Reflecţii rutiere online

Citind ce scrie Tudor aici mi-a venit o idee:

se ajunge la clienți; concluzie: clienții sunt proști, marketing-ul clienților e plin de proști care habar n-au de online.

piața de online n-are studii de caz, din nou bulangii de clienți proști cu marketing-ul lor prost plin de incapabili refuză să dea datele de post-mortem ale campaniilor online. E clar, clienții ăștia sunt niște nenorociți.

Daca marketarzii si oamenii din online sunt prosti (si asta se vede si se stie, din ce in ce mai multe companii incep sa se vanda singure pe online) noi ce facem? Educam, evanghelizam, invatam, oferim solutii mai bune? Sau spamam si furam in continuare (si apoi ne laudam cu asta)?

Orlando e optimist, crede ca mediafax.ro va ajunge primul site de stiri din Romania, pentru ca merita asta. Eu sunt mai rezervat, mai ales ca stim prea bine peisajul si manevrele siteurilor de stiri.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. spamam, iar asta pana si orlando a recunoscut-o tot aseara ;)

    00
  2. In Romania, spamul a devenit ceva normal. Deja trebuie sa faci ceva mult mai grav ca sa se numeasca spam, altfel i-am putea zice marketing romanesc.

    00
  3. E o greseala fundamentala sa dai vina pe client la modul general. Prea suntem maestri in a da vina pe clienti si pe furnizori. Daca nu vindem, clientul e prost. Daca vindem si nu livram, e din cauza nu stiu cui furnizor.

    Nu, clientii trebuie convinsi sa creasca bugetele pe internet, sa creasca bugetele pe bloguri. Noi trebuie sa ii invatam, daca vrem sa cumpere mai mult de la noi. Nu au inteles? Le mai explicam o data. Rinse and repeat. Si lucrul asta se intampla si se va tot intampla in 2009. Incet-incet, dar sigur.

    00
  4. @Ionut Oprea: ai dreptate la faza cu clienții. Asta am încercat eu să prezint la webclub panelului: punctul de vedere al clientului. Doar că am cam fost luat la „șuturi” :)). Așa că am relatat atmosfera de acolo, unde sentimentul învinovățirii clienților pt mess-ul din online era dominant. Asta îmi amintește de ce mi-a zis o „vedetă” a asigurărilor: „domle, am creat un super produs pentru clienții de business; băi, și nu-l cumpără nimeni, ce cretini pot fi clienții” :).

    00
  5. nu cant prohodul pietei de publicitate on-line dar pun cateva intrebari.
    > daca piata scade cum se va face impartirea ? cine va ramane pe afara (atat la nivel de site-uri cat si ca agentii)
    > aceiasi banda/disc/discurs il aud de la inceputul anilor 00. Piata va creste dar mai trebuie sa asteptam, firmele nu se ighestuie pentru ca… (puteti completa cam cu orice). Chiar NU s-a evoluat de nici un fel ?
    > care este valoarea fiecarei agentii si a fiecarui site (real) asta pentru ca daca ii aduni iti da cu 1000% (fiecare raportand peste 100% marketshare)
    si la final :
    > aveti habar catre cine vindeti ? pentru ca studii nu s-au mai facut de mult …

    concluzie. odata cu reducerea drastica (pentru ca se va intampla) a bugetelor de publicitate on-line, vom vedea niste aterizari bruste in cap ale tuturor business-urilor construite pe nisipuri miscatoare. sorry, dar s-ar putea sa fie sfarsitul pentru multi.

    00
  6. de ce iti pare rau? ca vor falimenta unii care nu isi merita locul?

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile