PR-ul pe vremea crizei

Dacă sunteți un pic atenți, veți vedea că zilele astea sunt pline ziarele de business și normale de comunicate de PR, unele marcate, altele nu. Mesajul general este "suntem o companie puternică, apelați la noi". Sper ca ziarele și agențiile de PR îi taxează dublu, că merită un pic de jupuire, pentru că majoritatea au dat cu flit, suntem pe creștere, nu ne trebuie nouă piar, noi creștem oricum, și cu Alex Velea, și cu Răzvan Pascu, și cu Mimi, și cu Colo.

Aș vrea să spun că-mi pare rău de SKarp, că sunt brașoveni. Dar nu-mi este. Sunt zeci de oameni care ar fi folosit mai bine banii lor, dar ei s-au dus la Ceușan pentru o campanie. Să se ducă și acum. La fel pentru toate business-urile care au ignorat oamenii care foloseau produsele lor și s-au pus pe făcut campanii aiurea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

38 comentarii

  1. Ăsta da șoc cultural: când ultima masă a turistului alb a cântărit cât toate mesele mâncate vreodată de cei doi localnici.

    00
  2. Te citesc zilnic de foarte multi ani, desi nu cred ca am comentat vreodata aici. Acum simt totusi nevoia sa iti spun, si poate ca vorbesc in numele mai multor cititori, ca nu ma intereseaza absolut deloc razboaiele voastre cu companii de PR, firme ce isi fac campanii, vloggeri, influenceri, etc. Nu ii cunosc, nu vreau sa ii cunosc, nu ma intereseaza ce prostii posteaza, ce campanii au si cine merge in strainatete cu cine si pentru cati bani, cine are rezultate si afisari in campanii.
    Cred ca postezi mult prea mult despre asta. Multumesc.

    00
    • tudor, apreciez, dar blogul ăsta e citit și de oameni din industrie și articolele astea folosesc, și lor și mie, de aia le scriu.

    • Tudor, articolul asta are „PR” in titlu. Fii atent schema: Daca nu te intereseaza chiar tot ce are Zoso de zis, poti sa nu dai click pe articol. Din ce observ eu, nu pune clickbait, deci iti cam dai seama din titlu despre ce va fi vorba in continutul articolului.

      Sau, varianta alternativa:
      Tudor, eu citesc blogul asta de foarte multi ani si nu ma intereseaza ce comentezi tu, ci ce scrie Vali. Cred ca comentezi prea mult. Multumesc.

      00
    • si eu il citesc de multi ani, e un farmec aparte.. nici pe mine nu ma intereseaza, dar uneori rad intr-una de prostia unora pe care ii prezinta. Pana la urma, atat timp cat nu am platit ptr zona VIP pe blog, primim ce este, nu? :))

      00
    • ai început sa te plictisesti de la atâta stat în casa tudorele?

      00
    • Citesc blogul asta din prima săptămână de la înființare. În fiecare zi, pe budă sau la cafea.
      Nu am relații și tangente cu subiectul dar ma interesează. Știi de ce? Pentru ca nu pun un cent in Patreon.
      Și, asa, blogul asta trebuie sa mănâncă și el și dacă nu o face de la mine și de la tine, trebuie sa o facă de undeva.
      M-aș bucura sa nu mai vad articole de genul asta, dar nu pentru ca i s-ar face lehamite lui Vali ci pentru ca nu ar mai avea motive de scris despre agențiile astea.

      00
    • eu m-aș opri primul dacă nu aș mai avea motive.

    • So … Si eu citesc de mult si sunt o serie de articole care ma enerveaza teribil cum sunt cele scrise de Fluture asa ca l-am rugat pe Vali sa adauge in lista din homepage autorul mic acolo ca sa pot filtra mai repede continutul, aspect care s-a intamplat f repede. Multumesc!

      In aceeasi maniera cred ca si tu poti cere niste tag-uri sa zicem care sa apara si sa filtrezi desi astea par inutile pt Vali (motiv pentru care nici categorii nu are).

      00
    • Plus ca mi se pare niste „inside stories” misto pe care nu ti le explica nimeni. De ex. de ce nu gasesti nimic ok de citit in presa de la noi?

      Eftimie iar explica f cool fenomenul.

      00
    • Acum vreo doua in timp ce stateam la rand la mega image, in fata mea unul dintre voi citea ultima postare de aici de pe blog.

      00
  3. Să fii brașovean e o calitate?

    Merci,
    un brașovean :)

    00
  4. Offtopic: incetati cu fake newsul hot 14 din 20 03

    00
    • Ca urmare a răspândirii a acestui document intitulat “Hotărârea nr.14 a Grupului de suport tehnico-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României”, pe canalele de social media și WhatsApp, Grupul de Comunicare Strategică vă informează că informațiile prezentate sunt false.

      Ne delimităm ferm de informațiile regăsite în această postare și nu încurajăm astfel de abordări generatoare de panică în rândul comunităților.

      Vă reamintim că distribuirea știrilor false constituie infracțiune și se pedepsește, conform art. 404 Cod Penal, cu închisoare de la 1 la 5 ani.

      00
    • https://stirioficiale.ro/informatii/precizare-20-martie-ora-11-06am

      1. Este un document de lucru (DRAFT), care este analizat la nivelul Grupului de suport tehnico-științific, organism în subordinea CNSSU, format din specialiști în epidemiologie și boli infecțioase.
      2. NU este un document aprobat la nivelul Grupului de suport tehnico-științific și NU a fost înaintat spre aprobare CNSSU (Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență), organism abilitat să ia decizii în astfel de situații.
      3. Hotărârile Grupului de suport tehnico-științific au caracter de propunere către CNSSU, doar după ce sunt aprobate la nivelul Grupului de suport tehnico-științific.
      4. La nivelul Grupului de suport tehnico-științific sunt analizate diferite propuneri, pe baza scenariilor referitoare la evoluția răspândirii noului coronavirus (COVID-19), ținând cont de practica altor state care se confruntă cu aceeași problematică.
      5. Atenționăm asupra faptului că în documentul dat publicității NU este menționată data de la care sunt aplicabile măsurile referitoare la deplasarea persoanelor. Acest demonstrează că măsurile NU au aplicabilitatea imediată, fiind vorba despre propuneri aferente unor scenarii posibile cu privire la răspândirea noului coronavirus (COVID-19).
      6. La nivelul Ministerul Afacerilor Interne s-a luat decizia sesizării organelor de cercetare penală pentru infracțiunea de divulgare fără drept a unor informații care nu sunt destinate publicității.
      7. Inspectoratul General al Poliției Române a sesizat DIICOT cu privire la săvârșirea infracțiunii de distribuite de informații nedestinate publicității, sub aspectul săvârșirii infracțiunii prevăzute de art. 304 Cod Penal, faptă pedepsită cu închisoare de la 3 luni la 3 ani.

      Grupul de Comunicare Strategică

      00
    • Și eu am crezut că Hot 404 este o glumă. Din cauza 404 (!):

      https://ro.m.wikipedia.org/wiki/HTTP_404

      Boah, ce glumeț sunt. Dacă Eftimie și Fluture scriu articole și vor să devină profesioniști în ale scrisului până trece virusu’… Ei, eu am sa devin cel mai bun clown al comunității. Țineți-vă, că vin…

      Vali, cam unde-i granița de glumeții să nu fiu banat?

      00
  5. ca noi ne uitam la ceusan fix sa vedem cu ce anume e incaltata. iar cizmarii astia puteau sa-si denumeasca brandul chiar skarpa, ca sa nu mai fie dubii de unde s-au inspirat.

    00
  6. SKarp s-au dus la Ceausean pentru campanii? …. buahahahahahahahahhahahhahahahaaaaa! smaaart! very smaart!

    sau stai, SKarp nu fac incaltari sportive/de outdoor? caci am auzit de ei acum vreo 4 ani si de atunci nimic, pe semne profilul meu de mare muntoman nu e targetat de SKarp care se adreseaza purtatorilor masculini si feminini de tocuri si new balance.

    Si daca aveam niste bocanci SKarp as fi renuntat la ei decat sa stiu ca-s asociati cu Ceausean si din banii platiti de mine pe bocanci se duce influencerita in vacante.

    Asa ca pana una alta raman true Scarpa, my first and last love. Primii mei bocanci de munte Scarpa m-au tinut 10 ani de ture pe munte si inca mai merg dar s-au taiat si intra apa cand ploua asa ca mi-am luat o noua pereche de Scarpa de noua generatie. Sper sa nu se asocieze cu vreo influenzerizda din asta.

    00
  7. In Namibia sunt doar 2 cazuti de COVID19, un cuplu de romani. Oare nu e asta din poza si cu sotia care-i face poza? :)))

    00
  8. Offtopic: De vreo 3-4 ori in ultima saptamana site-ul ti se incarca foarte greu sau uneori chiar deloc iar galeria de multe ori refuza sa afiseze pozele. E de la trafic sau de la ce?

    00
  9. In vremuri de criza se fac banii pentru zile negre.

    00
  10. Nu prea mai inteleg ce se întâmpla pe blogul asta. Majoritatea articolelor par in linia vendetei personale a gazdei cu diversi cetățeni din aria … si aici bag la plezneala ca nu pricep nimic … digital/ publicitate/whatever.
    O fi justificată, nimic de zis, dar eu cu cine votez… ăsta… unde sunt articolele despre despicatoare lemn?

    00
    • Mie nu mi se pare așa. Și mai ales: este un blog unde cineva scrie gratuit. Poate să scrie despre ce dorește, atâta timp cât nu are un discurs de fake news, ”hate speach” etc. Nici pe mine nu mă interesează toate articolele, dar pur și simplu le citesc numai pe cele care mă interesează.
      Nu avem dreptul să îi cerem cuiva ce și cum să scrie, decât dacă îl angajăm personal să scrie ceva, ia banii și nu livrează ceea ce a agreat atunci când a acceptat contractul. Cititorii pot atrage și altfel atenția: să nu citească articolele neinteresante. Clar se va primi mesajul! Daar până una-alta, văd că acest tip de articole sunt destul de populare. Mai avem nevoie și de diversitate de subiecte, că altfel ar fi plictisitor. Și dacă pentru altceva publicul te iartă, că l-ai plictisit este cea mai mare ”crimă”.

      00
  11. Bine, trebuie sa fii prost ca sa crezi ca Ceusan poarta SKarp la valoarea ei
    :))) Iar ca PR trebuie sa fii si mai prost ca sa iti targetezi produsul pe niste pitipoance care nu se urca cu tine pe munte daca nu le dai jeep, caviar si pl mare de negru

    00
  12. NOU
    #38

    SKarp nu a stiut ce vrea sa fie, SKarp nu mai e.

    Si se scapa pe ei si pe final: ” nu e rentabil sa faca incaltaminte in Romania”.

    Marelbo si Bontimes cum pot?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile