A venit căldura, au ieșit motocicliștii idioți pe străzi…

00:05 idiot depășind pe linie continuă
00:28 idiot punând frână în depășire, ca să încurce mașina care se afla și ea în depășire
00:49 idiot depășind pe linie continuă și mergând în fundul mașinii
01:10 mașina pune frână și lasă idioții să o depășească

Știu că nu toți motocicliștii sunt așa, de aia titlul e „motocicliștii idioți”, nu „motocicliștii”, dar tare sunt curios ei cum văd fazele astea? Cum și le justifică în sinea lor? Cum își justifică zgomotul pe care îl fac prin cartiere, când 2 din 3 ambalează motoarele aiurea încât îi aud din casă? Sunt mândri de ei? Uită de micropenisul din dotare? Pe când o campanie pe tema tobelor și ambalatului gratuit a motorului în locul campaniilor de „noi existăm în trafic”?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

116 comentarii

  1. Nu-i nimic, o sa-i gasesti cu capul trecut prin cur, jumate pe bancheta unei masini si jumate manjiti pe portiera. Astia sunt o specie aparte de prosti, nu ai ce sa le mai faci.
    https://www.youtube.com/watch?v=yskrelBCD0g

    01
  2. Astia cu motociclete sunt ca aia cu BMWuri vechi. Nu ai cum sa ii educi, ca nu rezoneaza cu bunul simt si nici nu are cum, tinand cont ca zipnic se intalnesc intre ei si se lauda reciproc pentru prostie.

    00
    • Motocicleta doar scoate la iveală niște trăsături care există deja. Sunt aceeași oameni care traversează pe roșu că „nu vine nimic”. „E safe să depășesc pe linie continuă, altfel accelerează mobra, tu nu înțelegi”, „doar nu o să stau în coloană, nu de asta mi-am luat moto” sunt explicații reale pe care le-am primit de la motocicliști.

      Cred că motocicliștii sunt cea mai expusă categorie, considerând vitezele. Ca pieton și biciclist ai mai multe opțiuni, în general te lovește pe tine ceva. Ca motociclist de obicei intri tu în ceva (în peisaj, în mașina care întoarce, etc.).

      00
    • NOU
      #4

      Ooo celebrii donatorii de organe de vara… erea o poza cu unul atârnat de un tir, înfipt pur si simplu in usa altuia…

      00
    • @Rzv inainte sa iti expui ineptiile invata limba romana.

      00
    • “doar nu o să stau în coloană, nu de asta mi-am luat moto” asta chiar e o explicatie foarte buna si o motivatie pentru toti sa ne cumparam motor! Nu inteleg de ce o consideri proasta sau rea… Chiar din acest considerent o sa imi cumpar si eu motor/moped vara aceasta. Vreau sa scurtez(atunci cand sunt singur) timpii de deplasare. De ce sa fac 2 ore in loc de 20min? Te invit pe tine sa stai in ambuteaj bara la bara sa respiri noxele masinilor. Tu stai cu AC si 10 filtre, eu nu am doar o casca care nu filtreaza nimic… Daca toti care merg singuri in masina ar merge pe 2 roti, traficul ar fi mult mai fluent… Si nu mai gerealizati…sunt si in randul soferilor auto o gramada cu apacutrile mentionate de voi… Ar trebui sa ganditi: o motocicleta in plus, o masina in minus, mai mult spatiu de parcare/deplasare/ mai putina poluare… Ar trebui sa ii respectati pe cei cu motociclete ca isi risca viata ca voua sa va fie mai bine.

      00
    • @Dane, asta cu,, Ar trebui sa ii respectati pe cei cu motociclete ca isi risca viata ca voua sa va fie mai bine.,, ori e troleală ori umor involuntar. Pe același principiu respectați și dealerii de iarbă că și ei își riscă viață să vă simțiți voi mai relaxați.

      00
    • Problema e interpretarea arbitrară a regulilor în funcție de ce poate vehiculul. Practic asta face și conservarul care îți întoarce în față, una din manevrele cele mai apreciate de motocicliști. În loc să meargă până la giratoriu zice „doar nu o să merg până la giratoriu, ia să economisesc niște timp”. E ok?

      00
    • @Dan
      Sunt de acord cu tine și cu a lăsa motocicliștii să înainteze in coloană printre benzi. Nu mă deranjează, fac loc unde pot, tot respectul. Eu unu o fac. Am mers în Franța, Germania, Belgia, Turcia, unde exista comunități moto puternice și cu tradiție și toată lumea lasă motocicliștii.
      Dar, boss, comunitatea asta e formată din foarte multi cocalari, care au pula respect față de șoferi. Și de aia mulți din șoferii cu mașini sunt măgari și nu vă lasă. E o reacție a mitocăniei și ciobănismului manifestat de bikeri. Fiți mai domni și o să fiți respectați în trafic. Altfel o sa beliți prunu și nimeni nu o să dea 2 bani pe voi.
      Sunt de acord cu motocicletele, sunt de acord că fluidizează, dar cine merge pe ele, abia a coborât din copac.
      Oricum am o părere proastă și foarte proastă despre motociclisti, fix din cauza căcaturilor pe care le fac. Depășiri la mustață, ambalat motoarele in oraș, depășit pe linie continua, tăiat fața, băgat agresiv in coloană cu manevre nu prea plăcute.
      Pentru cârnații ăștia merită un bullbar și loviți ca in mad max.
      Motocicliștii civilizați nu au treabă în trafic. Li se face loc. Dar câtă vreme in comunitate apar ciobani in bermude și tricou, cu tupeu, și oamenii reacționează în consecință.

      00
    • Eu sper ca doar am fost prost inteles. Nu a fost nici un fel de troll la mijloc. Am permis categoriile BE CE de 14 ani(de la 18 ani) si am condus zilnic cel putin un vehicul(masina sau camion). Stau intr-un oras mare si am nevoie sa circul mult fix la orele de varf. M-am inscris la inceputul luni la scoala de sofer moto pt ca am nevoie de reduc din timpul peterecut in trafic. Am vazut destui motociclisti care nu fac cinste, dar mai multi sunt cei care sunt foarte ok. In randul soferilor vad mult mai multe kkt’uri fata de ce fac motociclisti(probabil si pt ca sunt mai multi din pacate). Si revin: Desi inca nu sunt motociclist, respectatii pe cei care isi risca viata ca voua sa va fie mai bine. Sper ca e clar ca ma refer la cei care merita respectati, nu la cei din video de mai sus. Atunci cand un motociclist filtreaza traficul, nu il acuzati frustrati ca ajunge in fata voastra, ci propunetiva sa fiti si voi ca el…

      00
  3. “Cum își justifică zgomotul pe care îl fac prin cartiere, când 2 din 3 ambalează motoarele aiurea încât îi aud din casă? Sunt mândri de ei?” Loud pipes save lives doar cand o ard in limitare pe centru. Cand se apropie de casa cu nevasta si copilul care dorm abia daca ii auzi. In rest, ca si la conservari, padurea si uscaturile.

    00
    • ” Loud pipes save lives” e cea mai mare ineptie… ia sa mergi, tu ca motociclist, in rond la alba iulia si sa vina unul cu loud shit.. auzi 360 de zici ca e pe cer nu pe strada.

      00
    • Bă, nu știu.
      Cei mai mulți oricum sunt niște imbecili.
      Cu procent foarte mare în aia care conduc sportive. Cocalari pur-sange.
      Și ăia cu ciopăre sunt niște idioți, cei mai mulți din ei.
      Sunt și mulți motocicliști mișto, oameni calumea, băieți de comitet. Dar sunt eclipsați de ciobani.
      Iar ăla cu mașina aia roșie e și el un țăran.
      Bă, când vezi mobristu și ai unde, că erau destule porțiuni late, te dai pe dreapta și le faci loc, să se ducă. Mi se pare o mare muială la adresa lor, să nu fie lăsați.
      Tobele gălăgioase sunt bune în trafic, să se facă auziți, văzuți. E ok. În oraș să sugă pula.

      00
    • Observați că fiecare grupuleț de micropeniși are la îndemnână o serie de rime sau slogănașe, pe care le repetă frenetic ca să-și valideze prostiile.

      00
    • „loud pipes”
      e cocaina pentru saraki,
      iti da aceasi placere.
      ca placerea mea e durerea ta … asta-i viata.

      00
    • Să moară Bibi, ce repede ați sărit cu lăbuțele roșii. Cumva am spus ceva neadevărat? :O

      00
    • @Ionut M, ai scris ciopăre în loc de ciapăre. De aici nasoleala.

      00
    • @Paco
      Nu sunt așa dus la școală.

      00
    • Și uite cum postul ăsta a pus în legătură directă doi speciali ai blogului, mereu cu păreri speciale la orice se discută. Dragoș, pe unde ești și tu, mă?

      00
    • Te referi la mine și la Paco?
      Îs părerile majorității oamenilor cu o urmă de creier, bineînțeles cu o doză de răutate gratuită și heităreală, ca să fie un pic funny.

      00
    • @bucuresci
      E cu Fluture, se duc la Eftimie!

      00
    • @Ionut M
      Păi tu ai părerile majorității oamenilor cu o urmă de creier, dar cei din bula asta au mult creier și de aici iese o disonanță care conduce la ideea că atunci când ești mort, tu nu simți nimic, suferă doar cei din jurul tău. La fel și când ești prost.

      @Alin(a) – că bine zici.

      00
    • @bucuresci
      Sări la cap cu 10 euro, boss, că vreau să fac bani din propria-mi prostie debordantă.
      Vezi că ce-am zis mai sus, nu e nimic din ce nu se întâmplă. Drept urmare… badum tss.

      00
  4. Nu-și justifică nimic și nici nu au cum pentru că sunt extrem de proști. Nici lipiți de grila unui camion venind din sens opus n-ar fi în stare să recunoască, dar hei, nu trebuie să ne pierdem speranța.

    Compilațiile cu motocicliști și bicicliști oligofreni care se împraștie pe jos în moduri exotice sunt terapeutice.

    00
  5. „Știu că nu toți motocicliștii sunt așa, de aia titlul e “motocicliștii idioți”, nu “motocicliștii”, dar tare sunt curios ei cum văd fazele astea?” – la fel cum ii vad si restul participantilor la trafic, ca pe niste cretinoizi care vor drepturi dar considera ca nu au obligatii. Pe astia ii vezi intinsi la un moment dat, cu castile crapate.

    00
  6. Ce frumos ar fi sa fie interzise Atv-urile si motocicletele pe combustibil in oras sau macar in zonele centrale. Nu cred ca e cineva trecut de 22 ani sa mai aprecieze zumzaiala motociclistilor. Vrei sa circuli rapid prin oras? Moto electric! Vrei sa te dai tare ca esti pasionat? Perfect, ia ce vrei si mergi pe national sau european.

    00
    • cand se vor interzice motoarele pe fosil in oras, de mult vor fi fost interzise masinile pe fosil in oras.
      asa ca ai grija ce-ti doresti.

      00
  7. De cand a inflorit rapita, la fiecare drum in afara orasului prind drumul blocat de divele care opresc in mijlocul benzii ca se-si faca poze cu lanurile galbene.
    Doi bikeri cu choppere si-au descoperit din senin latura sensibila si au parcat motocicletele una langa alta, ocupand toata banda, ca sa-si faca poze. Motoarele alea se topesc daca-s parcate pe margine de drum si n-au efect wow daca nu-s in paralel.
    O tanti cu G class tot asa, blocase banda si a vrut sa-i faca poza pe camp catelului. Numai ca potaia n-avea chef de sedinta foto si a fugit in strada, fix in fata masinii mele.
    Cu extra IQ sunt si motociclistii care merg cu faza lunga tot timpul, sa fie ei vizibili. Nu conteaza ca becurile lor nu mai sunt de mult timp legale si au montate leduri si xenoane din China.
    Pe autostrada nu se incadreaza pe o banda anume, toate-s ale lor, iar cand merg in grup nu stii daca sa le faci loc pe stanga sau pe dreapta ca sa treaca. Dupa ce trec, bineinteles ca incetinesc si incurca tot traficul.

    00
  8. Ala de la 00:28 nici macar nu s-a asigurat ca nu il depaseste cineva

    00
  9. de curiozitate, de ce e vazuta ca necesara faza asta cu facut loc unei mobre sa treaca. nu poate sa depaseasca normal ca toti ceilalti? de pilda cand e linie continua e ok sa tragi spre dreapta sa treaca mobra sau e fix problema aluia/aleia sa isi asume riscul sa depaseasca asa?
    am vazut un accident cu mort fix din motivul asta, ca a vrut sa treaca sa nu stea in spatele unei masini.

    00
    • daca te depasesc 10 motociclete,
      practic tu nu mai astepti dupa 10 masini la semafor.

      00
    • Din cate stiu , in timpul mersului motocicleta trebuie sa mearga (deci si sa depaseasca) precum un autoturism. Poate inainta intre benzi atunci cand coloana de masini nu se deplaseaza cu mai mult de 5 km/h .Poate stie cineva legislatia pe partea cu motociclete mai bine , ca eu nu sunt pasionat.
      Ce stiu sigur , e ce am spus in prima parte a comentariului.

      00
    • NOU
      #34

      Eu nu pun botu la astea, ma bag in depasire doar cand m-am asigurat si stiu ca ma tine sa o fac, nu ca-mi face unu semn sau se da mai incolo. Sfat nu creati potentiale situatii de accident invitand oamenii sa se bage, respectati codul rutier si atat. Mai e aia cu tirul care semnalizeaza dreapta sa-l depasesti cand n-ai pic de vizibilitate, daca ala a gresit si tu mori cine raspunde?

      00
    • După mine, dacă e loc destul, zic să-l folosim. Dacă are omul treburi mai urgente decât propria-i siguranță, atunci bine.

      00
    • @wtf: :))))
      buna de tot asta. nici daca doreai sa dai o gherla asa nu cred ca reuseai.

      00
    • @Ender- iti dau eu un raspuns ca (fost)motociclist- nu ma astept sa imi faca soferul loc insa daca imi face un semn ca m-a vazut pot sa ma astept la mai putine surprize neplcaute din partea lui, eu stiu ca el stie ca sunt in spatele lui. Nu am nevoie de asta si nu am nevoie de ajutorul lui in depasire. Eu, ca participant la trafic, in masina sau pe motor, apreciez daca vehicolul din fata e cat de cat predictibil sau nu. In functie de asta am o conduita vis-a-vis de el.
      Daca eu sunt in masina, in general adopt o conduita defensiva. In particular in cazul lor prefer sa ii anunt pe motociclisti ca i-am vazut, cateodata ma dau la o parte daca ii simt imbecili.
      In general ceilalti motociclisti cu care interactionam aveau acelasi rationament. E drept ca nu interactionam cu multi. Cand mergeam in grup erau niste reguli suplimentare care ne vizau si pe noi intre noi si pe noi intre ceilalti, reguli pe care le cam respectau toti membri grupului.

      00
  10. Legat de ultimul punct si eu mai fac asa, decat sa-mi tot bazaie in spate si eventual sa ma depaseasca periculos mai bine le fac loc sa se duca.

    Si apropo de subiect, un motovlogger roman care e (ma rog, era) pus mereu pe scandal si nebunii in trafic a avut accident saptamana trecuta si e in coma acum. Eu nu stiam de el dar m-am uitat la niste videouri de-ale lui si cumva se vede clar selectia naturala facandu-si treaba.

    00
    • „Numai împreună putem salva!
      Arată că oricine se poate schimba din necunoscut în salvator!
      Vino alaturi de noi în echipa care resuscitează sau operează şi poţi da o şansă la viaţă!
      Arată că iubeşti şi preţuieşti viaţa celorlalti!
      Nu fi nepăsăstor pentru că mâine, cineva drag ţie, poate avea nevoie de tine!
      Vino, acum, la cel mai apropiat dealer de motociclete-motorete-scutere”

      00
    • Păi nici un link? Tre sa mă duc pe motocicism.ro la secțiunea accidente să caut?

      00
    • @A da, e chiar ultima postare din sectiunea aia dar vezi ca nu va ramane mult ultima postare.

      00
    • Gata am găsit (cred), Rager Knight, aka Cavalerul care Rage, probabil.

      00
  11. Nu or fi toti asa, doar toti aia cu care ma intersectez eu pe drum.

    Alta chestie: „Loud pipes save lives”. As imprima sloganul asta pe o bata de baseball cu care as rupe niste oase celor care trezesc tot cartierul in mijlocul noptii cu cosciugele lor.

    00
  12. Nu stiu altii cum sunt dar zilele astea stateam si eu linistit la cosmelia de la porumb, cu fereastra deschisa si ascultam susotitul apei si cele cateva privighetori ce s-au aciuiat in salciile de pe maluri…
    Cand undeva pe bulevard, sa fie vreo 3km pana acolo, incadrat de siruri de blocuri de 12 etaje se aude “Vrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!” pret de vreo 10 minute… la doua dimineata.
    Cum sa nu le urezi o pluta sau un cap de pod (eventual cand sunt in conserva cu tot familionul)… Cum?!!!

    Nu mai zic nimic de RAR/ARR… Sunt prea ocupati cu Solitaire :((

    00
    • @zidanne scuze ca te iau asa offtopic dar am vazut ca esti priceput in domeniu; ma uit la o Skoda Superb L&K 2.0 TSI 220CP DSG din 2016, ce parere ai de motoarele alea si de cutia DSG? Sa fug de ea sau sa fug cu ea? 😀

      00
    • EA888 rev 3 si DQ250.
      Motorul e super OK – din ce imi amintesc a existat o problema cu pompa de apa (una din pompe) dar au fost inlocuite pe garantie. Ii place benzina de 98+. Parca la 60k/4 ani necesita inlocuirea bujiilor.
      In rest apa paie si bataie.
      Vezi ca e destul de gurmand daca te dai la el. N-are GPF si in functie de ce ai condus inainte merge (sau nu) un stage 1.
      Cutia e OK, 6 trepte, ambreiaj in baie de ulei, la fel schimb 60k/4 ani. In functie de kilometri si cum a fost condusa e posbil sa ai surprize cu ambreiajele. Destul de costisitor si nu sunt prea multi care se baga.
      E exact masina pe care si-a luat-o un coleg acum vreo 3 luni. 2016 cu 110k.
      Pentru schimb de ulei si filtre, ulei cutie si bujii baietii de la reprezentanta au dat un deviz de vreo 4000+ lei.

      Daca are istoric de service eu fug cu ea doar daca e Velvet Red la exterior si crem la interior.
      Daca nu… fug cu ea dar mai incet ;)) Bineinteles la pretul corect ;)

      00
    • @zidanne multumesc mult pentru informatii. Ma voi interesa de istoric service si daca au fost schimbate cele mentionate de tine, masina are acum vreo 95k km — nu vreau sa dau link aici, nu stiu daca e ok, dar e primul rezultat la filtrarea pe benzina pe autovit 😀 E de al un dealer si ei cica dau si ceva garantie, voi vedea ce inseamna aia mai exact. Banuiesc ca n-am cum sa-mi dau seama de surprizele cu ambreiajele cand o voi testa, ca de aia sunt surprize…

      Legat de consum e ok, la cat si cum voi merge eu cu ea imi asum consumul de bezina, ulei si lichid de parbriz 😀 Dar pe foaie masina are cam tot ce mi-as dori. Poti sa-mi spui de curiozitate cat a dat colegul tau pe ea? Din ce m-am uitat si pe mobile.de pretul asteia de vreo 21k e cam in parametri.
      Mersi mult din nou pentru info!

      00
    • 22k de la daswelt.
      Bah, L&K e ce are Skoda mai bun. Vine standard cu Canton, Columbus, DCC si BiXenon, piele peste tot, clima pe 3 zone… Nu mai tin minte daca segmentele de stopuri pe de haion se aprind la MY2016.
      Si nici la partea de asistenta nu stau rau – din ce am vazut cele mai multe vin cu LA, FA, ACC si chiar pedala virtuala.
      Pune un 2.0 220TSI cu DSG6 (era mai bine venit un DQ381 – dar aia e) si ai o masina foarte misto.
      Daca vrei retrofituri (cum este AID) se pot face destul de usor, mai ales daca ai hardware-ul deja instalat.

      00
    • @zidanne da, e tot ce trebuie masina. O vad saptamana asta si probabil I’ll pull the trigger 😀 Multumesc mult din nou pentru raspunsuri.

      00
    • @ ev21 Noroc ca are portbagajul mare skoda aia sa incapa si bidonul de 5 l de ulei. Te-as sfatui sa nu pleci la drum fara el. In rest e brici masina aia daca nu te deranjeaza sa tot torni ulei in motor tot la 1000 km si sa te faci prieten de familie cu mecanicii auto.

      00
    • @Andy ai/ai avut masina sau motorizarea asta?

      00
    • Eu nu, un prieten bun de-al meu avea Octavia VRS cu motorul asta tot din 2016 masina. Luata second hand, din Germania cu 147000 km pe bord. L-a lasat la un moment dat la un drum de 300km, gram de ulei nu mai era in motor cand s-a uitat pe joja. Nu stia de problema asta nefiind sofer pasionat si cu experienta, isi luase permisul cu 2 ani inainte de achizitie, mai conducea el masina de la firma de proiectare unde lucra insa in delegatii sporadice max 2-3 pe an, si asta era prima lui masina personala. Masina nu a apucat sa faca 1 an la el sau 15000 km dim momentul achizitiei pana sa crape motorul ca sa zic ca a fost neglijent si si-a bagat picioarele si nu a facut revizia normala. Cand s-a dus cu ea la mecanici aia i-au zis „aa pai da, asta cu uleiul (consumul foarte mare) e problema cunoscuta la tipul asta de motor..” Nu mai retin suma exacta da undeva pe la 2500 EUR parca a fost devizul pentru refacut motorul,asa zicea..( nu la reprezentanta, evident).
      Daca poti trai cu aspectul asta, eu personal nu as putea sa dau banii pe un motor cu o asemenea problema in sensul ca va trebui sa verifici nivelul uleiului destul de des si sa completezi la greu cand lipseste, all good.

      00
    • @Andy pare mai mult user error in cazul prietenului tau, nu vina masinii 😀 Am zis mai sus ca-mi asum consumurile de fluide, prefer asta decat alternativa. Mersi pentru raspuns.

      00
    • @Andy l-as ruga pe @zoso sa ne zica carui dealer apartine IP-ul de pe care comentezi.
      EA888 rev3/3B nu consuma ulei. Spun asta pentru ca in 2018 am vrut sa imi iau un Superb Style 220TSI DSG7 (DQ381).
      Am bazait vreo 20 de posesori in ro (le aveau de prin 2014) si cativa prin de/uk.
      In momentul de fata am ajuns la 50.000 cu 2.0 TSI 190 (EA888 rev3B) si consumul de ulei e nesemnificativ.
      Fac schimbul la 20.000 (0W20) si motorul ala vede constant zona rosie (6200rpm).
      Daca spuneai ca amicul ala a avut Octavia 1Z3 (2004-2013) sau Tiguan 1 (ala pana in 2016) da, eram de acord cu tine, motoarele EA888 rev 2 (1.8 160 si 2.0 200 si 211) sunt ceva intre pocnitori si rusine. Si da, costul reparatiei sare de 2500€ pentru ca implica biele noi, pistoane noi si segmenti noi.
      Kitul de reparatie contine exact piesele puse pe EA888 rev 3.
      Un usecase foarte instructiv este cel al lui 75NOR de pe vwforum.ro

      00
    • zidanne keep telling yourself ca motorul ala nu consuma ulei.

      https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=119
      „2.0 TSI EA888 Engine Problems and Reliability
      It may seem strange but all the main problems were inherited from the 1.8TSI EA888 engine without any changes in the worse or better direction. There are problems with stretched timing chain, high oil consumption, carbon deposit inside ports and on intake valves. You can read detailed information about common problems for each generation in this review for the 1.8TSI/TFSI EA888.”

      https://www.youtube.com/watch?v=Sib_aLksq44
      de la minutul 8:30, citez aproximativ, ‘ problema a fost rezolvata-ish la gen3, in sensul ca consuma mai putin, daca segmentezi motorul si schimbi pistoanele si segmentii.’

      https://www.youtube.com/watch?v=zvqG4y6iTTU
      de la inceput pana la minutul 6.50 iti arata pe unde pierde ulei motorul.

      BTW, oarecum off da on topic cu uleiul, baia de ulei din plastic de la motorul ala impreuna cu drumurile romanesti pare sa fie o combinatie de vis. La o masina de aproape 40k EUR cand a fost noua, mi se pare cel putin jenant. But that’s just me.

      https://www.carworklog.com/2016/06/28/common-issues-tips-and-tricks-for-the-2-0t-ea888-gen-3-engine/ – uleiul intra prin galerie in camera de ardere cand ii dai blana.

      Pe de o parte toti astia spun acelasi lucru, prietenul meu a patit acelasi lucru da tu da-i inainte cum stii, cine sunt io ca sa te contrazic iar pe de alta parte daca citeai cu atentie, am scris ca din punctul meu de vedere aspectul asta cu motorul il vad ca o problema majora, restul masinii fiind brici. Nu eram ironic la partea cu brici. VRS-ul asta e o masina pe care oamenii o cumpara ca sa mearga tare (turat) cu ea, ca urmare la km aia(95k) de care zice ev21 eu unul mi-as pune problema asta in checklist inainte sa iau o decizie. Omul a zis ca isi asuma consumul de ulei (fluide) cat o fi el deci all good. Tu nu ai avut problema asta inca (ai 50k km), prietenul asta al meu a patit-o dupa 147k km poate realizezi ca vorbim de uzura diferita a motorului/segmentilor de la pistoane. Sa negi in schimb consumul de ulei si sa iti incepi argumentatia cu placa ca as fi nu stiu ce dealer de la alta marca si ca am io ceva cu Skodele alea in general imi dau seama ca stau de vorba cu un fanboy cu opinii biased caz in care ma opresc aici.
      To each their own.

      00
    • @Andy mama cat poti scrie… e ultimul meu comentariu aici ca aia e. Deja cheltuim prea multa energie.
      Sa incepem cu sfarsitul – de ce am zis ca lucrezi la un dealer *insert name* – in 2018 am fost pe la toti dealerii mari din B pentru test drive. Cand pomeneam de 1.8/2.0 TSI instant aparea placa cu “am ruda/cunostinta/apropiat care a patit x, y,z cu motorul ala”. Unde x – consuma ulei (unul care incerca sa imi vanda un 1.2 Tce zicea ca prietenul lui merge cu bidonul de ulei de 5l in portbagaj), y – i s-a rupt distributia, z – asta e noua – i s-a topit pistonul 3 pe RS :)) De asta ai reactia mea…

      Linkul cu americanii – sunt cateva diferente intre versiunea europeana si cea de peste balta. Cea mai importanta e existenta injectiei duale (inca din 2013) care, involuntar, elimina (reduce foarte mult) depunerile de pe valvele de admisie. Valva PCV a fost schimbata pron 2015 sau 2016…
      Baia de ulei din plastic e si nu e problema. Am ajuns la 290.000km cu 1.6 TDI. Ala cu probleme de egr, volanta, injectoare… name it. Am batut drumurile forestiere din Bucegi si nu cred ca am atins-o de mai mult de 3 ori. Iar gropi am luat cateva dar nu am reusit sa stamb nicio janta.
      Daca nu ma insel cred ca si 1.6-le aspirat de pe Octavia 1 are baie de plastic.

      cel de al doilea link – omul spune multe lucruri bune dar cand ai timp lectureaza SSP606 si SSP645. Reparatia de care spune el este cea facuta in mod curent pe 1.8 TSI rev2. Ala de 160CP. Cumva inclin sa cred ca vorbeste de motorul de pe Tiguan 1. Ala facut pana in 2016. Care e tot un gen2 la origine (vezi humblemechanic pe yt).

      primul link… ala apare in primele 3 rezultate la cautarea pe goagle.
      mjoritatea problemelor descrise acolo tin de EA888 rev 2: ovalizare bloc, segmenti de ungere dusi (la eu5 i-au facut intentionat mai “largi” – lucru copiat de reno-nissan pe 1.2/1.6Tce, ca si acoperirea speciala a cilindrilor, consum imens de ulei (motivul pentru care in manualele VAG un consum de ulei de pana la 2l/mia de km e normal – wtf?!!!), probleme intinzator lant si lant de distributie (problema comuna cu EA111), mai sunt ceva probleme pe la VVL (audi valve lift), probleme cu
      ungerea (arborele de echilibrare are un canal in centru si o camasa de nylon, ungerea e facuta printr-o gaura foarte mica… daca uleiul nu e OK… motor kaput – humblemechanic explica asta in timp ce demonteaza un 2.0 TSI – recomand sa arunci un ochi)… Am uitat ceva? Motorul ala e o pocnitoare. Serios.

      Fanboy – to be or not to be? intre martie 2018 si ianuarie 2019 am testat cam tot ce exista pe piata in zona 160-250CP si pret final sub 35.000€ (bugetul meu era 25000€ max, nenegociabil). Honda a picat datorita CVT-ului, Mazda… e doar reclama de ea – n-am simtit niciun zooom-zoom, tanti de la serus incerca sa imi vanda un Talisman dci, Gamma 2-ul de la Kia/Hyundai… nu comentez. Desi CLA-ul
      parea interesant, nu m-am putut apropia.
      Sa mai zic ca Fixed Or Repair daily incercau sa imi vanda un motor in 3cil? Cu celebrul Getrag 6DCT250? ala pus si pe Megane 4 GT pre 2018? Sau ca nu reuseam sa vad ceasurile pe 508 si dealerul zicea ca e OK?
      508-ul ala… cu prince 2 ;)) chiar si 1.6.

      Legat de fiabilitate in timp, imi aduc aminte de un stunt de PR al Audi USA. Ceva 1.8/2.0 vine in service dupa 100.000 mile (160k km) fara schimb de ulei in tot acest timp. Cand desfac motorul, uleiul era deja marmelada…
      Cea mai alergata avea vreo 120.000 de mile si in afara de probleme uzuale (unii ar zice ca nu) rezolvate pe garantie – apa, paie si bataie. Cine isi ia benzina, o ia pentru ca face sub 20-25km/an. Doar eu sunt singurul nebun cu 25.000 in an cu pandemie si lockdown. Si inca 10.000 cu a nevestei. Si fac 10 minute pe jos pana la munca.
      Asta nu inseamna ca nu exista lemoncars – vezi nuskoda. Inclin sa cred ca amicul tau a prins asa ceva. Sau, mai rau, ceva samsarit.

      PS in toate comentariile mele (in afara de unul) m-am referit strict la ce stiu despre EA888 – rev 2/3/3b ca rev 1 e prea vechi (pe atunci ma jucam cu Pekins-uri) ;))
      Superbul e superb in echipare L&K si cam aia e.
      Si nu, desi mi se pare un motor misto iar mqb-ul easte super modabil – tocmai mi-am pus Discovery Media, Line Assist, Traffic Jam Assist, camera de mansalier cu spalator, nu sunt fanboy.
      Bine, exceptand electrocasnicele Bosh ;))

      00
    • @zidanne @Andy ma bucur si in acelasi timp regret discutia asta 😀 dar va multumesc. Azi am vazut masina, o voi lua. Are istoric service, uleiul din cutia DSG a fost schimbat la 58k km, revizii in DE cam din 15-20k km, revizie recent in RO la Porsche Nord cand a fost adusa. Are mici zgarieturi, urme normale de uzura. Voi avea garantie de 1 an la tot ce tine de motor si cutie, garantie care e un fel de asigurare de viata pt masini oferita de o companie partenera cu Skoda, macar am cu cine sa ma cert daca va cadea motorul cand plec de la ei. Masina merge foarte bine, am testat cam tot ce puteam testa din postura mea de civil, noroc ca mi-a zis omu’ la un moment dat am ajuns la 130 pe o strada mica din Pipera. Ca motorizare e ridicola, nu aveam nevoie de asa ceva dar am vrut benzina si nu am vrut 1.4 sau 1.8 tsi si am vrut si tot restul de la Superb deci asta e ce am gasit. Dupa 17 ani de tinut strans de permis sper sa nu-l pierd acum din cauza vitezei 😀

      Legat de km cam asa sunt multe benzinare la varsta aia, am verificat si pe mobile.de. Daca e s-o luam asa si eu fac cam 12-15k km pe an deci pot sa empatizez cu ideea, probabil daca cineva facea mai multi km isi lua TDI, de aia gasesti diesel din anii aia pe la 130-150k km. Eu acum am un diesel din 2007 si am 147k, probabil baietii vor zice am i-am dat inapoi 😀

      In fine, voi sunteti mult mai tehnici decat mine si poate v-ati aprins putin mai tare 😀 mie mi-a placut masina, voi avea grija de ea, voi turna ulei de masline peste tot inainte sa plec la drum ca sa fiu sigur ca nu am probleme 😀, va fi o masina de familie si predominant de weekend („trebuie sa-ti iei diesel huo!!”) si sper sa fie ok pentru urmatorii 3-4 ani.

      Va multumesc oricum pentru suportul moral, chiar daca nu a fost intentionat a fost bine primit. Poate voi face un review aici desi au mai fost masini similare, poate va fi chiar un articol dar daca nu, ne vedem tot aici in comment section 😀

      00
  13. La 0,24 cine încalcă linia continuă?

    00
  14. Ala din fata ta era incepator. Explicatii de la un motocicilst

    00:05 idiot depășind pe linie continuă – IDIOT.
    00:28 idiot punând frână în depășire, ca să încurce mașina care se afla și ea în depășire – Nu are incredere/nu-si cunoaste jucaria prea bine. Se vede si in restul videoclipului, baiatul e constient ca masina franeaza mai bine ca el si isi tine distanta fata de ea. Cand masina a terminat depasirea, fiind si un pic de panta, am impresia ca a decelerat un pic, ceea ce l-a panicat pe baiat si a muscat frana. Faptul ca nu s-a asigurat cand s-a inscris in depasire – IDIOT.
    00:49 idiot depășind pe linie continuă și mergând în fundul mașinii – TOTAL IDIOT
    01:10 mașina pune frână și lasă idioții să o depășească – Aici intervine „incepatorul”. A prins curaj dupa ce l-a vazut p-alalalt si s-a luat dupa el. Se vede ca e nesigur din simplu fapt ca are impresia ca ii fuge motorul de sub el si si-a scos piciorul sa se „echilibreze”. Soferul a vazut ca ala e cam nesigur si a zis ca daca se imprastie, sa nu-l faca si piftie.

    Ca rezumat, cel din fata incepuse bine, dupa care a facut greseli de incepator + s-a luat dupa idioti, ceea ce e mai grav.

    00
    • la 0:28 cred ca a franat sa ii dea timp celui care venea de pe contrasens sa iasa de pe sosea sa poata masina face depasirea…

      00
    • Nu a scos piciorul „sa se echilibreze” ci sa-i multumeasca soferului ca le-a facut loc.

      00
    • la 0.28 l-a vazut pe motociclistul tras pe dreapta si s-a gandit ca poate e o problema si poate da o mana de ajutor.

      00
    • @Mihai: in mijlocul manevrei? daca s-a grabit sa faca asta mi se pare doar un argument in plus ca este incepator. Termini manevra, de asezi inapoi in banda, ridici o mana si multumesti. In Romania putini soferi stiu de faza cu piciorul.

      00
    • Chiar si in mijlocul manevrei, daca asa o fi simtit omu na.

      00
    • Am citit pana aici sa vad daca a observat cineva ca e incepator. Ba chiar unul din cei care ar trebui sa renunte. Nesigur si de motor, si de el. ii e frica sa se incline, iar cand se inclina o face fix in curba si pe linie vopsita. Se sperie si bruscheaza comenzile. Nu intoarce capul, se ia dupa altul (idiot) fara s-o gandeasca pe pielea lui. Baiatul nu ar trebui lasat singur pe strada, nu are prieteni care sa-l ia la escorta sarmanul.

      00
  15. Zilele trecute, in Oradea. In spatele meu, unu’ pe motocicleta, statea calm, pe curul lui, nu facea slalom printre masini, probabil tinea la viata lui. Insa a fost eclipsat de alti 6 donatori care cu neuronul singuratic din capul lor s-au gandit ca-i o idee buna sa circule pe axul drumului, printre masini care circula in ambele directii. Si-n caz de ceva, evident, se dau cu curu’ de pamant ca si ei au dreptul sa fie in trafic si ce bulangii sunt conservarii ca nu-i respecta.

    00
    • Aici cred ca intervine efectul de turma, cand esti cu bajetzii vrei sa te dai rotund, sa arati ca tu stii/poti, mai ales cand toti au cate un gopro pe casca si se uita apoi la ce ispravi au facut. Cand esti singur mergi linistit si-ti vezi de treaba da, deodata nu-ti mai trebuie asa multa adrenalina.

      00
  16. Cea mai bună explicație la fenomen o găsim în South Park, episodul ăsta: https://en.wikipedia.org/wiki/The_F_Word_(South_Park) 😁, am început să strig după ei când mai văd că ambalează fără motiv la semafor.

    00
  17. nu înțeleg ce legătură are poza moto offroad cu articolul moto onroad

    00
  18. Articolul asta e ca stirea de weekend cu aglomeratia de la DN1.
    Sunt idioti care fac prostii in trafic si cu masina, bicicleta, motorul sau chiar pe jos.
    Tobe “speciale” au si cazanele idiotilor care vor sa fie vazuti.
    Ceva nou sub soare?

    00
  19. Pe cel pe scuter de pe contrasens la 0.33 l-ai vazut si tu tot pe filmare ca si noi? :D

    00
  20. Ala cu motoreta de la secunda 30, care venea din sensul opus, cred ca s-a cacat putin pe el, lol

    00
  21. Sunt motociclist ocazional. 7 ani am calarit exclusiv motocicleta, desi aveam carnet cat B, nu aveam masina. Apoi au aparut telefoanele smart, transformand mult soferi in maimute neatente la trafic.
    Foarte multi motociclisti sunt cocalari, chit ca unii se dau rockeri-am fost la suficiente intruniri moto ca sa realizez ca mare parte a motociclistilor au comportament de zilieri de santier. ȚĂRĂNOI cu motociclete.
    Eu unul nu ma „bag” intre masini, nu am dat gauri in teava de esapament, nu depasesc aiurea- motivul e simplu-nu am incredere in ceilalti participanti la trafic. Imi vad de drumul meu si respect cat pot pe ceilalti. Unii merita bataie, fie soferi, fie Valentini Rossi valahi.

    00
    • Mi-am luat o grămadă de lăbuțe roșiia alte comentarii, când am zis că majoritatea motocicliștilor sunt niște cocalari

      00
  22. Plin de idioti pe aici.

    Hai sa o luam cu inceputul. Articolul 119 punctul b din codul rutier spune asa : „conducatorul de vehicul care urmeaza sa fie depasit este obligat sa circule cat mai aproape de marginea din dreapta a partii carosabile sau a benzii pe care se deplaseaza”.

    Indicatorul „depasirea interzisa” oficial este denumit „depasirea autovehiculelor, cu EXCEPTIA motocicletelor fara atas, interzisa”. Adica o motocicleta poate depasi o masina si viceversa.

    Punand totul cap la cap lucrurile ar trebui sa se desfasoare din punct de vedere legal in felul urmator : motocicleta da semnal, masina il vede si se apropie de marginea din dreapta a benzii, dupa ce estimeaza ca poate pastra o distanta suficienta motocicleta depaseste fara a depasi linia continua. Cam toate DNurile permit asa ceva, avand o latime suficienta.

    Paragraful anterior este o utopie. Majoritatea conducatorilor auto se uita in retrovizoare din an in pasti. Chiar in cazul fericit in care se uita multi ignora prevederile legale. Drept urmare motociclistii depasesc atunci cand au vizibilitate. Motociclistii idioti depasesc unde au ei chef, motiv pentru care apar mai des pe la stiri.

    Cum s-ar putea rezolva problema ? Foarte simplu : sa permita cretinii de la Rutiera filmarile video.

    Legat de faza cu zgomotul treaba e clara. Chestia aia cu „Loud pipes save lives” este pur si simplu un mit : https://motoadn.ro/studiu-tobe-moto-zgomotoase/ . Mi-am facut cruce cand am vazut ca Politehnica apare acolo.

    Din pacate rezolvarea acestei probleme e mult mai complicata si presupune o implicare mult mai activa a Politiei, deci poate nepotii nostri vor constata o imbunatatire a situatiei.

    00
    • Gresesti fata mea.
      „depasirea autovehiculelor, cu EXCEPTIA motocicletelor fara atas, interzisa”

      Adica motocicletele fara atas sunt singurele chestii care POT FI depasite, NU care pot depasi orice pe acel sector de drum.

      Dam sens cum ne place noua?

      00
    • Aia vroiam sa zic si eu Foorysh, la donatori le place sa interpreteze legea evident doar in favoarea lor.
      Iar daca Cristi are impresia ca eu o sa ma bag in sant sau sa ies de pe drum doar ca lui ii e lene sa astepte sa ma depaseasca pe linie discontinua, poate sa traiasca in continare cu impresia asta, ca doar la stadiul asta va ramane, de impresie.

      00
    • Rezolvarea problemei se face cu politete si respect. Postul tau incepe bine. Cu ‘politete’.

      00
    • @Cristi: indicatorul se adresează autovehiculelor și NU conducătorilor de motociclete fără ataș.
      Nu cunoști bine semnificația indicatorului, sorry. Sunt motociclist, am gabarit cât un Smart, pe zonele de depășirea interzisă stau pe pwla mea, nu mă agit, ochii în oglindă și prima treime a benzii, cu grijă să nu agăț ceva. Aia e.
      Oricât ai fi de zmeu, în Romania pe zonele de depășire interzisă cu motorul nu te bagi. Dacă te bagi, ți o cauți.
      Asta i realitatea și după 28 de ani de motor, pot să ți zic că am rețeta perfectă: păstrezi distanța, nu depășești la linie continuă și porți echipament.

      Restul e poveste degeaba.

      Ce se vede în filmare nu comentez.

      00
    • NOU
      #86

      @RAIDER

      Motocicleta este un autovehicul

      00
    • NOU
      #87

      In aceeasi logica, cui ii este permisa si cui iieste interzisa depasirea la intalnirea indicatorului „Depăşirea interzisă autovehiculelor destinate transportului de mărfuri „?

      00
  23. Esti prost cu spume. Daca o sa-ti obosesti singurul neuron disponibil sa cauti in chestionarele pentru examenul moto o sa gasesti exact situatia asta cu o motocicleta care depaseste o masina, dupa indicator. Guess what. Raspunsul corect este ca depasirea e regulamentara.

    00
  24. Multă muie tuturor motocicliștilor cu tobe zgomotoase gen Akrapovic și tuturor polițiștilor care îi tolerează. Anul ăsta vă umplu de plângeri și vă las fără talon pe cel puțin 3 dintre voi, începând cu jegul de bucureștean cu Yamaha neagră și celălalt jeg de brașovean cu cea portocalie.

    Pentru cine nu știe despre ce vorbesc:
    https://www.youtube.com/watch?v=K4npQVp-QG8
    https://youtu.be/2Wx52RAH7wM?t=1503

    Încă o dată multă, multă muie Poliția Română!

    00
    • Akrapovic e ok ca sunt unele omologate pentru public nu prea ai ce zice . Dar stai sa vezi pe alea fake de pe ali-express

      00
    • Deși mă îndoiesc că sunt omologate pentru șosea la 102 dB, dacă sunt omologate sunt cu dB killer montat. Pe cretinul ăsta îl aud de la +1km, merge blană mereu ca imbecilul. Când l-am prins, până a făcut el 1km si 4 giratorii eu am avut timp să mă încalț, să cobor 10 etaje cu liftul, să alerg 100m până la intrarea în subteran și sa-l filmez fără dB killer montat.

      Plus că muistul stă în blocul vecin, bloc cu care împărțim parcarea subterană. Dimineața când își pornește pârâitoarea îl aud cu geamurile închise prin ventilații. Nici nu vreau să-mi închipui cum se aude în blocul lui pe ventilații.

      00
    • Da, si eu le urez celor cu tobe zgomotoase sa o suga numai la buldogi si la dobermani. Sa mentina si ei un nivel

      00
  25. Aveau ei o vorba „loud pipes save lifes” . Va sa zica cu cat urla mai tare cu atat se simt mai protejati . Sunt motociclist si automobilist de asemeni si imi e oroare de motocicletele cu tevi de rachiu (tuica pentru non-moldoveni) ce ambaleaza frenetic la stop . Las-o dracu asa cu toba stock daca asa a fost proiectata si mergi decent ca nu esti singur pe strazi , si sunt automobilisti ce se intoxica la stop , si sparge urechile cu geamurile inchise .

    Bai , fiecare cu delirul sau insa ii invit sa urle motorul in propria sufragerie .

    00
    • La astia cu tobe zgomotoase le doresc sa prinda un claxon de-ala mare de TIR cand e in spatele lor, sa vada si ei cum e cu zgomotul. Sa vedem daca pot identifica de unde vine sunetul, ca in pantaloni sigur identifica ceva.

      00
  26. Merg cu motocicleta de 10 ani..
    Nu am depășit niciodată pe linie continua, păstrez distanta pentru ca știu ca nu frânează niciodată la fel de bine ca orice mașina, nu merg între mașinile oprite la semafor.
    Singurele emoții sunt cu cei care întorc fără sa se asigure.
    Aa.. Și motocicleta este stock.
    Aia din video nu au înțeles despre ce este vb cu motocicleta 😉

    00
  27. Ca motociclist…pnm…astia sunt cum sunt cocalarii cu masini „tunate” sau carnatii care depasesc coloana la semafor.
    Veneam ieri pe A3 spre Bucuresti si am prins o portiune de ploaie torentiala, gen nu vedeai la mai mult de 10 metri in fata. Toti circulau cu viteza redusa, avarii si ceata puse, unii opriti pe banda de urgenta sub poduri.
    Mai erau cei cu adevarati inteligenti…circulau cu avariile puse dar nimic altceva aprins. Cum sa decizi ca e ok sa aprinzi avariile pe autostrada ca deh, conditii de vizibilitate redusa, dar sa nu-ti bubuie capul sa aprinzi luminile!

    00
  28. Merg cu motocicleta de 10 ani..
    Nu am depășit niciodată pe linie continua, păstrez distanta pentru ca știu ca nu frânează niciodată la fel de bine ca orice mașina, nu merg între mașinile oprite la semafor.
    Singurele emoții sunt cu cei care întorc fără sa se asigure.
    Aa.. Și motocicleta este stock.

    00
  29. Acum vreo 10 ani, in muntii Dolomiti, mergeam linisita cu masina. Dintr-o data ma depaseste o gasca de motociclisti. Omenii mergeau blana. 10 km mai departe o gagica era pe sosea, il tinea in brate cumva pe unul dintre motociclisti. omul avea gatul infasurat pe stalul de la parapete. Imaginea aia nu o sa o uit toata viata mea, ma bantuie uneori.Atunci am decis ca desi imi plac viteza si adrenalina nu ma voi urca vreodata pe o motocicleta.

    00
  30. Lansatul de la secunda 12 crede că dunga aia albă e banda pentru motociclisti ?

    00
  31. Ca biker de ocazie si sofer de zi cu zi, declar cu mana pe inima ca marea majoritate a posesorilor de motociclete (motociclisti nu ii putem numi) sunt retardati si habar nu au ce au intre picioare (nu ma refer la putzulica).
    Exceleaza in domeniul retardului posesorii de supersporturi, care stau in fata crasmei cu troacele pe cric sau aiurea la semafor, PE LOC, , si ambaleaza voios, numai ei stiu de ce, probabil cine ambaleaza mai misto are putulica mai mare si impresioneaza gagica. A, da, daca le spui se supara. Cand aveam pustiul de sub un an, am spus frumos din geam, am supt pula, am coborat, am supt pula, am dat cu spray in bot si cu ranga pe la spite si pe la carene, au supt ei pula, au schimbat locul de meeting.
    Pe locul 2 sunt posesorii de enduro, atv si alte cacaturi cu tobe scoase si / sau neomologate pentru drumuri publice, care nu inteleg de ce in strainatate e ok sa mergi pe trasee offroad amenajate dupa ce pana acolo ai dus coshmelia pe platforma. Nu, la noi o partzaie si o zbarnaie prin oras, printre blocuri in 90 de decibeli si miros de amestec de 2T, ca apoi sa se mire ca ciobanu le fute cate un topor in cap cand sperie oile si calca pasunea, pe proprietatate PRIVATA.
    In rest, astia cu touringuri si chopere sunt ceva mai normali, ca cei mai mult merg cu ele in afara.
    P.S. Nici cu soferii nu imi e rusine. Parearea mea este ca obtinerea permisului, atat pentru A cat si pentru B (dar si pentru restul categoriilor( este mult prea usoara. Atat permisul cat si mai ales partea de psihologic si medical, totul e la misto. Ai rezolva atat aglomeratia din orase si drumuri nationale, cat si problema accidentelor, daca NU ai mai da permise tuturor cretinilor, labili psihic, inapti medical sau incapabili sa faca o parcare. Dar ai deranja feng-shuilul instructorilor, al politistilor corupti si chiar al vanzatorilor de masina. Zau ca as face permisul valabil 5 ani, cu reexaminare teoretica si de traseu la prelungire. Ati vedea mari spurprize.

    00
    • Asta cu permisul doare. Mai nou vad ca se invata si despre conduita preventiva. Am facut la un moment dat cu niste colegi cateva teste de permis online si ne era rusine sa spunem cate am nimerit.

      Toti erau cu „mie doar de conduita preventiva mi-a venit”, dar cred ca daca ai da din 15 in 15 ani (5 ani cred ca e cam putin) testul pentru permis s-ar pica in draci, si incet incet lumea ar mai invata regulile.

      00
    • Doare, dar e realitatea crunta.
      In romania se obtine permisul mult prea usor (si daca e cu spaga si daca e pe bune) si au ajuns intructori auto tot felul de cretini care nu au nicio treaba nici cu condusul, nici cu psihilogia si nici cu pedagogia. In aceeasi nota, in caz de suspendare (care e scurta raportat la fapta), se obtine usor inapoi. Ar trebui sa fie obligatorie re-examinarea, cu grila completa, pentru orice suspendare, de orice durata.
      Daca ai da din 15 in 15 ani, ar lua cam 10, hai 15%. Crede-ma, din 5 in 5 ani ar fi super, jumate ar ramane cu permis ca inca ar tine minte relativ legislatia. Dupa 15 ani o uiti.

      00
  32. Avem nevoie si de donatori de organe. Drum uscat

    00
  33. Disclaimer. Nu m-am urcat în viața mea pe un motor, nici măcar pe unul oprit. Nici șofer nu sunt.

    Astea fiind zise, să-mi explice cineva în limba română, cu subiect și predicat care e faza cu „long pipes saves lifes”…
    în București locuiam pe un bulevard destul de circulație, care cu puține treceri/semafoare/stopuri și mai ales cu extrem de puține intersecții mari. Cu 3 benzi pe sens, fără mașini parcate pe banda 1.
    Vreme de câțiva ani (destui)a fost un imbecil care-și tura motorul în creierii nopții (0-1-2), o vreme era musai miezul nopții, puteam să-mi potrivesc ceasul cu o aproximație de max 5 minute.
    Oricât ar fi fost bulevardul de circulat, la ora aia trecea o mașină la 5 minute.
    Explicați-mi și mie, vă rog, de cine îl salvau pe ăla (și pe alții ca el) țevile alea lungi.
    Pt că jur că era mai probabil ca vreun părinte de bebe cu somn sensibilos, sau un insomniac cu somn la fel de sensibilos să exerseze aruncatul la ținta în mișcare si să-l pocnească pe imbecil cu o cărămidă bine aruncată, decât să fie în pericol la ora aia din cauza unei mașini.

    00
    • își tot caută scuze, dar în sinea lor știu și ei că e de kkt ce fac.

    • NOU
      #109

      Și atâta timp nu te-ai făcut și tu ca traversezi cu un bidon de ulei de 1 L cu gura în jos? 😈😈😈
      Își adună dinții de pe jos și nu mai facea

      00
  34. NOU
    #110

    pe blogul asta, de fesan, topoare, masini si imobiliare, aflam incet in cet care sunt cei mai naspa oameni.

    pana acum avem asa…. bucurestenii, ca suge sangele boborului. si mai e si nespalati ai dreaq. aitistii, tule-n nara de lipitori care nu plateste impozite. motociclistii ca ne trezeste in mez de noapte cu partaitoarele lor.

    daca le intrunesti pe toate 3, si mai esti si suedej ateu, probabil poti sa te duci sa te spanzuri. asta daca supravietuiesti oprobriului public succint exprimat in consens unanim printr-o lapidare sumara.

    altii mai sunt?

    00
  35. O sa se tot inmulteasca si motociclistii si ATV-istii si noroistii. Dincolo multi se scapa de motoare si ATV-uri ca s-au saturat sa le adune praf in garaj, la noi e sport de lux, stil de viata, libertate(!) sa ai un motor de 1000 de euro. Majoritatea motoarelor sunt niste janghine de 2 lei ce nu ar mai trece dincolo neam reviziile…. la noi e ok ca si la masini si orice. Ce ma distreaza cand isi cumpara ultimele rapciugi de motoare este replica: „nu imi iau motor scump ca sigur pic cu el si il fac praf, pe asta invat !”. Ce sa inveti coaie ? Cum sa dai mii de euro pe operatii cu suruburi prin picioare ? Cum sa ajungi in scaun de rotile ? Cum sa-ti donezi organele ? Nu va luati dupa prosti, luati-va motor ca lumea si echipament ca lumea si mergi de 2 ori mai atent decat cu masina ca esti extrem de expus.

    00
  36. NOU
    #116

    Jegul ăla de la 0:28 a văzut cumva în oglindă că vine și mașina după el, și a pus o frana la modul ” vroiai să depășești înaintea mea?”. Nu cred că moare acasă cu așa atitudine.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)