Ca să vedeţi că unii şi-o merită

Decizia de a face aceste concedieri a fost luată, pe de o parte, pentru că organigrama postului de televiziune era "încărcată", fiind configurată pentru difuzarea meciurilor din Liga I, a explicat Vlad Enăchescu. Telesport nu a câştigat, însă, dreptul de televizare a acestui eveniment (în urma licitaţiei din 31 martie 2008, n.r.), dar nici nu a făcut, de atunci, schimbări la nivelul organigramei sau al salariilor angajaţilor, a precizat directorul postului.

De aici. V-aţi prins? Avea mogulul bani să ţină sclavii pe bară, de ce să îi dăm afară?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

3 comentarii

  1. Din pacate, de o saptamina nu pot accesa sub nici o forma jurnalul.ro din Irlanda. Oare verifica cineva aceste lucuri, se fac teste, etc? Intereseaza pe cineva?
    Intram pentru sectiunea de camere web, sa mai rid de cum se bate pasul pe loc la pasajul baneasa…….

    00
  2. Nu prea inteleg nimic din aceasta stire ……

    00
  3. Greu de suportat inechitatea. si mai plafonati cei care, indolenti si superficiali au acceptat sa stea pe bara. nedreptatitii vor trata cu ura compania proportional cu marimea ei. de voie sau nevoie urmarea e turnatoria la concurenta.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.