Mă dau pe autovit și pe olx căutând o mașină (dacă aveți ceva de vândut, acum o momentul, doar automate, și fără plinute!). Mi se pare atât de ciudat că, după 20 de ani de piață liberă, tot nu am învățat cum să prezentăm bunurile pe care vrem să le vindem.
Ce vezi extrem de des pe siteurile de anunțuri:
- Cu cât mașina e mai scumpă, cu atât pozele sunt mai proaste. E un bosulean care vinde un S-Klasse cu niște poze făcut cu o cameră de 1.3MP cu folia pe obiectiv.
- Pozele sunt în general proaste sau foarte proaste. Mașina e nespălată, mașina e jegoasă peste tot (costă mult să speli tapițeria). Pozele sunt neclare. Pozele sunt puține. Pozele sunt de pe net, de la alte mașini.
- Oameni vând mașini avariate fără a pune poza cu avaria. Pana mea, ce rost mai are să îmi spui că e avariată dacă mi-o arăți din toate unghiurile, mai puțin ăla cu avaria?! Ca să ce?
- Oamenii menționează corect și cinstit problemele caroseriei, dar nu pun poze cu ele. La Megane am 3 zgârieturi fine, nu se văd din avion, dar daca o speli ies în evidență, că sunt albe pe negru. La fel, îndoiri, zgârieturi, buliri. Brusc, o să îmi placă mașina atât de mult încât n-o să iau în considerare că e ruptă la exterior?
- Lipsa cărții tehnice la primul proprietar e mare semnal de alarmă. Fie și-a făcut reviziile în spatele blocului, fie a ciocănit-o și a reparat-o aiurea.
- Erori în descrierea mașinii. Eu știu ce Euro și câți cai putere are mașina pe care o caut, de aceea mă uit ciudat când văd oameni care greșesc aceste detalii.
- Mizeria aia de timbru de mediu nemenționat, mai ales în cazul în care e foarte mare. Pana mea, când e 2.000€, nu uiți de el!!!
- Timbrul de mediu a fost plătit, dar nu au dovada. Bun, și?! Plătesc eu? Scazi timbrul din preț?
- “Mașină întreținută” și cauciucuri extrem de tocite la aceeași mașina.
- HAVE UR FUCKING PAPERS READY! Delăsarea asta căcănară ne omoară. Cum căcat să nu ai talonul și toate actele mașinii când te duci să te întâlnești cu cineva care vrea să cumpere mașina? Cum să nu ai factura de achiziție? Cum să nu ai facturile de la service? Cum să nu ai factura de la anvelope? Nu, nu mergem la tine să le luăm, mă piș pe mașina ta și pe atitudinea asta căcănară de a acționa în scârbă și apoi a se plânge că nu merge piața. Au întrebat alți 3 înaintea mea de dovada ANAF și tu spui că o scoți când mă hotărăsc? Adică să aștept două săptămâni? MARȘ MĂ!
Cel mai amuzant a fost un domn pe la 45 de ani, la costum, care a spus că el nu are un cont în bancă, după care m-a întrebat daca am banii. Da, coițe, mă plimb cu banii la mine în 2014, ce plm, n-am găsit ce caut, nu m-am decis, nu ai actele la tine, dar eu să am banii. La ce plm îți folosesc să îi am dacă tu nu ești pregătit să vinzi mașina? Și mă voi ambiționa să fac plata prin bancă, doar pentru că pot și pentru că am nervii necesari.
Ah, nu, și nu am avut de-a face cu samsari încă.
Nu stiu cum e in alte parti, dar in Bucuresti nu poate proprietarul sa mearga sa ia dovada ca nu a fost recuperata taxa. Trebuie sa existe deja contract de V/C. Da, e atat de stupid.
nu, nu, nu că nu a fost recuperată. că a fost plătită.
ca a fost platita si nu a fost recuperata. asta e formula magica, sa stii
nu o au nici pe aia că a fost plătită.
Din cate stiu eu, din 2007 (sau 2008) toate masinile inmatriculate in Romania au taxa platita, altfel nu aveau cum sa o inmatriculeze.
eu am cumpărat-o in 2009 și nu avea taxa plătită și nu am plătit taxă.
Atunci inseamna ca m-am inselat, scuzele mele.
1. masinile noi cumparate in 2008 au sigur taxa platita – trebuia sa ai chitanta la dosarul pentru inscriere.
2. pe bune, daca vand masina trebuie sa rascolesc bibliorafturile cu facturi pe ultimii x ani ca sa le gasesc pe cele de service, anvelope si cea de achizitie? asta-i o glumita.
3. de regula, plata cash te ajuta sa obtii un pret mai mic. viramentul inseamna timp pierdut plus comisioane pentru vanzator.
1. cum ziceam mai sus, meganeul meu nu are.
2. nu. trebuia, ca orice om normal, să pui facturile pe căprării. lumina, gazul, mașina, computerul, casa. ca să le găsești repede. eu le am intr-un dosar pe toate, de la factura de achiziție (pe care o am de la primul proprietar) la facturile anvelopelor, la facturile de revizii și alte minuni.
știi că tre să păstrezi dovada că ai plătit amenzile de circulație, că aia de acolo sunt idioți și le pierd, nu?
Asta cu facturile la toate piesele e clar o exagerare inutila. Iti fac eu cunostinta cu niste oameni care fac carti service cu stampile de service din Germania si iti aduc facturi pe firme de distributie de piese fara sa aiba nicio legatura cu masina.
Dar nu intereseaza pe nimeni aspectele astea, motiv pentru care nu isi bate nimeni capul sa le fabrice sau sa le stocheze, cred ca esti singurul la care aud ca vrea asta si probabil singurul care nu o sa isi ia masina second pe criteriul asta.
Nici in Germania nu primesti astfel de documente chiar de iti iei masina de 30k euro. Si apropo de carte service, se vand peste tot si in alte tari masini fara carte service, se pot verifica la reprezentata si vezi acolo tot istoricul, e simplu. La bmw de ex te duci doar cu cheia masinii si iti zice tot.
Eu in schimb nu imi dau seama cum de cauti masina in Romania, e clar ca foarte putine sunt pe bune si riscul e super mare sa iei o bomba. Si sa nu te apropii cumva de alea recuperate la leasing sau orice alta masina ce a fost in rate si abandonata.
Ar trebui sa mentionezi si bugetul pe care l-ai alocat pentru achizitia unei masini, ar fi mult mai usor pentru o eventuala recomandare.
nu vreau recomandări. vreau ca oameni care au o mașină de vânzare să îmi spună.
Prin a mentiona bugetul, si un minim de dotari esentiale tie, ma refer la faptul ca poti primi o recomandare ferma de la cei ce vand un vehicul ce indeplinesc cerintele tale. Asa iti poate spune oricare cititor ca are de vanzare un vehicul, fie el Ford Ka, Logan, Passat, sau Cayenne.
Nu a intrat inca in vigoare legea aia care te impiedica sa cumpari cu cash produse de peste …. parca 2.000 eur?
Ba da. De aia s-au inventat ratele.
Nu inteleg, de ce atata ura directionata catre comentariul meu?
Vali, masina e ca femeia. Pana n-o incerci nu stii cum e :).
@Ramona legea era parca pentru firme ?
La noi inca se mai practica „prosteala” ca sunt destui care „pun botu’ „. Eram la politie-inmatriculari si o tanti nu era in stare sa-si contrafaca un contract banal de vanzare cumparare care ii trebuia la dosar :), in conditiile in care ii sugera voalat chiar politaiul care primea actele …
Pe la licitatiile de sh-uri de pe afara, iti arata explicit defectele vizibile + defecte mai putin vizibile precum si reparatiile si istoricul de service. Cum ai vrea sa iti mai arate tie istoricul ala ca ai face pasi imediat de langa masina. Cauciucuri tocite sau jante de tabla … iti iei imediat bani usori pe un set de aliaje originale date sub pretul pietei.
Mai ziceti ca samsarii nu au clasa … astia vand orice :), pentru ca din asta traiesc … si vorba aia, ati vazut samsar mort de foame ?
Uite,zice ca e pt persoane fizice, suma maxima per tranzactie 10.000 lei
Chiar sunt curios cum decurge o tranzacție prin banca atunci când vrei sa cumperi o mașină de câteva sute de milioane. Eu când am luat-o, umblam cu cașcavalul după mine.
Ca nu poți face contractul de vanzare/cumpărare pana nu dai/primești banul.
Îmi explica și mie cineva?
cum să nu? facem contractul, mergem la bancă, virez banul, prrmești o copie după OP.
Mulțumesc pentru răspuns.
Daca atat vanzatorul, cat si cumparatorul au conturi in aceeasi banca, lucrurile se intampla mult mai simplu.
Eu am cumparat o masina in sistemul asta. Mai toti au mobil cu acces la internet si aplicatia de internet banking pe telefon.
La semnarea contractului si radierea auto de la domiciliul vanzatorului, am initiat plata prin telefon si in 2-3 minute banii au fost in contul cumparatorului (amandoi aveam cont la aceeasi banca). Acesta, chiar daca nu a avea internet banking, a verificat contul in banca si intrarea sumei asteptate, apoi mi-a inmanat documentele si cheile masini.
Mai mult decat rapid si sigur pentru ambele parti, cat si transparent pentru institutiile statului interesate.
Nu cred ca te intereseaza o americana, dar ar fi un Pontiac Vibe, 1.8 benzina, automata, din 2006, inmatriculata la noi, taxa platita. 8000 euro. Poze in 2 zile, la fel si restul detaliilor.
Pontiac 1.8 benzina … nu mai sunt nici americanii astia ce-au fost o data.
ma asteptam la un V8
Ala e Toyota Matrix de fapt, prima generatie – 2006 a fost ultimul an in care s-a vandut modelul ala. Consum rezonabil, cca 6l/100km afara, urca pana la 9,5 in oras, in functie de cum tragi de ea. 8000eur mi se pare enorm pentru o asa copaie, da’ ce ma pricep eu, am doar un Matrix 2009 pe care nu l-as vinde mai sus de $7000 nici daca as fi super-norocos.
Acuma overall toata lumea se asteapta sa cumpere ceva decent cu 3 bani gauriti, cine vrea istorie verificabila (carte service), sa treaca orce test sa aiba si km putini etc trebuie sa scoata ceva banuti din buzunar. Cand am schimbat-o pe a mea pana la sfarsit am dublat bugetul pentru a lua ceva decent, ca deja ma exasperau dumele cu masina din 2005-2006 cu 150k KM din DE :))
Eu m-am enervat extraordinar de tare cautand un amarat de Golf 4 care sa fie decent, si cand te gandesti ca e plina piata de ele, dar toate sunt harburi si cu chestii ascunse, spalate si aranjate sa iti ia ochii.
Am eu golf 4 de vanzare, taxa platita, schimbat la ea rrecent consumabilele ( bucse, placute frana, amortizoare, filtre, ulei ). Motor 1.9 tdi, cod alh ( consum mixt 4,5 l/100km, oras Bucuresti 6-6,5, extern 3,5-4), an 2001, pret 3500 euro. Il am de 6 luni dar abia acum o luna mi-am luat permisul. Il dau pentru ca vreau un audi a3 2006.
an 2001, 40.000km, nu?
Bos, nu stau la fel cu facturile la mine și cu civ-ul în torpedou pentru că n-am de ce. Alea ar trebui să vină după ce vezi mașina și ești 90% sigur c-o vrei. De altfel nici să nu dai banii până nu le vezi, evident. Sunt hârtii unice și nu vreau să le pierd/să – mi fie furate pentru că nu sunt și nu pot fi asigurate. Da, pot avea copii xerox la mine dar sincer, nu ai fii puțin sceptic când vezi o copie și nu originalul? Măcar spune-i omului să-ți trimită un scan/foto când ajunge acasă dacă n-ai chef să mergi pana la el.
ok, nu veni cu ele la intâlnirea cu omul care vrea sa cumpere. ține-le in seif.
De unde să știu că omul vrea să o cumpere? Eu unul nu m-aș grăbi să cumpăr mașina la prima întâlnire de la o terță parte. Trebuie inspectate istoricul mașinii și situația tehnică la un dealer autorizat. Am cumpărat într-adevăr mașină second pe loc de la dealer (weltauto) dar ăia au nume și garanție.
din ce vorbim. daca eu spun „auraș, vin la tine in oraș de la 100km, vreau să văd mașina, am vorbit la service să o testăm, i-am verificat deja istoricul vin-ului” tu ce înțelegi de aici?
că sunt un lache care are timp de pierdut?
@zoso: daca ai vreme si chef, (mi-)ar fi util un ghid despre ce si cum verifici la o masina
gasești pe toate forumurile auto asta. greierii de la megane nu ii poți verifica la octavia, ca nu are, de pildă.
Daca vrei un pret bun la masina arati pana si facturile de schimbat uleiul din 7500 in 7500 km. Eu asa zic.
@cristi: crede-mă că multor români nu le pasă. Din ce am observat românul vrea foarte ieftin și foarte dotat chiar dacă mașina e din Germania (se poate inmatricula în Bulgaria) și chiar dacă are mulți km. Dacă are puțini atunci fie e prost și nu vrea să creadă că sunt dați înapoi fie întreabă de ce are atât de puțini și îți zice că i-ai dat tu înapoi.
Nu îi pasă că îi ascunzi dacă mașina a fost lovită în schimb dacă îi zici că a fost lovită și reparată pe casco la reprezentanță nu mai vrea să cumpere mașina.
Auras, cand cumpar o mașina , mai intai ma uit la acte . Nici nu ma intereseaza daca ai un Lambo Countach „țipla” si-l dai pe 5000 de EUR , daca n-ai sa-mi arati acte. Nici nu ma uit la rabla sa-mi fac pofta degeaba. Nu-s așa de maniac ca Zoso sa-ti cer facturile la cauciucuri ( am ras cu pofta) , dar talonu’ , civu’ , buletinu’ si cartea de service musai.Gen , daca mentionezi in anunt ca ai cartea de service. Si stiu ca majoritatea uita sa le ia , de aceea mentionez la telefon ca vreau sa le vad. Unii mai „uita” chiar si cand mentionez la telefon.
Din acelasi registru: cum (nu) vinzi apartamentul –
C220 cdi, 2009, 160000km, primii 30k în .de, navi de-aia mai nasoală, fără accident, consum ±9 în oraș (aglomerat) și 7 la drum, în funcție de cum mergi. Care ar fi un preț corect?
Acum înțeleg.
1. Dovada Anaf ca nu are datorii se face dupa contractul de v-c in principiu in aceeasi zi
2. Nu trebuie chitanta pentru taxa de inmatriculare/tibru verde. Daca iei una de dupa 2007 nu trebuie sa iti faci probleme. In principiu o masina cu la care nu s-a platit timbru verde si are nr de Romania are steagul Romaniei in numarul de inmatriculare.
3. La oameni cu actele in neregula nu te uita daca ti-e draga libertatea.
Ahahaha. Maxim! Tu crezi ca toata lumea umple casa cu hartii? Nu zic , eu am o parte semnificativa din facturi la orice , da’ pe bune acu’ , nu asta e normalul, nici in alte tari :)). Si chiar daca am , ar trebui sa-mi spui la telefon , gen bah cauta in toata casa si adu-mi si bonurile de benzina, sa-ti verific consumu’ :)))).
Si aia cu cont bancar, poate de la vreo firma.
Si ce-nseamna aia „fara grase” ?
Si-acu, pe bune, daca ar da unu anunt , sa zicem eu, ca vinde Ford Mondeo indoit pe toate partile posibile , care consuma ceva ulei , cam 2 litri la 10 000 km , in functie si de cum pedalezi , care are amortizoarele la fel de bune ca ale unei carute si daca ti-as mai spune si – frate vezi ca am schimbat 3 pompe de benzina in 3 ani jumatate si e cam problema la Mondeo Mk3 cu ele . Si vezi ca si vasele de expansiune de antigel sunt din cel mai de cacat plastic si se fisureaza daca dai in gropi sau mergi un pic mai off road asa, hai sa-i spunem pe macadam – cam cat crezi ca ar da cineva pe masina?
Si sa-ti mai zica si , bai stii cand m-a lovit una in spate acu 2 ani mi s-a stricat radioul , dar nu e belea ca dupa ultimu accident d-acu o luna si-a revenit , deci daca se strica iarasi , stii ce-ai de facut :).
Aaa, si parbrizul e crapat de la un cap la altul , pe doua linii chiar , si….
Daca trebuie sa scad si pretul timbrului de mediu, ai vrea cumva sa astept pe cineva sa vina sa-i dau cateva sute de euro sa-mi cumpere masina? [ Eu chiar am sa dau anunt asa , mai mult la misto , sa vad daca reusesc sa iau vreun leu pe ea)
Dar , altfel, ai inteles ideea ? Oamenii vor sa vanda uneori niste ciurucuri si in tara sunt multi prosti . Trebuie doar sa se intalneasca cu ei :).
bun, și ce faci dacă nu te intâlnești cu prostul? rămai tu prost?
Din experienta am invatat ca te intalnesti . Musai.Trebuie doar sa perseverezi si sa ai rabdare si credinta in ‘mniezo . Si bine inteles , sa-ti mai dichisesti harneala , daca nu tine chiar la nimeni .
pontiac vibe cu 8000 de euro, asta e acea mai buna gluma pe care am auzit-o azi. aia nici noua nu merita atata
Bre, da’ câta berocratie!
Aci durează 3 minute sa vinzi o mașina si vreo 20 sa o inregistrezi. Cu tot cu statul la coada la DMV. Anul trecut cand mi-am vândut Honditza, nu găseam pink slipul ca toanta. Eram in proces de mutare si cam tot era in cutii. Mi-a dat omul banii, i-am dat mașina si cheile. Si smog testul sa vadă ca merge:) Apoi am mers pe site la DMV si online am declarat-o vânduta. Vrei istoria intretinerii mașinii si dovada ca nu este totaled? Carfax. End of story.
‘xtraordinar ce mișto e la tine la america. oau. doar oau.
Da bre Vladescule, io zic ca te roade invidia desi nu asta era intenția commentului meu. Oau,Oau ori no Oau, oau io cred ca aveți ce învață de la ei! Lol ce de hateri :)))
pentru ce-ti trebuie adeverinta aia cu taxa ? eu credeam ca te uiti dupa o masina decenta, an fabricatie minim 2011, euro 5. cam astea ar fi la primul proprietar cu istoric revizii. daca vrei ceva mai vintage, te asteapta un drum de seara cu samsareala
teoretic, da, dar mașina pe care o am in minte are un design de porc la versiunea 2011.
and i like my cars like i like my women: rapide, frumoase și feroce.
Acum , m-a traznit. Daca vrei masina cu dovada de taxa platita , cauti cumva aduse din afara ? Daca da, am eu un link ca sa nu mai cauti :).
e cam supraevaluata, dar asa ca idee de masina.
M-am dat zilele trecute cu noul kia rio hatch. 1.4 benzina, 109 cp automat, costa 11800 parca. Noua.
Mai ales daca nu mergi mult. M-am impresionat, se misca bine, asta in conditiile in care taica-miu are kia ceed din 2008 si e mult maimprost facuta si se misca mai aiurea.
Off topic am la vanzare un matiz, fara aer fara servo, km reali 70000k, schimbat la el ambreiaj, rulmenti, pus casetofon si boxe(100e), revizii, facturi, carte service etc… Doar aripa stanga fost atinsa si prinsa de rugina, in rest, masina impecabila. Vine cumparatorul se uita, verifica, stau cu el la povesti 40 de minute, eu in timpul serviciului, ii zic pretul (il stia) 950e fara negociere, are si taxa platita, dovada, la care imi zice, iti dau 3500 de roni…
M-am urcat in masina si am plecat, nici buna ziua, se uita ala ca la felu 17.
M-a sunat peste o zi cand vine sa o ia, i-am zis ca pretul e 1050 pt el…
la fel ca idee de masina, restul passaturilor mi se par urate, dar CC arata foarte bine si nu sunt asa multe pe strada.
Ai ales sa-l pui pe cioroiul rasist ca thumbnail.
Referitor la punctul 5 – sper că știi că se poate cumpăra o carte de identitate „originală” pentru suma corectă, pentru cam orice mașina.
Cauta-ti masina pe forumurile dedicate, eu asa am facut . Aia tin jurnale la masina, ii studiezi putin, au grija de ele . Am cautat pe autovit si pe restul si am gasit numai dubiosi, am mers la ei acasa in baicoi si masina era cu nr de constanta ” e a mea, iti dau eu fiscal si tot ce vrei. i-am luat-o lu` asta micu, are mare grija de ea , etc.” si atunci de ce plm o vinzi ? Volanul tocit in draci, manerele la usi decojite ( semn clar de taxi ) , cauciucuri de 4 feluri, unul de iarna in iunie si bomboana de pe coliva – nu m-a lasat sa o conduc, daca o zgarii ? am mers in dreapta. Vroia omu` 4800 , i-am oferit 4500, nu a vrut sa lase la pret. Pana am ajuns la ploiesti m-a sunat de 3 ori, a ajuns pe la 4200 . L-am refuzat, m-am dus la bucuresti si am luat-o de la un tip de pe club opel , cu jurnal tinut la masina, cu carte, facturi, revizii, dovezi, 2 seturi de roti, tot ce vrei si cel mai important – km reali . O am de 14 luni, masina e impecabila , ii pastrez si eu la randul meu toate dovezile de service + piese /anvelope, etc. La vanzare conteaza enorm .
mie mi-a adus proprietaru dovada aia. Am putut sa ma sterg cu ea, dar nu era hartia moale.
Abia dupa ce o platesti, mergi la anaf si verifici surpriza
Actele gen facturi etc se tin in masina in torpedou sau in „mapa” in care e caretea de service, sa ii poti arata la om, uite asta am schimbat, in service-ul X cu piese originale/noi dupa caz da o nota de incredere, totodata poate vedea eventualul cumparator si ce costuri de intretinere sunt in mare.
Partea cu taxa de inmatriculare: din punctul meu de vedere faptul ca vanzatorul are o hartie cum ca a platit-o e egal cu zero pentru ca se poate ca in timpul de cand a platit taxa -> a dat-o spre vanzare sa o fi recuperat, trebuie adeverinta de la anaf cat mai recenta ca nu sa recuperat taxa.
Dupa parerea mea cel mai lejer e o masina gen 2010+, euro 5, adusa de afara cu carte de service , istoricul se poate verifica la orce reprezentanta sa coincida cu ce e pe carte + neaparat pusa pe un tester preferabil la reprezentata dar aici trebuie avut grija sa se faca o programare in prealabil.
am eu o masina ok de vanzare.
mitsubishi lancer ralliart sportback din sept 2010, 37.000km, cumparata de la reprezentanta din brasov, toate actele, tot istoricul, taxa platita si nerecuperata. https://s300.photobucket.com/user/sicae2k/library/ralliart?sort=3&page=1 si https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=wise&passive=1209600&continue=https://drive.google.com/drive/u/0/&followup=https://drive.google.com/drive/u/0/
are folie pe capota si plafon, jante aftermarket pentru vara, remapare la racing code. daca te intereseaza asa ceva putem discuta. avantaje: 2.0 turbo benzina, 240 cp stoc, 285 cp dupa remapare, 4×4 permanent, cutie SST dublu ambreiaj (ca DSG-ul de la VAG), clima, xenon. dezavantaje: merge cu benzina 98+, consuma enorm, revizii din 6 in 6 luni destul de scumpe, zgomotoasa, portbagaj cam mic.
no, thx, la stilul meu de condus, mașină care să atragă atenția mi-ar trebui.
Nu mai exista reprezentante auto care vand masini noi si second hand?De ce trebuie sa iau masina de la un dubios care iti face capul mare ca masina lui are „extrase” si este full?
Singurele lucruri pe care le poti proba la o masina, atat ca vanzator cat si ca cumparator, sunt culoarea masinii, seriile, cum arata overall si cum merge overall. Orice altceva, gen numar de km, ca s-au facut schimburile la timp, ca s-a mers frumos cu ea, tralalala, nu pot fi probate. Sunt garantate doar verbal (gen km dati inapoi, facturi si carte service fake, etc, etc). By the way, foarte multi au venit cu dovezi ANAF false inclusiv la politie, de-aia acum la DRCPIV in Bucuresti te tine 48 de ore pana iti da toate actele de inmatriculare, pentru ca verifica si ei daca e pe bune hartia. Nu se pot proba multe chestii. Multi mint in draci in anunturi, optiuni care nu au existat in veci pe masinile alea, sau le confunda intre ele, gen „are ABS, EPC (!?!?!?!?)”, etc, etc. Eu am luat o masina de la un mosneag care avea RCA fals, ca sa vedeti ce ii duce capul. RCA-ul aparea pe site-ul cedam, era valabil, dar cilindreea era trecuta gresit pe polita, in loc de 1995 cmc, era 1599cmc, ca sa plateasca RCA ieftin, probabil facut de vreo cunostinta. Deci, e plin de tepe. In caz de dauna, nu era valabil.
Cu scuze pentru off topic, Loganul meu este luat de nou in 2007, noiembrie. Banuiesc ca nu are taxa de mediu platita?
Oricum nu-l vand, ca nu iau mare lucru pe el, desi e bine intretinut si a strans doar 33.000 de km (am fost plecat din tara).
Multumesc anticipat oricui imi poate explica cum pot afla daca am sau nu taxa de mediu platita. Am toate documentele originale, inclusiv chitantele de la anvelopele de iarna si vara
printr3 chitantele alea, ai una pe xare scrie Taxa de mediu? Daca nu, nu ai platit-o
Din 01.2007 se plateste obligatoriu, doar denumirea taxei s-a mai schimbat, deci ti-au facturat si taxa de mediu cand ai ridicat masina.
sa vezi distractie cand incerci sa vinzi audi a3 2004 cu 280.000 km si nu il cumpara nimeni pentru ca ” in targ se gasesc masini la aceeasi bani pe care ii ceri tu ,cu 140.000 km „
Deci o sa-i faci si tu 140k ? :))
Mai pot vinde masina daca am pierdut chitanta ca am platit taxa auto in original (dovada ANAF)