Vreau un peoplemeter!

Aţi văzut campania de pe teve cu peoplemeterele? Sunt niște reclame care îndeamnă oamenii să accepte peoplemetere, într-o încercare stupidă de a băga sub preş gunoiul sinistru al celor 1.400 de aparate care ne-au băgat în casă Antena2, OTV, Kanal D, GSPTV şi alte rahaturi.

Da, vreau un peoplemeter în casă! Să ţin toată ziua televizorul deschis pe NatGeo şi VH1 Classics şi să le stric calculele meseriaşilor care au pus aparate de măsurat audienţa doar în casele seminţarilor.

Adevărul e că reclama pe TV e în găleată. Şi oricât de ieftină ar fi, tot nu se justifică zecile de posturi teve pe care le avem acum la dispoziţie.

 

sasha-grey

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

37 comentarii

  1. NOU
    #1

    La mine cred ca ar ramane blocat pe Discovery. Oricum, sunt sigur ca, indiferent de masuratorile peoplemeterelor, in public vor iesi aceleasi audiente ca pana acum.

    00
  2. @zoso: Reformulez: Campania aceasta are drept scop recredibilizarea celor care masoara audientele. Firmele care platesc reclama de la tv nu au parte de incasarile prognozate, desi platesc din greu reclama. Acestea stiu ca la o anumita audienta trebuie sa aiba anumite incasari din vanzarea produselor carora le fac reclama. Doua explicatii se pot deduce: ori destinatarul reclamei, clientul, nu mai are bani sa-i cumpere produsele din reclama pe care o vede la tv, ori audientele sunt masluite de catre cei ce le intocmesc. Cometariul asta se aproba?

    00
    • @Gheo: da, e mai ok decât anteriorul. credeam că e evident pentru toată lumea că măsurarea audienţelor e defectuoasă. dar dacă tu ai simţit nevoia să mai spui asta o dată, ok.

  3. Frectie la vibrator…Daca doritorii sunt tot aia care se bat pe cratiti in ubermarcket-uri,ne lipsim..

    00
  4. O fi in galeata dar nici online-ul nu straluceste.
    Ar trebui sa-mi vezi fata cand am luat la purecat un esantion reprezentativ de 28500 de domenii.
    Nu 1400, nici chiar esantionul ala reprezentativ de 1000 mix urban/suburban. Putin 285000.
    In rest, numai de bine, cacaturile cu 1400 de telecomenzi numa bune de a stabili 60% din bugete suna chiar kul.

    00
  5. Şi până şa urmă ce rost are să dai calculele peste cap sau să încerci sa schimbi mentalitatea cuiva? De ce contează faptul că x urmăreşte canalul y, când tu poţi urmări liniştit ce vrei?

    Oricum nu o să-l poţi face pe insul nr245 să treacă de la Taraf la NatGeo. Mi se pare irelevant, mai ales cât timp există şi internetul, o alternativă la teveul românesc adânc înrădăcinat.

    00
  6. Chiar dacă le dai peste cap cifrele nu contribui cu nimic la deșteptarea proștilor. Ăia tot la freak șouri o să se uite, tot manelomani o să rămână.

    00
  7. am auzit ca Dostoevsky scria despre oameni care suferea de foame, despre Sartre n-am prea auzit nimic, o asemenea alaturare sumbra justifica aproprierea de vh1 ? desi cred ca Dostoevscky este mai vechi decat vh1…

    00
  8. Eu am fost aproape de infarct cand am vazut reclama.
    Dupa care m-am bucurat, am auzit de sedinte BRAT si SATI, m-am calmat, si mi-am aprins o tigara. Stiii, tigara de dupa……
    :))

    00
  9. @Gheo: te aşteptăm cu un comentariu mai coerent.

  10. Sa inteleg ca este nevoie de recredibilzare?
    Asta in urna(nu n-am gresit n cu m) unui proces de pierdere a credibilitaii?
    Hmmm

    00
    • @WBF: păi, băieţii ăştia care dau bani televiziunilor s-au trezit că sunt futuţi in cur de şefi sa arate rezultate şi penetrare. şi cum n-au putut, au început sa fută şi ei pe cine au putut. momentan au schimbat gfk pe ăştia noi şi acum fac scandal în BRAT. vedem. o să fie un an fierbinte.

  11. NatGeo, Discovery, Mezzo? Sa fim seriosi, toti tinem teveul deschis doar pe canalele pe care le frecventeaza duduia din poza.

    00
  12. OFFTOPIC ..anonymous loser douchebags… Inteleg ca tot nu ai gasit sursa problemei.. Am vazut ca a mai semnalat cineva asta.

    00
  13. si eu vreau unul! 🙂

    00
  14. Sasha Grey are un club de lectura? Vreau si eu!

    00
  15. Eu cred ca a fost clar de la inceput ca sistemul peoplemeter nu e facut pentru a reconfirma prosteveul in pole position ci pentru a aranja clasamentul in zona locurilor 10-20; acolo se pune inclusiv problema de supravietuire si de plata a salariilor de la o luna la alta.

    00
  16. Stiti ca exista un factor care influenteaza imens audienta emisiunilor in tara de pe locul 2 in topul vitezelor de conectare la net? Faptul ca toti cei scapati in Fiberlink de la RDS sau ce prostie de net dau ratatii de la UPC NU SE MAI UITA LA TV.
    Isi vad stirile online, serialele si filmele si le trag de pe torrente asa ca TV-ul a ramas o relicva sau e doar monitor pentru PC.
    De cand a inceput netul prin cablu sa prinda vanzarile de TV-tunere au tot scazut si tot scad, degeaba se agita Avermedia si altii, piata asta este moarta si ingropata de download-ul unui episod in 3 minute, fata de 15 de publicitate cat te-ar fute TV-ul.

    00
  17. sigur ca da, toti va uitati la discovery. cand e pauza de reclama la realitatea si la antena3…
    mi-am pierdut mintile si am tras pe o caseta VHS emisiuna cu ponta si ala de la PC cand au venit cu copiii si am privit copiii. iar daciana, da. a facut o nebunie de copii. ca e buna rau.

    00
  18. Doar „Diaconescu” are cifrele exacte. Apelati la el!

    00
  19. Mda… Nu vreau ca TV-ul să-mi strice păcerea de a vedea curve în prime-time pe stradă, așa că am ales să nu-l folosesc. Televiziunea românească e pe gustul majorității românilor, adică low quality.
    Să nu vă mire când aparatul ăsta minune o să înregistreze rating maxim la emisiuni de umplutură.

    00
  20. IonutN, nu ca strig la tine, dar esti cel mai mare hipster in viatza…

    00
  21. Low sau nu, eu m-aș uita la un porn cu Zăvo+Monicaca 🙂

    00
  22. piticule, să știi că dacă pui etichete n-o să te ajute să-ți depășești complexele. Dacă hipster înseamnă că nu te uiți la televizor, atunci aia sunt, frate.

    00
  23. limitarea optiunilor nu este niciodata o idee buna, oricat de jos ar fi continutul.

    00
  24. Cazul e inchis (FLAT are dreptate) aceasta postare e scrisa doar ca sa inflameze vesnicii hateri de aici. Iar informarea nu tine de gust, nu tine de placere, televizorul nu e un monstru si fugi de el, si da, omul destept e un om curios si se uita si la tv. cine se retrage in carti, e interesant dar hipster si trist.

    00
  25. Limitarea opţiunilor e o idee bună doar dacă eşti la capătul supapei pe care oamenii o vor găsi pentru a eluda/fenta restricţia.

    00
  26. daca am renuntat la tv din cauza rebuturior care apar pacolo pot sa pun peoplemeter-ul ala la calorifer si sa incasez banii ?

    00
  27. O sa aflam pe pielea noastra: calitatea costa.

    O sa vina ziua in care torrentele vor fi puse in genunchi, televizunea clasica va fi de domeniul trecutului si la putere va fi streamingul, probabil streaming platit.

    00
  28. 😀 ţi-ai luat televizor, aşa-i noutatea, nu?!

    00
  29. Ba, e plin de experti pe aici. Hai sa va explic cam care-i treaba cu campania. Astia care masoara audientele au avut probleme in a gasi oameni care sa accepte peoplemetre, in special la doua categorii: mosii [care se sperie ca vor sa le fure TV-ul; din casa si pensia] si tinerii de 35-45 de ani [care se pisa pe el de peoplemetru, ca tre sa apesi pe 15 butoane pentru niste bonuri cadou]. Si cum erau in intarziere, ca de la 1 tre’ sa mearga sistemul, au avut ideea asta cu spoturile.
    @Zoso: stai linistit, ca prin alea 1200 de case [minim] se gaseste si vreunul ca tine, sau ca mine, care sta pe History sau MTV Rock toata ziua, eventual pe Private Spice, dar restul lumii… Statistica asta e complicata https://en.wikipedia.org/wiki/Sampling_(statistics)

    00
  30. Si eu sunt satula de reclame proaste si de masurarea audientei, sincer eu tin deschis mai mult tv-ul pe canalele de muzica pe Animal Planet, Discovery,Zone Reality si ID pe restul canalelor nu este nimic interesant in afara de reclame din 5 in 5 minute 🙂

    00
  31. o, da, da. Vai cat ma dispera treaba cu audienta. Degeaba, online-ul rulz, stii *exact* ce si cat 🙂 De aia cred ca o sa… (o sa vezi 🙂 ).

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.