Accident pe autostradă azi, am luat poza de pe un grup care ciordește tot ce prinde. De curiozitate, cât credeți că l-a așteptat Passat-ul pe ăla cu Nova până să îl devanseze pe banda a doua și să îi facă brake check? Prindea Nova aia 100?
Și mă gândeam la un top al mașinilor care nu vor să se dea la o parte de pe banda a doua, pentru că motive. Lista mea e asta:
- Opel Astra G break. Aia din 2004. Gri. Fiind ieftină, mașina a fost cumpărată de tot felul de proști, care știu ei mai bine. Și se țin de volan, și accelerează, și își rup mașina numai să nu se dea la o parte. Situații în care căpoșenia se accentuează: e din localitate sau face stânga în 10km.
- Renault Clio Symbol. Faceliftul din 2002. Aia fără ESP. Ca mai sus, mașină ieftină, atâta și-a permis omul, și e nervos din cauza asta. Păi ce, eu nu am mașină? Eu nu am drepturi? De ce să mă dau la o parte?
- BMW 2 litri. Orice model mai nou de 10 ani. Nu contează nimic în momentul ăla, doar să nu se dea la o parte. Cocoș, e în spatele tău unul cu 200CP mai mult. Neah. Coco, n-ai cum să te ții după mine pe curbele astea, chiar dacă ai BMW, stai un pic la locul tău. Neah. Bă, ai 2 bicle pe suport, serios, de ce ești prost? Păi, pentru că am BMW, de aia.
Dacii, BMWuri răpciugoase, idioți cu Fiesta 1 litru, astea nu se pun.
Poate-s eu mai ardelean, dar desi jucaria mea e mai rapida decat 85% decat altele de pe strada nu-mi amintesc ultima oara cand m-a deranjat ca ala din fata doarme pe B2 :))
Ca poate-i o doamna care nu prea stie, poate e un incepator, poate se cearta cu nevasta… il las in treaba lui si depasesc cand e cazul.
Sa nu mai zic de brake check, ca si aia mi se pare de rahat. De ce ti-ai dori sa intre ala in tine?
Ca sa ii arati ca s-a pus cu prostul gresit!
Jmecheria e sa mergi cu viteza constanta. Chiar si pe autostrada, daca ar fi goala, diferenta de timp pana la destinatie in a merge cu 140 versus 180 nu e asa mare sa justifice consumul in plus de combustibil si uzura suplimentara a motorului.
Logică care pe mine mă bate. Vii din spate 140 ca băiatu, să te duci la ale tale. In fața ta mizerie umană, care conduce un foraș. MBeooon.
După ce l-ai depășit pe unde ai putut, nu e logic să te duci mai departe unde ai treabă? Nu de alta, dar ăla care conduce nova aia, nu are bani de mai mult, oricum nu învață nimic, plus că țărănetele cu Passatu avea prea mult timp liber, de a vrut el să-i dea aluilalt o lecție. S-a întâlnit dreptul de șmecherie din 2 părți și a vrut să vadă care pe care face. 1 idiot și-a luat-o de la un alt idiot.
Oamenii nu înțeleg un lucru, pentru că se repetă aceeași prostie: bossule, înțeleg că nu ai mașină puternica să te duci tare pe banda 2, când depășești camionul, dar după ce ai terminat manevra, trage-te pe banda 1 și nu încurca. Lasă băieții grei cu jucării adevărate sa se ducă lansați, nu te pune în unghii, nu te băga dacă nu ai utilaj să joci în ligă. Simplă treaba. E pentru siguranța tuturor. Vrea gigel să se ducă cu 200 și pe banda 1 nu ai obstacole? Lasă să se ducă pe mașina, banii, permisul, viața, sănătatea lui. Depășit coloana de tiruri, 140 km/h, zup pe dreapta. Vine din spate ceafă lată și dă flashuri cu 200 la oră, stai pe dreapta. Are onoarea să intre în primul parapet. Nu-i treaba noastră. Degeaba claxoane, degeaba mui, degeaba flasuri, degeaba gesturi să educi. Nu învață. Fii safe. Folosește oglinzile, așteaptă până iese țărușul din sens, ține banda, nu tăia curbele unde nu ai vizibilitate, mergi in ritm cu traficul, nu fi erou, pentru că la final de zi nimeni nu a fost felicitat acasă că a demonstrat el cuiva 2degete de șmecherie prost aplicată și cui nu trebuie.
Duminică eram în sat pe drum cu 1 o bandă pe sens. Am semnalizat de la 100 de metri că fac stânga să intru pe pod, m-am uitat in oglinda să fie liber, iar istețul din spatele meu s-a băgat să mă depășească. Noroc că i-am dat în frâne bine și am așteptat să fiu depășit și apoi să intru. Altfel căcat mă făcea idiotul. Grijă mare cu proștii. Cu dreptatea în mână se moare, se lasă cu handicap, se lasă cu sechele, mașini distruse și dus pe la poliție, tribunale, cheltuieli cu recuperarea, etc.
Fiți în siguranță, că e mai important decât orice.
Ca poate-i o doamna care nu prea stie, poate e un incepator, poate se cearta cu nevasta.
Nu te certi cu nevasta cuaie pe b2, nu vorbesti la telefon, nu faci selfie sau live. Daca nu poti sa te abtii sa faci activitatile astea la volan, macar le faci cuminte pe banda 1.
alxzen, nu știi tu noi reguli: când ai de vorbit, te arunci pe banda a doua https://youtu.be/KL5d27VH4gA?t=405
@Ionut M: un sigur amendament, ala cu 200 de ora poate sa intre foarte bine si in altul, nu doar in parapet
„Ca sa ii arati ca s-a pus cu prostul gresit!”
Gizas…pe langa ca probabil sunt niste tigai cu frane varza si slickuri , asta mai trebuie sa intre unu la 90-100 la ora in spate sa-i arati tu cine e sefu…
Cand o sa te culeaga bucati de prin camp sau de pe astfalt o sa discute baietii intre ei:
-uite boss, asta era destept de prost, ai vazut ce l-a invatat minte pe prostul celalalt cine e sefu?!!!Respekt!
Eu pe langa masina de zi cu zi am o masina de distractie . Un Seat Leon 1M , 1.8 turbo . Masina arata cat se poate de normal , îngrijită , stoc dar dezvolta cam 460cp . Nu aveti idee cate bmw-uri , audi-uri , mercedes-uri , samd nu mi fac loc si omoară motoarele ca sa nu lase un amarat de seat sa le depășească .
Lex, Seatul ala are 224 de cai, mai taie din ele da-le dreacu.
@7 : n ai inteles , am zis ca arata stoc la exterior , in rest e modificat in proporție de 90% .
Si n are 224 , are 180 stoc
Lex,
Ca Seat-ul ala sa ajunga de la 180 la 400+ cp trebuie sa schimbi masina cu totul.
@Grinch , pai cam asta am facut . Ajung si la 600+ , dar e investiție serioasa . Daca bagi bani intr un proiect de genul sigur nu i mai recuperezi .
Daca vrea Vali pot face un articol despre ce presupune un astfel de proiect , cu poze , video , facturi . Poate le foloseste si altora care vor sa si faca placerea cu o masina de genul . Eu am depășit cu aprope dublu bugetul initial . Am dus o in 270 , dupa 330 si luna trecuta 460 .
cât de mică ai puța?
Poti sa ti dovedesc tot asa cu poze si video ca nu e mica . Factura n am !
@Lex – problema mea nu e puta, problema mea e cum se descurca cutia de viteze cu puterea aia. Si diferentialul (ca presupun ca nu se pune problema sa fie doar cu tractiune fata la atatia cai). Nu crapa? Mai exista fiablilitate?
Bine, daca e masina doar de weekend cu care faci 5000 km pe an nu e asa important. But still… sunt curios.
Mda, urmatoarea intrebare era legata de tractiunea fata dar vad ca mi-a luat-o Zarax inainte.
De cum poate masina sa puna puterea aia jos e cu totul alta discutie. Nu mai vorbesc de inutilitatea cifrei efective. E un fel de vanity indicator. Majoritatea masinilor de raliu au doar jumatate din puterea aia dar e exploatata mult mai eficient.
semnez petitia sa citim povestea si investitiile
@animaloo: da, te rog să urci la etajul 3.
E 4×4 masina si am specificat ca nu o folosesc zilnic . Grinch , daca ai merge cu ea ti ai schimba parerea despre puterea mașinii , n ai mai spune ca e doar o cifra sau Vanity indicator . Asta i motivul pentru care nici n ai putea merge cu masina zilnic , e facuta sa puna puterea aia la roata , cu dezavantajul ca nu e deloc placuta la condusul pe distante lungi .
Pentru sin si altii care stiu cum e pe jmecherie, limitele de viteză în afara localității pentru vehiculele din categoriile A şi B sunt: 130 km/h pe autostradă 100 km/h pe drumuri expres, naţionale și europene 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri.
Pe scurt, nu ai ce sa cauti pe autostrada cu viteza mai mare de 130 km/h, asa ca eu o sa iti stau in fata pe banda 2 mergand fix cu 130 km/h si o sa ma doara fix in plua de flashurile tale de neam prost si de cati cai putere ai tu sub capota.
Aveti noroc ca nu circulati prin Germania / Austria pe unde sunt camere care te pot lasa foarte usor fara permis, si trimite amenzi si daca nu pastrezi distanta regulamentara fata de tirul din fata ta.
Azi unu cu un MCV a mers de la Arcul de triumf pe banda a 3a cu 40. flash, claxon..nimic. nu reușeam să trec de el nici pe banda a doua că treceau mașini deja lansate. Abia în pasaj la Băneasa am trecut de el tot prin dreapta. Claxon lung ..s-a dat 50 m pe banda a doua ca apoi sa revină pe banda a 3a iar.
,,flash, claxon, claxon lung,, Să fie civilizație în trafic, ce plm. La 30 ani distanță prin vestul ăla,, cu apă caldă,,îți dispăreau subit niște puncte dă pă permis. Asta în cazul in care pe plafonul MCV-ului nu așeza cineva tacticos un felinar albastru și era mai distractiv. Vrem o țară ca afară, este?
Bai, va urasc cu patima pe astia care claxonati luuuuung ca boii in orase. Nu conteaza ca poluati fonic, voi claxonati ca banda 2, 3!!!
A, si pe aia cu motoarele ambalate d’amboulea. V-as da cu biciul la.curu gol! Sper sa luati prima gropa direct in cot. Aia e!
@Sinculet
Direct RPG-T boss, ce atatea claxoane
In primul rand meritai, pentru activitatile alea, sa ti se ia permisul. Ala merge cu 40, asta in realitate inseamna ca mergea omul legal cu un 60, dar nu, tu esti regele soselelor.
In al doilea rand, in oras, pentru ca poti face stanga, dreapta, cam in orice moment, nu prea vad ideea asta cu banda 3, banda de viteza sanchi. Cum naiba e banda de viteza, daca din 100 in 100 m poti face stanga de acolo? Tu cumvai ai fi vrut sa mergi, pe la arcul de triumf, pana spre piata presei, pe banda 3, cu cat? 100? Nu va mai saturati ma! V-as lua permisul pe capete.
Auz boss? Dar tu in general nu prea știi pe unde te duci și pe unde umbli? Te pui cu 200 de metri înainte pe banda 3 și semnalizezi să vadă ăia din spate intenția. Și automat știu și eu să te depășească, nu să se oprească în curul tău. Nu am auzit de cineva să fi fost claxonat pe banda 3, din cauză că a semnalizat din timp, să facă stânga, să aibă și ăla din spate timp să se încadreze pe altă bandă.
Sau nu am auzit pe cineva să claxoneze pe unul care din timp claxonează fiindcă omul face stânga. Cam aici e diferența dintre statul pe banda 3 cu motiv și statu ca bou. Ăia care sunt claxonați și înjurați sunt mamuții care pun brusc frână și fac stânga fără semnalizari, fără lumini, fără nimic, ăia care merg ca pula cu 40 pe banda 3 doar pentru că pot. Deeeci. Banda 3 doar pentru depășiri, făcut stânga și mers mai repede decât traficul dacă ești pisdeux și nu îți pasă de permis. Cius
In al doilea rand, in oras, pentru ca poti face stanga, dreapta, cam in orice moment.
Nu cuaie. In oras nu faci „stanga, dreapta, cam in orice moment”. E chiar predictibil pe unde schimbi directia de mers. Slabe sanse sa o faci pe un bulevard cu 3 benzi pe Sens unde vrea muschiul tau, faptul ca nu sesizeci ce ineptie ai tras sa vrei sa il taxezi pe ala de mai sus cu permisul e tipic.
Daca imi aduc bine aminte ce scrie in codul rutier, in oras nu exista treaba asta cu mersul pe prima banda daca e libera sau ceva, poti merge pe oricare atata timp cat esti incadrat cum trebuie.
Asa ca tot vitejii astia n-au decat sa claxoneze sau sa dea flash-uri cat vor in oras.
@alxzen: eu incercam doar sa sugerez ca de pe banda aia se cam poate face stanga, iar pentru cei din spate, care vor sa mearga cu 100 la ora, acel stanga e cam ORICAND, pentru ca, tu vei semnaliza din timp ( sau nu, pana la urma, daca tu poti merge cu ce viteza vrei, ca te doare in cur de permis, si ala poate sa faca stanga fara sa semnalizeze, pentru ca-l doare in cot de orice regula, nu? ) dar aia nu inseamna ca nu il incurci pe cel care considera banda aia, banda de depasire si de mers ca bazmeticul.
De ce tii mortis sa insisti cu o prostie?
Hai sa numaram ca la scoala. De la guvern pana la pasaj la baneasa poti face stanga doar la: Aviatorilor la statuie, aviatorilor metrou, arcul de triumf, piata presei, miorita, peste tot cu giratoriu. Nu ai de ce sa stai la plimbare ca vita pe b3, nu ai.
Vad ca tot insisti cu viteza, adica invoci o problema falsa pentru ca in povestea initiala nu era vorba de viteza. Daca ar fi vitezoman, stai fara griji ca bulevadul ala are mai mereu macar un echipaj si la d viteza se uita si ei.
L-ai taxat ca a claxonat ca vita, ok. Da nu poti sa constientizezi ca sunt alte vite in trafic care se plimba prin oras pe toate pe banda 3 cu 40? Faci parte din categoria asta? Crezi ca dupa pasaj baneasa vita se da pe b1 pentru ca a iesit din oras sau tot merge cum il tuna? Sau face stanga pe Dn1?
Sunt mega deranjat de soferii care fac asta!
DAR daca te pui in pielea lor o sa-i intelegi. In Bucuresti, intre doua intersectii, sa ai pretentia ca poti schimba benzile cu 100 m inainte e complicat. Eu o fac, dar eu conduc mult, cunosc traficul, si uneori sunt nesimtit.
Altfel, un ins mai speriat nu o sa reuseasca niciodata sa se puna cu 100 m inainte pe banda 3 la Arcul de Triumf. Pentru ca banda 3 este folosita de smecheri sa-i dea blana, chiar daca la Arc fac dreapta spre Casa Presei.
Pont: intre Aviatorilor si Arcul de Triumf cea mai buna banda este banda 1
Bă prăjitilor, unde pula mea scrie în lege ca b3 e pentru ăia care vor să se pișe pe lege? Și cine pula mea v-a dat vouă sarcină să stabiliți reguli în afara legii? Limita de viteză e pentru toate benzile și pentru toate vehiculele din categorie. Nu există bandă de viteză in România. Vrei s-o arzi tare? Du-te pe contrasens, pe linia de tramvai sau direct în mm.
„Prindea Nova aia 100?”
Depinde…
https://www.youtube.com/watch?v=0GnTVXHdt4w
E bine , stie sa si conduca șoferul , la viteza aia tine volanul cu o mana de la ora 12 …
Eu îl văd de vină pe ăla cu nemțeasca, din poze. Cum să ajungi să faci brake check cu căruțele?!
Asta ma intrebam si eu, cat de nebun sa fii sa faci brake check unei masini fara frane
A văzut el pe iutub că de regulă cel din față nu o pățește așa grav ca cel din spate, doar că aici mi se pare că i-a cam mutat și lui roata dreapta spate.
Noi in Moldova nu avem astfel de probleme.
Nu aveți autostrăzi. De aia.
@Ionut: ei nu! pai la noi E85/DN2 e cu regim de autostrada nemteasca fara limita de viteza. si fara limita de morti in accidente rutiere
@mario, nu la E85 i se mai spune si drumul morti cumva?
Se scrie Passat, se citeste Skoda Superb
OK, acum hai sa vorbim si despre cat de prost a fost ala cu passat-ul. Despre cum a castigat el 30 de secunde din viata si 1 cm de penis devansandu-l pe ala, dar a pierdut juma de zi cu politie, platforma si alte cacaturi, si va mai pierde cateva zile cu service-uri si asigurari.
A cam primit ce a meritat.
asigurari ???
probabil are si casc-o dacia
Cred că ești prea optimist când zici de câteva zile.
Intrebare pentru experti. Daca se demonstreaza ca cel din fata a provocat accidentul intentional, punand frana brusc nejustificat (sa zicem ca exista camera de monitorizare a traficului), atunci e bun de plata, asa-i? RCA-ul cred ca are exclusiune pe chestii de genul asta, nu?
@Sol, nu. Esti obligat sa pastrezi distanta de siguranta fata de cel din fata independent de ce face el, astfel incat tu sa poti opri in conditii de siguranta pentru toti participantii la trafic chiar daca el reduce viteza pana la aproape zero.
@Razvan: nu ai cum sa pastrezi distanta cand ala iti ia fata si pune frana.
@naim, mersul in coloana nu implica in vreun caz ca cineva sa iti ia fata. Eu faceam referire la siruatiile in care mergi in coloana.
Daca iti ia fata (cu sau fara frana) si tu intri in el, se numeste neacordare de prioritate.
PS. Neacordare de prioritate din partea lui. Sper ca s-a inteles asta!
Dosar penal pentru passat -Vătămare corporală gravă. Tentativă de omor. Da stiu, invoca ca i-a taiat fata o omida si a pus frana pentru a evita impactul si iese tot ala cu nova vinovat ca nu a pastrat distanta regulamentara, dar spaima pentru dosar penal o sa-l linisteasca.
Amenda Nova pentru circulat pe banda a 2-a.
Si sa stea politia pe autostrada sa imparta amenzi cand mergi pe banda 2 daca prima e libera. Asa se face eductie rutiera.
„amenda Nova pentru circulat pe banda a 2-a” ??????? ahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahah
„BMW 2 litri. Orice model…”
Pai 2 litri turbo are acum 254CP pe BMW si 306 pe Mini JCW. Chiar asa rusinica sa fie astea?
zi și de clio rs dacă tot ai dat-o prost, mergi la rupere.
Daca ai un x5 cu 300cp te face linistit un break de 170 cai pe niste curbe serioase. Nu doar calutii conteaza. Distributia greutatii, unde-i amplasat motorul, amortizoare, multe altele.
Clio RS are 1.6 acum .
sa fim seriosi, majoritatea au 140, 150 sau, in cazuri fericite, 190.
te face o pla. pardon my french, da am avut x5 de 300 cp si mergea masina aia si stabilia si tot ce vrei fata de de exemplau 1.8turbo de 190cp, sau 2.5 quattro de 180cp. (da le-aam avut si pe alea)
Halatu, cat ii halatu?!?!
Octtavyan, dacă e condusă de un prost cu ochelari guci, cu o mână pe telefon? esac.
Ma iertati, domnilor!
Conduc doua masini cu motor de 2 litri, 190 cai, fiecare. Luate de noi, iar acum au una 30k, cealalta 55.
Pot sa am aroganta sa depasesc pe autostrada Renault Megan sau Opel whatever?
Intreb, nu dau cu parul. Caci la ce spuneti voi, mi-ar trebui minim 450 cai.
Puţin pe lângă, ieri era să mă lovească trei bmw uri, nici unul mai nou de 10 ani: unul avea stop si p..a, altul cu lămâiape parbriz in sensul giratoriu ca el de pe banda 1 avea treaba direct pe banda 3 fara semnalizari si alte cioace desi eram pe banda mea si mergeam regulamentar și al treilea un cretin ce facea slalom pe trei benzi ca sa caştige o lungime de caruță dupa un km de mers ca un bou…
Stefanel practici si tu brake check ?
Brake check este o marlanie maxima
Da, as da oricand un idiot din asta instabil pe 10 adormiti care nu se dau la o parte.
Pe autostrada e deja intro-ul la Stairway to heaven
Extrem de periculos brake check….evit chiar sa stau prea aproape de alta masina….dar no, exista tampitei….Cum naiba sa te risti pe tine si pe altii ?
Nu am putut niciodata sa inteleg, de ce, care ar fi motivul, pentru a te pune in curul unuia? Nu pot sa pricep. Bun, nu se da, stai mai in spate, daca chiar e loc in dreapta, baga-te tu pe partea dreapta. De ce trebuie sa stai in curul aluia? Practic il acuzi pe ala ca e marlan si idiot ca nu se da cand tu vrei sa mergi cu 200 km/h, dar in acelasi timp tu stai la jumatate de metru in spatele lui. Cat de idiot sa fii sa faci asta? Ala, desi probabil a facut-o intentionat de data asta, pot fi si situatii in care chiar e nevoit sa puna frana ( schimba brusc unul banda in fata lui, ca exemplu ). De ce sa risti un accident? Ce demonstrezi? Aaa ne purtam ca niste cocosi prosti, si vrem sa vedem care are penisul mai lung? Sigur, unu’ nu se va da, altul va pune presiune din spate si concluzia, doi prosti cu masinile lovite. Ambii idioti.
De Volvouri nimic?
Parca a zis cineva de tigai mai sus in comentarii.
Nu vrei să dai într-un volvo, sau Saab…
Se strica? Vine cu varu’so si te bate? Primesti interdictie de intrare in Suedia?
Cred ca nu am mai citit de mult noutatile din codul rutier. Se pare ca undeva s-au introdus cateva articole in care scrie ca cei cu masini sub 150 de CP trebuie sa dea prioritate masinilor mai puternice in orice situatie. Mai mult, trebuie sa cunoasca masinile mai puternice sa se dea la o parte din fata lor in timp ce le adreseaza maxim respect. Pe autostrada nu au voie sa depaseasca decat daca se intampla sa fie autostrada libera, si cel mai bine e sa stea acasa.
Alta modificare in codul rutier se pare ca este eliminarea limitelor de viteza, in special pe autostrada, dar nu numai.
boss, hai sa citim cu atentie pasajul in care trebuie sa circulam pe banda 1 si sa revenim pe ea dupa oricare depasire … si apoi discutiile cu x cai o sa inceteze.
In acest post este vorba de top masini care NU revin pe banda de saraci vreodata, ca ei nu sunt atat de saraci si prosti sa circule pe banda 1.
doar că unii au pretenția ca cei din față să se dea pe b1 când acolo e cârdul de TIR-uri
„mi-a dat o dată unul flashuri și nu am avut loc să mă dau, de atunci folosesc scuza asta când sunt jegos”
Nu stiu cum e pe A2, si nici nu imi doresc sa ajung degraba, dar pe A1 intre Timisoara si Sibiu foarte rar am intalnit masini care sa nu se dea pe banda 1 cand e libera. Cred ca o singura data am depasit pe banda 1 pe un jeg care chiar nu avea de gand sa se replieze, intr-o perioada in care faceam ruta dus-intors in fiecare saptamana. Nu contest probabil ca prosti din acestia exista mai multi, am avut eu norocul sa nu dau de ei. Sunt si multi prosti care merg pe banda 2 fara motiv si ii ajung din urma pe banda 1, de obicei daca ma pun in spatele lor pe banda 2 se trezesc si fac loc.
Iar eu sunt mai tolerant in trafic, daca masina din fata chiar se repliaza, dar vad ca va fi nevoit sa franeze in spatele TIR-ului sa trec eu, las distanta suficienta sa inteleaga ca poate intra din nou in depasire, il voi depasi la urmatorul interval.
Dar da, daca merg cu 135, nu ma dau pe banda 1 daca in 300 de metri e un nou TIR, pentru ca voi fi nevoit sa franez tare.
Jegosi sunt cocalarii care au pretentia sa se dea toata lumea la o parte si sa franeze in spatele unui TIR, sa treaca stolul de destepti.
Frumos ar fi sa inteleaga cocalarii ca pot eventual sa mearga cu cat le duce masina, cand soseaua este goala!
@Flat: si iti strica privelistea?
n-o sa aiba nimeni nimic cu tine daca ai si tu o viteza cu care chiar poti trece pe langa TIR-uri, dar daca stai sa le admiri din lateral atunci ai putea sa le admiri si din spate cateva secunde.
@Teniescu
situația este de obicei așa
b1 Tiruri 90
b2 turisme 130
b2 cocleții care vor să se dea cu 180
când o să fie loc mă dau când nu e loc nu frânez la 90 și nici nu accelerez la 180 că vrea pulică ăla… să aștepte că nu moare
@Flat: nu te vad foarte diferit fata de astia care s-au lovit.
scenariul oricum nu e ori 130 ori 90. TIR-urile nu sunt ca vagoanele de tren, de multe ori, nu zic 100%, te poti strecura intre ele fara prea multa frana etc. asta daca vrei si intelegi ca mai sunt si altii pe drum si ca poate nu toti se grabesc ca asa vor ei.
Ne oprim la interpretarea „e loc” vs „te poți strecura”. Nu vreau să mă strecor.
Consider că e loc și mă dau când e loc. Daca trebuie sa frânez consider că nu e loc. Mai bine devansez in continuare TIRul până când „e loc”.
@Flat Tu mergi pe B2 pentru ca stii ca va vei intalni curand un TIR pe B1 (chiar daca nu il vezi inca)?
@Teniescu: i-auzi, sărmanii de ei, se grăbesc involuntar cum s-ar zice. Maxima săptămânii.
Mai adauga una la lista: Mercedes Vito. Nu cred ca am vazut sofer de mercedes vito sa constientizeze ca el are duba nu mercedes si sa nu mearga ca un zeu.
+ The Fastest-Selling New and Used Cars asta m-a uns la suflet. Apropo de agaricii care acum cateva saptamani explicau ei cum sta cu deprecierea si ca ei nu cumpara Dacii ca vesticii ca ei sunt prea saraci pentru o masina proasta. Bine, prostalai americanii ca se orienteaza la coreene si japoneze (3/) din lista aia) si nu freaca cu lunile autotrader dupa bimerul perfect cu manuala.
americanii nu se pricep la mașini ca românii noștri. ei caută ca fraierii mașini care functionează și sunt ușor de întreținut.
@vali, după care cumpără Ford :)))
@Ciuby, si nu de ori care, ci Raptor model din ala nou de 450 cp daca tot e la moda cifra 😉
skoda superb și dacia solenza(poziția semnalizării și forma oglinzii)
Eu am observat o chestie la mine, dupa ce am avut foarte multe masini si anume cu cat masina e mai puternica si ma simt mai comfortabil cu ea, daca raspunde mai bine la acceleratie, daca se simte usoara (chiar daca nue ) si tot asa.
Cu cat e mai submotorizata, nu acceleareaza cat mi-as dori de repede ma „stresez” cu ghilimelel de rigoare.
De aia cu alea din prima categorie merg super linistit ca masina „nu ma deranjeaza”, cu celelalte parca nu, si nu trebuie sa fie masini scumpe am avut si masini ieftine care raspundeau bine la acceleratie erau proportionalte bine (cai putere/greutate) etc…
Si acum concluzia – cred ca vad asta si la ceilalti din trafic pe care ii enumera si Vali mai sus, cu pocnitori de astre si trag de ele sau cu bmw de 2.0 si el crede ca are cel putini un M5 ca asa i s-a spus ca bmw rupe si defapt ala nu prea merge si tot asa…
Se numeste frustrare si sincer nu o inteleg. Frate atata am cu asta rulez. Merg ca bosorogu si cu asta basta cine doreste sa faca intreceri avem un campionat national de viteza in coasta, sa mearga acolo.
Adevarul e ca in Romania e si neplacuta partea fara autostrazi. Dar, agresivitatea de pe autostrazi e dementa. Pe asta nu o inteleg. Ala din fata iti taie cat? 1minut? 2minute? Da-o dracu de treaba
Si da. E simpatic cu multi cp. Termini depasirea repede si te intorci sa dormi pe 1
pai corect, asa senumeste ca de aia nici eu nu eram satisfacut cu 1.5, 2.0 etc… da depinde cum se manifesta nu? si cat de multi o inteleg, si de ce trebuie sa ti-o versi pe ceilalti gen stand pe banda a doua ca tu „ai masina”. Cand aveam X5-ul ala de 300 de cai mergeam super chill si lejer si 140 pe autostrada si ma depaseau zmeii cu logane al greu la aspiratie uneori…
Păi trebuie să mai treci și prin benzinărie cu x5, atunci nu mai este așa plăcut
280cpul meu consuma putin peste loganu de 105. nu e chiar asa satana.
si merg, pe aici, cu 110-130. Cela cateva minute castigate (chiar si o ora) nu prea renteaza costurile mai mari cu benzina sau riscurile de amenzi sau riscul crescut de accidente
@animaloo pic or did not happened ;))
nu mai am de la logan, dar bucuresti-hamburg am scos cam 7.2-8. Era 2007, nu mai stiu. de la timisaora 4 oameni in masina si pe autostrada in germania 140-150
aici cu skoda pe 600km am avut 7.5. Jumatate autostrada – jumatate judetene. benzinara
Bine. Sa nu uitam. Intre astea doua am avut forester. La ala am vazut 9 (la pompa, pentru ca nu avea informatia asta in bord) pe un pitesti-craiova-pitesti pe ceata cu viteze d-alea tip 70-90
in restu sub 11 nu am vazut, deci pentru mine si 9% este putin
Deci eu stau binișor
:))
Si merg cu aerul 22.5 grade Celsius
Eu am un 2.0 turbo quattro cu 252 cai si are mai putin de 1500 kg. Deci, se pisa pe orice x5,x6, s7, ml-uri, g-uri, q-uri cu clasicul 3.0 diesel, mai ales pe ceva drum virajat. In rest soferilor rumani, sa le dea dumnezeu sanatate si toate cele bune, cred ca sunt cei mai cretini din UE.
Eu am un cart care pe drumuri virajate se ”pisa”pe audelul tau.
2.0 – cuplu de banană, 250 cai trași de păr și forțați, audi – barcă pe viraje, indiferent de putere.
Cum o poți lăuda în așa hal?
DanielP, posesor de M8. sau ?
De audi, din păcate.
cuplu de banana: 370nm. Ma, ce plm de tractoare necesitati voi?
Audi barca? A6 3.0 quattro, diesel, si da, nu e nu stiu ce placere la condus, dar omfg, in curbe e lipita de asfalt. Da, ok, e tractiunea data de quattro si de cauciucurile bune nu neaparat de echilibrul masinii – subvireaza, la limita, ca orice Audi – dar nu e barca in nici un fel. Comparata cu un E53 AMG, sta macar 90% la fel de bine in curbe.
Ai tu impresia @Jordan, dar audi e barcă în curbe. Singurul “feature” bun la audi e sistemul quattro, in rest, skoda cu altă siglă și ceva mai scumpă.
@DanielP, am avut mai multe modele de masini la viata mea. Actualul A5 daca il compar cu seria 7, sta mult mai bine pe curbe. Tu unde ai condus vreodata masina de care spuneam, in GTA 3, need for speed? Nu ti-a placut? Pune osul la treaba, nu comenta aiurea pe internet.. Poate intr-o zi vei avea si tu!
ce fac proștii pe banda a doua? poze!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2990994467680776&set=p.2990994467680776&type=3&theater
A făcut-o prietena sa, avea picioarele pe bord și a zis să îl ajute dacă tot nu le folosește.
Te asteptai la altceva de la o trompeta pesedista ?
Eu zic sa ne uitam si la situatiile opuse, eu de obicei merg pe banda 1 si cand trebuie sa depăşesc vreun TIR, mă mut pe banda 2, urmând să revin pe banda 1 după depăşire.
In timp ce sunt in depăşire, fix atunci se lipeşte un „treiar sau cinciar” de mine, flashuri maxime, să mă dau in dreapta…acelaşi scenariu, super super des.
Unde plm să mă dau in dreapta? Sa intru in TIR??
Poate nu anticipezi destul de bine traficul. Daca ii vezi ca vin tare doar reduci ii lasi sa treaca si te duci dupa. Nu te lipi de curul tirului orice ar fi, mare greseala.
Daca depasesti tirul cu 101 si tirul merge cu 100 ….oh well o sa tot treci prin situatia de mai sus.
Nu stiu dar eu unul am bagat 600 de KM in weekend si mi-am luat flashuri doar de la un copil detinator de VAG vechi antic si de demult.
Genul ăla de proști îi ignori, depășești relaxat și le urezi să-i pupe mă-sa reci. Aia chiar nu sunt un stres. Ideea e tu să nu sari din spatele tirului și să le tai fața, in rest cocalari.
daca ala din spate trebuie sa franeze pentru ca te-ai mutat tu pe banda 2 se numeste ca tu esti ala bulangiu la faza asta si nu te-ai asigurat.
@IonutO, problema la faza asta e că meseriașii din trafic înțeleg FRÂNĂĂĂĂ prin „reduci și aștepți să treacă”. Ca să poți să faci ceva de genul ăsta trebuie să anticipezi traficul, să știi cum e cu frâna de motor, chestii de finețe. La noi să zici mersi că se uită în oglinzi când vor să schimbe banda!
@Teniescu: depinde. Eu, cand merg cu 200 si vad ca ma apropii de masini de pe banda 1, mai ales tir sau ceva care are in spate masini, incetinesc preventiv oricum dar chiar de la distanta casc ochii si daca unul se baga in devansare il las, ca doar nu e autostrada lu’ mama sa merg eu cu 200 iar aia care merg regulamentar sa astepte sa trec eu ca sa devanseze. Bineinteles, sunt si unii care devanseaza in ritmul lor, la consum, dar iar e problema mea si ii las in pace, in injur in gand eventual.
Problema e cu aia care merg ostentativ doar pe banda a doua, cu domnisorici care nu se complica cu mersul pe banda 1 si tin banda a doua pana sunt maturate de acolo dar revin cu perseverenta, gigei care stau la taclale sau pe mobil etc. Daca am loc, devansez prin stanga; daca nu, astept pana se prind ei ca trebuie sa faca loc (si majoritatea se prinde, 9 din 10 as zice). Rar apelam la alte masuri, scos girofarul sau sirena.
Subscriu la ce a spus Octav. Si sunt nesimtit rau, merg cu 200 chiar si 250 destul de des prin Romania. Mai ales pe A3, care este destul de libera.
Nu stiu de ce imi iau atatea minusuri mai sus tot ce vreau sa spun este „Va rog frumos sa va asigurati temeinic inainte sa faceti o depasire” <-
Ba fratilor da de ce aveti nevoie de asa mare viteza? Sunteti schumacheri in devenire? Sau hamiltoni?
cine sunt agaricii ăștia doi? prima oară când aud de ei.
Pai primul se spune ca inca mai traieste dar de vazut nu la vazut nimeni de ceva ani, cel putin asa scrie prin presa, iar celalat mai nou(inca e pilot) e cica mare fan al luptei impotriva rasismul se spune ca e la moda si aia
dacă nu au jucat la steaua nu îi cunosc.
Nu mare stres daca nu ii cunosti, sper ca nu esti fan steaua din ala care spune ca steaua bucuresti e actuala sc fc fcsb sa
Nu sunt fan steaua sau sc fc fcsb sa 😀
fiind din militari, eram prins la mijloc între steaua și rapid.
Cu 2 frati mai mari stelisti pana in maduva oaselor(unul din ei si acuma are un diplomat plin cu ziare din epoca despre steaua) nu aveam cum sa fiu indiferent la steaua, eu insa eram fan stiinta, erau cam singuri din epoca care mai aveau ceva putere sa tina piept gradatelor din capitala
App, sunt ardelean, nu eram fan stiinta doar pentru ca zona sau din astea
@keepcalm, pentru ca:
1. Sunt nesimtit;
2. Am mereu masini bune, luate din showroom sau pe comanda;
3. Ma grabesc. 15 noiembrie 2019 – 6 august 2020 – 30.000 km exclusiv in Romania;
4. Sunt nesimtit.
Si cu toate astea de mai sus, cred ca sunt printre soferii cei mai atenti la reguli si la cei din jur, exceptand viteza.
Si sa nu incepi cu chestii ca pe pun viata altora in pericol, ca nu merg cu 250 pe DN1.
@Razvan, toti spun asta pana la proba contrarie
Sa iti spun ceva, stiai ca nesimtirea unora ii costa viata pe alti? Ai spus de doua ori ca esti nesimtit …
In ceea ce priveste masinile sigure scumpe si pe comanda ar trebui sa sti ca daca bani si iti permiti masini scumpe/puternice asta nu iti da dreptul sa fi nesimtit(ti-am zis ce inseamna nesimtirea unora) ba o mai si spui in gura mare
App, sa nu crezi ca sunt invidios pe masinile tale “sigure/puternice” de ani multi conduc doar 6 cilindri benzina, stiu ce inseamna putere, actuala e un charger de 300hp, si credema imi place sa il conduc linistit, abuzez de puterea lui doar pentru a iesi din situatii critice(uneori puterea motorului te scapa de la inghesuiala), asta ca sa sti ca sunt si oameni care conduc masini puternice/sigure si nu abuzeaza de ele pentru senzatii si pentru a isi demonstra nesimtirea
@keepcalm, in niciun caz nu am vrut sa ma laud cand am specificat ca masinile sunt noi si “bune”, ci ca riscurile conducand o masina de genul sunt mult mai mici.
Legat de partea cu nesimtirea am spus-o ca sa nu o spui tu. E complicat sa intelegi de ce merg cu 200 sau 250, in niciun caz nu o fac pentru ca sunt bombardier.
Cand o sa faci 50k km/an fara sa fii sofer de meserie sau agent de vanzari, avand job full time si o gramada de responsabilitati, sa te vad cum mai plutesti tu in supercar-ul tau de 300 hp.
O sa te ia capu’, my friend, cand o sa vezi oameni care conduc cu 110 pe b2, care iti ies in fata chiar si cand respecti viteza etc…
@keepcalm, cam în câte „situații critice” te regăsești tu la volan anual? Că eu în vreo 130k km nu cred că am trecut prin mai mult de două, deși doar pe una mi-o aduc aminte foarte clar…
Dacă ai nevoie de puterea motorului ca să te scape de la înghesuială cred că ar trebui să… înveți să conduci mașina pe care o ai? :)))
@Razvan, cand e vorba de viata scuzele/motivele sunt tardive
Iar jungla de care pomenesti e mai data naibi pe unde conduc, si conduc, fac aproape 100 km dus/intors la munca, cand am venit aici legea pe autostrada o faceau puterea motorarelor, si credema nu e o tara unde parcul auto e bazat pe motoare mici, v6 sau v8 e ceva normal pentru ca pretulu unui plin de benzina e cateva pachete de tigari doar acuma dupa ce au scumpito de cateva ori fata de cand am venit, acuma sau mai linistit un pic pentru că camerele au inceput sa planteze camere, uni din ei au cazut in cealalta extrema, viteza celui de langa mine e sub limita legala si el inca mai pune frana cand vede camera, insa sunt si din aia carora nu le pasa de camere multi, uni au invatat pozitia camerelor si tot asa merg intre ele si i inchipuieti ce se intampla cand ii iese in fata la unul care ruleaza cu 200km/h unul unul cu 80km/h, sunt uns can cu de toate in trafic si am ajuns la concluzia ca e mai ok sa circuli regulamentar decat sa fi tot timpul cu ochi in 10 directii, sunt mai odihnit cand ma dau jos de la volan si in caz de ceva balamuc de la viteza legala sau in jurul ei altfel opresti masina decat de la 200/250 km/h
In ceea ce priveste supercarul de care pomenesti ma simt mai in siguranta in el decat intr-o kia rio de exemplu, stiu, e ridicola comparatia, aia mi-a venit in minte fiindca m-am intors odata de la aeroport cu una si mi-a fost frica orecum in spate cand am vazut cum sare pe drum ca o caprita si era masina relativ noua, nu cred ca avea un an
@Ciuby, sti ca la inghesuiala poti sa ajungi si din vina altora nu numai din vina ta, nu? In tara nu am fost niciodata in situatii critice, intr-o jungla unde puterea motoarelor cam fac legea pe autostrada ajungi de foarte multe ori in astfel de situatii, stiu ce spun, nu ma dau mare sofer, conduc destul de mult(aproape 100km dus/intors doar la serviciu zilnic), de obicei cei care se cred mari soferi/piloti ajung printre autostrazi sau pe marginea ei, in ceea ce priveste masina care o conduc stiu sa o stapnesc si nu numai, am condus/conduc ocazional diverse modele asiatice si americane pe aici, insa nu ma pot lauda ca sunt mare “pilot”, sti cum se spune, cel mai bun sofer e cel care ajunge mereu la destinatie intreg si cu masina intreaga si cei din masina lui la fel
@keepcalm – te ambitionezi sa nu intelegi mesajul meu. Bineinteles ca nu ma arunc pe autostrada (plina de masini pe toate benzile) si o calc blana pana la 250, insa daca e “loc” si ma grabesc, o fac. Prin “loc” a se intelege context potrivit sa nu ma expun nici pe mine si nici pe ceilalti unor riscuri inutile.
Legat de masini cu motoare V6, daca o luam asa si Touareg are V6. Si e barca! Zilele trecute am avut un Touareg V6, 3.0, 238 cai, rulaj 200 km (nou) si nu se compara nici macar cu Audi Q3 la demaraj, viteza etc. Are alte calitati.
Daca ai 3.0, V6 si masina are 3 tone, iese din discutie orice cand vine vorba despre viteza.
@Razvan, cred ca tu nu ai inteles mesajul, o masina condusa pe autostrada in jurul limitei vitezei maxime e mai usor de controlat in caz de ceva, neprevazute se pot intampla oricand, experienta pe asfalt ma facut sa ma gandesc mai mult la asta(la siguranta), condusul printre nebuni, printre orice ce te face sa crezi ca te fac sa fi mai reticent
Cat despre masinile in 6 cilindri conduse de mine au fost toate sedan, prima personala un chevy 3.8, chargerul e 3.6, am mai condus de multe ori mazda6 3.7, maxima 3.5 sau avalon 3.5 din ce imi amintesc peste 3.0 si nici una, absolut nici una nu mi sau parut balene, nu conduc suv-uri pentru ca nu imi plac
Razvan considera ca daca are bani de masini noi si foarte scumpe e indreptatit sa mearga pe drum cu 250.
Nu fiti ca Razvan, asa vom mai avea o sansa, altfel cocalari pana la moarte.
@Doamna cu coasa, esti penibila doar prin prisma faptului ca m-ai facut cocalar fara sa ma cunosti.
Daca ar fi dupa standardele voastre, nemtii sunt niste prosti ca au majoritatea autostrazilor fara limita de viteza. Si da, unele dintre ele au doar doua benzi pe sens si nu sunt mult prea diferite de cele romanesti. Am zis unele, ok? Ca sa nu fiu nevoit sa traduc.
Referitor la partea cu banii, faci iarasi presupuneri aiurea, probabil tot din frustrare. Am mentionat calitatea masinilor ca sa reuseasca si cei ca tine sa inteleaga ca este mult mai usor sa opreste o masina noua, cu frane corecte, cauciucuri care costa cat masinile unora de pe aici si putere care sa te scoata din rahat si la 160 sa mai ai acceleratie.
Mi-am asumat cand am scris ca eu conduc cu viteza, insa consider in continuare ca sunt mult mai civilizat ca un nesimtit care conduce o masina de 20 ani, care iti lasa impresia ca merge pe carbuni, nu semnalizeaza, imi iese in fata (eu ruland cu 130-140 km/h pe banda 2) pe autostrada, si alte mizerii de genul.
Ca sa pricepi, NU conduc cu 250 pe A1 cand sunt coloane de masini pe ambele benzi, nu dau flash-uri, nu ma asez in fundul tau sa te sperii. Conduc cu 250 cand drumul este liber, in primul rand imi pun mie viata in pericol, si ghici ce, nu sunt chiar atat de prost incat sa ma sinucid, caci banii aia pentru masinile alea “scumpe” i-am facut muncind, nu stand pe net sa imi dau cu parerea.
Razvanel sa ne intelegem, megri cu 250 prin Romania? Esti cocalar indiferent cate scuzr af
Razvanel sa ne intelegem, ai afirmat ca mergi prin Romania, nu Germania cu 250. In cazul asta nu trebuie sa te cunosc ca sa afirm ca est
Din dorinta de a afla cati km pe an face zoso cu masina, propun ca fiecare care vrea sa zica un numar si cel mai aproape sa primeasca urmatorul give-away.
15 anul trecut, 10 anul ăsta.
Aplicarea regulilor rutiere conform zoso:
Condus pe prima banda – obligatorie, valabila pentru toti
Condus in limita legala de viteza – optionala, doar pentru prosti.
Vand Skoda Superb, 2.0 TDI, 2014, un singur proprietar, recent facut revizie, schimbat filtre si ulei, fara accident, va arat raportul Carvertical, accept test, negociabil. DOAR PENTRU PRETENTIOSI – masina personala cumparata de la 0 km in Romania, puteti verifica si aplicatia RAR pt km reali. nu sunt samsar, o vand pentru ca vreau ceva mai puternic
bos, dar de ce e hatchback? că parcă modelul ăsta aveau doar sedan și break.
@vali mai nou e ce vrei tu sa fie, si hatch si sedan: https://bit.ly/3gv9C1Z
L-a lovit un TIR din spate și se vinde ca și hatchback.
Acum de curiozitate, astia de mergeti pe banda 2 sau 3 si va plangeti ca nu se dau marlanii care merg mai incet din fata voastra, reveniti pe banda 1 atunci cand este libera? Practic ar trebui sa mergeti pe banda 2 sau 3 doar cand depasiti alte masini care merg mai incet.
ar fi stupid să te plângi că alții nu se dau și tu să nu te dai, nu?
@vali – cu romanii, nu se stie niciodata.
@Bogdan, eu da. Chiar daca autostrada este libera. E reflex.
Autostrada cu 2 benzi e cea mai proasta solutie pentru melteni ca romanii. Pe banda 1 se merge cu 90 (nu vb de tir-uri) si pe a 2a smecheri cu pula mica care vor sa se dea zmei in fata siliconatei din dreapta. Luni am venit spre mare si am facut slalom printre cretini incercand sa gasesc un spatiu pe banda 1 ca sa pot face loc frustatului de pe 2. Am incercat sa merg cu 140, sa folosesc cruise control cat se poate, a iesit un rahat. Si era luni ora 11, nici nu vreau sa stiu cum e vineri sau sambata dimineata.
romanii s-ar multumi cu o autostrada cu 10 benzi. Si acolo s-ar gasi un flasher
Sa stii ca pe A3 se circula decent pe banda 2
Fac destul de des A3 incat sa vad destui prosti. Nu conteaza in ce masina esti ca exista o colectie de modele de saraci care nu se vor da din fata ta orice ai face sau chiar se baga fara sa se asigure in depasiri:
1. Opel Astra
2. Skoda Octavia/Superb
3. Passat B6
4. BMW 320d
Dupa care urmeaza clasa bombardier cu ceva banuti:
1. BMW X5
2. Range Rover 10 Ani+
3. Range Rover Evoque
Si la loc de cinste sunt cei cu cazane tunate, care cred ca filtu KN si toba Borla le fac masinile avioane.
Urasc sa fac tailgateing ca sa dau pe cineva la o parte, si ii urasc pe cei care desi te vad de la distanta mare nu schiteaza nici un gest pana nu te vad ca franezi la viteza lor de cruaziera si insisti si cu un claxon.
aparent in romania cei care se pisa pe lege sunt aia destepti si ailalti care se pisa pe recomandari sunt aia prosti.
Plm, treaba
Eu chiar am Fiesta de un litru :/
in vreo doi ani o sa ai voie numai pe drumuri judetene cu asa ceva. Autostrada, doar de la 300cp in sus!
Recent mergeam dinspre Roman spre Bacau pe celebrul E85. Ies din Roman, merg un pic, aveam cam 110-115 si ma ajunge un Superb, vine la 2m, flashuri…in conditiile in care treceam pe langa ceva dube si camioane ce mergeau pe acostament. M-a depasit regulamentar, ca nu venea nimic din fata.
Plin de analfabeti functionali ce nu inteleg o situatie din jurul lor.
Credeti ca unuia cu bmw mai nou fie el si 520d (nou peste 50k, un sh bun peste 25k) ii pasa de cazanele voastre de seat sau forester tunate si care stau bine in curbe? Pur si simplu nu ii intereseaza de voi.
ii intereseaza doar unde schimba distributia ca sa nu dea 2500 de euro la BMW.
@Teniescu Oh’ snap! Oh…
@Teniescu Apropo de astia cu BMW-uri sa ma bag si eu ca musca in lapte :
Coleg de-al meu, castiga binisor. Sare de 2500-3000E. Isi ia BMW binenteles din primele salarii ca il ardea buza pe om. (Vecin de-al meu din Rahova). Bang se duce omul isi ia un BMW cu 6500 de E. Il face zob. (Nu chiar zob, ia distrus fata, iesea la polis, fara accident).
Zic, ce faci boss. Cum merge BMW-ul? R: A pai eu merg cu Loganul lu tata ca consuma mai putin, BMW-ul il bag la o iesire.
Masina 2: Passat, Prima verificare 100 de milioane, dupa 2 saptamani inca 100 de milioane pt ca pica turbina. din masina de 6500 de E s-a transformat in 10 mii plus.
Tineretul asta :)) investitii serioase. Baiatul inca sta cu mami si tati.
Pt agatat femei nu aveti nevoie de OZN-uri, am un prieten care agata cu Matizul de rupea. Le spargea pe genunchi.
Pe autostrada este permisă devansarea prin dreapta. Totul este să nu te apuce să-i dai o lecție celuilalt. Trec de el când este posibil prin dreapta și nu mă mai enervez că nu se mută pe banda 1.
si pe DN de exemplu, e interzis? nu, bineinteles, esti pe alta banda…
Devansarea prin dreapta (sau stanga) e permisa oriunde, nu doar pe autostrada.
In principiu asa fac si eu daca eliber. Incearca sa faci asta vineri sau duminica dupa amiaza si seara pe A1 si pe A2.
nu zice nimeni nimic de golf 5 2008? in general condus baietasu cu sapca (chiar…de ce ai purta sapca in masina) …
Lasa sapca, sa-i vezi pe aia cu gluga! Aia sunt meseriasii, vederea periferica nu e importanta pentru ei.
Aia cu sapca in masina sunt niste creaturi speciale Aia cu gluga in masina cred ca joaca GTA (in minte)
aia cu gluga sunt faini si ca pietoni. privirea in pamant, gluga trasa la maxim, si da-i. traiesc cu senzatia ca e armura.
Ford Ka, o specie aparte, toti zici ca si-au luat carnetul in Ag pe vremuri.
La punctul 3 as avea ceva de comentat.
Daca un BMW mai nou de 10 ani nu reuseste sa pastreze banda in curbe, sunt peste 90% sanse ca nici masina din spate nu va reusi sa mearga mai repede.
Cu exceptia cazurilor in care discutam de un supercar: Ferrari, Aston Martin, etc.
adica 2011 +?
Cat are garantie BMW 3 sau 4 ani? La 4 ani il vinde neamtu, vine in tara la primu propietar 2 ani, ala il vinde la urmatorul fraier. Are 6 ani masina si deja e in plaja de pret pentru gusterii de pe autovit. Inca 2 ani la un propietare timp in care masina a vazut revizii la „baieti” si e incaltata cu aceleasi cauciucuri de la neamt.
Te mira ca nu pastreaza banda? M-am urcat la volan pe transfagrasan pe masina unui prieten. Frana, nimic, volanul roata de fantana sau volan de camion roman. Ce faci bobita?!??!?
De primele două și de Loganuri albe mă tem eu.
Cam bullshit.
Pe A2 spre mare am vazut trase pe banda de urgenta vreo 3 Audi relativ noi (ochiometric sub 7 ani) si un Mondeo sub 3 ani.
Aia erau opriti sa manance niste ceapa cu branza si rosii de pe capota masinii.
Nu te mai oftica, ca n-are rost. Nici in alte tari nu e mai bine. Sa-ti spun ca aici in Germania cea mai mare problema sunt pensionarii trecuti de 70 de ani. Saptaminal citesc stiri in ziar ca unul a incurcat frina cu acceleratia si a darimat ceva, a intrat in sant ca n-a putut lua curba, a lovit un biciclist ca nu s-a uitat in oglinda cind a facut dreapta, etc. Practic permisul de conducere nemtesc se da pe viata si unii pensionari sa incapatineaza sa conduca pina cind mor. Alta problema sunt soferii de tir bauti, majoritatea est europeni, care fac accidente teribile pe autostrazi. Stau in nord, linga A2, saptaminal exista cite-un accident grav intre Hanovra si Wolfsburg, majoritatea cu inchidere totala a tronsonului pentru un timp pina se curata si daca e nevoie reasfalteazaa portiunea afectata. Sa vezi atunci ce este pe stradutele din satele apropiate de autostrada. Se discuta intens de introducerea limitei de 130 pe autostrazi. Multi vitezomani o sa-si dea pumni in coaie cind va intra in vigoare. Era sa uit, e vara si perioada de concedii, cind o gramada de strazi intra in reparatii. la mine in sat s-a inchis drumul pricipal fiindca la capatul lui se face sens giratoriu. Ca sa ajung la magazin am de facut un ocol de 6 km (normal sunt 2 km). Lumea s-a obisnuit, stie ca e vara, se lucreaza, isi planifica treaba incluzind si aceste pierderi de timp. Cit despre pensionari incapatinati, si ei sunt oameni, avem grija de ei si mai zimbim cind fac cite-o prostie. Nu te mai oftica, n-are rost.
Eu cred ca NR1 este Duster . Poate circulam in zone diferite
Că de obicei la articolele despre mașini scrie tot poporul, că doar se pricepe, nooo?
”Opel Astra G break. Aia din 2004. ” – a mea e din 2003, 2 L diesel, 100 de cai. Inca ii mai are pe toti (caii) si pana la 150 e joaca. Face fata cu brio la un condus modern si urban si pe autostrada, oricum are aceleratie mai buna decat trompetele mai noi cu motoare de vibatoare de 999 sau 721 cmc. E departe de a fi perfecta dar e cel putin OK.
dacă tu ești ok, asta anulează tot ce am scris.
Nu zic ca nu merge dieselul ala sau ca nu e intretinnut, dar te cam face un 1.0 din asta mic cu turbo
@claudiu
Nu fac misto de masina ta – sincer – dar pui pariu ca una din trompetele alea de 1l turbo te face la plecatul de pe loc?
Ma, ii urasc pe aia care dorm pe B2. Dar ii urasc si mai mult pe idiotii care se pun in curul tau (50 cm) la 140 km/h, in timp ce depasesti un tir, ca – pula lor – n-au ei timp, se grabesc. Bonus, un ruman coclet imputit prin Ungaria imi dadea flashuri in timp ce depaseam un tir.. ca deh, as fi si avut unde sa ma dau la o parte. Muisti si unii, si altii.
Vezi ca sunt unii care incep numerotarea benzilor din alta parte deci , ei circula pe banda 1 regulamentar.
Jur ca nu o cred p-asta cu Symbolul :)))))