Vodafone360, făcut pentru a fi

Mai ţine cineva minte mizeria aia de magazin/aplicaţie/youtube de la Orange? Pe care marketing manageriţa lor o slăvea şi o lăuda de parcă era a doua venire şi care a murit la 10 minute după folosire? Cam aşa e şi cu Vodafone 360. Care se vrea o reţea socială făcută special pentru telefonul mobil.

Două lucruri vreau să ştiu. Ce se întâmplă dacă mă mut la alt operator sau dacă îmi schimb numărul? O să fie free netul sau o să coste să fii “social” cu reţeaua asta?

24 September, 2009. London. Vodafone today announces the launch of Vodafone 360 – a new suite of innovative internet services for the mobile and PC.

All of a customer’s contacts, status updates and messaging services are brought together in one place enhancing the customer’s experience and use of social media. Customers will have integrated contacts, music, photos and mapping services and can share their favourite music choices and even their physical location, how and when they choose, with their chosen groups of friends.

The service is automatically backed up and synchronised, regularly and wirelessly, between the mobile and PC or Mac. All contacts updates, emails, photos and conversation history or settings changes made either at home or when on the move are saved, keeping all the content up-to-date.

“Vodafone 360 is the first service of its kind to offer customers the benefits of a truly integrated mobile internet experience that gathers all their contacts and content, all around them, in one place,” said Pieter Knook, Director of Internet Services at Vodafone Group.

“The beauty of Vodafone 360 is that all the services work together and they are easy to use. Vodafone 360 enables customers’ digital lives. Customers can stay in touch and share experiences through social networks, instant messaging, email, apps, maps, music and buying digital content on their mobile bill, with the personalised address book at its heart.”

Vodafone 360 is a substantiator of Vodafone’s new brand expression – ‘power to you’ – which is focused on putting the customer in control and enabling simple and easy to manage communications, both mobile and fixed.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Inca un mare bullshit de la vomafon, dupa o lista care nu se mai termina.
    La fel cum imbecilii fac acuma reclama sa-ti activezi myvomafonu lor ca primesti nu stiu ce cai verzi pe pereti, in conditiile in care doar cu utilizatorii actuali merge poate doar noaptea (sau poate si ziua daca ai rudotelul dupa tine si nu gasesti alta modalitate de a pierde timpul).
    Si inca la noi e bine, in grecia daca le zici de vomafon se uita la tine ca la felul paishpe, la fel cum faceam noi pe vremuri la suntel si alte mici balarii de genul asta.
    Deci, intru doar cu o parte (ghiciti voi care) in cea mai mare retea. Merita ?

    00
  2. eu ma intreb daca individul cu ideea a folosit aplicatia de facebook pe mobil, sau cea de twitter ? :)

    00
  3. Bine că există reţelele alea la care se taxează la 3 minute, ca în paleoliticul comunicaţiilor…

    00
  4. La Webstock am vorbit cu Bob Rapp despre aplicatia asta. El a spus ca Vodafone a construit 360 pentru utilizatorul generic denumit romaneste „gogu”, care nu prea are timp/chef/cunostinte sa caute cele X aplicatii pentru social media pe mobil. Numai la iPhone sunt o sumedenie si o parte din ele chair nu fac mai nimic. :)

    Nu le-as da de data asta in cap inainte sa cercetez mai bine aplicatia. Pare interesanta si citesc deja despre ea.

    Faptul ca celor de la Orange nu le-a iesit atunci nu prea cred ca e relevant in discutia asta.

    00
  5. Este o mare provocare cu care firmele mari se confrunta…ideiile geniale si cele de succes intodeauna implica mari riscuri si de aceea se prefera utilizarea tuturor resurselor pentru a scoate maximul dintr-o idee care a fost de succes candva.

    00
  6. Alt nume mai idiot de Vodafone 360 nu au gasit?Nici macar un nume original nu au gandit?Imi aduce aminte de yahoo 360 si alte x – 360 uri

    00
  7. E o solutie „all in one”, care-ti va permite sa accesezi din acelasi app si Facebook, si Windows Live, si Google Talk + un Twitter de-al lor. Ideea nu e noua, dar nu vad de ce-ar fi una proasta. Plus ca toate astea ti le poti sincroniza cu pc-ul. Numai Apple are voie sa dezvolte aplicatii?

    Credeti ca lumea n-are altceva de facut decat sa sape pe net dupa 15 aplicatii separate care fac impreuna ce face asta singur? Da, romanul asta face, dar restul nu. Vodafone e o retea mare, cu clienti multi(300 de milioane), cu siguranta vor fi destui utilizatori. Nu aici, evident. Aici se viseaza doar la abonamente de 1 euro(doar daca vrei sa platesti) cu cate 10.000 de minute nationale, minim. Si telefoane gratuite la fiecare luna petrecuta in retea.
    @Alex – In Grecia au 36% din piata, adica locul 2 din 5 operatori, la 3 procente sub Cosmote. Se pare ca totusi nu se uita lumea la tine ca la felul „paishpe” in Atena. Esti complet aerian. Te rog sa intri cu o parte(aia mica, mica, ce provoaca rasul) in cea mai tare retea. Reteaua n-o sa simta nimic. N-ar fi prima… :-))))

    00
  8. Netu e treaba ta si a operatorului la care te duci, contul poti sa-l folosesti in continuare si serviciile care nu se taxeaza.

    00
  9. Mda, aplicatia a murit la 10 minute distanta iar managerita se muta la Romtelecom :))) In rest nu ma mira ca VmF a cazut in capcana comunitatilor online, alearga de mult dupa cai verzi pe pereti.

    00
  10. Daca e ceea ce zici tu, nu e mare branza. Daca e ceea ce inteleg eu, adica un magazin de aplicatii pentru cei cu abonamente la VOdafone, atunci e ceva care poate fi misto.

    Eu am vazut un demo live cu o aplicatie de comandat pizza de la Domino’s. Care nu prea e retea sociala.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube