Un cititor vinde o Octavia Combi 4×4 din 2013.
Datele mașinii:
- Fabricație 11/2013, înmatriculare 12/2013
- Motor 2.0 TDI, 150 CP
- Cutie 6+1 manuala
- Kilometri 74.000
- Echipare Elegance: aer conditionat 2 zone, senzori ploaie si lumini, senzori parcare spate, alarma de fabrica, faruri xenon adaptive, scaune fata cu support lombar, geamuri electrice fata/spate, volan multifunctional piele cu comezi, pilot automat, Bluetooth, senzori presiune roti, sensor nivel lichid de parbriz, oglinzi pliabile electric, oglinda interioara cu effect anti-orbire, paote mai sunt si altele dar nu le mai stiu.
- Carte service doar in retea Skoda (se poate si orice verificare)
- Pret 11.500 negocabil.
- Inaintea vanzarii se face un detailing la interior.
Mașina se poate vedea în Bucuresti, pe Fabrica de Glucoză.
Dacă îmi permiți, caut și eu cumpărător la Jetta, discount 1.000Euro folosind cuponul ZOSO https://www.olx.ro/oferta/vw-jetta-facelift-pachet-allstar-garantie-ingrijita-prim-proprie-IDcLUj6.html#512e9007a1
Cat a fost pretul la masina asta noua?
Cu toate opționalele incluse, dacă îmi aduc bine aminte, era 17.970EURO prețul.
Pai si nu e cam mult 11.500 dupa 6 ani?
@Marius: ce este cu întrebarea asta stupidă?
Mai ai factura de achiziție? Ma îndoiesc ca a fost mai mult de 14k noua.
diesel cu 4×4, xenon,17k mi se pare o oferta foarte foarte bunaca si masina noua. Incearca sa configurezi acum o Octavia 4×4, cu LED etc si nu o scoti sub 23k
adica mai pun 1-2 mii si o iau pe geta ca e mai tanara si mai frumoasa decat pe octavia care e cam rulata?
Buna afacere, păcat ca pozele-s făcute cu bricheta.
Agree :)))) zici ca i ai facut poze sa o faci de ras nu sa o pui in valoare
Nu neaparat cu bricheta. Dar e greu cand ai ultima fitza de telefon sa te mai si gandesti sa stergi grasimea de pe camera…
E filtru de instagram, se cheamă „slană”.
Pe tarla gasim modele similare la 6000-7000 de gauroi. Mai punem un 2000 max pt ca e intretinuta si cu putini km si cam acolo e pretul. Bafta la vandut !
Aham. Cu 200k km dati inapoi, cu motor impachetat si gata de mers la (ultimul) drum.
Sa fim seriosi, pretul e corect. Ce gasesti tu pe net 99% sunt samsarite. Cu cat modelul e mai popular cu atat sansele sa fie teapa cresc.
Modelul asta NOU acum e 20k de euro. Dupa 6-7 ani cam cat credeti ca e masina chiar si intretinuta ? 55-60% din pretul initial ? Nu e undeva spre 30-40% din pretul initial ? Sunt eu absurd ?
Fiecare crede ca masina lui e bijuteria coroanei. Asta e pret de masina de cel mult 5 ani.
O sa o dai greu. Pretul e cam mare.
Spun asta pentru ca m am uitat dupa masini non stop in perioada iulie august septembrie, inclusiv la skoda octavia. Au stricat samsarii piata rau, tu-i in gura sa i tuf
Da, dar cine nu nu vrea sa isi ia teapa si nu e prost, va sti ca asta e o oferta ok. Mai negociezi 500E si aia e.
Am vândut în 2012 o Skoda Octavia 2 facelift cu kilometri puțini – cam 18 mii făcuți în vreo 20 de luni.
17.000 de euro preț de listă (luată prin Rabla, și ceva discount de la dealer, am dat mai puțin din buzunar), pusă la vânzare cu 11.700, am vandut-o cu 11.400. Și a durat ceva. Repet, mașina avea mai puțin de doi ani.
Deci da, piața e făcută de samsari. Lumea preferă să ia mașini vechi de 7-8 ani și cu „170 de mii de kilometri” (care probabil au dublu în realitate).
Viata e prea scurta ca sa conduci asa ceva!
Credeam ca pe blogu’ asta nu se consuma cutii manuale. Marcheaza postul cu cruce intoarsa ca e lucratura dracului. Sa vina arhanghelii DSGului…
Who summoned me?
Sunt singurul care prefera 200k km rulați într-o tara cu apa calda aka autostrada, drumuri și service-uri ok, decât 100k rulați în București?
Nicio legătură cu mașina din anunț, dar 100k, chiar și 50k rulați în București înseamnă mai multa uzura pt o mașină decât 200k rulați în condiții optime.
da cred ca esti singurul…
@baxt 200.000km rulati la viteza medie de 100km/h inseamna 2000 ore de functionare. Daca ma mai ajuta artimetica. Cu schimburi de ulei la fiecare 300h. Cu Ahmed si Ismail pe post de mecanici. Si, probabil, piese/consumabile de calitate mai buna.
Viteza medie prin .ro e pe undeva pe la 50km/h. In 2000 de ore ai face cam jumatate. Si schimburi la 15.000km.
Prin Bucuresti cu greu scoti mai mult de 30km/h… si probabil DPF-ul (sau GPF mai nou) nu se simte foarte bine…
Deci da, si eu prefer masina noua
Eu sincer prefer 200k la 6-7.000, decat 75k la 11.500. Parerea mea…
@Marius 6-7k-ul ala e mai aproape de 9… Cu 6k am vândut Octavia 2 din 2010 (sedan). Si vreo 275k. Vara asta. Si incepi sa pui deja bani deoparte de distribuție (Contitech recomandă 10ani/300.000km), injectoare, pompa de injecție (CP 4.1 Bosch sunt recunoscute pentru fiabilitate), filtru de particule (au 70g/300ml care ajung pentru 300.000km). Fiind 4×4=Haldex trebuie sa iei in calcul si niste schimburi de fluide (uleiuri, in general pe la diferențiale).
Plus ceva daune ascunse si reparate la Hans Mohamed in colțul blocului.
am si eu una de vanzare daca tot s-a deschis rubrica de anunturi https://www.autovit.ro/anunt/skoda-octavia-ii-ID7GyU0D.html
o bagi direct in programul rabla
O dai cu tot cu hot-dogs?
Da, manuala diesel. Pas suntem in 2020
Cand ai de ales intre manuala si DSG VAG, prefer manuala :))
Zarax, nu știu ce sa zic, ori eu am avut noroc, ori tu ghinion, dar DSG mi s-a părut una dintre cele mai rafinate cutii automate. Vorbind strict de cutie, nu motor, mașina etc…
Chiar aici pe blog era un articol in care cineva povestea de defecte grave la DSG: https://zoso.ro/skoda-superb-2017-1-4-review/
Apropo de motoare, asta nu e din generația dieselgate?
@zarax aia e DQ200. Cu minunatul ambreaj Luk. Pe care il mai găsești in 6DCT250 de la Getrag.
Se combină de obicei cu motoare de ascuțitoare (max 250Nm) si nu prea ii place in aglomerație. Ambreiajului. Din cauza lui (a ambreiajului) Ford a trebuit sa mărească garanția la PowerShift la 7/9 ani (in tarile cu apa calda) si restul de utilizatori (volvo, reno, nissan si ceilalți) de 6DCT250 au tot schimbat ambreiaje pe garanție.
Datorită lui (tot a ambreiajului) vw a dezvoltat DQ380/381 (d-aia buna in 7 trepte cu ambreiaj multidisc in baie de ulei) folosit mai intai in PRC si Getrag 7DCT300 (care, in funcție de cine iti da pdf-ul, supporta intre 270 si 330Nm…).
Eu caut un Touran până în 7000 de coco, are cineva? 👀
Ofer vreo 7000€. Si nu tre sa mai faci detailiang la interioeur
Ofer un Logan la oferta asta.
P.S – nu sunt eu proprietarul. doar ma distreaza incercari dintr-astea de negociere unde oferi un pret pe la jumate din pretul cerut, sperand apoi ca „va intalniti la mijloc”
ULTIMUL PRET?
SI bag si o masina de tocat carne second ca noua.
Cateva cuvinte de la un posesor de Octavia 3, pretul este foarte bun, km sunt putini si daca nu are accidente ascunse, este o masina care se va vinde foarte repede.
Are nucă de 4×4 ? ai uitat sa zici de dotarea asta ? Sau e doar nuca ?
E prima propozitie din anunt.
11000 pe o masina din 2013?! Skoda!!! Ahahahahaha :)))
Ce are, că doar nu e dinainte de dieselgate să-i trimită din software niște cai la abator. Oh, wait!
Am avut o masina similară si pot sa spun ca pretul solicitat este unul corect. Tracțiunea integrală si numarul de km sunt elemente care susțin pretul. Dacă se demonstreaza si o intretinere corespunzătoare, nu este o afacere rea. Alternativele sh pentru o tracțiune integrală, nu prea gasesti la acești bani / km. Comparați cu mobile.de si vedeti ca este o oferta cinstită.
Susțin prețul dar și limitează destul de mult numărul de potențiali clienți.
Nouă e 15000, fug toți de diesel
O iei și la 14 chifteaua dacă prinzi ceva oferte.
Prietene intra pe site-ul Skoda si vezi acolo preturile înainte să îți dai cu părerea…
O Skoda Octavia e undeva la 20k nouă…si vorbesc de cea cu motor de 1,6 tdi…una 4×4 pleacă de pe la 26k.
Adu-mi tu mie una nouă la 15k și eu îți dau diferența până la 20
Da-mi o oferta la 15000 noua 4×4 si cumpar doua.
Suzuki Ignis
@Fisherman
Suzuki cred că a cam dat faliment în România
https://rotld.ro/whois/?domain=suzuki.ro
Au domeniul blocat în starea „RegistrantPendingTransfer” încă din luna aprilie-mai.
Firma care a înregistrat domeniul este radiată de la ANAF din 2018, în 2020 le expiră și domeniul.
MFinanțe:
AGENTUL ECONOMIC CU CODUL UNIC DE IDENTIFICARE 23177037
Denumire platitor: MAGYAR SUZUKI ZRT. – REPREZENTANTA
Stare societate: RADIERE din data 31 Martie 2018
Deci dacă nu ai site-ul în proprietate, nu mai poți vinde nimic în ziua de azi!
Nice thinking…..
@Fisherman
de obicei când un site pretinde că este al altcuiva se numește „phishing” nu vânzare.
@fisherman daca rabatezi bancheta la skoda din dotare, cred ca ignisul intra fara probleme in portbagaj. Si cred ca mai ramane loc si pentru un sac cu lemne de plop. Uscate.
@adi aia nu e „phishing”, mai interesează-te, că tot pierzi timpul aiurea pe net.
@zidanne, diferența în lungime e de 96cm, și comparăm 2 clase diferite, pt oraș suzuki e tatăl lor, de fiabilitate nu mai zic, are un singur defect, nu e „TDI” de aproximativ 150cp….. mai judecați mașinile și prin prisma realității, nu ce zice sau crede lumea!
@fisherman cine a început?
în una dintre poze apare seria VIN a mașinii … foarte util
TMBLJ9NE3E0051213
în datele disponibile pentru VIN ăsta de pe vin-info[.]com scrie că are cel puțin un accident înregistrat în istoric … deci, ce accident(e) a avut?
Pe vindecoder mai scrie că anul de fabricație este 2014 și că seria este a unui vehicul 2WD (2 wheel drive)… cumva seria aia afișată este a unui alt vehicul și s-a schimbat unitatea media?
Uite ce zice site-ul RAR:
Carte de Identitate a Vehiculului ACTIVĂ
Categorie vehicul AUTOTURISM M1
Caroserie vehicul AC BREAK
Marcă SKODA
Tip/variantă/versiune 5E ACCKFCX1 NAM6AM62Q034S1ML7
Denumire comercială OCTAVIA
Număr omologare de tip e11*2007/46*0243*05
An fabricaţie 2014
Masă maximă tehnic admisibilă (kg) 2018
Masă în ordine de mers (kg) 1455
Lungime/Lăţime/Înălţime (mm) 4659/1814/1480
Capacitate cilindrică motor (cm3) 1968
Putere motor (kW) 110
Putere motor electric (kW) –
Normă de poluare EURO 5
Culoare ALBASTRU
Număr locuri 5
Viteză maximă (km/h) 213
CO2 (g/km) 124
Anvelope/jante 205/50R17 89V-6JX17
205/55R16 91V-6.5JX16
Capacitate rezervor (l) 55
Valabilitate I.T.P. 22.08.2020
Ţara de provenienţă RO
Activităţi efectuate la RAR
Activitate Rezultat Data
CIV vehicul nou cu CoC ADMIS 02.10.2013
Înregistrare citire odometru
Valoare Data Loc
72000 22.08.2019 Staţie ITP
33000 23.08.2017 Staţie ITP
14673 07.09.2015 Staţie ITP
– 02.10.2013 RAR
E model my 2014 (dupa săptămâna 26) fabricat in 2013 (aplicația skoda zice 28 August 2013).
Nici decodoarele de VIN nu mai sunt ce au fost…
@zidanne
Mulțumesc, am uitat că RAR are așa ceva…. poate fiindcă interfața aia de la RAR este făcută cu bocancii cazoni și încalcă GDPR de la o poștă: ei folosesc o conexiune nesecurizată pentru transmiterea datelor și cer adrese de email personale (nu au https pentru pagina de verificare istoric).
și da, am încercat acum: RAROM refuză să accepte adrese de email de pe mailinator, site-ul cere obligatoriu o adresă de mail personală.
RAR încalcă astfel art. 5 (principiile de bază) și 25 din GDPR – Asigurarea protecției datelor începând cu momentul conceperii și în mod implicit, inclusiv minimizarea datelor colectate.
De ce are nevoie RAR să colecteze adresele de mail personale? o simplă recaptcha nu era de ajuns?
Bomboana de pe colivă o reprezintă pagina de „Termeni și Condiții” ale RAROM care încă menționează prevederile fostei legi 677/2001… lege care a fost abrogată în 2018 odată cu intrarea în vigoare a GDPR (legea 129/2018)
„Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal” a fost una din prevederile legii 677 (art. 24), iar registrul și numărul de înregistrare ca operator de date personale au fost abrogate în întregime odată cu legea…. dar RAROM încă le folosește. *facepalm*
@adi fac asta pentru ca pot si pentru ca nu ii amendează nimeni.
Adresele de mail.com funcționează
Nu poti sa ceri atât pe o Skoda din 2013. Indiferent ce si cum.
Totuși, iti urez succes la vanzare.
Nu stiu cum ti-ai facut tu pretul in caput dar e plin de Audi A4 si Seria 3 din acelasi an la banii aia.
ai da capu’ meu,dupa aia am vazut ca e si combi..
nuș ce să zic, mi se pare mare prețul pentru octavia DIESEL care acuși intră în al șaptelea an vechime … fie chiar și 4×4
După preț Skoda asta vrea să fie Audi!
Nu comentez pretul pt ca n-am studiat piata, dar eu cand mi-am cumparat ultima masina, dupa ce m-am hotarat la motorizare si model am luat frumos anunturile si a cautat masini sub 100k km.
Avand deja cativa ani masina (vreo 7 la vremea aia) nu am avut multe optiuni, am fost, am vazut-o pe cea mai scumpa si am cumparat-o. Comparativ, in Germania preturile incepeau cu minim 3000e in plus la ceva similar
De la prim proprietar, istoric la reprezentanta, avea 70k km, acum dupa 4 ani si 80k km facuti nu am de ce sa ma plang, in afara de ulei si filtre am schimbat odata bujii, placute, bielete antiruliu si kitul de accesorii ca se blocase o rola. Daca o mai tin 2-3 ani asa pot sa zic ca si-a scos banii.
Normal, toti mi-au zis ca sunt nebun atunci, ca de banii aia luam x,y sau z recent adus cu 150k „reali”, dar cred ca mi-as fi blestemat zilele pana acum.
Pai bine ma oameni buni… daca e diesel nu e bun, daca e benzina, consuma mult; daca e automata, e nasoala, daca e manuala, nu ca suntem in 2020… asa acri sunt strugurii? Ah, stati ca mai e si vesnica „masina tre’ sa fie nemteasca, nene”. Scrie din titlu ce se vinde, dar cu toate astea sunt multi experti, parerologi si avizati care stiu ei mai bine ca masina asta nu e buna, ca mai bine iei un seria 3, etc. Boss, daca te uiti dupa seria 3, nu te uiti dupa Octavia break. Sau…?
On-topic: spor la vanzare, daca nu e „prelucrata”, iti gasesti client.
Km sunt oarecum irelevanti. Ce e relevant e ca la varsta asta incep usor usor sa cedeze: coliere, furtune, garnituri etc. Cumva un focus din anul ala e 7-8000 euro la prima strigare. Si de restul de 3500 euro repari juma de masina daca e sa pice ceva.
Să le spui și ălora de la Hyundai, că i30-ul meu nu are nici una din alea, și (oroare) e și pe GPL, în 11 ani a reușit să strice doar 2 bielete și un contact de la pedala de frân; știm toți că nu sunt fiabile asiaticele.
Tata are un passat B7 2.0 Tdi , Highline , 170 cp , an 2012 . Are 17k km reali . In afara de concedii de vara si iarna n a mers cu ea . Cam cat poti sa ceri pe ea ? Ceri si nu ti da nimeni . Mai stai si de caterinci cu toti samsarii . Mi a oferit unu o suma cu 4000 de euro sub ce pusesem in anunt si i am spus ca i o dau la banii aia daca vine cu diploma de Bac .
înainte să-ți cumperi mașină îți faci niște calcule, câți km faci pe an, rata de depreciere etc. și abia apoi te decizi. dacă în cazul tău n-au fost probleme de bani știind că rulajul va fi mic, nu ar trebui să fie nici la vânzare. deși ar putea să o țină încă 15ani.
Eu nu inteleg de ce atatea comentarii negative. E foarte buna masina pentru pretul de 11500 lei.
Pretul este corect pentru cea mai cautata masina de import, noua sau SH, din Romania, Motorul este excelent, ai Haldex, dotari OK-ish. Daca nu are defecte sau accidente ascunse se va vinde foarte repede, chiar daca este Euro 5.
PS1. Atata hate si dume de samsari pentru un anunt, greu de inteles.
PS2. Am vandut in 2017 o Skoda cu acelasi dotari, an MY2015, cu 17000 Euro. Am dat pe ea in 2015 22000. Acum conduc tot Octavia 3.
de ce nu pot să citesc comentariile nasoale?
Sunt curios daca s-a vandut. Am si eu o Skoda de vanzare
daca tot se lauda lumea, vand si eu biamveu, masina personala, nu bate nu troncane, etc
https://www.olx.ro/oferta/bmw-x1-20d-trapa-4×4-xenon-navigatie-professional-IDcKrJq.html
La nevoie, am grafic cu toate alimentarile si kilometrii aferenti, să arat
…why?