat sa mi-l trimita in service contra cost.. Am acceptat in ideea ca obtin dovada ca placa de baza este din nou defecta.. Si am obtinut-o ..
Cu prima ocazie am fost la reprezentanta telekom sa depun sesizarea scrisa.. Am fost refuzat..
Am zis ok.. Trimit pe mail … unde am specificat clar ca doresc raspuns prin posta cu confirmare de primire. De unde.. mi-au dat pe e-mail dupa 2 luni raspunsul.. si unul pe langa intrebarile care le-am adresat.. am facut revenire la respectivul e-mail. Nici in ziua de azi dupa 1 an si 2 luni nu mi-au raspuns la sesizare.
Am pregatit documentele si in weekend cel tarziu luni voi trimite la OPC. Inclusiv convorbirea inregistrata la reprezentanta telekom unde pur si simplu si-au batut joc de noi… pacat ca nu pot atasa inregistrarea aici.. Ca va MINUNATI. Nici nu a vrut angajata sa imi spuna numele ei .. :)) Deci va faceti o idee cam care a fost discutia acolo intre mine si un reprezentant ( fantoma ) Telekom.
Stiu ca suna ciudat.. dar o sa am o satisfactie ciudata cand vor lua amenda pentru ce au facut.. Si mi se pare corect… am dat un ban pe acel dispozitiv… dispozitiv care nici in ziua de azi nu il pot folosii….
Acelesi lucru am patit si eu cu telefonul(s 4 mini): achizitionat decembrie 2014 ,de doua ori in service in 2015(in care i-a fost schimbata placa de baza) pe 9 martie 2016 il trimit la șervice pentru ca nu se mai deschide,pe 10 mi-l trimit retur sigilat cu anularea garantiei ,soc mecanic pentru o zgarietura pe un colt .Nu stiu ce pot face in cazul acesta. Ajutati-ma cu un sfat,va rog.
Stiu ,ptr ca am fost invatat ,la finalul de contract ,cereti recalcularea ultimei facturi ,greu dar mai dau si banu inapoi !!!
Astia de la telekom sunt niste tepari, la mine an de an am probleme cu internet si vin astia si doar carpesc ,nu fac reparatii definitive…….. sper ca imi spune cineva ce firma de internet ar fi mai buna orange, digi
Am abonament la Telekom, consumat toti M de internet, si intr-o singura zi, m-am trezit cu un cost suplimentar de 613 euro pentru internet… Se pare ca cei de la call center nu pot explica cum… In conditile in care nu am facut decat sa incarc cateva poze pe fb (adica vreo 8-9, nu 800-900…), si m-am uitat la un videoclip pe youtube (repet, unul, nu 20…), si cam asta e tot ce am facut in ziua respectiva, nestiind ca depasisem internetul din abonament.
Intrebarea mea e cum taxeaza ei internetul asta ca sa ajungi la suma asta astronomica intr-o singura zi?? Daca m-as fi uitat la filme toata ziua as mai fi zis, dar asa? Doar pt utilizare normala??
Mie mi se pare ca isi bat joc de oameni, si eu nu am de gand sa platesc factura asta!
Ce pot face daca n-o platesc? Asta in conditiile in care nu reusesc sa clarific nimic cu ei pana cand apare factura (suma aia apare la cost control deocamdata)…
Avand in veere ca abonamentul e pe firma, care ar fi procedura lor in situatia in care eu zic ca e o suma abuziva si nu vreau s-o platesc, stie cineva?
Citește contractul, după depășirea traficului recomandat nu se tarifează suplimentar ,eu zic să citești contractul ,dacă scrie așa ceva nu au ce să-ți facă ,am și eu date m de 16 euro ,sincer nu am pățit așa ceva,bine tot timpul verific traficul la +40766000510 exact cum verifici minutele la telekom
Am si eu abonament la Telefon de câțiva ani, dar no voi mai repeta greșeală. Am nelimitat convorbiri si 1 giga de net. Teoretic 4 G. În practică mege greu. După ce trece 1 GB merge ca ochiul mortului. În contract scie ca se reduce viteza nu ca se închide robinetul. Apare pe telefon ca e posibil ca operatorul să contorizeze diferit traficul fata de aparat. Dar diferența e enormă. Am folosit si program de contorizare si nu are sens ce înregistrează ei. Când se termină perioada de abonament pot să mă pupe pe portofel, ca io am plecat. Ii doare in cot de abonați.
am patit-o si eu numai ca avansul la mine pe societate a fost 9000 lei.raspunsul maine maine si banii sunt la ei de 30 zile mari hoti nu dati banii in avans
Astazi am plasat o comanda online pentru prelungire abonament + un telefon cu ridicare din magazin. Supriza, acelasi raspuns l-am primit: din cauza unor probleme de ordin tehnic, ridicarea produsului din magazin nu este posibila. Am vorbit la call center cu o „tuta” care mintea incontinuu si mai avea si un ton ridicat. Drept urmare am anulat comanda si urmeaza sa imi portez numarul, mi s-a scarbit de acesti incomptenti care nu dau dovada de pic de bun simt. Niste neseriosi!
Astia de la TELEKOM sunt nebuni … au in site numarul scurt 1234 catre care te indruma ca sa afli diverse informatii. Dar daca suni la acel numar afli ca este cu suprataxa ( 1 euro pe minut !!!!! ).
Adica ii platesti cu 1 euro pe minut sa afli cum stai cu contractul si ce abonamente au :O .
Sunt din alt film, clar ….. inca au ramas cu impresia ca sunt sigurii furnizori de telefonie.
Nu este companie mai răpănoasă….Mai bine faci contract cu suedejii din Ferentari sau cămătarii decât cu Telekom…Ai șanse mai mici să fii înșelat…
Tzeapa Telekom… aveti grija!
Ma suna un agent de vanzari de la ei: buna ziua, daca prelungiti contractul cu noi, internet si telefon fix, va dam cadou un telefon mobil J3 2016. Bine zic, eu, daca e gratis e bine, dar nu vreau sa imi creasca cu niciun leu abonamentul. Nu imi trebuie telefon, televizor, nu am nevoie de nimic, sunt multumit cu suma lunara pe care o platesc acum.
Nuuu, stati linistit, nu va creste, va multumim ca sunteti client fidel, bla bla bla. Vine curierul cu coletul, imi da telefonul, scoate din plic contractul nou si imi spune sa il stampilez ca trebuie trimis retur pe loc. Ok, zic, eu, bun bazat pe cei 15 ani de relatie cu Telekom fara incidente, 4 contracte active. Dupa o luna imi vine factura marita cu 45 de lei (10 euro). Sun la ei si ii rog sa asculte convorbirea. De o luna tot sun la 1930 si ei mereu imi spun: revenim noi. Azi ii sun iar. Ati zis ca reveniti cu o lamurire de ce mi-a crescut abonamentul.
Aaaaa, zic ei, pai asta este, aveti si telefonie mobila inclusa, magenta xxx. Pai, zic, eu nu am cerut asa ceva, va rog sa ascultati convorbirea.
Aaaa, pai nu conteaza ce ati vorbit cu colegul, ati semnat un contract stufos de 50 de pagini in care este inclusa si telefonia mobila.
Pai, zic eu, m-am bazat pe incredere, pe ce am vorbit la telefon si in plus ma si grabea curierul sa stampilez ca sa trimita retur. Sincer, nici nu am stat sa citesc contractul ala stufos. Dar nu e frumos sa spuneti una la telefon si alta pe contract.
Nu ne intereseaza, zic ei, nu mai aveti ce face. Pai am ce face zic eu, ca mai am 3 contracte care nu sunt prelungite si le reziliez pe toate. Castigati 45 de lei, dar pierdeti 267 lei. Lunar.
La care cel de la Telekom, de la Bucuresti cred: asa, si?
Aaaa, deci voi oricum va luati salariile acolo, mai o tzeapa la unul mai rezilieaza altul, leafa merge.
Azi am si fost la Telekom la sediu si am reziliat un contract. Mai urmeaza alte 2. Spor la tzepe Telekom.
Buna ziua. Confirm ca Telecom este cea mai neinspirata alegere pe care am putut-o face.
Desi am incarcat cartela la timp, obtiunea de 5 euro mi-a fost dezactivata si bonusul GigaDay anulat !
Consider ca este o practica marsava din partea acestei companii.
Ma simt inselat de aceasta companie. Imediat ce voi consuma acest credit voi renunta la serviciile companiei Telekom si ma voi muta la Orange unde au o oferta similara.
Aceasta companie numita Telekom Romania este o insulta la adresa clientilor. Am avut extraotiunea Giga Day si acum nu mai pot sa activez nicio extraoptiune, desi am incarcat cu 7 Euro…Cererea dvs nu poate fi procesata temporar. Am deja aproape 1 zi de cand incerc. Voi renunta cu prima ocazie la aceasta companie.
hehe..eu am cumparat o cartela cu serie invalida (din vina lor)…a durat 40 zile sa-mi bage banii in cont. In timpul asta am mai incarcat o data, de data asta, online. Nu am mai cumparat cartela/foaie de reincarcare….si surpriza. Am platit cu cardul duminica la 11 ziua si mi-au intrat banii luni la 2, timp in care nu am putut suna si mai eram si gravida pe deasupra…nici nu stiu de ce am ramas la ei. Cu prima ocazie, daca reusesc sa reziliez contractul, voi trece la altii
Da , este o firmă de cacat unde angajații sunt plătiți prost si nu-si fac treaba , dacă ai probleme tehnice te repartizează de la unul la altul si nu te lasă să reziliezi contractul , neglijența este la maxim , unde pe contract scrie remedierea problemelor in maxim 48 de ore , trebuie sa aștepți cel putin o luna , la sat . Dar cand vine vorba de achitat chitanța , te sună la sânge . Eu nu recomand pierderea de bani , de timp și stersul cu această firmă slabă fără echipament si dotări optime. Si vreau sa mentionez că este penibilă linia telefonică cu angajații lor .
Salut.
Am si eu o nelămurire…..mi.a expirat abonamentul la telekom,am reziliat contractul (nu am mai reînnoit),iar acum imi cer sa merg intr.un magazin din Galati sa predau modemul..aparatele pt tv …mentionez ca eu sunt din Jud Braila…..e normal asa ceva????
NU RECOMAND!!!! nu poti sa resetezi nici macar o parola pe site-ul lor, nici dupa 3 zile de vorbit cu ei la telefon nu s-a rezolvat problema unei simple resetari a porolei, fata de ale site-uri mult mai mici care iti trimit instantaneu parola sau link sa resetezi parola. NU RECOMAND!!!!! NU VA FACETI DE LUCRU CU EI!!!
din păcate internetul de la telecom are viteză mică nu se respectă ce se scrie în contract…telefonia fixă e ok , cea mobila nu cunosc, sunt clientul lor de aproape 30 de ani, dar nu am primit nici o ofertă serioasă de la ei, aveți grijă internetul abia mișcă ALO TELECOM !!!
M-am săturat de telecom când fac contractu e totu bine și după aia umfla facturile de te doare capu eu de la 100 lei am ajuns și la 500 lei niște nesimțiți
Cea care este titularul de contract a decedat. de 3 luni – soacra mea, apartamentul este liber .
Imediat am achitat factura in curs, am urmat procedura de reziliere cu certificat de deces. A urmat o factura dubla ca suma, pe numele decedatei,inclusiv ,,soldul restant,, cu minus, plătit. Casiera de la magazinul Telekom a refuzat plata doar pe suma lunara. După mult timp m-a sunat direct un angajat si am predat echipamentului de internet, a fost deconectat telefonul fix.
Apoi cosmarul.Apelurile sistematice și agasante ale operatorilor pe numărul meu pe care am facut greseala de a-l mentiona în formular nr. lor cu serviciul clienti e o marota, labirint, jocul nervilor. M-au facut sa apelez la protecția consumatorului,DAR…
Decedata continua sa primească facturi scrise pe adresa casei ei, digital pe adresa mea de mail în numele ei , facturile se contrazic una pe alta ,suna operatorii zi ,seara.
Am gasit solutia: astept sa o treaca la baza de date cu rau platnici pe decedata si sa o dea in judecata .
As putea plati facturile, dar nu vreau. Noi mai detinem în familie 3 contracte cu Telekom si voi incepe cu toate rezilieri de contracte, asa,sa-i oftic.
AVIZ celor care mai vor sa faca contracte cu astia,feriti-va.
Buna ziua,
Din pacate sunt si eu un client nemultumit al companiei Telekom, din iulie 2017 am luat legatura cu mai multe persoane din diverse departamente ( credite, plati, comercial, fidelizare, centrala etc.) pentru a rezolva o problema cu plata unei facturi. In perioada mai-august au avut probleme cu serviciul info cost care nu a fost disponibil ducand la depasirea abonamentului standard cu o suma substantiala 3 luni. Am acceptat sa achit 2 fact. dar pe a treia am refuzat avand in vedere ca nu era doar vina mea, cum puteam sa-mi verific situatia daca serviciul era indisponibil, iar daca se verifica abonamentul se vedea ca nu au fost probleme. Am achitat urmatoarele facturi care au urmat, drept dovada ca sunt un client serios, mai putin soldul respectiv. Am incercat sa iau legatura cu cineva explicand situatia, dar de fiecare data am fost plasata catre alt departament, cred ca am vb. cu 20 de persoane, am factut x sesizari, dar nimic concret.
A trecut timpul si mi-a expirat contractul. Acum au inceput ei sa sune dar tot nu sunt in masura sa rezolve problema, alte sesizari si nimic.
Pana intr-o zi in care primesc de la Echipa Telekom un mesaj care conform plangerii mi se scade cu suma x soldul, dar urmatoarea zi sunt somata de acelasi departament ca trebuie sa achit suma x.
Am sunat din nou la iei urmatoare zi si iar am fost plasata prin mai multe departamente si NIMIC.
Sunt un client vechi care mi-am respectat contratul si nu am avut probleme pana sa ma confrunt cu asemenea situatie.
Am ajun la concluzia ca asa prevede politica firmei si trebuie sa reziliez contractul.
Da nici asta nu este usor ca trebuie sa-mi clarific soldul inainte de reziliere, incep iar sa sun si din nou sunt plasata …..
Nu sunt genul sa fac reclamatii, dar aceasta intamplare fara sfarsit m-a determinat.
Am vrut sa se stie in cazul in care cineva doreste sa se intereseze de Echipa Telekom.
Multumesc,
Detin un abonament telekom si din pacate pentru mine de 3 luni platesc 200 lei in plus pe un cost suplimentar pe care nu il fac eu. Pe factura apare cum ca dau mesaje de tip iMessage unui numar din anglia de care nu am auzit in viata mea nu l cunosc nu am nicio legatura cu acest numar. Am facut sesizare la telekom si mi au spus ca nu este vina lor iar cei de la opc de Mai bine de 60 de zile ma transfera dintr o parte in alta. Nu stiu ce sa fac. Pur si simplu telekom imi incarca factura aiurea cu un cost suplimentar pe care nu il fac eu efectiv imi este pus in carca de catre ei! Nu stiu cum sa procedez Mai departe…..
Apeleaza la ANPC, online. Reziliaza abonamentul, treci pe cartela. Eu am rezolvat doar prin ANPC. Telekom nu a incercat in niciun fel sa ma ajute in problema mea. Ai iphone?
Buna ziua,
Sunt un client nemultumit total de serviciile oferite, internet si telefonie. Am portat 2 numere de telefon de la vodafone din motive personale, unde reteaua functiona ok. Am folosit telefoanele 3 zile, dupa care m.am intors in magazin sa solicit rezilierea contractelor, deoarece sotia mea in zona Mioveni nu avea semnal atat telefonie cat si net, iar eu primeam frecvent mesaje, in care mi se spunea ca am telefonul inchis si nu pot fi contactat. Am solicitat rezilierea contractelor si le-am oferit telefoanle pe care le.am primit din partea lor, iar refuzul a fost categoric. Am facut nenumarate reclamatii si solicitari, din partea lor o batjocura totala. Nimeni nu isi poate asuma, mi se spune doar ca trebuie sa astept un telefon care rezolva aceasta situatie. In momentul de fata au trecut peste 2 saptamani, merg acolo si ma intreaba de ce nu am reclamat in primele zile. Nu recomand telekom nimanui, servicii 0, telefonie, net si atentie clientii. De fiecare data cand am intrat in magazin sa fac reclamatii, oamenii se plangeau de semnal net+telefon, ghinionul meu a fost ca nu am stiut dinainte sa incerc cu telekom.
Nu recomand aceasta retea…
Desi articolul e din 2015, sa stiti ca astia de la Telekom nu si-au pierdut naravul. Acelasi sictir si miserupism exista in compania lor si acum. De doua luni telefonul meu fix e mort. Ma tot rog de ei sa rimita un tehnician sa vada care-i problema. Am schimbat pana si aparatul, ca am zis ca poate e problema la mine. Chesta e ca desi stiu care e situatia, baietii de la Telekom tot emit facturi. Si au si pretentia sa le platesc, chiar daca nu beneficiez de servicii. Oricum, le-am facut plangere la ANPC si ANCOM.
Bai uite ce a patit u pritene de Al meu a rencarcat o cartela cu 5 euro credit de ace razuibila si azi azi dupa o zi de la rencarare a ramas fara credit am sunat la telecom si mi sa spus ca nu a activat o optiune bai d -ar , nici eu nu activez ni o optiune deca formez nunarul codul si ami merge toata luna. nui normal ce see antampla
Si eu am luat numai plase de la Telekom: Mi-au trimis SIM+un smartphone care nu poate fi utilizat deoarece cand incerc sa il pornesc mi se cere un „cod pentru protectia confidentialitatii mesajelor” (nu este PIN, nici PUK). Nici la reprezentanta Telekom nu au reusit sa il faca utilizabil si totui mi se incaseaza ratele de 9 luni !!!
Acum 3 luni mi-au instalat televiziune +internet prin fibra optica si in fiecare zi se intrerupe TV cu mesajul „nu sunteti conectat” sau „nu sunteti autentificat”. Sun la deranjamente si tot ma pun sa scot fire, sa bag fire … De vreo 12 ori au venit tehnicienii de la deranjamente, au schimbar router-ul, decodorul, cabluri, prize, conectori si tot nu reusesc sa vad la TV fara sa se intrerupa si sa tot scot cablurile ca sa reporneasca semnalul.
Groaznic !!!
Abia astept sa treaca cele 24 luni pe care am fost fraierit sa accept sa prelungesc abonamentul .
Buna seara!Va rog,cine imi poate spune cum pot activa roamingul pt o persoana deja plecata din Ro,iar acum e week end si varianta relatii cu clientii e valabila doar de luni pana vineri.Msi frumos.
Eu am problema la telekom cu trimiterea de Sms uri pe un abonament de firma cu “nelimitat” pe toate planurile dupa vreo 2k de sms uri trimise pe parcursul unei luni catre clientii proprii (sms uri de informare despre comenzi, awb uri etc) m am trezit ca nu mai pot trimite niciun sms. Nu m a anuntat nimeni nimic. Sms urile se blocheaza… dupa discutii inteligente de genul “prin Sms nu trebuie sa se obtina profit” pai daca e un abonament pe firma sa inteleg ca firma trebuie sa fie pe pierdere ca sa pot trimite sms uri? La fel “Sms urile trebuie sa aiba un anumit continut” pai includeti o lista cu cuvintele pe care le putem folosi in sms uri… deci niste discutii de iti faci cruce… asta e Telekom. In cel mai scurt timp voi porta numarul si sa nu mai aud de Telekom, cei mai mari mincinosi si tepari cu “nelimitatul” limitat la valori absurd de mici. Chiar nimeni nu se sesizeaza sa le interzica folosirea ABUZIVA si mincinoasa a termenului NELIMITAT?
Asa zisele abonamente Telekom de 5 Eur cu internet nelimitat fara perioada contractuala sunt o mare TEAAPAAAA!
Nu numai ca imi veneau facturi de 43 ron in loc de 24 adica 5 Eur, ci dupa ce am portat numarul stiind ca e „fara perioada contractuala” m am trezit si cu 54 Eur taxa reziliere contract. Pai cum vine asta?
In veci nu mai vreau sa aud de Telekom!
in data de 05.10 .2019 am sesizat prima data caci nu merge serviciul TV,in data de 08.10.2019 am sesizat a doua oara dar mi se spune caci vine sa se remedieze ,dar nu mai ajunge nimeni si nu stiu cit dureaza sa repare defectiunea.Dureaza o luna ,doua sau sa sesizez protectia consumatorului?
Am contractat serviciille ROM Telecom pe 2 ani, aici in Spania am platit aboamentul Dolce de 2ani perioada contractului cu aceasta companie in Spania fiind cu domiciliul in aceasta tara
Dupa rezilierea contractului cu aceasta companie in luna Decembrie 2018 mi s-au emis facturaii de plata ROM Telecom in Romania. In luna iunie 2019 am primit o factura de plata in Romania care am fost obligat la plata a 6 luni de contract desi a fost reziliat contractul si emiterea programelor a fost sistata acum in luna Noviembre 2019 primesc facturaii de plata cu majorari in Romania cu instintare de trimitere un judecata pentru neplata facturilor am presentat reclamatii in legatura cu acest incident aici in Spania si in Romania cu Nr tichet registrat si nimeni nu raspunde
As dorii SA stiu ce por face in aceasta situatie
Va multumesc
Am fost contactata pt prelungirea AB și am cerut 2 tel dar nu au fost ceea ce am cerut, și nu am mai plătit, am făcut reclamații dar degeaba, nici o firma de curierat nu a vrut sa mi le trimită înapoi, miau închis ab și am rămas fără nr dar acum nu mai pot sa dau de ei sa achit și sa închid toată treaba cu ei, ce a-și putea face???
La mine pe strada a rupt Dorel cablul cu escavatorul.dupa 10 zile si zeci de reclamatii,pasari de la un operator la altul,(ultima data am stat 90 minute -90 – ca sa fac reclamatie) tot nu am ton la telefon si net.au spus sa citesc contractul si acolo o sa gasesc ca au termen 30 zile sa repare cablul.m-am scarbit .rusine telekom .sant client din anii 90.singura vina a mea este ca sant client telekom.
Niste incompetenti care nu sunt in stare sa repare o defectiune. Sa ti se dea termen o saptamana ca sa repare un cablu, timp in care nu te poti folosi de un serviciu pentru care platesti, este nesimtire.
Sa iti vorbeasca rastit un operator care habar nu are sa iti dea informatii este de asemenea nesimtire.
Nu vreau sa mai aud de acest serviciu de mizerie care se numeste Telekom !