Trebuie neapărat sa colantez bucata aia gri cu ceva, pentru că tot praful se adună și se vede pe ea.
Apoi, jante vopsite. Am două seturi, alea de iarnă le-am vopsit anul trecut, acum trebuie să le vopsesc și pe cele de vară. Pentru că arată prea bine vopsite. Și, normal, vopsea termică roșie, să fie frânele de curse.
Apoi, pentru domni, o spălare de motor. Care acum 10 ani se făcea cu furtunul de apă, dar de când sunt zeci de senzori peste tot, nu se mai poate. Trebuie manual, cu cârpa, dar rezultatul e foarte foarte mișto.
La 1 – poți s-o acoperi cu un burduf, în felul ăsta și schimbătorul o să arate mai normal, n-o să mai bată la ochi
nu mai pune poza cu alte masini la deruta :)))
La colantat nu intra in discutie imbracatul in piele neagra + rosie sa rimeze cu rimsurile?
lemn, bos, sa fie executive limo stuff
Nu îmi dau seama dacă trolezi sau nu. Sincer.
am auzit si eu ca spalatul motorului aduce ceva putere in plus, merita efortul chair daca uneori se lasa cu vizite costisitoare la service
First world problems :))
Eu am șters motorul cu șervețele umede împrumutate de la fică-mea.
Cea mai tare invenție de la hârtia igienică încoace ! Au la Lidl și șervețele universale.
Vand servetele :))
Colantez?? Si ce frumoasa este limba romana!
ai dreptate, și mie îmi place mai mult abțibildez.
bos, abțipildăm și noi diseară niște beri reci?
Ceva sfaturi pentru Dacie n-ai? Ca nu toti avem Subaru din pacate
incepi sa scrii ca tariceanu „pe alea de iarna”.
Am impresia ca te-ai fraierit ca ai cumparat Subaru cu motor de Honda.
da, mai greu să realizezi că ăla nu e motorul meu. dar nu mai spune la nimeni.
Ceva nu merge bine. La topicul asa pe prima pagina cica sint 0 comentarii si cind intru aici numar vreo zece.
Poza cu motorul curat,este cand l-ai cumpărat,asai? ))
Daca scopul postarii e sa faci misto de cei care isi ingrijesc masina, e cel putin lame…
Poti spala motor la o spalatorie specializata si apoi sa faci un drum lung cu masina astfel incat de la caldura emanata se usuca si nu are timp sa se oxideze nimic. Auzita de la un electrician auto.
Sau mai bine sa nu o speli ca oricum se murdareste in urmatorii 100km.
Nu sunt adeptul jegului dar dupa ce 2 colegi si-au mancat zilele mergand cu masinile in service de X ori fiindca se oxidasera niste senzori / contacte pe la motor (da, au fost spalate cu grija, bla bla) prefer sa fiu „boem” la capitolul asta.
Referitor la colantare. Incearca Hydrotransfer, ies ca de fabrica si preturile nu-s exagerate. Erau niste baieti prin Bucuresti care faceau. Cauta pe google sau pe fb.
Vali ce vopsea ai folosit pt jante si etrieri?
Foarte multa lume nu tine cont de un lucru esential atunci cand bibilesc cate ceva la masina: farurile. Uite-te un pic pe strada sa vezi cate masini au farurile galbene sau neingrijite. Si costa foarte putin sa le polishezi.
senzorii de la motor au o protectie impotriva apei. Motorul se spala cam asa doar cand e rece atentie:
Intr-un vermorel pus un degresant, dat cu el peste tot, dupa cateva minute cu o perie agitata solutia peste tot, clatit bine cu wapul, porniti motorul inchideti capota, in 5 minute e totul uscat, dupa dat cu un dressing (fara silicon) si aia e
De fiecare data cand am vazut pe taxiuri reclame la firme care fac „colantari” m-a pufnit rasul sau m-am enervat, in functie de starea mea de spirit.
Profit si eu notorietatea lui Zoso pentru a corecta o greseala larg intalnita (facuta chiar mai sus in articol):
„colant” e adjective si inseamna „lipicios”; vine de la verbul „a cola” cu sensul de „a lipi”.
„A colanta” NU exista. Ar fi ca si cum ai zice ca faci „lipiciosari”, nu lipiri.