Mereu când trec pe lângă depouri CFR sau RATB sau orice altă regie de transport mă miră numărul destul de mare al vehiculelor care stau pe loc. Unora le-au putrezit cauciucurile, altele au devenit depozite de piese, altele pur și simplu ruginesc pe loc.
În acte sunt convins că există și că au o valoare inestimabilă.
Dar parcă ar scoate ceva bani pe ele dacă le-ar vinde la fier vechi. Zeci și sute de vagoane, calculatoare vechi, tot felul de minuni care doar ocupă spațiu.
Iar vrei sa dai patrimoniul statului, al nostru, pe 2 lei?
Nu ne vindem tara!
da, alea sunt autobuze si vagoane dacice, cum vrei sa se vanda bogatiile stramosilor nostri?
manca-tz-ash phai cu astha ne ocupam noi boss
Hasta nu asta, cu h de la haspirator
…cu *hasta ne ocupăm noi…
Costa mai mult transportul lor pana la depozitul de fier vechi.
Gândire de angajat la stat mai bine n-ai loc de 50 de autobuze decât să te coste 3 lei să scapi de ele? Apoi să bagi bani să faci parcare nouă eventual. Și oricum ieși pe plus, că nu le duci cu limuzina.
costa pe dracu. de la cateva tone in sus iti trimit baietii containerul in curte si iti asigura transportul.
Asa s-a gandit si base cu flota… si uite unde a ajuns!!!
A ajuns presedintele Romaniei timp de 10 ani… Zoso 2019 ?
pai asta faceau niste baieti veseli de la cfr marfa mai pe la inceputul anului.
si sa nu il uitam pe relu fenechiu care cam tot cu asta se ocupa.
Autobuzele Mercedes Citaro de la RATB bat spre 600.000 de kilometri si se apropie momentul înlocuirii flotei formate acum din 1500 de unități. Multe dintre ele vor ajunge la casat, altele vor fi vândute pe nimic. Citaro s-a dovedit un autobuz prea mic pentru București și mult prea scump de întreținut pentru RATB.
Cred ca ai uitat un 0 la cei 600.000 KM, am mers acum 2-3 ani cu unul care avea la momentul respectiv 2.400.000 km
@Stefan J. Exista acolo o virgula. Prima cifră de la drepta la stanga e sute de metri.
fanica j, 2 milioane 400 de mii inseamna de 3 ori distanta pana la luna si inapoi. tinand cont de vechimea autobuzelor insemna mai mult de 500 de kilometri pe zi, in fiecare zi. esti sigur ca nu ai vazut ceva gresit?
nu poti pur si simplu sa le vinzi. trebuie casate. si apoi preluate. licitatie hartogaraie etc
Pai si? Ce iubeste mai mult bugetarul decat hartogaraia?
la o companie privata se rezolva repede chestiile astea pentru ca acolo partonul VREA profit.
O chestie asemanatoare, la Targu Mures este trenulet pentru copii, dar acesta nu pleaca cand s-au strans destui oameni ci numai din jumatate in jumatate de ora. Ar putea sa faca lejer 4 sau 5 curse pe ora in loc de numai 2, dar de ce sa lucreze oamenii daca tot vine salaru de la primarie…
A incercat CFR marfa schema. S-a lasat cu DNA.
Da, s-a lăsat cu DNA pt că au greșit vagoanele. Le vindeau pe alea bune la fier vechi și transportau marfă cu alea ruginite.
alea n-o sa moara niciodata, raman amintire. oricum ceva piese se tot iau de pe ele sa se puna pe altele, sau sa vada cum era piesa sa faca alta la strung.
lasa-le-n pl ca prin Cluj mai circula antichitati ROCAR care mereu se fut si le tracteaza de prin oras. sapt trecuta se stricase unu sub pod in Manastur si sa vezi cum treceau mosii doua benzi cu ciomagu printre masini.
io nu stiu ce tot cumpara Boc, dar cat timp mai vad jafuri din alea in circulatie io ma pis pe achizitiile lui Mercedes.
Sunt sigur ca au valoare mare in acte, si dacă se vând la preț real, se lasă cu DNA pt ca s-au vândut sub prețul de pe hârtie…
Ce are a face Joe Rogan cu autobuleze?
Alt destept s-a gandit sa vanda flota. Flota care valora in opinia unora cam cat 3/4 din pib-ul Elvetiei.
3/4 din PIBul elveției pe 10 ani.
Citeam ca pentru a valorifica masinile vechi de politie trebuie o comisie care sa stabileasca daca se mai pot recupera chestii de pe ele si inca o comisie care sa le stabileasca valoarea si drept urmare preturile de vanzare. Sau poate era aceeasi comisie care face ambele chestii, nu am retinut exact. Probabil ca si aici e la fel, nu ca le-as lua apararea, lol.