Cum ți se duce vestea – în online sau oriunde

Pe vremuri, aveam obiceiul să mă feresc de bârfe și mișmașuri, fiind convins că e de ajuns să îmi văd de treaba mea și voi fi ocolit de ele.

Ce mi se întâmplă de câțiva ani e că am ajuns deținătorul a tot felul de informații și bârfe despre tot felul de onlineri, de la chestii de budoar, absolut nenecesare, dar care explică uneori unele acțiuni, până la chestii profesionale. Și de cele mai multe ori fără să le cer, pe modelul:

– recomandă-mi niște bloggeri care să se potrivească pentru campania asta !
– gigel, ionel, marcel, gogonel.
– gigel și marcel nu, că am mai lucrat cu el, zero rezultate, ionel și gogonel sunt ok, muncitori, interesați, dar zero rezultate.

sau

– băi, ce mă fac, am început campania asta cu ionel și gogonel și după o săptămână mi-au trimis 12 vizitatori pe site.
– plm, cumpără facebook ads.

sau

– băi, l-am luat pe gigel la campanie și după ce i-am virat banii nu mi-a mai răspuns la mailuri. nu mi-a mai trimis monitorizările, datele de trafic, nimic. acum am primit de la el o nouă propunere de campanie.

sau

– știi pe cineva bun pe piar pe tehnologie, caut pentru clientul X.
– păi parcă era maricela pe clientul ăla, eu de la ea primesc comunicate.
– da, dar nu va mai fi, că nu se descurcă…

Am mai scris acum un an sau doi despre cum unii insistă sus și tare că “nu știi tu ce fac eu și ce clienți am eu”, și asta e parțial adevărat, că sunt în continuare clienți de păcălit sau agenții deștepte care împachetează bine rezultatele pentru client, dar uneori se termină și asta, și trebuie făcut rebranding, găsit loc de muncă sau vândut mașina.

Și asta nu e doar în online, în aproape orice industrie mică și medie se întâmplă asta. Oamenii vorbesc la cafea, oamenii schimbă locul de muncă și povestesc noilor colegi, oamenii se prind când schimbi 2 locuri de muncă în doi ani.

 

webstock2014

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. and your point is ?

    00
  2. Acum se explica de ce tu oferi reclame si advertoriale pe 3000 de euro si nu pe 50 de euro. :)

    00
  3. E cu trimitere la personajul din poza?

    00
  4. si tu esti ala care le livreaza pe toate, la timp si cu rezultate spectaculoase!
    beton!

    00
  5. deranju’ îi: a și be se întâlnesc la o cafea să socializeze despre ce, de, ef, ghe.
    bârfeaux

    00
  6. @Dragos. The point is… Trebuie sa te bagi doar daca poti sa livrezi si trebuie sa livrezi ce ai promis, chiar daca tie nu ti-au iesit socotelile. Asa vor mai veni si altii. Intr-un business de nisa e valabila si reciproca, respectiv sunt putini furnizori si relativ putini clienti, si se afla repede ca nu livrezi…

    00
  7. Trebuie sa aflu si eu secretul sa mi se duca vestea in online :) dar sa fie de bine, of course.

    00
  8. Barfa e motorul progresului :)

    00
  9. @Aniela Deby, tu ce parere ai despre acest subiect ? :)

    00
  10. Gogonel is a great name! :)

    00
  11. Mie imi plac cainii.

    00
  12. Mie mi se pare tare obositor sa fii onliner. Macar daca esti functionar public se vorbeste despre ce pantofi urati ai si ce naspa esti ca-ti aduci ciorba la borcan pentru masa de pranza.

    00
  13. Offtopic: azi se pare ca se lanseaza windowzul 9. Si se mai pare ca va fi gratis pentru cei care au cumparat win 8.

    00
  14. Nu inteleg de ce in online esenta blogurilor tre’ sa contina acele cuvinte corporatiste: livrare, agentii, campanii, masuratori. E treaba ta cum faci o campanie, nu a cititorilor. Si nu vreau sa primesc chestii gen „d-aia eu traiesc din blog si tu nu”.

    Ce vreau eu sa zic e ca bloggerii – cu cat sunt mai mari – cu atat uita esenta blogului: cititorul conteaza, in primul rand. Convinge-ma, zi-mi o poveste frumoasa, „stoarce-mi o lacrima”, cum zicea Dinica. Da’ nu ma pune sa citesc d-astea pentru ca asa ii barfesti si tu pe cei in cauza. Doar ca nu dai nume.

    00
  15. Exact ce spuneam. Fara suparare. Nu e ok atitudinea asta fata de cititori.

    00
    • plm, nu toate articolele tre să fie pentru tine. serios, e stupid să spui „scrie doar ce mă interesează pe mine”.

      nu mă supăr, înțeleg că nu iti place articolul sau nu e pe subiectul tău, dar…

    • Da, probabil ca am picat eu pe articolul nepotrivit azi. Doar ca, in calitate de cititor, nu vreau sa stiu „insight-urile” dezavantajoase ale lumii asteia, care chiar pare una frumoasa. Eu inca mai cred ca arta scrisului tre’ sa guverneze un blog. Campaniile sa fie un bonus, nu o prioritate in fata lor.

      Uite, daca vrei o sugestie si n-ai scris pana acum, m-ar interesa sa vad cum iti privesti tu cititorii. Daca accepti idei.

      00
    • nu e o idee rea. merci :)

  16. Da, reputația începe să conteze foarte mult și la noi. Informația circulă mult mai ușor și mai repede. Dar în ambele sensuri ;)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.