blogoAutor:
valijoi, 24 martie 2011, 20:00 2594 33
Aşa se indreaptă un drum. In 6 zile de la cutremur drumul era indreptat şi funcţional. La noi, gropile de pe A1 cresc in diametru si adancime in fiecare an şi până nu isi rupe cineva gâtul pe acolo nu vor fi astupate.
si sa nu le dai peste bot celor care spun ca nu avem nevoie de exemplele nimanui? drumurile functionale de la noi nu sunt departe de cel din prima poza.
00
NOU
#5
kuniva
Vai ce bou imperial e petronel. Impusca-te ba si lasa-ne sa respiram ca suntem satui de oameni ca tine
00
NOU
#6
Cristi
Pana cand nu isi va rupe gatul cineva important, nu se va face nimic. Amaratii pot sa-si rupa gaturile: mai putine ajutoare sociale de dat, mai putine guri de intretinut pentru stat (ce conteaza ca aia munceau si plateau taxe/impozite? – tot asistati sunt considerati).
Apropo: in Targoviste de ce naibii au facut aia o amarata de centura daca acum e plina de gropi si are un sant fix in centru de vreo 2m adancime in care cica se baga conducte?
Sau „drumul vinului” de la iesirea din Ploiesti spre Mizil – vai mama lui, o gramada de gropi pe acolo.
Si DN2 incepe sa fie din ce in ce mai…romanesc.
00
NOU
#7
comentescu petronel
chiar e asa de greu sa-ti dai seama ca nu e acelasi drum in cele doua poze? sau aceeasi portiune de drum? ..ce excitata e toata lumea la chestia asta, da` nu poa` sa lege doua poze una de alta sa vada ca nu`s la fel
00
NOU
#8
Dan
@petronela
Ia lumineaza-ne maestre, de ce nu este acelasi drum? Pentru ca lipsesc vreo doi copaci din dreapta, unde a trebuit loc pentru ditai utilajele care sa impinga malul?
@cometescu petronel >> te-ai gasit tu sa ne luminezi… iti dai seama ne-au indus in eroare japonezii au vrut sa se dea mari si tari… de fapt noi romanii le dam clasa in orice domeniu, bine-nteles suntem tari doar pe foaie sau in vorbe… realitatea e cruda… e acelasi drum si e facut aproape cap coada de la zero… cu toate ca in tara „Soarelui Rasare” au fost ~300 de cutremure in ultimile 2 sapt. Sti ce e mai trist ca noi suntem experti in toate, ceilalti sunt mereu prosti dar de aia ne plangem mereu ca nu ne protejeaza statul… ca e scumpa apa, e scump curentul… ca avem salarii mici… dar nu se castiga de pe urma munci prestata de noi nici jumatate din salarul pe care il primim… sa mai zic?
PS. probabil ai vreo 2, 3 facultati…. dar nu pot sa cred ca esti asa „trist” incat nu ti-ai dat seama ca au taiat 2 boscheti de pe dreapta sa poata indrepta zona!
00
NOU
#11
teo
facatura…. Uite pixelu in dreapta
00
NOU
#12
Viktor
@petronel: Tocmai ai castigat premiul „vaca zilei”. Felicitari. Mama ta stie sa dea click pe link inainte sa comenteze aiurea?
00
NOU
#13
Jordan
@goldy – hai ca remarca ta re cele 2,3 facultati absolvite de domnul petronel e si ea destul de pe langa drum, ca sa zic asa….
cica drum reparat… daca era de reparat ca la noi, il faceau in 24 h, cateva cratere.. dar acolo s-a rupt fundatia pana la 3m, plus ca au facut acostamentul destul de mare in jos, probabil spre apa. deci chiar e o performanta, nu conteaza daca in 4 sau 6 zile.
00
NOU
#24
geretus
Petronel… a comentat fara sa se uita la poza…
Intr-adevar, la primele poze aparute acum cateva zile referitor la drumul asta, unghiurile erau diferite si portiunea chipurile reparata era de fapt in plan indepartat.
Pozele astea in schimb sunt cam din acelasi unghi ( panoul verde din stanga, la baza stalpului de inalta tensiune are cam aceeasi pozitie in ambele poze) si prin urmare portiunea reparata este redata corect…
00
NOU
#25
Plictisit de Romania
Facatura.
Un singur argument – in 4-5 zile nu se usuca betonul incat sa fie sigur pentru circulatie, indiferent cati aditivi pui in el. Presupun ca a fost nevoie de o zi pentru decopertare.
Stiu, o sa apara injineri care o sa ma contrazica. Da` va rog, cu linkuri catre producatorul de betoane care spune negru pe alb ca al lui se usuca in mai putin de 6 zile
00
NOU
#26
razvan
bai … nu prea stiu cum e cu birocratia din romania si mafia drumurilor … dar eu stiu un lucru: ca daca se vrea se pot rezolva toate drumurile romanicai noastre intr-un an. Ca nea’ ue ne-o dat drumul la miliarde pentru drumuri de prin 2007 parca .. numai noi nu am vrut/nu stim sa ii luam pentru ca aia nu ne dau banii pe ochi frumosi ..
trag speranta ca macar copilul meu sa aiba drumuri calumea sa faca mai putin de 5 ore de la cluj la constanta …
00
NOU
#27
Hawk-Eye
Sa-i dam Cezarului ce i se cuvine, adica japonezilor ca s-au miscat repede si cu folos, dar in acelasi timp hai sa observam ca si Cezaru-i cracanat si cam burtos si sa nu-l laudam ca pe Fat-Frumos! Adica, dupa ce va reveniti din extaz fata de mareatza realizare si va uitati iar la cele 2 imagini poate obesrvati ca mareata realizare se intinde pe niste zeci de metri (hai sa zicem 100-200 metri ca nu stim cat de mare era bucata afectata din spatele celui care a fotografiat), insa in imagini se observa clar, pe langa celebrul pixel albastru, niste pixeli albi si rosii asezati sub forma unor „popice de semnalizare rutiera (vizibile in prima poza si care marcheaza linia unde se tarmina sectiunea de drum afectata), acele popice sunt cam in dreptul primului brad/tuie (ce-a fi el), apoi in poza 2 se observa cu adevarat niste pixeli mai albastri-negri decat urmatorii pixeli (care sunt mai gri si prafuiti) si care arata pana unde s-a turnat asfalt nou (tot in dreptul primului brad)…
Deci pentru reconstituirea riguroasa a adevarului si calibrarea corecta a laudelor si extazului ar trebui sa spunem: japonezii au refacut cateva zeci/site de metri de drum in 6 zile!
Bravo lor! Halal de noi!
00
NOU
#28
Ionuţ
Ştim, japonezii-s daţi în p**a noastră de buni ce sunt, nu sunt 4 zile ci acum au ajuns 6, nu e tot drumul reparat ci numai o bucăţică de 150m pe care şi românii o pot face în timpul ăsta, japonezul frate cu megapixelul bagă nişte poze micuţe şi depixelate, lipsesc copaci din poză că au împins lutul la deal, 50cm de asfalt nu se întăresc peste noapte… Dar oare ce o scrie în japoneză sub pozele originale? Dar comunicatele de presă le-o fi citit careva, sau ne-am uitat numai la poze?
Oare limbile-n cur date japonezilor au gust de orez?
00
NOU
#29
Robert
Pentru cei sceptici sau cei care comenteaza aiurea :
Oare in Rromania cand vor fi astfel de lucrari? Imi e jena ca traiesc intr-o astfel de tara!
00
NOU
#32
demodaveche
Bă, voi nu v-ați săturat de Japonia asta și de faptul că vă simțiți de căcat ca români? Bă, exagerați, bă, cu lamentările astea și nici haz nu mai aveți când comentați la tot felul de știri fabricate de presă…
00
NOU
#33
Lisandru
Noua ne lua 7 zile numai sa trasam linia discontinua .
Trist e ca reparatiile nu rezista nici macar 24 de ore…
Alte surse ziceau de 4 zile…
Ajungem ca in bancu ala cu casa poporului: Azi dimineata nu era aici…
PS: petronela e clar ca e fake, ne testeaza zoso
Un trucaj ordinar. Vad pixelul albastru.
si sa nu le dai peste bot celor care spun ca nu avem nevoie de exemplele nimanui? drumurile functionale de la noi nu sunt departe de cel din prima poza.
Vai ce bou imperial e petronel. Impusca-te ba si lasa-ne sa respiram ca suntem satui de oameni ca tine
Pana cand nu isi va rupe gatul cineva important, nu se va face nimic. Amaratii pot sa-si rupa gaturile: mai putine ajutoare sociale de dat, mai putine guri de intretinut pentru stat (ce conteaza ca aia munceau si plateau taxe/impozite? – tot asistati sunt considerati).
Apropo: in Targoviste de ce naibii au facut aia o amarata de centura daca acum e plina de gropi si are un sant fix in centru de vreo 2m adancime in care cica se baga conducte?
Sau „drumul vinului” de la iesirea din Ploiesti spre Mizil – vai mama lui, o gramada de gropi pe acolo.
Si DN2 incepe sa fie din ce in ce mai…romanesc.
chiar e asa de greu sa-ti dai seama ca nu e acelasi drum in cele doua poze? sau aceeasi portiune de drum? ..ce excitata e toata lumea la chestia asta, da` nu poa` sa lege doua poze una de alta sa vada ca nu`s la fel
@petronela
Ia lumineaza-ne maestre, de ce nu este acelasi drum? Pentru ca lipsesc vreo doi copaci din dreapta, unde a trebuit loc pentru ditai utilajele care sa impinga malul?
Cred ca grosimea asfaltului are cel putin 50 cm.
@cometescu petronel >> te-ai gasit tu sa ne luminezi… iti dai seama ne-au indus in eroare japonezii au vrut sa se dea mari si tari… de fapt noi romanii le dam clasa in orice domeniu, bine-nteles suntem tari doar pe foaie sau in vorbe… realitatea e cruda… e acelasi drum si e facut aproape cap coada de la zero… cu toate ca in tara „Soarelui Rasare” au fost ~300 de cutremure in ultimile 2 sapt. Sti ce e mai trist ca noi suntem experti in toate, ceilalti sunt mereu prosti dar de aia ne plangem mereu ca nu ne protejeaza statul… ca e scumpa apa, e scump curentul… ca avem salarii mici… dar nu se castiga de pe urma munci prestata de noi nici jumatate din salarul pe care il primim… sa mai zic?
PS. probabil ai vreo 2, 3 facultati…. dar nu pot sa cred ca esti asa „trist” incat nu ti-ai dat seama ca au taiat 2 boscheti de pe dreapta sa poata indrepta zona!
facatura…. Uite pixelu in dreapta
@petronel: Tocmai ai castigat premiul „vaca zilei”. Felicitari. Mama ta stie sa dea click pe link inainte sa comenteze aiurea?
@goldy – hai ca remarca ta re cele 2,3 facultati absolvite de domnul petronel e si ea destul de pe langa drum, ca sa zic asa….
@petronela: nu te supara pe astia! probabil n-ai avut timp sa vezi stalpul de pe stanga si indicatorul verde din fata acestuia…
e grav ca te cheama si petronel..esti si tantalau si ai si nume de gay
Foarte tare. Noua ne trebuiau cativa ani pentru organizare de lictitatii, apoi proiecte si munca de mantuiala facuta de dorel-muncitori.
@Cristi: cand a fost DN2 altceva decat romanesc? Unde ai mai vazut sosea cu 1 banda si 1/2 pe sens?
un exemplu de urmat pentru toate tarile, numai ca la doi ar dura poate 6 ani si nu 6 zile pt aceeasi portiune.
Am si io o curiozitate. De la ce vine Petronel? E diminutivul de la petrol?
Din ciclul povestile si poeziile care ne definesc ca neam :
„Zice unul: — „Dragul meu,
Asa cui faceam s eu,
Poate chiar mai dichisit,
Insa, vezi, nu m-am gandit“…
noi putem face orice. teoretic. practica ne sparge
şi mie mi se pare făcătură. dar nu mă îndoiesc că ăia ar putea face drumul ăla chiar şi în 3 zile.
zoso, dacă la noi vine vreun cutremur, ţăranii cu căruţe or să fie de invidiat
@petronel – ai castigat premiul „boul satului” ..
cica drum reparat… daca era de reparat ca la noi, il faceau in 24 h, cateva cratere.. dar acolo s-a rupt fundatia pana la 3m, plus ca au facut acostamentul destul de mare in jos, probabil spre apa. deci chiar e o performanta, nu conteaza daca in 4 sau 6 zile.
Petronel… a comentat fara sa se uita la poza…
Intr-adevar, la primele poze aparute acum cateva zile referitor la drumul asta, unghiurile erau diferite si portiunea chipurile reparata era de fapt in plan indepartat.
Pozele astea in schimb sunt cam din acelasi unghi ( panoul verde din stanga, la baza stalpului de inalta tensiune are cam aceeasi pozitie in ambele poze) si prin urmare portiunea reparata este redata corect…
Facatura.
Un singur argument – in 4-5 zile nu se usuca betonul incat sa fie sigur pentru circulatie, indiferent cati aditivi pui in el. Presupun ca a fost nevoie de o zi pentru decopertare.
Stiu, o sa apara injineri care o sa ma contrazica. Da` va rog, cu linkuri catre producatorul de betoane care spune negru pe alb ca al lui se usuca in mai putin de 6 zile
bai … nu prea stiu cum e cu birocratia din romania si mafia drumurilor … dar eu stiu un lucru: ca daca se vrea se pot rezolva toate drumurile romanicai noastre intr-un an. Ca nea’ ue ne-o dat drumul la miliarde pentru drumuri de prin 2007 parca .. numai noi nu am vrut/nu stim sa ii luam pentru ca aia nu ne dau banii pe ochi frumosi ..
trag speranta ca macar copilul meu sa aiba drumuri calumea sa faca mai putin de 5 ore de la cluj la constanta …
Sa-i dam Cezarului ce i se cuvine, adica japonezilor ca s-au miscat repede si cu folos, dar in acelasi timp hai sa observam ca si Cezaru-i cracanat si cam burtos si sa nu-l laudam ca pe Fat-Frumos! Adica, dupa ce va reveniti din extaz fata de mareatza realizare si va uitati iar la cele 2 imagini poate obesrvati ca mareata realizare se intinde pe niste zeci de metri (hai sa zicem 100-200 metri ca nu stim cat de mare era bucata afectata din spatele celui care a fotografiat), insa in imagini se observa clar, pe langa celebrul pixel albastru, niste pixeli albi si rosii asezati sub forma unor „popice de semnalizare rutiera (vizibile in prima poza si care marcheaza linia unde se tarmina sectiunea de drum afectata), acele popice sunt cam in dreptul primului brad/tuie (ce-a fi el), apoi in poza 2 se observa cu adevarat niste pixeli mai albastri-negri decat urmatorii pixeli (care sunt mai gri si prafuiti) si care arata pana unde s-a turnat asfalt nou (tot in dreptul primului brad)…
Deci pentru reconstituirea riguroasa a adevarului si calibrarea corecta a laudelor si extazului ar trebui sa spunem: japonezii au refacut cateva zeci/site de metri de drum in 6 zile!
Bravo lor! Halal de noi!
Ştim, japonezii-s daţi în p**a noastră de buni ce sunt, nu sunt 4 zile ci acum au ajuns 6, nu e tot drumul reparat ci numai o bucăţică de 150m pe care şi românii o pot face în timpul ăsta, japonezul frate cu megapixelul bagă nişte poze micuţe şi depixelate, lipsesc copaci din poză că au împins lutul la deal, 50cm de asfalt nu se întăresc peste noapte… Dar oare ce o scrie în japoneză sub pozele originale? Dar comunicatele de presă le-o fi citit careva, sau ne-am uitat numai la poze?
Oare limbile-n cur date japonezilor au gust de orez?
Pentru cei sceptici sau cei care comenteaza aiurea :
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1369307/Japan-tsunami-earthquake-Road-repaired-SIX-days-destroyed.html
O cautare la nenea Goagle v-ar fi lamurit dar noi ca neam ne place sa comentam mult, prost si fara rost.
@plictisit de romania: betonul se usuca in cativa ani. totusi eu cred ca japonezii au auzit de asfalt…
Oare in Rromania cand vor fi astfel de lucrari? Imi e jena ca traiesc intr-o astfel de tara!
Bă, voi nu v-ați săturat de Japonia asta și de faptul că vă simțiți de căcat ca români? Bă, exagerați, bă, cu lamentările astea și nici haz nu mai aveți când comentați la tot felul de știri fabricate de presă…
Noua ne lua 7 zile numai sa trasam linia discontinua .