De ce nu se vând mașinile astea?

Nu înțeleg. Sunt electrice, sunt ieftine, sunt dorite, nu înțeleg de ce nu le vrea nimeni.

Doar nu pentru că omul a făcut 140km pe zi cu mașina. Poate îi plăcea să conducă și nu făcea taximetrie. Nu trebuie să gândiți așa. Gândiți-vă că dați 22K pe o mașină, îi mai faceți 100.000km și apoi o duceți direct la Rabla.

Nu știu dacă e ceva mai eco decât cumpărat o electrică second hand.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

87 comentarii

  1. Aia le vând ca sa-si ia termice.
    Sau hibride…

    00
  2. hai sa va arat ceva mai fain. tesla din dumbravita timis o poti cumpara la pachet cu firma de constructii.. desigur de succes:
    Bianca Iercu
    6 d
    ·
    Vand firma ,infintata in 2018 ,domeniu de activitate constuctii,cu toate actele la zi.Se vinde cu tot cu predare auto Tesla M 3 LR an 2020 ,100.000 km reali,unic proprierar,jante noi,rosti vara si iarna,la masina mai sunt de achitat 21000 euro.
    Pret vanzare scocietate plus predare masina cu tot cu credit 22000 euro
    Masina achitata integral e 36000 plus Tva
    ☎️07455xxx60

    din pacate nu mai puteti vedea anuntul oficial dar bateau pozele

    00
    • si daca nu bateau pozele …prea mare coincidenta . s-a strigat bingo si in constructii…incepe fomica.

      00
    • Era alta masina, am vazut si eu anunturile si tin minte ca era o diferenta la masina cu firma de constructii dar nu mai stiu ce era diferit.

      00
  3. Ca nu o poti duce la atelierul lu nea Gica de la colt sa-i dea vreo doua ciocane, la nevoie, cand stai mai prost cu banii.

    00
  4. all inca o chestie @zoso… toate 3 anunutrile contin aceasi masina ..nu sunt 3 diferite

    00
  5. Numai cocalarii își iau mașină albă.

    Dar mă rog, fiind vorba de Tesla, doar pe alb și mov au vopsea calumea. Restul zici că sunt cu aquarela :)

    00
  6. Pentru că multe Tesle sunt de o calitate foarte slabă. Marktplaats e plin de ele, unele cu free supercharging chiar, la niște prețuri foarte bune.

    00
    • Free Supercharging s-a terminat in 2016, adica acum 7 ani. O masina electrica de acum 7 ani cu ceva km pe ea, la cum a evoluat piata, este clar ca o sa fie la un pret bun.
      Cea mai ieftina M3 pe Mobile.de, incepe de la aprox 33.000 EUR.

      00
    • Corect, sunt puține cu free supercharging. Dar gândindu-ne la starea drumurilor din Olanda, la faptul că superchargere sunt pe toate drumurile și la prețul curentului din ultima vreme, ai zice că n-ar trebui să fie chiar atât de ieftine cum sunt.

      33keur mi se pare puțin pentru o mașină de 60k nouă.

      00
  7. Wow, ai gasit un anunt tzeapa (e plin internetu btw de din astea, e scam vechi) si gata, toata industria auto electrica e la pamant :D

    00
  8. Super masina Tesla Model 3 Long Range.
    Acceleratie top, 4×4, tinuta de drum top, siguranta top, autonomie top.
    Consum aprox 13 lei suta de km, in curand panouri.
    Multe update-uri utile, exemplu recent buton adaugat in aplicatie pentru deschis usa sofer.
    Cumparata noua cu 43.000 euro. Ce masina noua imi recomanzi la pretul asta care sa ofere mai mult decat Tesla?

    00
    • Acuma depinde ce iti doresti dar la 43000 de euro iti iei un Honda Civic sau Toyota Corolla ambele Hibride si iti mai raman bani sa acoperi diferenta de consum pentru primii 100.000 km.

      Ca tehnologie in afara faptului ca are o tableta mare pe mijloc nu prea are Tesla nimic extraordinar (ma refer strict ca si comfort, nu ca si mers).

      Am condus si Tesla Model 3 de cateva ori dar dupa ce treci de aspect, calitatea e mediocra, nu e nu stiu ce de el. Scartaie plasticele ca si la orice alta marca de masina.

      Intr-adevar, Tesla accelereaza mai repede decat alte masini din gama asta, dar considerand ce fac cu ea, nu m-ar ajuta prea mult chestia asta.

      Acu’ sariti cu „sarakie, nu ai bani de ea, de aia nu iti place”.

      10
    • Civic sau Corolla sunt 4×4 in banii aia?
      Tableta aia controleaza tot, daca umpleau de butoane, mai greu cu updates.
      Ca si dotari comfort: nu mai car cheia dupa mine, asezare scaun in functie de soferul care se apropie de masina, deschidere usa din aplicatie in caz de maner inghetat, sentry cu posibilitate sa vezi oricand live camerele, monitorizare evnimente trafic cu 4 camere fara sa umpli lunetele de 70mai, clima programabila, volan si toate scaunele incalzite, sistem de sunet top, incarcare telefon wireless, apple music si spotify, netflix, youtube, browser, jocuri … etc
      Corolla hybrid e tot in banii aia, aleg oricand Tesla, e mult mai fun.

      00
    • Tableta aia controleaza tot, daca umpleau de butoane, mai greu cu updates.

      zi-mi și mie care butoane se schimbă in urma unor updates. cruise control? degivrare parbriz? încălzire scaune?

      https://zoso.ro/img/2020/08/toyota-rav4-2019-3.jpg

    • De unde ai luat tu Model 3 nou, Long Range cu 43k euro? Preturile incep de la 60k.

      00
    • Comandat final 2021, minus tichet de la stat, 43k.

      00
    • Mișto partea cu update-urile. Ar trebui și alți producători să le dea over the air, nu cu un drum la reprezentanță.

      Dar la partea cu butoanele e de gusturi totuși. Sunt anumite chestii controlate prin butoane/rotițe care ajută într-un setup mai analogic să nu-ți iei ochii de la drum. Sunt acum câțiva producători care le pun dar sunt touch-based și cumva la nivelul trim-ului. Asta e și mai stupid decât touchscreen pe un ecran.

      00
    • „zi-mi și mie care butoane se schimbă in urma unor updates. cruise control? degivrare parbriz? încălzire scaune?”

      La Tesla au adaugat un buton pentru deschis usa din aplicatie in caz ca ingheata usa la 5 luni dupa ce am luat masina.
      In urma unui update, Tesla poate imbunatati tot comportamentul cruise control. Nu doar locatia butonului. Sau pot adauga 2 trepte in plus la degivrare.
      Fiindca au gandit masina in jurul la tableta.
      Inainte sa aruncati cu pietre in Musk, hai sa aruncam un ochi la OpenAI unde Musk a fost printre primii care au bagat bani.
      Pe masura ce Tesla AI avanseaza, avanseaza si Tesla.

      00
    • Dintre toate masinile electrice Tesla e cea mai putin fiabila si cea mai urata dintre toate. Cred ca Elon Musk ar trebui sa il concedieze pe designerul lui Tesla. Pare o corcitura intre Dacia si un Audi vechi. Iti recomand sa te interesezi de asemenea si de fiabilitatea bateriei. Apropo, ce faci cand bateria se duce pe apa sambatei. Faci si tu ca baiatul asta din videoclip https://youtu.be/7_9aVzf5fC4. Nu cred ca ai banii lui.

      00
    • Bateria si motoarele au garantie 192.000 de km sau 8 ani.
      Iar de frumusete, ce sa zic, daca pana acum li s-a parut ok la 3 milioane jumatate de clienti inseamna ca a facut ceva treaba designerul.

      00
    • @ccauto
      “Fiindca au gandit masina in jurul la tableta.”
      Pai ce fac? Stau pe tableta sau conduc masina? Stau cu ochi la drum si apas butonul fizic sau cu ochi pe ecranul tabletei cautand ceva si intru in tine in cel mai fericit caz sau omor un pieton?

      00
    • @ccauto: masina mea face fix ce face si maretul tau tesla: pot intra si porni masina fara cheia fizica (telefonul sau ceasul pe post de cheie), se seteaza scaunele si volanul dupa profilul utilizatorului care foloseste cheia (fie ea si cea digitala), foloseste camerele si pentru inregistrari in caz de diverse evenimente, preclimatizare, toate scaunele + volanul incalzit (plus ventilatie la scaunele din fata), de chestii simple de conectivitate nu mai mentionez, inclusiv ceva mult mai util ceea ce tesla nu are, Carplay/Android Auto (wireless). Si nici nu trebuie sa ma injur cu o tableta cretina cand vreau sa setez stergatoarele, luminile, climatizarea, incalzuriea/ventilatia, etc, ca am norocul si de butoane si manete fizice pentru asa ceva. Plus, constructia masinii mult mai solida, nu cea de gluma proasta marca tesla. Deci hai sa nu mai fim cultistii lui musk si sa laudam brandul acela supraevaluat de masini electrice cu autonomie buna si constructie varza, ca sunt muuulte masini care fac mult mai bine ceea ce se lauda toti Muskistii ca fac Teslele.

      10
  9. Sunt aia care faceau ceva bani din crypto in pandemie, acum vand tot ce au si tot ce pot, ca sa nu ramana pe foame.

    Prin vara mi-am luat ceva monitor curbat de 49″, Samsung, de pe Olx.

    Vine omul cu monitorul la mine, testam monitorul, toate bune, il invit la o bere rece pe terasa ca erau 38 de grade, dintr-una intr-alta aflu ca se ocupa cu minatul, ca e greu, ca a picat totul, etc.

    Ne dam mana, il conduc la poarta, se urca in masina si se duce.

    Era o Tesla Model S, neagra, plina de praful de la porumb.

    00
  10. Nu toți cu electrica fac Uber/Bolt ..
    Am 94k km in 19 luni de când am mașina .. doar pe nevoile familiei de deplasare și concedii in Romania .. (electrica cu range de 700km in oraș și 500km in afara daca nu sari calul și e călduț afara).
    Bateria e chiar bine mersi ..
    Ah .. și iarna merg in tricou în mașina .. preîncălzită din telefon .. și încărcată de la soare ..
    Ah .. și am dat 25k euro pe ea de noua .. și nu e Tesla 🙂

    00
  11. 97% din drumuri in limita legală + – TVA 😁.

    Media de viteza la drum lung undeva 68-72 km/h … (Drumuri naționale că în Moldova nu știm ce e aia autostrada..)

    97% din drumuri exista cel puțin un copil în mașina .. fapt pt care talpa lina si siguranță 😉

    00
  12. ID 5, nou nouta, de la firma. Are oficial 400km range. Vara. Iarna iti ia din energie ca sa tina bateria functionala, asa ca ai 300km pt un plin. Plecat de la Bucuresti spre Oradea. La Sibiu a trebuit sa o pun la incarcat. Primul charger liber era de fapt ocupat. Am stat o ora dupa a aluia si inca o ora dupa a mea. Am dat-o inapoi, am primit Octavia. Astept una cu hidrogen, au inceput sa le testeze la HQ.

    00
    • La ce port ai incarcat-o ? la CCS in 35-40 de min aveai full

      00
    • eu am un id3 si pot sa garantez ca ai full in 30 min doar daca ai încărcător de 100kwh. nu zic ca nu sunt dar eu nu am avut ocazia sa folosesc unul.
      oricum grozava mașină…de oras, acolo unde fac 95% din drumuri

      00
  13. De ce nu se vand cele 3 masini? Pai hai sa vedem:
    – aia „ieftina” nu se vinde pentru ca, pentru 22k, primesti la pachet: o firma, o masina si un credit de 21k. :-))
    – aia de 36k a lui „Bianca” nu vinde pentru ca e aceeasi masina pe care o vinde si „Mirela” cu 35k. Ambele TM99SHR.

    00
  14. N-are cum să fie prețul ăla, ceva e dubios acolo. Poate e predare leasing.

    Dacă ar fi real mâine le-aș lua chiar și la 100k km, bateria și motoarele au garanție 8 ani fără limită de km. La 22k merită, dacă stai la casă și ai și niște panouri solare n-ai treabă.

    Chiar le convine dacă bagi km mulți pentru că se pot lăuda că sunt rezistente.

    00
    • si la ce te ajuta panourile solare, daca o incarci peste noapte? nu tot de la retea o incarci? si daca o incarci ziua, ori iti instalezi dublu panouri solare, ca sa acoperi si consumul masinii, si cel al casei, ori folosesti panourile pentru masina si curent de la retea pentru casa. exista si varianta stocarii energiei electrice in baterii ziua, pentru a fi folosita noaptea, dar din nou, aceeasi problema, vei avea nevoie de 2x baterii. am cautat raspunsuri pentru intrebarile mele si se pare ca daca vrei sa iti incarci masina acasa iti recuperezi banii investiti initial in vreo 20 de ani, asta daca mergi cu masina 22000 km/an. fara sa luam in calcul alte cheltuieli ce apar in astia 20 de ani, ca nici bateriile alea in care stochezi energia nu te tin atat. mai mult, dupa vreo 20-25 de ani trebuie sa inlocuiesti panourile si o iei de la capat. iar calculele sunt facute cu panourile la randament maxim si soare 365 zile/an.

      00
    • @cristi Daca esti prosumator are relevanta daca incarci ziua sau noaptea ? Nu-si pune nimeni panouri fix cat consuma. Toti cu panouri injecteaza in retea. Asa ca mai fa o data calculele alea ca ti-a dat cu virgula rau.

      00
    • Domnu Criti,daca aveti ICE,in cit timp va recuperati banii pe care ii dati pe combustibil?

      00
    • @Catalin si ca pronsumator problema ramane: vei injecta in retea mai putina energie decat vei scoate, asta daca nu dublezi numarul de panouri ca sa acoperi si consumul casei, si cel al masinii. Si daca nu ma insel, energia scoasa nu e chiar gratuita, trebuie sa platesti tarifele reglementate, certificate verzi si TVA.

      @Caposu sa-i recuperez din ce? Unii oameni cred ca daca iti instalezi panouri fotovoltaice mergi apoi gratis cu masina electrica, ceea ce este fals. Nu mergi gratis, ci platesti in avans.

      00
  15. Din ce am citit o electrica duce lejer 300k km. E cam ca la automate, daca cineva a avut grija de ele cumperi una la 200k si bateria e dusa 5-7%, deci n-ai treaba cu ele ani buni.
    Bateriile se mai recalibreaza, sunt proceduri, sunt solutii. Vezi prius/leaf. Dupa aia 300k km incepe distractia.
    Acum e doar inceputul inceputurilor, o sa vedem peste 10 ani cand vor aparea toate taraturile SH pe strazi, cu range de 50 km si pom de craciun in bord, pardon, pe tableta.
    Si cabluri trase la balcon si batai pe prize in fata blocului. O sa fie superb.

    00
    • Ai un typo la „peste 30 de ani”, cel putin pentru balcanici/carpatici.

      Vom conduce Passaturi si Golfuri pe motorina pana se vor dizolva parbrizurile, ca in Cuba.

      00
    • aia 10 ani pana la maturitate erau si prin 2007….

      00
    • Din pacate nu o sa fie nici un ‘pom de craciun’ in bord, o sa-i faci un update la soft care nu o sa se mai potriveasca cu nimic si-ai transformat-o intr-o mare caramida, pe care o sa o iei cu macaraua si-o sa o arunci la reciclabile.

      10
    • hash, ai luat manute rosii pentru ca chestia asta nu s-a intamplat niciodata, nici pe iphone, nici pe android, nici pe mac, nici pe windows. ah, si nici pe linux.

      ba, da’ chiar niciodata.

      00
    • Nu-s o problema manutele rosii. In general nu ma iau asa usor dupa parerea majoritatii.

      Sunt curios cati dintre voi si-au resoftat masina in urma operatiilor de service.

      De ce spun asta. La o masina SH careia ii inlocuiesti cate ceva, in mod inevitabil vei upgrada si electronica, si, surpriza, vei upgrada software-ul. Masinile devin niste calculatoare pe roti din ce in ce mai sofisticate dar, spre deosebire de Linux, Windows, Android si ce avioane mai viseaza unii, news flash, software-ul acestor masini este closed source si strict controlat de producator. Mecanica e usoara, electrica la fel, electronica o mai schimbi cumva, dar iti trebuie software ca sa incurci lucrurile in mod iremediabil, daca o repari la nea’ Gica, pentru ca la reprezentanta e prohibitiv.

      Eu unul sunt foarte sceptic; pana la aparitia unui standard comun, deschis, al bateriilor de masini electrice mai avem.

      00
    • cum? adica acum nu mai e cazul sa ma duc sa schimbe filtrele si uleiul? trebuie sa o duc si la resoftare? pe bune?

      ma pis pe ele. diesel sa fie, ca merge si fara soft.

      00
  16. Majoritatea masinilor EV Sh sufera in principal de pret prea mare vs una noua.
    In cazul Tesla mai e o problema, in sensul ca din 2022 ai alt procesor pe jucarie si diferenta se simte puternic.
    Multi care vand acum, au cumparat masina de afara, fara cca 1000 eur de la Rabla Plus, deci eiiau in calcul o pierdere mai mare.
    Cine planuieste sa ia noua, se uita la pretul oficial, din care scade Rabla Plus, adica scade dintr-un foc 10000 eur.

    Tragand linie, nu merita.

    Cat inca in Romania si in alte tari din UE exista programe de incurajare a cumpararii de EV, ai o problema la vanzarea SH.

    La Model S si X, au aparut modelele 2022, curand 2023 si au alte jucarii.
    Cati se arunca la masini de 100000+ eur noi, calarite si cu pret inca mare?
    La ICE, chiar daca e mai veche, te uiti la km din bord.
    La EV bateria e o necunoscuta (nu poti afla rapid gradum de degradare), iar daca se apropie de cei 8 ani garantie ai bateriei… o cumperi doar daca e oferta!

    Romanii cumpara masini SH in varsta de peste 5, chiar 10 ani, deci EV SH nu au cum sa devina populare prea curand.

    00
  17. Zoso, acest Pristanda al internetului romanesc, care numara aceeasi masina de 3 ori doar ca sa-si sustina el punctul lui de vedere in speranta ca poate ii face concurenta gusterului de la autolatest in materie de hate la masini electrice.

    00
    • S-a prins si el ca subiectul EV naste comentarii mai aprinse decat Android vs iphone sau Intel vs Amd, deci pe viitor asteptam de la el primele teste si detalii despre cat de kkt sunt masinile electrice.

      00
    • înainte de a fi muist, bogdan, zi-mi când ai văzut pe aici ultima oară iphone versus android sau intel versus amd.

    • Cand esti anonim, e comod sa fii muist, recunosc.
      Totusi, era vorba de o idee de teme controversate, nicidecum de temele in sine, date ca exemplu.

      00
    • nu, e o acuză voalată că sunt muist. și când te-am intrebat când am mai făcut asta, te faci că nu înțelegi.

    • De la cele 3 masini puse in ‘vitrina’ articolului si pana la ‘hate la masini electrice’ e o cale lunga. Cum s-a facut legatura ca zoso uraste masinile electrice, pentru mine e un mister.

      Asta cu electricele, e noua religie? Crezi ori nu crezi? N-ai voie sa ai dubii?!

      Si oricum articolul pare mai mult a test de inteligenta pe o problema punctuala, nici pe departe hatereala la adresa electricelor.

      00
  18. nu stiu eu cand vad masina electrica imediat ma gandesc la teapa nu ca e nu stiu ce de ecologic nu e deloc s a dovedit ca per total poate polueaza mai mult dar pur si simplu tehnologia inca nu sustine asa ceva o masina cu consum 4 5 la suta inca nu poate fi detronata restul e politica gretoasa cen greta si nu pun botul credeti voi ce vreti !

    00
    • Nu cred ca s-a dovedit ceea ce spui, ba dimpotriva. Nu pot avea incredere totala in ce studii sunt publice (nici cele favorabile electricelor) dar indiferent: reciclarea bateriilor si CO2-ul emis pt productie de baterii sunt teme false de discutie. Crezi ca blocul motor de la diesel/benzina si carcasa de la cutia de viteze sunt facute din petale de trandafir si raze de soare? Minele de Litiu dauneaza mediului, dar minele de fier si locurile misterioase unde se arunca uleiul de motor uzat aduc albine si buburuze? Nu ii pasa nimanui!

      Totusi, indiferent in ce masina ma aflu, cand sunt in spatele unui diesel mai vechi sau egal cu Euro5 trebuie sa pun recircularea aerului in
      habitaclu pt ca simt diferenta la respiratie si mi-as dori sa pot raporta aceste masini pt a fi chemate la control de RAR. La benzinare nu simt oricat de vechi ar fi. Oi fi eu mai pretentios, dar e nasol si nu am nevoie de studii stiintifice ca sa identific un cazan pe strada.

      La electrice pretul e problema si reteaua de statii de incarcare comparat cu numarul in crestere de masini.
      Tehnologia mai are are crescut, dar e la un nivel rezonabil deja; sunt convins ca daca s-ar da gratuit tesla model 3 cu baterie mica nu ar mai zice nimeni nimic despre CO2 ci majoritatea ar lua masina si s-ar bucura. Deci mi se pare ca este vorba doar de pret, nu de principii morale :)

      Nu poate fi facuta acum tranzitia la electrice pentru toata lumea si nici nu este capacitate de productie suficienta.
      Ba mai mult, cine sta la bloc trebuie sa vrea neaparat electrica, pt are mai multe obstacole in utilizare cand e vorba de incarcare.
      Astea sunt teme reale de discutie.

      Da, diesel are consum mic, dar nu atat de mic. Unde o masina clasica consuma 4-5l/100km, o electrica are tot un consum obscen de mic. La viteza de autostrada e alta discutie, nefavorabila electricelor, dar nu e nicio masina ce merge cu 4-5l/100 km la viteza de 130km/h.

      00
    • Vor doar sa puna cu botu pe labe tarile cu mari resurse de titei, nimic altceva, cand am intrebat un detinator de masina electrica de ce nu incarca de la statiile de incarcare cu energie verde a spus ca pretul nu se merita, e foarte scump in comparatie cu cel de la statiile cu energie poluanta.

      00
    • punctele alea de incarcare alimentate de generatorul diesel din spate le-ati întâlnit?

      00
    • Tu și când vedeai manualul de Limba Română ziceai că e țeapă..

      00
  19. Din ce am citit inteleg ca masinile electrice sunt bune doar vara si doar prin oras. Ma intreb de ce nu circula lumea cu eTrotineta sau eBike care costa cea mai avansata 1500 de euro? Iar pentru vacante si hobby un Audi A5. Asa are Mandea

    00
  20. Raspunsul este: pt ca este Model 3 standard range Plus din 2019 cu 100k km, non-facelift, la pret mai mare decat model 3 standard range nou nou care are si bateria un pic mai mare si procesor mai bun pt infotainment. Este loterie sa mai prinzi tichet rabla si dureaza mult livrarea la modelele astea entry level. Asta tine preturile sus pt sh.

    Cele 3 anunturi sunt pt aceeasi masina:
    – un anunt pus de mama la 35 eur plus tva (41.7k eur); dar nu scrie in anunt de tva, alfi cand suni;
    -altul de fiica la 36k eur, tot PLUS TVA fara sa scrie in amunt;
    – altul pt predare leasing la 22k eur plus alti 21k eur ramasi de plata. La asta TVA e inclus, dar afli ca este predare leasing atunci cand suni. Am sunat acum vreo cateva saptamani :)

    La 22k eur s-ar da pe loc un model 3 si cu 300k km la bord. Eu unul as cumpara.
    Dar nu as da 40k eur.

    Nevandute stau doar cele foarte scumpe.
    Dar stai cu ochii pe Tesle; cele cumparate in perioada sept-decembrie-ish 2021 au costat 33500 eur dupa scaderea tichetului Rabla+. Pretul a crescut apoi la 40k eur si a ramas asa. Incep timid sa apara si anunturi pentru model 3 sh, 1 an vechime 30-50k km la preturi sub 40k EUR; in schimb, acum 2 luni anunturile erau pe la 41-42-44k EUR.
    E interesanta piata SH de electrice, se contureaza acum, in timp real.

    00
  21. Eu as vrea o tesla și nu înțeleg hate-ul asta cu ele. Probabil strugurii or fi acrii.

    00
  22. Ce ma amuza astia de habar nu au.
    Dacia spring, mers prin oras de colo colo, incalzire de pe telefon, consum mediu 14kw/100km*0.75 lei, faceti voi calculul la 20.000 km mersi pana acum in 14 luni. Va spun eu, 2000 euro economie fata de o termica. Si extrem de usor de condus in oras. N a vazut autostrada sau peste 100 km/ora.
    Luata cu 8000, in 5-6 ani pot s o arunc linistit. Si a facut banii.

    00
    • Nu ne spui toate detaliile!
      Stai la bloc sau la casa?
      Cate persoane călătoresc zilnic în springul tau?
      Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cu un spring în cazul unui accident. Sunt destui cretini care trec pe rosu…

      00
    • Normal că n-a văzut autostradă. Și dacă vede aș spune că probabil că trebuie să te rogi să ai stație de încărcare la Lehliu, la La Partid. Cât halești un burger de 50 lei se încarcă și conserva aia pe roți.

      00
  23. piata de masini second a fost intr-o bula in ultimii 2 ani si acuma se sparge peste tot si unii tot viseaza sa vanda la preturile din varf de bula.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube