Vreți să vă distrați cu impotența Poliției? Raportați TIR-uri care merg prea încet!

Azi noapte, între Sinaia și Predeal, zeci de TIR-uri care mergeau cu 30 la oră și țineau în spatele lor zeci de mașini. Știți faza, sunt încărcate peste limită, ziua dorm, iar seara așteaptă să se culce gaborii și ies pe traseu. Absolut toți români.

Iar dacă suni la Poliție, răspunsul e același: da, vom investiga. Când?! Joi după masă?

Am prins niște porțiuni bune unde am dat drumul la turbo, am putut depăși și pe alocuri țineam și de șase ălora care erau în spatele meu. 2 ore și jumătate Militari-Bartolomeu.

say-fuck-the-system

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

54 comentarii

  1. iti vand o statie boss ??????

    00
    • statea de “6” pentru aia din spate in caz ca vine cineva de pe contrasens ca sa poata depasi. 😉

      00
  2. Acum ceva timp am facut o sesizare referitoare la un semafor defect. Au raspuns fix a fel. Dupa 6 luni, ala tot asa era. M-am lasat pagubas.

    00
  3. 15%?

    00
  4. Nu doar ca tineau zeci de masini in spatele lor, dar ei sunt sHmEkErAsI si tin si aproape unii de altii sa nu cumva sa-i depasta cineva.

    00
  5. Bănuiesc ca știi ca intre Ploiesti si Brasov e interzis pentru camioane intre ora 6:00 si 22:00. Așa ca motivul pentru care circula noaptea nu este datorat supratonajului. Bănuiesc ca este suficient un singur camion, încărcat cu tonele legale, dar sa fie de putere mai mica sau marfa sa fie fragila sau cu posibilitatea de răsturnare si atunci șoferul respectiv face si el ceea ce poate si in spatele lui se crează o coada de alte camioane. Cu un alt camion nu poți depăși așa cum o face un Subaru, “dând drumul la turbo” mai ales ca la un camion încărcat cu vreo 25to, turbo e tot timpul in functiune si cei 400-500 de cai putere împreună cu un cuplu motor de ~2000Nm nu reușesc sa miște cele 40to legale la deal cu mai mult de 30km/h. Nu e vina șoferilor ca scumpii noștri guvernanți nu au făcut macar o banda pt vehicule lente si tot odată nu e vina lor ca mărfurile mai trebuiesc si transportate si prin zona cu pricina. Dar e simplu sa dam vina pe un camion ca nu zboară…
    Si da, sunt șofer de camion, e o meserie grea, urata, dar plina de farmec. Devine un stil de viață.

    00
    • știu problemele camioanelor, știu faza cu depășirile, dar mai știu că nu e ok să mergi cu 30km/h pe pantă foarte ușoară și să ții zeci de mașini in spate.

    • Este posibil atunci ca motivul mersului încet sa fi fost altul, ne menționat de tine, consumul. Când primești o cantitate fixa de combustibil, cu care trebuie sa faci un anumit nr de km cu încărcătură maxima, atunci trebuie sa faci economie la maxim. Nu zic ca este corect, nu zic ca sunt de acord cu acest sistem, dar bietul șofer a primit 40litri motorina sa facă 140km. Se încadrează, e bine, nu, atunci cumpăra din banii lui, nu mai pun in calcul munca in plus cand ai de amorsat motorul si deplasarea pe cont propiu la pompa cu bidonul. Oricum, nu am fost eu cel care te-a deranjat. Eu sunt acasă iar camioanele mele, prin Germania, Olanda, Franța si Portugalia… Sa nu ma înjuri. 😉

      00
    • Degeaba le explici…

      00
    • Dragul meu sofer de tir, spune-mi sincer … de cate ori ai tras pe dreapta intr-o parcare ca sa fluidizezi coloana facuta de tine si sa pleci dupa 5 min cand toti au trecut ?

      Ah, nu-mi pasa de meseria ta cat de simpla sau nu este, nu-mi pasa de viata ta, nu-mi pasa de guvernanti cum nici tie nu-ti pasa ca faci coloana !

      00
    • De prea putine ori ca sa conteze. In zona la care se refera Vali parcarile sunt prea putine pentru numarul de camioane care tranziteaza noaptea. Eu singur deageaba as opri sa fac loc cand in fata mea ai alte 20-30 de camioane care merg incet. Ideea ta e valabila atunci cand este vorba de un singur vehicol lent si nu mai multe. Peste tot in lumea asta problema se incearca a fi rezolvata cu benzi speciale pt vehicole lente si nu cu oprirea lor. Nu cred ca ti-ar place sa stai in spatele lor cand pleaca toate de pe loc. Dar asta nu conteaza pt ca tie si asa nu-ti pasa de nimic. Poate doar de faptul ca vrei sa ai magazinele pline cand mergi la cumparaturi si eventual aprovizionarea lor sa se faca cu drone, ca sa nu te deranjeze pe tine cand te plimbi cu masinuta.

      00
    • Domnu’ sofer, cu camioane prin toata Europa, va rog efectuati si un transport de carti de limba romana. Poate rezolvati problema vehicolelor.

      00
    • Prea prost Radu, de mimi nu mai zic…eu am 250 de cai pe Masina si am si eu turbo dacă vreau…da nu ma cac pe mine dacă ajung un tir din spate, chiar ii înțeleg. Coco Moll eu îți dau dreptate

      00
    • Tot nu inteleg unde este prostia ?! =))

      Am intalnit sute de soferi de tir pe DN1 sau alt drum care au tras pe dreapta intr-o parcare, au lasat sa treaca coloana formata de ei si au pornit dupa 3-4 minute! Acest gest poate conta in traffic.

      Un furios din coloana … care nu mai are rabdare, depaseste si poc, ia viata altora …. dar un banal gest, de a trage in prima parcare timp de 3-4 minute ……

      Tine de eleganta si respect! In fine …. sunt prea prost pt voi!

      00
    • Da, esti!!

      00
    • Daca esti furios si pe deasupra prost si faci depasirea in prima curba, normal ca faci poc. Uneori ii foarte fun sa depasesti tiruri pe ex. Valea Oltului. Noaptea ii si relaxant sa rulezi calm in spatele unui tir, practic ai si scut in fata contra vreunui tembel. Toata stima pentru soferii profesionisti pentru ca nu de putine ori m-or ajutat la drum.

      Coco Moll, foarte bine explicat.

      00
    • Coae, cu 30 la ora ajungi poimaine. Stop being dumb.

    • Boss, nu confunda DN1 cu DN7. Nu chiar peste tot se circula cu 30km/h…
      @mimi – îmi cer scuze, am scris aiurea vehicol in loc de vehicul. Mea culpa.
      @Radu – Deci, când ma întrebi daca ma opresc sa fac loc celor din spate lăsând impresia ca fapta ar fi un miracol, când afirmi ca ai întâlnit sute de cazuri. Pe DN1 chiar! Ce sa mai înțelegem? Ca ti se rupe, de mine – e ok, de viata mea – e normal, de șoferie – e de înțeles ca nu e chiar pt toți, dar de guvernanți? Aleșii noștri simpatici? Aici ai greșit…

      00
    • știu că nu se circulă peste tot, știu că nu ieșise din parcare și isi lua avânt, plm, omul era fie jegos, fie incărcat.

    • Fie amândouă…

      00
  6. Si ce poate face politia mai exact ? El are un aviz de expeditie si acte in regula de obicei. Ca sa-l controlezi la cat e de incarcat e complicat: trebuie cantar, trebuie RAR(poate e masina praf).

    00
  7. NOU
    #23

    Pentru turbo ala ai buton pe consola ? Sau cum ii dai drumul ?

    00
  8. Ba ia gata, cand iese zoso cu masina stati in casa ca numai el e sofer, restul sunteti conducatori auto.

    00
  9. recunoaste, 1h30′ ti-a luat sa iesi din militari

    00
  10. Da şi tu te-ambiţionezi s-o iei exact pe acolo pe unde ştii că ar putea să apară probleme. Există alte rute, GPS…

    00
  11. Sper sa dispara cat mai repede meseria de sofer de tir/camion/taxi, acum ca au inceput si cu tirurile: https://www.cnet.com/roadshow/news/freightliner-autonomous-inspiration-truck/

    Dar probabil ca va mai dura vreo 30 de ani cel putin 🙁

    00
    • da’ de ce?

      00
    • Crezi ca alea autonome o sa mearga cu 200 km/h?

      00
    • Urmăresc cu atenție știrile despre auto fara șofer, stiu ca Mercedes lucrează la un fel de pilot automat destul de sofisticat încât pe autostrada nu mai e nevoie sa tii nici mainile pe volan. Accelerează, frânează si păstrează banda autonom.
      Oare insa, ce ar face o cisterna cu benzina de-asta autonoma, intr-o situație extrema, o explozie la un cauciuc, sau mai stiu eu ce… Doar zic..

      00
  12. ARR, Control Trafic am mai vazut, dar cantar serios ca NU. Oare mai exista?

    PS:-a se vedea multe zone valurite din asfalt, datorate in principal supraincarcarii TIR-urilor.

    00
    • zonele alea valurite, vara cand sunt 40 de grade la umbra, se pot face si cu bicicleta

      00
    • I.S.C.T.R. mai nou… Au relativ toate dubele lor cantar mobil. Dubele Ford stau cu cantarul si noile Opeluri (apropo Loganul nu este bun pt ei, așa ca au luat 80 buc Opel, sper insa ca nu la 70.000€) te vaneaza din mers. Este vreo 30.000lei amenda pt depășirea M.T.M.A. cu mai mult de 1000kg, care la camioane este de 40to total si 11,5 to pe osia motrice. Nu trăiți cu impresia ca cineva se joaca prea mult cu așa ceva! Am plătit amenda de 18000 lei pt un cauciuc uzat la un camion gol. A facut o pana si pusese rezerva la Giurgiu sa vina spre casa. Am plătit amenda de 17000 lei la un șofer cu atestatul expirat de 10 zile. A venit din Spania si mergea spre Chisinau cand l-a oprit la Iasi. Eu, ca si sofer profesionist, din 5 in 5 ani fac o scoala si dau un examen deoarece cand imi expira o hartie nu mai sunt bun sa conduc. La mine pregatirea la locul de munca nu exista. Daca intr-o zi/saptamana depasesc orele maxime de condus platesc amenzi de sute de milioane, dar un medic chirurg are voie sa faca ore suplimentare cate vrea, iar eu nu pot ajunge acasa de la 30km. Voi credeți ca asfaltul se valureste din cauza camioanelor supra încărcate. De ce in alte tari nu se întâmpla la fel? Mai ales in alea unde legat M.T.M.A. la camioane este si mai mare de 40to? Gen Olanda.. Oare sa nu fie din cauza calitatii asfaltului romanesc ultrascump?

      00
  13. Ce sa le faci.. niste tarani.

    00
  14. Nu merge sa ceri numar de inregistrare al plangerii la telefon si apoi sa verifici stadiul?

    00
  15. bicicleta!

    00
  16. Pe mine nu ma deranjeaza camionagii. Ei sunt parte naturala a peisajului auto, asa cum sunt copacii de pe marginea drumului. Pentru ei, asta e viata. Noi, ceilalti, putem sa ne oprim oricand, sa ne intoarcem, sa asteptam etc. IMO, este un pret mic de platit pentru societatea moderna si economia de piata.
    Apropo, de trei ori am avut probleme gen rămas în drum cu mașina și tot de-atatea ori numai șoferi profesionisti m-au ajutat – un TIR-ist cu numar de Bacau, un buzoian cu o cifa si un sofer cu duba plina cu detergent. Pentru cei care nu se pricep la masini suficient de bine (no shame in that), un camionagiu este mana cerească la drum.

    00
  17. Ma duceam spre Brasov sa las pe cineva si sa ma intorc la Bucuresti. De pe la 21:00 am inceput sa zaresc 1-2 tiruri . Am dat tare spre Brasov, la 21:45 ieseam din Brasov spre Bucuresti , erau deja zeci de tiruri. Pana in Timis am depasit vreo 20 , ii tot dadeam in speranta ca acu au intrat pe Dn1, ii rupeam fasu cu 160km/h , mai depaseam si prin curbe unde erau 3 benzi, la un moment dat m-am lasat pagubas, erau rpea multe, peste tot, abia de la Comarnic am reusit sa maresc pasul. La 00:10 eram in berceni.

    00
  18. Traficul mare de tiruri de pe DN1/DN1A e oarecum artificial, adunand impreuna tot transportul de marfa din si catre SE Romaniei. Moldova si R. Moldova. Cum adica – de ani buni de zile sunt restrictii de tonaj prin toate trecatorile din Orientali, exceptand drumul prin Vatra Dornei unde se duc televiziunile la prima zapada sa filmeze tiruri iesite in decor. Sunt lucruri facute cu cap, pentru a umfla niste cifre de trafic pe o anumita ruta si a justifica celebra autostrada.

    00
    • Care autostrada?

      00
    • NOU
      #48

      FALS!!!!
      DN15 (Toplita – Piatra Largului – Targu Neamt) e deschis traficului greu fara nici un fel de restrictie. La fel DN12A, Miercurea Ciuc – Onesti (poate de asta e si atat de rosu pe harta). Pe DN11 am vazut in destule cazuri tirurile trecand voioase (podul distrus se ocoleste pe o solutie improvizata ce pare sa reziste fara probleme la greutatea tirurilor). DN10, Brasov – Bacau, e cu semnul intrebarii caci apar alunecari de teren la Siriu si mai nou restrictii mari de viteza la unele viaducte.

      Pe DN1A nu am auzit sa existe vreun transport de marfa spre Moldova. Eventual spre partea sudica, Buzau / Braila / Galati, dar doar atat.

      00
    • NOU
      #49

      am uitat harta : https://imgur.com/CVuT3HZ.png

      00
  19. Ce tot aveți cu tiriștii? Daca nu erau ei, nu puteați sa va comandați din fata calculatorului mâncare de la mall. Nu e vina noastră ca infrastructura din tara asta “pute”. Pe DN1 poți sa circuli decât seara. Ca sa eviti dn trebuie sa o iei pe cheia iar acolo e teroare. Nici eu nu lucrez in tara, dar atâta ura pt șoferii de camioane nu am văzut in nici o alta tara. De ce sa ma opresc eu 5 minute in parcare sa treceti voi? Plătiți vigneta mai mare si nu știu eu? V-a gândiți ca alea 5 minute fac diferența dintre a dormii pe perna acasă sau a dormii in camion? Cand m-ai vedeți un sofer de camion, mai bine il salutați, in loc sa ii umpleti frigiderul

    00
  20. Suni sa le zici ce? Ca merg sub viteza minina admisa care pe portiunea de drum este de… Oh wait, there isn’t one. Canci baza legala ciuciu amenda. Cat despre supratonaj sau defectiuni tehnice: presupuneri banuieli superstitii. Obisnuieste-te.

    00
  21. Ești un bou cu turbo tău… Te crezi in filme? Daca merge prea tare si se da peste cap e fraier daca merge încet e supraîncărcat. Vezi de trb ta paduche!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile