Vodafone duce comunicarea mai departe

În lumea serviciilor telecom bătălia nu e doar să le dai orășenilor bandă de internet, să se poată uita la ce vor, ci să și aduci semnal în locuri unde nu era. Pentru că degeaba ai cei mai mulți clienți sau cele mai mici prețuri dacă nu ai cel mai bun semnal (și asta e cunoscut nu doar de clienți, ci și măsurat de auditori independenți, 7 ani la rând).

Vodafone știe asta foarte bine, de aceea se concentrează pe calitatea semnalului și pe extinderea lui către zone unde nu există semnal GSM. Din martie 2020 până în iunie 2021 au extins acoperirea rețelei mobile cu peste 700 stații 4G, aducând servicii de telecomunicații pentru 158 localități și 150.000 locuitori din mediul rural.

Mai jos vedeți câteva imagini cu locuitori reali din satele Drăghești, Bușești și Cerna-Vârf din Mehedinți, care, din martie au nu doar semnal GSM, ci și 4G, pentru școală online sau pentru a ține legătura cu cei dragi prin apeluri video.

(articol sponsorizat)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. si toata sapt trecuta , pe plaja la navodari nu aveau semnal nici vodafone, nici orange

    in spatiu deschis

    00
    • NOU
      #2

      Daca toți stau cu ochii in ecrane, are si semnalul ala un pic de demnitate si fuge, sa te mai uiți si la tita, crac, real nu pe net… zic

      00
    • Plaja de la Năvodari nu-i în vârf de munte, așa că nu intră în „plaja de acoperire” Vodafone. Peste 10 ani, poate. 🤣🤣🤣

      00
  2. hehe, am facut proiecte pentru din astia si pentru concurenta.

    fiind investitii finantate din fonduri nu trebuia si niste sigle pe langa comunicat, intreb nu dau cu paru.

    00
  3. Au luat antena care batea la mine in apartament si au mutat-o in Busesti.

    00
  4. NOU
    #7

    Vodafone, care nu are semnal in Pipera, vorbeste de semnal!

    Haida de!

    00
  5. Vodafone sucks! Am fost abonatul lor din 1999 pana la inceputul acestui an. Au incercat sa ma manareasca cu contracte noi. La marea lor majoritatea m-am prins cand primeam noul contract pe mail si reveneam la vechiul abonament. La ultimul m-am ars insa acum cativa ani: mi-au scos roaming-ul din abonament. Nu am dat importanta atunci, m-am gandit ca sun la ei si il activez. Dar nu! Abonamentul nu avea roaming si nici nu putea fi adaugat. Solutia lor: cand vreau sa plec din tara sa ii sun sa ma treaca pe un abonament mai scump care are roaming si cand revin in tara sa ii sun iar sa revin la abonamentul uzual.

    Cand m-am portat m-au sunat sa imi faca o „super contraoferta” tot fara roaming. E greu sa faca in dreptul fiecarui numar o rubrica de observatii cu nemultumirile clientilor. Nu cred ca au inteles de ce am plecat de la ei.

    Pe abonamentul meu erau doua numere: al meu si al sotiei (al ei cu 2 euro mai mare si cu roaming). Am cerut sa trec si eu la abonamentul sotiei. Raspuns: „Nu mai exista abonamentul respectiv”

    00
    • Cu faza asta cu roaming ul m au ars si pe mine. Mi au zis ca e super simplu cand vreau roaming sun si mi l activeaza pt cat am nevoie(bineinteles platit extra). Cand colo de fapt trebuia modif de abonament pt roaming cu cluaza de 2 ani…

      00
    • Cand colo de fapt trebuia modif de abonament pt roaming cu clauza de 2 ani…

      Trebuia sa treci la prepay cu clauza de minimum doi ani. Dupa aceea activai ce voiai, cu singura obligatie sa platesti optiunea respectiva. Sa te fidelizeze ei pe tine, nu tu pe ei pe doi ani.

      00
    • Nu poti trece la prepay daca mai ai per contractuala din vechiul abonament. Aici e spilul. Te agata cu un abonament ieftin. Vrei roaming tre upgrade la un abonament mai scump cu 2 ani obligatie contractuala. Dar nu ti zic asta cand accepti abonament fara roaming.

      00
    • Vodafone și roaming: 6 luni petrecute în Asia plătit abonament lunar fara sa folosesc nimic. 2 luni in Romania și apoi plecat în Europa după o lună și ceva că folosesc abuziv roamingul. (PS normele europene sunt minime că dacă ar fi după Vodafone ar bagă probabil după 3 zile). A și încă ceva .. in Romania nu am nevoie de netul vostru că merge mai bine de la alții.

      00
  6. NOU
    #14

    Lista cu cele 700 stații 4G o putem vedea undeva?

    00
  7. Vodafone suge la viata. Sa vezi ce misto e cand vrei sa dai de ei la serviciul clienti: n-au nici o optiune de contact operator uman si dupa ce iti insira meniul de robot se inchide apelul. Cum sa nu te simti client respectat?

    00
    • Spune-i robotului că vrei sa închizi contractul. Ai ceva șanse să ajungi și la un operator uman.

      Și da, Vodafone are un serviciu de relații cu clienții absolut mizerabil. Păcat de rețea.

      00
    • @silicon_v, o varianta mai rapida este sa suni de pe un nr de telefon care nu este asociat cu un contract vodafone. In felul asta se dezvaluie meniul robot pentru contractare servicii la care iti raspunde un umanoid in maxim 10 secunde. De acolo zbieri sa-ti faca legatura la cine trebuie sa se ocupe de problema ta. Jenibil…

      00
  8. Draga vali, dacă aveai nevoie de bani mai bine făceai cheta pe site, se strângea o suma. Nu era nevoie sa apelezi la Vodafone sa scumpească unilateral abonamentul „decât” cu ceva lei… Și din banii aia sa plătească niște „advertoriale” pe la infkuenceri.😁
    Partea buna e ca voda se pare ca nu mai e dispusa la „isprăvi”.

    00
  9. Mda. Au luat din Cluj semnal si l-au imprastiat pe dealuri. Fain la Vodafone. Sigur semnez.

    00
  10. Sa duci 4g la sate sa stea pe fb sa afle de 5g…. Astia mafioti….

    00
  11. Numai comentarii de la saraci. Semnalul bun se tine cu echipamente scumpe. Pentru 10 euro voi vreti si o gagica bine.

    00
    • Daca ar fi oamenii rai ți-ar putea răspunde la comentariul tău ceva de genul: O gagica bine la banii ăștia nu dar mama ta se încadrează.. Dar nu sunt…

      00
    • Nu, boss, contractul este contract chiar daca il pot modifica. Si hai sa nu ne cacam pe noi ca nu pun ecipamente de dragul abonatilor vechi, ci pentru cei noi aditionali (ca sa tina reteaua, mai pe scurt).

      00
  12. Daca ar face ceva si cu site-ul ala…ar fi ceva. Sa nu mai zic de aria de client care e pe jumatate functionala, cel putin asa era acum 2 luni.
    Patit si eu faza cu abonament modificat fara sa anunte.
    Sambata am trimis solicitare de oferta prelungire la Orange si portare la Vodafone…momentan Orange-ul s-a miscat rapid…astept sa vad si Vodafone cum se misca.

    00
  13. Vomafone să se pupe mai puțin în fund că fac asta pt clienți nu din bunătatea inimii..Ce face Vodafone din bunătatea inimii? Profită de legislația europeană un domeniul roamingului care le dă niste norme minime.
    După 20 de ani acum sunt in procesul să schimb toată familia și prietenii de la Vodafone.
    P.s. orășenii nu aveau nevoie de netul lor că există RDS și ăla merge și fără niste petarde de tablete vândute la „clienții fideli”

    00
  14. vodafonu’ s’o suga: e anul 2021, si nu este semnal intr’o localitate care nu e in creierii muntilor, ci la 25 km de ploiesti (are un amarat de deal de’a lungul ei). au fost facute sesizari nenumarate din partea abonatilor din zona respectiva, dar pe vodafone l’a durut in pix sa puna un releu, ceva sa amplifice semnalul… drept urmare, 90% s’au portat la digi, care a reusit sa acopere zona. gg, vodafone.

    00
    • nu tin cu lupul, dar amaratul ala de deal blocheaza semnalul radio, pentru asta au nevoie de un stalp nou care are nevoie de antene noi, curent, fibra optica, generator. Dupa ce gasesc locul si il inchiriaza incepe faza de avize si aprobari de la diferite autoritati. De cand se decid sa adauge un stalp nou si pana sa fie functional dureaza lejer vreo 2 ani.

      00
    • pentru WD, dacă fac investițiile în rețea cu fonduri europene cum spunea cineva mai sus pentru extinderea rețelelor de internet la sate e oricum irelevant efortul depus, nu e efortul lor. Mă refer la efortul financiar. Deci așa funcționeaza treaba, „europenii” își dau bani tot lor, afacerile românești nu se pot atinge de fonduri că sunt arestați rapid patronii.
      P.S. Vodafone este tot o mizerie și în Germania.

      00
  15. Domnu’ șefu’ la interneț, la cît de mult și agresiv bateți obrazu’ tuturor așa zișilor jurnaliști, de influențări wannabe nu mai zic, că nu marchează articolele pe care iau bani, a pune la sfîrșitul textului, cu font mai mic, un timid „articol sponsorizat” se încadrează la rușinică. Un P mare și sănătos în titlu ar face diferența (adică să chiar permită cititorului să știe și să nu citească mizerii de comunicate de presă reformulate). Dar na, așa ne respectăm cititorii, așa o să te respecte și ei.

    00
    • sunt geniale comentariile la astfel de articole. practic anuleaza toata reclama din articol.

      00
    • daca aș scrie un articol „vărsați tot ce nu vă place la vdfn aici”, s-ar certa între ei că e cea mai bună rețea, cea mai bună experiență, cel mai bun site, cele mai bune prețuri. așa, când simt că e advertorial, au altă abordare.

    • Domnilor, eu chiar nu am nimic de comentat despre Vodafone RO. Au fost per ansamblu un furnizor de servicii decent (cu niște mici sincope). Am fost clientul lor de pe vremea Connex, pînă anul ăsta (cînd am plecat din țară). Comentariul meu era despre marcatul articolelor sponsorizate.

      00
  16. Sigur, numai că la Cerna-Vârf exista deja Orange de ani buni, implicit internet. Ia uite ce sincer și inspirat e marchetingul de la Vodafone.

    00
  17. Cum au sārit cu banul cum toti bloguri au postat comunicatul de presa dar de a scrie 2-3 randuri pentru a promova DreamLab, un proiect al Fundatiei Vodafone nu a zis nimeni nimic ca era pe moka

    00
  18. La Întorsura Buzăului județ Covasna, e semnal dar în casă e ca în satul respectiv, adică fără semnal de calitate. Trebuie să dormi afară să poți avea semnal. Mai bun e 3G decât 4G. Știu din propria experiență. Acum sunt în Belgia. Aici orange e mai prost cu semnalul.

    00
  19. Eu n-am avut niciodată telefonie de la Vodafone, dar, fără să vreau, m-am lovit de firma asta când au preluat UPC-ul. In prostia mea relativă, deși mă uit extrem de rar la TV, am în casă patru televizoare și două firme de cablu, UPC ul, care mi-a rămas din timpuri controversate, și Digi, providerul de internet. Am fost plecată o perioadă lungă din țară și, când m-am întors, pe televizorul cuplat la UPC nu mai funcționa Smart cardul. Două săptămâni m-am chinuit să iau legătura cu cineva să mă ajute, să-l schimbe, să-i facă ceva să meargă. Serviciul clienți e absolut la mișto. Nu e nicio persoană umană la capătul firului. La magazinul fizic când m-am dus, donșoara de acolo a început să tipe la mine că sunt singura persoană care nu poate să acceseze serviciul clienți, adică sunt proasta sau ceva. Apelez in fața ei să-i dovedesc, a început să urle că o agresez și că poate să mă ajute dar nu vrea. Ziceai că e posedată sau ceva. Ii cer rezilierea contractului, mă trimite iar la robot. Reușesc in sfârșit, după o oră de așteptat în telefon, să accesez o persoană umană la capătul comunicării telefonice, urmează alt circ. Că cică rezolvările cu Smart cardul se fac prin telefon, când ești în fața televizorului, îți spune unul de la București cum să faci și te depanezi singur. Eu eram deja în trafic, așa că varianta asta a căzut. Cer rezilierea contractului. Se înregistrează, dar contractul se încheie abia după o lună, timp in care, deși nu folosești serviciile lor, le plătești. De fapt plătești o lună jumate, pentru că, dacă se încheie contractul la 13 ale lunii, prostului de client ii vine factura cu valoare întreagă pe luna respectivă. Și încep telefoanele. Mă sună o fată să-mi ofere 5 lei discount pentru trei luni având în vedere disconfortul creat. Apelul e înregistrat. Ii explic chestii despre respectul față de client și unde greșește firma la care lucrează. Nu că ar înțelege ea neapărat, dar poate asculta cineva interesat. Suna idealist, știu. Degeaba bagi bani in promovare, că faci și dregi, dacă respectul față de client e zero, agresiunea este la cote maxime și practic nu există varianta de încheiere a colaborării din contul unde plătești factura, ca să nu trebuiască să te rogi de ei, pe banii tăi.
    La fiecare terminare de apel te sună din centrală să te supună unui set de întrebări despre cat de ok a fost comunicarea cu ei. Resping apelul, exact așa tratează și ei clientul care dorește să vorbească cu o persoană, e bine așa?
    Trebuia să scriu asta, Vali, please, nu-mi șterge comentariul!

    00
    • Confirm, au cel mai prost serviciu de relatii cu clientii, si au inceput sa aiba angajati neinstruiti si in reprezentante.
      Sunt la ei cu numarul personal de cand s-a lansat Connex. Semnal OK, relatii cu clientii din ce in ce mai proaste.
      De ce nu plec? Pentru ca semnalul e OK iar pretul e iarași OK. La 2 euro, TVA inclus, apeluri nelimitate nationale, n-am cum sa plec. Repet, semnalul insa este OK, merg mult prin jumatea de jos a tarii, ca nu-i pot spune sudul tarii (axa Caransebes, Bucuresti, Barlad), chiar n-am probleme. Daca vreti sa vedeti retea proasta va recomand Telekom. Suni pe cineva in Telekom si se pierde apelul sau stai langa un telefon in reteaua Telekom si iti apare notificarea ca ai pierdut un apel, fara ca telefonul sa sune.
      Constat inca o data ca articolele de tipul acesta starnesc frustrarile din oameni, chiar mi se par putine comentariile naspa.

      00
  20. Empatie față de client = 0. Trei luni am umblat ca sa scap de ei (după 21 de ani de contract). Niște jegoși.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube