Lăsaţi banii să vină în online

Că aici se poate măsura mai bine, nu ca pe TV. Îmi place, acum în prag de criză, TVul o ia sub coadă în stil mare.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. TV-ul o sa ramana tot pe primul loc, mai ales la noi in tara, ca pana se „internautizeaza” toata tara mai este.

    00
  2. Publicitatea online devine extrem de importanta pentru cei ce desfasoara afaceri in acest mediu. Partea buna e ca televiziunea este inlocuita treptat de calculator si internet.

    00
  3. Chestia cu blogurile tine, un pic, si de doza de voyeurism din noi. Vrem sa fim vazuti si sa vedem, la randul nostru, intimitatile altora. Suntem curiosi. Nu stiu daca tot ce scriu unii pe blog are caracter de informatie – in sensul de o oferi utilitate publica – dar cu siguranta stiu ca pot afla un pic din caracterul si inteligenta individului/ individei daca il/o citesc. Cu atit mai mult suntem curiosi cind vine vorba de vedete. Ce gindesc? Ce gusturi au? Sunt mai destepti ca noi? Stiu ceva ce eu nu stiu? Din acest punct de vedere, viitorul marketingului va fi legat puternic de mediul online. O reclama transmisa prin intermediul unui mediu pe care il consider apropiat sufleteste de mine, nostim si chiar provocator din punct de vedere intelectual o va face mai usor de inghitit. Uitati-va la reactia pe TV: cum baga reclame schimb canalul……

    00
  4. About that, ca tot veni vorba de bani de la televiziune veniti in online. Numai mie mi se pare un lucru bun ca vedetele isi fac bloguri din ce in ce mai des, astfel intorcand „ochii” din media traditionala, spre new media?

    Ba mai mult, trecand peste dobitocismul lui Badea, numai eu vad un lucru bun in „mentionarea” blogului personal atat de mult in emisiunea lui? Nu de alta, dar, din nou, media traditionala va dori sa stie cine e „ala care se tot lauda cu traficul lui si ii publica audientele lui Badea” sau „ala de la realitatea care il tot injura”.

    00
  5. cu ce te ajuta pe tine ca si-a facut andreea marin sau bitza blog?

  6. Intotdeauna firmele de sondaje din romania (dar cred ca si cele din alte tari) s-au ghidat dupa principiul „cine plateste sondajul iese primul”. De aceea fiecare televiziune se prezinta ca fiind castigatoare in audiente (dar nu se sufla nimic de OTV, la care gospodinele romance sparg normele de vizionare, in direct si in reluare). La fel si in politica. In sondajul platit de PSD iesea Geoana premier, in cel platit de PNL, Tariceanu, etc.

    00
  7. @zoso: fara sa te superi, pentru ca nu ma iau acum de tine si nici nu caut trafic sau mardeala pe net, dar pur si simplu te intreb: cu ce i-ar ajuta pe altii ca ti-ai facut tu blog?! bine, teoretic, aici la tine se afla niste lucruri cu mult inainte de vreme, asa e. iar pasionatii actioneaza in consecinta si te pun in bookmarks si la feed. dar poate altfel de pasionati ii doare de cate ori se beseste zana pe zi iar cand aud de tine isi pun aceeasi intrebare pe care i-o pui tu lu’ ahilosu.

    sau ahilosului? cum e corect?

    00
  8. @zoso: Merg pe ideea ca cei din media vor intra pe blogurile „vedetelor”, iar de acolo gandirea lor ar trebuie sa fie ceva de genul „hai sa vad ce bloguri au cel mai mare trafic, ce bloguri sunt cele mai comentate. A, uite, asta are x comentatori si y vizitatori. Inseamna ca e bun. Ia sa-l chem pe el la o emisiune despre internet, ia sa fac o stire despre el” etc.

    Evident, se pastreaza proportiile.

    00
  9. @envi: contextul e totul. eu sunt un nimeni care pierde vremea pe net.

  10. nu ai cum sa estimezi la ce se uita 18 milioane de oameni(restul sunt la munca sau stau pe net) raportatand la cateva mii de persoane.

    00
  11. Da, isi fura niste portii calumea in vremurile acestea de restriste dar nu cred ca online-ul poate devenii proritar in ceea ce priveste bugetul alocat pentru promovare/publicitate.

    00
  12. @zoso
    „zoso a scris pe 19 Ianuarie 2009, 7:44 pm

    @envi: contextul e totul. eu sunt un nimeni care pierde vremea pe net.”

    dap, ai o mare dreptate, doar ca e adevarata doar prima parte a frazei, accentul pe Eu e totul. nu e vorba nici de tine nici de zana ci blogul in genere e un jurnal(sa nu uitam)

    00
  13. It’s the people stupid :) dupa cum spun clasicii.

    Ca sa mutam bugete in online de pe TV avem de oameni care sa faca coaching la maxim, sa invete clientii ce e ala online-ul si cum se masoara etc
    Si din pacate oamenii astia nu prea-i avem.

    Deci stai linistit, caderile violente de minute de publicitate de pe TV din ultimele luni vor fi urmate de zona de online….

    E ca sunt optimist in seara asta :D ?

    00
  14. eu chiar nu am vrut sa fiu ironic, sarcastic sau arogant. pur si simplu am intrebat, am vrut sa aflu o chestie in plus. :)

    00
  15. Era si randul televiziunilor, dupa ziare. O sa tot scada si se lupta cu morile de vand, ca nu mai au sanse.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube