Prima veste e că cineva s-a simțit un pic și a dat share la o acțiune de ecologizare. Cred că i-a crăpat o venă că a făcut-o pe gratis, dar a făcut-o ca să arate că nu e interesată de reciclare și ecologie doar dacă e plătită, așa cum spune toată lumea de influenceri.
Partea amuzantă: la acțiunea asta a Kaufland nu a participat nici un influencer, că agenția nu avea bani și ăia care au luat campanii de la Kaufland au zis pas. 5.000 oameni la clipul Sânzianei cereau să afle când se mai fac acțiuni de ecologizare, ca să participe și ei, au aflat, pisici, toți erau bolnavi și nu au fost atenți. Că era fără bani. Nici măcar Otravă, care e e top top când e vorba de ecologie. Dezamăgitor.
Partea și mai amuzantă? Se pregătește o nouă acțiune din asta CSR la Pădurea Băneasa și s-au ivit două probleme:
- bă, s-a mai făcut la Băneasa, e cam prea curat, ce facem să iasă bine măcar pozele, aducem gunoi de acasă, ca Sânziana?
- ce facem cu nebunu’, că iar râde și scrie de noi că suntem praf?
Nici un influencer nu s-a gândit la ceva mai bun. Nici unul nu s-a oprit din luat campania. Rușine, rușine, dar banii sunt buni.
Am și eu o (altă) nelămurire…
Să zicem că ești șeful mai mic care contactează PR-ul, să facă publicitate, campanie forțată. Doar că șeful s-a săturat de aceleași firme PR care contactează favoriții, iar pe alții îi trimit la Festivalul Enescu fără să-i plătească…
Cum poate face firma aia/șeful ăla să caute alți oameni de nicăieri, care să nu fie ”afiliați” cu aceleași agenții de publicitate cvasi-mafiote și care să nu fie persoană publică (gen Smiley, Sânziana ș.a.)?
există un start-up care cu asta se ocupă. google. nu știu dacă ai auzit de ei, dar sunt tari de tot. cu ei poți căuta pe net alți oameni.
„ce facem cu nebunu’, că iar râde și scrie de noi că suntem praf?”
Pana la urma te scot influencerii vinovat, ca din cauza ta nu e curat in Romania, din cauza ta nu avem autostrazi. Ai de grija ca acuma vine Greta si iti tine morala!
să țină ce vrea ea în timp ce face niște senvișuri.
În timp ce îți tartinează franzela pentru să vă faceți senviș, ciocniți un păhărel de Mara, nebunaticule…
SânZiana-n sus, sânziana-n jos…cine se tachinează…
https://www.youtube.com/watch?v=D40Ath1hyZQ
Daca stiam din timp ma bagam la cort cu o ecologista d’asta dar m am trezit prea tarziu!
N-ai tu bugetul de agenție să stai cu una d-aia. Bisnis es iujuăl.
Resist the usual!
Uite aici pereche de galosi la pret de salariu mediu, marimea 48, stricati la ecologizare:
https://www.facebook.com/ActforTomorrow/photos/pcb.532457497524970/532444817526238/?type=3&theater
„Cine se trezeste de dimineata, in cort cu piți-ecologista ajunge”
Asta se duce fardata ca sa culeaga gunoaiele? Cu manusile alea s-ar putea sa imparta aceleasi boli ca aia de pe Livezilor, Ace,Brice si Carice.
Sa faca pe calea ferata pe iesirile din Bucuresti. Sunt tone de gunoaie care abia asteapta sa fie ridicate.
Nu știu cine e Sânziana, dar, pe aici, sunt 100 de articole în care zoso zice că nu face reclama neplătit. De ce ar face alții?
minim jumate din articolele mele de reclamă sunt neplătite.
dar mantra unora este că ei vor să împărtășească cu publicul lor chestii faine, de asta sunt în social media.
și apare următoarea situație:
eu: ai scrie despre asta neplătit?
ea: SIGUR CĂ DA!
eu:Fă-o!
ea: aah, nu, bos, nu e pentru mine.
Eu chiar nu vad problema, au descoperit niste capuse ca e de papat la bugete de CSR. Asa si?
Eu vad partea plina a paharului, ajuta la diversitate in companii, o sa ai si barbati sefi pe la CSR ca trebuie se lucreze cu Sanziene pe campanii.
Eu cred că tu ai un crush pe Sânzi.
de când am văzut nudurile alea…
stopped reading at „daca te aflii”
Kaufland??? hehe mai are pana sa imi intre in gratii, e pe lista mea la Andra gogan… imi pare rau kaufland.