Veste șoc: Economica.net nu sunt idioți!

Acum vreo două luni, Costin Ilie s-a supărat că am zis că Economica, siteul unde el e redactor șef, face jurnalism pe genunchi, cu gura deschisă, prin batistă. A încercat să fie isteț și a picat iar de prost.

Acum economica.net face niște cross-promo-uri absolut imbecile, pentru că așa se promovează un site onorabil, așa cum îi place lui să creadă că e.

 

20150224091956610

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. am scris acest comentariu la jumatate de ora dupa ce ai publicat articolul pentru ca atat mi-a luat sa ies din soc dupa ce am citit vestea-soc

    00
  2. Economica.net nu apartine de RTV?! Nu exista site serios cu SOC in titlu. Mai bine citesti cancan sau libertatea…. macar aia nu se dau virgini. RTV e o combinatie Antena 3 cu OTV. Iti trebuie multa lamaie sa rezisti mai mult de 5 minute.

    00
  3. Nu e nicun soc. Se confirma doar ca economica.net sunt idioti si fac un jurnalism de kkt.

    00
  4. Soc o sa fie cand vor intra rusii peste noi si lumea in loc sa inteleaga ca e ”the real shit” va iesi sa execute cate un selfie reusit cu tancurile si mitralierele…

    00
  5. 364 de zile o sa-mi ia sa-mi revin din soc , sper sa apuc sa si consum produsele pana expira !

    00
  6. Trebuie sa fie si un site care se serveasca stiri celor cu iq sub medie.

    00
  7. Soc! am comentat!

    00
  8. Deci ca sa nu „mai fie risipa” prostii din romania pot sa mănânce si mâncare expirată.

    00
  9. sper ca pentru astia care fac si publica titluri de genul asta exista un iad separat unde sef e goebels.

    00
  10. Dacă mergi săptămânal la Paris pentru o conservă de pate şi două cutii cu paste la Carrefour, poate fi şocant. Că ştirea e pentru magazinele din Franţa. Să dai atâţia bani pe avion şi să te întorci şi cu produse reşapate, nu dă bine.
    Dacă toată lumea e sub şoc, mă gândesc cu groază şi la cei din Tokelau şi Vanadu. Ce-o fi în sufletul lor acum…

    00
  11. Decat stiri.

    00
  12. Şocantă veste. Am citit-o de trei ori şi de două ori am făcut infarct.

    00
  13. S-a intors lumea cu susul in sus.

    00
  14. Exista de vreo 3 ani un proiect comun la nivelul UE ce probabil urmeaza sa fie transpus intr-o normativa a CE prin care se incearca eliminarea termenului de „consum de preferinta” de pe etichetele produselor. Ba mai mult, in Spania si probabil si in alte tari UE exista o serie de produse alimentare care au recomandare de consum. Gen „a se consuma in 3 zile de la desigilare” fara a avea un termen propriu-zis de expirare. Asa ca nu face Carrefour nimic nou, nimic inovator, nimic „soc” si in nici un caz prelungirea termenului nu inseama un lucru rau sau periculos. E o alta stire de doi lei de tipul can-can si careia i se da mult prea multa importanta. E plin internetul de astfel de mizerii in fiecare zi.

    00
  15. Expresia corecta este „soc si groaza” ;)

    00
  16. Vestea soc au primit-o de la Mediafax, de la Agerpres, de la….? De pe surse? Chiar dintr-un comunicat de presa al Carrefour? Haideti sa nu radem de dansii, sunt intr-o situatie grea cand nimeni nu are curaj sa le stinga lumina….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.