Valoarea unui workshop

Ieri am ţinut un workshop/prezentare despre bloguri, în cadrul comunităţii Social Media Braşov. Am înregistrat un video, dar am făcut-o pentru mine, pentru a-mi studia mişcările şi greşelile. Nu voi pune online nici clipul, nici prezentarea, pentru că valoarea nu stă în articolele elogioase de după, ci în acţiune. Am învăţat acum 3 luni de la ăla chestia asta şi mi-a prins bine. Am făcut ce a zis şi se simte.  Nu caut să mă marketez ca un vorbitor la conferinţe (numa Martha ştie câte dureri de cap are cu mine), lumea mă invită oricum, în principal pentru că am nişte ani de experienţă, nu pentru că spun eu că am centura neagră la vânzări sau că sunt antreprenor online care nu ştie dacă azi să mintă că are 1.500 sau 5.000 vizitatori.

Copywriting is better than SEO

Altfel, am taguit articolele utile pentru începători cu blogmistakes.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

26 comentarii

  1. Da,bravo tie:)

    00
  2. Mersi de prezentare, de acum incepe munca…

    00
  3. Buna treaba aia cu „blogmistakes”

  4. NOU
    #4

    Felicitări pentru workshop! Mi-ar fi plăcut și mie tare mult să vin! :)

    00
  5. NOU
    #5

    A fost foarte interesant la workshop. Mersi de sfaturi si dupa cum vezi, deja am aplicat multe din ele cu succes. Mai am mici tweakuri de facut totusi, dar mersi.

    Pentru cei interesati, sunt 0 barat la cunostinte PHP&CSS&shit dar aproape totul e logic.

    00
  6. Atunci cand te invita cineva la un workshop, tu ii intrebi si de ce te invita? Ceva de genul „ba fratilor, de ce ma chemati, asa de curiozitate..”. Ar fi interesant sa auzim raspunsul unui astfel de organizator :-)

    00
  7. Multumim. Am inceput deja aplicarea unor lucruri. E buna asta cu blogmistakes, o parte dintre ele le-am citit deja :D

    00
  8. subscriu la treaba cu blogmistakes.

    00
  9. Daca te uiti putin pe articolele celor prezenti ieri, 80% incep cu „Cum sa … ” si au h2 si nebunii. :)

    00
  10. NOU
    #10

    a fost constructiva intalnirea
    ai fler si ca instructor de blogging/public speaker
    multumim pentru cuvintele intelepte

    00
  11. organizatorii la ce ai fost tu sunt spamerii din viata reala. dau terenuri fara utilitati la fraieri ca sa-si creasca preturile la terenurile lor „bune”

    e neplacut sa te asociezi cu asa ceva, doar ca sa cresti si tu ca vorbitor

    dar asta e doar parerea mea

    00
  12. Mulțumesc pentru workshop-ul în sine dar și pentru că ai fost de acord să îl susți. Lucrul pentru care (cred) că se bucură fiecare dintre noi, cei care am participat, este faptul că ai făcut un studiu de caz pe fiecare blog arătându-ne punctele forte dar mai ales cele slabe și ne-ai oferit sugestii de îmbunătățire.

    Sper că vei fi de acord să mai susți un astfel de workshop.

    00
  13. Din pacate, in ciuda veleitatilor inchipuite ale majoritatii bloggerilor, exercitiul anternat al scrisului, capacitatea de a emula diverse stiluri, cunostintele reale de marketing si experienta nu se dobandesc atat de usor. Pe scurt: din x miii de bloguri, daca gasesti 2-3 capabile sa faca ”copywriting”, fie si pentru online.

    In plus, cine are timp sa-si antreneze scrisul, cand pe megasuccesinafaceri.ro poti gasi un tutorial despre facut 5 centi pe AdSense inca din prima luna?

    00
  14. bre, ca să scrii un copy bun ai nevoie de timp si inspiraţie. seo vine de la sine. de aia sunt zeci de mii de bloguri care scriu despre seo.

  15. Si totusi degeaba ai articole de substanta foarte bine atat timp cat ele nu sunt promovate si lumea nu stie cum si ce scrii tu. Cunosc prea multe cazuri de bloguri lipsite de substanta, facute prin copy/paste care aduc trafic pentru ca se exagereaza in seo. Eu de exemplu chiar cred ca am unele articole acceptabile, bunicele (fara falsa modestie) in schimb atat timp cat nu sunt pro in seo, se cam asterne praful pe ele.

    00
    • @neonu: nu chiar degeaba. vezi pe cineva că se grăbeşte să facă/pună reclamă pe codrosu.ro, lovendal.net sau alte manele din acelaşi registru?
      blogurile de acest gen sunt marginalizate şi numai disperaţii sau neştiutorii intră acolo.
      astfel, traficul senzaţional de care se bucură e inutil.

  16. @zoso
    In cazul asta nu pot decat sa ma bucur si sa cred ca pe termen lung „se va face dreptate” :D . E prima oara cand aud de site-urile alea dar nu-s curios sa vad ce se mananca acolo…

    00
  17. zoso: Pai da, ca unii mai si mananca o paine din asta :P

    00
  18. Cu proxima ocazie, dau o bere ;-)

    00
  19. Zoso, intradevar unele blog-uri destul de poplare nu fac bani din reclama pentru ca au un continut infect (gen lovendal). Dar multe bloguri medii / mari din RO nu fac bani pentru ca mai totul in Romania se face pe rezonanta numelui si pile. Luna trecuta m-am intalnit cu reprezentantii catorva publisheri de renume din RO si am ramas cu un gust foarte amar. 200 de lei CPM in Romania, ce dracu bai, ati inebunit ? Sa fiu al naibii daca am primit o oferta sub 30 de lei CPM.

    Va felicit in acest sens pe tine, arhi si restul din reteaua Blog20 pentru o initiativa foarte buna de a aduna cativa bloggeri de renume pentru a forma o retea publicitara. E ceva care lipseste in RO si e de viitor.

    00
  20. „antreprenor online care nu ştie dacă azi să mintă că are 1.500 sau 5.000 vizitatori.”

    Iar l-ai suparat pe chinezu? :)

    Adevarul e ca ai zis tu la un moment dat ca tot ceea ce fac/spui online ramane online, dar na, unii nu inteleg…

    00
  21. si ti-ai dat un feedback pozitiv in urma prezentarii? :D

    00
  22. mi se pare o idee buna sa inregistrezi si sa-ti vezi greselile si sa vezi unde tre sa imbunatatesti,lucrezi.

    la mai multe workshopuri utile incepatorilor.

    00
  23. mersi pentru prezenţă şi sfaturi, păcat că nu ai venit şi la berea de după
    să ne auzim cu bine :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube