Roxi de la BestJobs e o agramată premium

roxi_de_la_bestjobs

Hai măh, terminaţi cu glumele proaste, nu e adevărat că lui Fusu îi plac agramatele. Nona Şerbănescu se grăbea, de aia era agramată şi incoerentă. La fel şi Roxi de la BesJobs, şi ea se grăbea să îşi depună CVul pentru joburi serioase, că tech-supportul e ceva temporar şi cu siguranţă mult sub potenţialul ei, de aia nu ştie să scrie în limba română.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. daca era barbat n-o angaja nici dracu’.

    00
  2. A dat insa dovada de amabilitate si nu a sarit in sus cand a fost corectata . Pentru asta ia de la mine o bulina alba .

    00
  3. Hai, bre, fata s-a străduit. A greșit puțin la așa conversație stresantă. Din partea mea are notă de trecere. În plus, o cheamă Roxi. Cu numele ăsta putea lejer să se facă cântătoare sau fotomodelă și azi era pe canapea la Măruță.

    00
  4. Oare are „canned responses” ca si cei de la HP ? Ar fi de pomina.

    00
  5. Cei mai tari sunt cei de la RDS.

    Intimplarea #1 (redau din amintiri):

    -Buna ziua, nu merge Internetul.
    – Ati conectat cablul care intra in casa la calculator?
    – Cablul este conectat.
    – Ce se intimpla daca dati dublu click pe iconota RDS?
    – Nu stiu ca n-am asa ceva!
    – Haideti sa incercam sa facem una prin telefon, dati click pe Start/Internet Options
    – Nu am asa ceva!
    – Ce windows folositi?
    – Nu folosesc Windows ci Linux!
    – Ne pare rau, RDS nu suporta Linux!
    – Si atunci cum de mergea pina acum?
    – Nu stiu, probabil problema este in calculatorul D-voastra.
    – Dar Domnule daca dau traceroute yahoo.com se opreste la IP-ul xx.xx.xx.xx, puteti sa-mi spuneti de ce?
    – DA, intr-adevar este o problema la noi, incercati peste 30 minute, fiindca se lucreaza la problema.

    Intimplarea #2 (tot din amintiri):
    – Buna ziua, astazi am trecut de pe cablul analog pe cel digital. Am conectat aparatura la televizor dar primesc mesajul semnal slab sau inexistent.
    – Ati scos cablul coaxial din televizor si ati conectat la decodor, iar decodorul la televizor prin cablul Euroscart?
    – Da exact asa am facut.
    – Ati bagat decodorul in priza?
    – Da.
    – Ce vedeti pe ecran?
    – Pai v-am explicat la inceput.
    – Atunci trebuie sa scanati din nou programele! Sa va explic cum trebuie facut?
    – Nu multumesc, ma voi descurca!

    (peste 10 minute)

    – Buna ziua, am reusit instalarea decodorului digital, dar la programele criptate primesc mesajul ” Acesti sistem trebuie initializat cu un alt smartcard).
    – Va rog sa-mi spuneti seria decodorului si seria cartelei!
    – O secunda sa ma duc in camera cealalta……. Va rog sa notati seriile.
    – Am comunicat catre departamentul tehnic problema, Dumneavoastra trebuie sa muitati decodorul pe un canal criptat apoi sa asteptati 2 ore.
    – WTF? 2 ore?
    – Da, daca muati pe alt canal atunci nu vom putea remedia problema.
    – OK.

    (peste 2 zile)

    – Buna ziua, vineri am sunat in legatura cu un decodor care se vrea initializa cu un alt smartcard. Mi s-a comunicat ca sa las doua ore pe un canal criptat si problema se va remedia.
    – Seriile va rog.
    -ffobherbnprdjnmpr
    – Am deschis alt tichet, mutati pe un canal criptat si asteptati doua ore.
    – Ok, multumesc.

    Pina la urma pina diseara a mers. Aceste chestii cu suport pentru mine sunt ultima solutie daca nici manualul, nici google, nici forumurile nu ma mai ajuta. Sunt o adunatura de prosti la un loc.

    00
  6. Astazi , de femei , numai de bine ! Orice ar fi .

    00
  7. Asta începe să fie general valabil peste tot. Naibii, până și la chat supportul de la Cisco au început să bage din ăștia din generația „Pro”. Acu’ ceva vreme vorbeau și ei mai politicos. Acu’ încep cu „Hi” și din când în când mă mai trezesc și cu un „k” în loc de „ok”. Așa că zic să zicem merci deocamdată că încă-i mai înțelegem la vârsta noastră p’ăștia de la support. S-ar putea să vină o vreme când o să vorbim dialecte total diferite.

    00
  8. windfast, e parte din descrierea jobului ei sa nu sara in sus si sa fie amabila. Exact ca la call center.
    Pe mine m-a distrat faptul ca a insistat cu scrierea gresita pe trei randuri. Cat de tare si unde sa te grabesti?!

    00
  9. Deh, mai greseste lumea din cand in cand, chiar si fara sa vrea :-)

    00
  10. O bere pentru cel care a vorbit cu ea.
    Mi-a placut ca pus-o la punct rapid :))

    00
  11. roxi aia o fi ea agramata dar stie ce inseamna politetea.

    sa incepi cu buna ziua cand ti se pune o intrebare fara introducere si sa ii mai si urezi o zi buna unuia care a facut o criza de isterie din cauza unei cratime e lucru rar in tara.

    putini oameni rezista la toti mojicii. unii dintre indivizii care pur si simplu nu stiu sa se poarte civilizat sunt adevarate genii ale ortografiei si ortoepiei. pe aia chiar nu mai ai cum sa ii educi fiindca la ei a esuat chiar si facultatea.

    00
  12. @toader, politetea ei are 2 motive :
    1. omul i-a aratat in fata ca e proasta, chiar nu mai avea cum s-o vopseasca ca nu e.
    2. daca incepea sa vorbeasca altfel decat politicos probabil ar fi avut o bulina neagra, iar la cateva ar fi zburat de la BJ.

    Tu de ce esti atat de revoltat ? Cum ti s-ar parea sa ajungi intr-o casuta de suport live cu niste probleme si persoana de acolo sa-ti faca asemenea greseli ? Iti va da impresia ca vorbesti cu un/o incompetent/a. :)

    00
  13. S-au vazut si cazuri mai rele :)).
    De ce nu au spelling cu limba romana ? :))

    @offtopic : La ce preturi avem, nu cred ca e cazul sa va plangeti de calitatea serviciilor, in cele din urma se rezolva cumva.
    E plin netul de povesti si loguri despre helpdesk. Ei sunt indienii care lucreaza din greu si sunt platiti prost.
    Scriu toate astea pentru ca am un amic care a lucrat in domeniu, ce te faci cand suna vre-un client care la fiecare al 3’lea cuvant te injura? ce te faci cand te suna vre-un Gigel care tocmai a pus si el mana pentru prima data pe un computer ? (astia reprezinta majoritatea clientilor)

    00
  14. Era frumos la urma sa scrie „neati”, daca tot a primit reprosuri.

    00
  15. helpdeskul e la tg. mures, intr-o cladire de pe stradute, e normal … acolo nu se vorbeste limba romana

    00
  16. mai bine ar folosi softu ala de la win7 :) ea sa vorbeasca si calculatorul sa scrie :)))

    00
  17. mie mi se pare ca ignora observatia ce i se face asupra greselii repetate.de fapt pentru ea nu e greseala. din moment ce scrie in mod repetat asa,probabil asa a invatat ea ca e corect.

    00
  18. @pitic21: serios??? O cladire pe strazi? Mai sa fie, cat tupeu… De-obicei cladirile stau sub strazi :-))

    00
  19. Inainte sa o omori pe Roxi, poate imi explici si mie la ce se acorda verbul a spune in postul de mai jos ….
    https://zoso.ro/prostia-pe-net-se-plateste-la-un-moment-dat/

    Merci,

    00
  20. da redhat, tipa e agramata si interlocutorul necivilizat.

    nu am sustinut ca tipa stie sa scrie. zic doar ca interlocutorul sau a fost ghiolban. daca avea ceva de spus trebuia sa dea un mail de genul : „va recomand sa ii testati la limba romana pe cei care se ocupa de relatiile cu publicul.” si-i atasa conversatia. simplu. factorul de decizie care ar fi primit mailul ar fi luat masuri sau nu. in mod sigur, insa, ar fi avut autoritatea si timpul sa o atentioneze. si asta ar fi avut efect.

    asa e civilizat, asa ar fi putut realiza ceva. nu rezolvi problemele cuiva jignindu-l si nu e nici macar treaba ta sa o faci.

    daca un client este nemultumit are toate mijloacele sa rezolve problema fara a fi magar.

    00
  21. @enzo Se scrie vreun, vreo, inclusiv la tine pe blog.
    Succes.

    00
  22. @toader Unde era jignirea? ca eu nu m-am prins! Ai tot enumerat: mojic, magar, ghiolban, necivilizat. OK, hai sa ne lamurim ce a fost gresit in atentionarea individului! Ca ea e proasta, asta se vede. Unde a fost el mojic, ghiolban, necivilizat, etc.?
    Ca nu a trimis unui sef faptul ca e o proasta la „microfon”? Pai nu ne-am cam saturat toti de reclamatii fara raspuns/rezultat? Poate a facut reclamatie, tu de unde stii ca nu a facut? Poate nu a primit niciun raspuns!
    Incerc sa inteleg revolta ta, dar nu prea gasesc raspunsul, fa-ma sa inteleg!

    00
  23. baieti, e simplu: daca nu stii gramatica nu te angaja pe un post in care se vede din secunda 2 ca esti bata la d-astea

    pana mea …

    de aia te cetesc bre zosoule, ca esti printre singurii care mai tine la asta

    00
  24. pe mine pur si simplu ma ucide faptul de a vedea asa ceva. e idiotentie a nu pune cratima unde e nevoie. daramite sa o pui unde nu trebe… cum naiba sa fii atat de idiot sa pui unde NU E NEVOIE ??? Ce oare au in cap specimenele, si nu-s putine, care fac asa ceva? nu pot sa inteleg

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile