Ați citit probabil povestea lungă din sursa e încredere care nu e economica.net despre omul care a cumpărat două BMW-uri noi, ambele fiind revopsite, concluzia e una singură: e nasol să îți vopsești mașina.
Ziceam ieri că am două elemente ale caroseriei zgâriate (vedeți mai jos cum arată) și le voi revopsi zilele astea. Dubios, nu, mașina cu elemente vopsite? Eu nu vreau să o las așa, că arată urât, dar nici nu aș vrea să pară că cine știe ce a pățit…
Las-o asa, sigur vor aparea rapid si altele. Nu mai vorbim de calitatea serviicilor de genul. Cand o vei vinde vede clientul ce si cum (nu mai incepe cu replicile clasice de samsar) si eventual ii lasi din pret sa le faca el.
Iar prin articolul acesta te-ai scos. Dacă e cazul dai link, să se vadă că era doar o zgârietură superficială și nu un accident serios.
Nu lasa elemente nevopsite mai ales daca sunt de metal, in timp poate ruginii si din cate am inteles pe langa vopsea exista si un fel de lac protector pentru metal. Daca sunt din plastic mai bine le schimbi cu tot.
Daca vrei la un moment dat sa revinzi masini si din cauza asta ti-e frica atunci iti trebuie doar rabdare, cumparatori de buna credinta exista si intodeauna poti dovedi ca au fost doar zgarieturi
Văd că e o pandemie cu ”i”-urile astea. ”poate fii , rugnii” etc, voi nu vă auziți cuvintele-n cap înainte sa le tastați? nu se aud 2 de ”i”. Marș la școală
@matei: ar trebuii sa mearga la scoala, desi poate nu vor dorii asta.
@Alex: *deșii
@Tibi: good point. Aia mi-a scapat, desii ( ) era servita. Fir-ar sa fie!
@matei: „Nu se aud doi de i?”. Scaunul are patru „de” picioare?
@asiral – aici imi permit să zic că și învățătoarea și profesorii de-a lungu timpului vorbeau așa. Să fim serioși… Nu, n-are 4 de scaune, dar (să zicem că)… pe hârtie scriu ”patru de ”i”” ca să se înțeleagă ”i i i i” și nu ”4i”
am o experienta foarte proasta cu vopsitul masinii. am facut o lucrare recent (8 luni) prin care am revopsit aproape 80% din suprafata masinii, la dth auto (service ales dupa o prealabila testare a forumurilor de specialitate). insa, la ceva timp a inceput sa se exfolieze vopseaua. problema aparea mereu dupa ce ajungeam cu masina la spalatoria auto. pana acum m-am intors la ei de 4 ori sa rectifice exfolierile aparute. au spus ca problema apare ca urmare a folosirii unor vopseluri pe baza de apa (conform normelor UE) si a micilor zgarieturi de pietricele. deci..alege cu atentie un service bun.
Vopseaua se exfoliaza datorita pregatiri proaste a suportului.
„Din cauza”, ca nu le esti dator alora, ca doar nu ti-au facut un bine.
Unde o vopsesti in Brasov?
nu zic, ca dai cu cheia pe ea
Si pe mine ma intereseaza sa o vopsesc tot in Brasov si aceeasi dilema o am. Unde?
Nu unde stai cu ea :)) efectiv la ce service o duci
De ce am intrebat, si te rog frumos daca poti sa spui unde o duci, am pe cineva in Brasov care are un service de tinichigerie si vopsitorie (nu dau numele ca nu reclama e scopul). Ei, acest cineva a incercat niste reclama in ultimul an, si sunt curios eu sa vad daca cumva e un rezultat sau nu.
Asa ca, daca nu e cu suparare, poate poti chiar sa-mi dai pe mail daca nu vrei sa dai numele serviceului unde o duci, sa-mi spui si mie?
nu, ăsta e un atelier mic.
O „soluţie” de mijloc: pune peste zgârietură un abţibild
eventual unul din ăla cu bullet holes…
…cu gargarite si floricele
Sunt unele specifice Subaru, nu o sa bata la ochi, gas or ass sau ceva mai decent:
https://www.ebay.co.uk/itm/4-X-SUBARU-WHEEL-CENTRES-STICKERS-50MM-IMPREZA-WRX-STI-/350798011103?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item51ad30dadf
Votez pentru floricele.
Trebuie sa o vopsesti ca arata ca dracu, dar eventual pastreaza factura/pozele astea, am avut si eu partial zgarieturi langa roata spate si bara spate dupa o intalnire cu o Albaneza (AB) :)), tipa si tare in gura (nu a acceptat amiabila) nu a vrut sa se linisteasca pana si-a luat si amenda vreo 240 lei, si-a adus si pe unu care cica ii e avocat, circ maxim la politie-constatari, rezolvat prin RCA, Carpatica fara nici un stress, daca mergi la cineva priceput nici macar nu o sa se vada nici o diferenta,eventual un polish total la final daca apar diferente in stralucire culoare etc, ce am aflat atunci e ca bara spate nu e originala (320d 2010, luat din jermanica)
Cazul BMW-ului este unul la limita, acolo s-au ascuns interventiile in scopul vanzarii masinii ca noua. Nu cred ca e cazul uneia sh.
Pe vremuri era un titlu de mandrie sa spui, la vanzarea unei Dacii, ca are „vopsea originala”.
Nu le revopsi dacă sunt superficiale, nu merită. O să apară altele. O cunoștință cu un Megane o revopsește la 2 ani, n-are rost. Plus că dacă ai istoricul de service, n-ar fi problemă la vânzare, nu?
Daca ai casco se poate rezolva destul de usor si anume : faci o copie la dosar + ceri pozele pe care le atasezi. Eu mereu le pastrez si cand vine o intrebare de genul la vanzare arat dosarul :D.
vopsitul ca vopsitul, dar tu n-auzi ca s-a basit oprescu in ea!! pai trebuia s-o dea direct la remat!
1. Oamenii care intentioneaza sa cumpere o masina se feresc de cele revopsite integral, care ascund accidente urmate de reparatii ample. Mai ales atunci cand e vorba de o aripa, bara (elemente care se zgarie mai usor) un cumparator de buna credinta nu va avea suspiciuni sau obiectii. Restul sunt doar carcotasi care cel mai probabil intentioneaza sa revanda masina. In orice caz, nu e bine sa o lasi nevopsita.
2. Daca te intereseaza un meserias bun in Bucuresti, ti-l pot recomanda pe cel care mi-a vopsit mie masina si a facut-o intr-un mod impecabil. Merita drumul de la Brasov pana aici.
Salut, imi poti recomanda si mie o vopsitorie buna pe unde ai mai facut masina ?
Merci
Ridica cineva pancarda cu „Sarcasm” ? toate comentariile pana acum sunt foarte serioase, de parca lumea nu intelege substratul
Nu te mai lua dupa toti retarzii.
Asta e prima regula.
Daca nu iti plac zgirieturile alea, simplu, te duci si le vopsesti.
Diferente de culoare vor fi, dar daca nenea e bun la ce face, nu e cazul sa-ti bati capul absolut deloc. Decit daca esti prea fan magenta sau ceva.
Am vopsit bara spate la o masina veche de 6 ani. Nu se cunoaste vreo diferenta. Ma rog, eu nu vad, ca ea exista.
Traim si cu asa ceva, mai ales ca nimeni nu m-a tras de mineca ca e de rahat.
În Mureș revopsirea unui element, la un anumit meseriaș + vopsitor (colaborează), costă 350. Poate cam mult, dar rezultatul final n-a lăsat de dorit. Nici urmă de zgâritură, tablă îndoită sau diferențe de nuanțe de culori între elemente. Am înțeles că nici nu se iau după codul culorii ci prin colorimetrie. Colorimetria se execută după măsurarea laser cu fotospectometrul, acesta fiind o metodă ideală pentru reproducerea cu cea mai bună alternativă de nuanţare vis-a-vis de culoarea existentă pe autoturism.
Imagine before & after cu zgârietura și elementul revopsit:
Cel mai ok asa pentru ca acel cod de fabrica nu are legatura cu vopseaua stearsa de soare si mizerie/zapada. O faci degeaba dupa cod pentru ca vor fi diferente intre elementele nevopsite si elementele revopsite.
A luat ceva timp sa ajung la aliniatul cheie al intregii afaceri:
„Art. 125 (3) lit 1 pct.1 Cod fiscal. Pe scurt orice autoturism comercializat care nu depaseste 6.000 km SAU 6 luni de la data punerii in folosinta, este asimilat unuia nou !”
Deci un dealer auto da o masina in leasing unui cetatean european care dupa ceva timp nu mai poate plati ratele. Ridici masina si daca are sub 6000 de km o vinzi in Romania ca nou nouta! Timpenie mai mare nu am auzit de multa vreme. Asta explica totul.
De ce se intimpla asta ? Pentru profit.
Masinile mele noi aveau una 4 km si cealata 19 km cind le-am luat de la dealer. Dar nu in Romania.
Sa vezi cum e la motociclete…daca doamene fereste ai vopsit-o clar a fost impachetata…daca vrei s-o dezbraci de carene si s-o faci streetfighter (un fel de chopper din vitezana) sau naked/roadster… sigur ai tavalit-o si d-aia ai renuntat la carene. Bine…de cele mai multe ori asa e, dar na
Si eu vreau s-o revopsesc. Au aparut pete de rugina!
nasol cand trebuie revopsit. aveam si eu portbagajul putin indoit , probabil se urcase un copil pe el si m-am dus sa-l fac pe casco , la automarcus, de unde e cumparata si masina….. au ciocanit tabla capacului portbagajului din interior si au lasat-o asa zgariata, si apoi cred ca din exterior au tras-o… nu cunosc exact procedeul, si au revopsit… cert este ca dupa vreo 2-3 sapt , acum , au inceput sa se vada prin vopsea niste cercuri exact in zona unde a fost tabla indoita.. presupun ca sunt de la scula cu care se trage tabla si apoi n-au chituit deloc, dar nu-mi explic de ce abia dupa 2-3 sapt a inceput sa se vada…
Eu nu as vopsi-o. Merge si asa, de ce as repara un minor defect estetic care nu afecteaza cu ceva functionarea masinii? Plus ca vopsitoriile de la noi nu sunt prea renumite ca ar face o treaba buna si oricum ar cam trebui sa vopsesc cateva elemente in fiecare an (locuiesc in Buc. :D).
Actuala masina are o gramada de zgarieturi si o usa infundata, desi am cumparat-o noua acum cateva luni. In curand urmeaza prima spalare, probabil o sa mai iasa la iveala cateva zgarieturi acoperite acum de jeg.
Daca te hotarasti totusi sa o vopsesti, sa faci poze din diferite unghiuri cu zonele zgariate sa poti dovedi ca nu a fost lovita.
Iesi din iarna si abia apoi ia in considerare vopsitul.
Din contra. Daca sunt si elemente metalice zgariate, eu n-as intra in iarna cu zgarieturi care sa fie apoi supuse frigului, umiditatii, sarii
E un amarat de plastic ce va speriati atat?
Daca vreodata vei mai avea drum prin Oradea si de stat macar vreo 2 zile,ai putea rezolva problema . Ai sa fii multumit,vei vedea.
Vino cu ea la noi , vei fi mulțumit .
Vreau un telefon sau o adresa pentru vopsit masina.
0722 657506.
Eu am cumparat masina second lovita, nu in Ro. Proprietarul, inainte de semnarea contractului, a scos pozele cu masina lovita si mi-a arata si explicat exact unde a fost lovita si ce parte a fost vopsita si reparata.
Fa poze mari, sa se vada in detaliu si masina toata si nu o sa fie probleme.
Salutare tuturor,daca stie cineva un atelier foarte bun de vopsitorie cu cuptor i-as fi recunoscator.
Doresc sa vopsesc o masina integral,insa vreau sa arate impecabil…ca atunci cand iese din fabrica si fara sa am surprize neplacute de genul exfolierilor pe la spalatorii,etc.
Multumesc celor care au informatii sigure(nu din povesti vanatoresti) si vor sa le inpartaseasca.
Doresc sa efectuez operatiunea la un atelier din BRASOV dar ma pot deplasa si in tara la nevoie,tot ce conteaza este sa fie un atelier cu vopsitori profesionisti si scule profesionale,care chiar stiu ce fac,si au o experienta indelungata in spate…
Astept mesaj in privat: vasiletolba@yahoo.com
@Vasile: Ati reusit sa vopsiti masina pana la urma? M-ar interesa unde ati vopsit-o si cam in ce bani, bineninteles, doar daca sunteti multumit de rezultat (sa fie impecabila si fara probleme ulterioare). Multumesc!
Nu, doar probleme, orinunde mergi in orasul Brasov.Fusereala, si preturi Vest-ice !
Salutare, eu am vopsit-o un logan aici cu 3100 lei a necesitat mici lucrari de tinichigerie dar pana la urma a iesit foarte bine, mai ales la pretul asta mic https://arcom-autoservice.ro/
Mayadyno tinichigerie vopsitorie in Timisoara profesionalism si performanta :cuptor vopsea auto profesionala dupa codul de culoare 0757370483