Cum vinzi fructe și legume mai puțin aspectuoase

Mii de tone de fructe și legume urâte sunt aruncate zilnic pentru că, deși la nivel declarativ e frumos să spui că vrei să mănânci și să cumperi legume sau fructe mai puțin arătoase, la adevăr fugim de ele ca de ciumă. Un lanț de supermarketuri a avut o idee bună.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. Povestea circula pe netzi de vreo 2 luni, asa incat am intrebat pe niste cunoscuti din Franta, care cumpara de la Intermarche daca e pe bune. Niciunul nu-si aminteste sa fi vazut fructe si legume urate la pret mai mic.

    00
    • Poate au facut asta doar intr-un magazin. Iar ca sa extinzi la toate magazinele cred ca e vorba de multe aprobari de la sefi, sefuti, multe sedinte etc. Cacaturi d-astea :)

      00
  2. Mega image face deja chestia asta cu fructe si legume mai ‘batute’

    00
  3. A fost doar un test in cateva magazine, timp de 2 zile. Cititi aici:

    http://www.slate.fr/story/88433/campagne-intermarche-fruits-et-legumes-moches

    00
  4. Cred ca ar trebui impartite in cu gust si fara gust decat in frumoase si urate. Lipsa de gust la legume si fructe nu intereseaza pe nimeni.

    00
    • Foarte corect, frate, ar trebui sa fie impartite cum se impart femeile.

      Adica nu in urate si frumoase ci care stiu sa se futa si care nu. Ca asta conteaza. La fel si la fructe.

      Za beauty is sooo overrated…

      00
  5. Daca au facut treaba asta doar pentru awareness, atunci cifrele date de ei nu sunt relevante, posibil nici sa nu fie reale.

    00
  6. NOU
    #9

    Cea mai tare strategie de Marketing pe care am vazut-o vreodata. Nu de alta, dar daca au facut sucuri 100% naturale, va dati seama ca nu va mai trebui sa bem porcarii de sucuri cu COLORANTI. :D

    00
  7. Mega Image vand fructe de genul iar ei cred ca sunt normale!

    00
  8. O mica diferenta, fugim ca de ciuma de fructele si legumele urate, care sunt la acelasi pret cu cele frumoase. Cine n-ar fugi?

    00
  9. Articolul minte putin. Legumele si fructele respective oricum nu se aruncau. Se foloseau la suc, chipsuri, restaurante, etc. Doar ca nu apareau in rafturi la super market.

    00
  10. Iar acuma cercetatorii or sa modifice genetic in laboratoare semintele, ca produsele sa iasa cat mai strambe, ca nu, daca sunt frumoase nu prea se vand. De ce sa le aruncam cand putem sa le vindem toate. Suntem pe calea cea buna!

    00
  11. E destul de veche campania asta dar mie unuia mi se pare o mare prostie. În continuare copiii din Africa mor de foame iar fructele/legumele alea mai urate fermierii le dau la un preț de nimic de unde rezulta un profit uriaș pentru lanțul de supermarketuri care i-a făcut pe fraieri sa cumpere dându-le impresia ca ajuta planeta. Asta e dovada clara ca un marketing bun poate vinde orice rahat bine ambalat.

    00
  12. Se exporta in romania ca aia mananca orice. UE

    00
  13. Strategia de marketing e tare, dar asta nu înseamnă că este şi adevărat, conform statisticilor pe care ei le-au menţionat în video. Este uşor să crezi ce se spune într-o reclamă, dar când e vorba de a cerceta lucrurile, toată lumea se fereşte. :(

    00
  14. vă doresc o săptămână plăcută din canada

    00
  15. Nu ca as vrea ca toate fructele si legumele sa intre perfect intr-un tipar. Dar unele diformitati mi se par rezultat al modificarilor genetice ale semintelor, fie din cauza unori tratari cu substante de crestere(fertilizanti) si/sau prezervare sau aparare contra unor boli, intr-un mod eronat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube