Oamenii de la QZ au inventat o persoană, cu ajutorul unei pagini de wikipedia și a unui cont de twitter. Și i-a costat doar 69$. Experiența lor e amuzantă, dar înfige țărușul direct în inima Twitter – e plin de roboței și de conturi inactive. Și nu e nevoie de un soft care să identifice câți au scris sau câți n-au avatar, e nevoie doar de dat 3 linkuri la 3 ore diferite și urmărit câți se duc pe acel link.
Welcome to the Fake Social Era. Aceeași problemă in toată Social Media, nu numai pe Twitter.
Așa cum există Blackhat SEO, mai nou avem Blackhat CRO si Social Media. Pe subiectul ăsta, e de citit: https://seo-doctor.co.uk/blackhat-cro-dark-patterns-in-conversion-rate-optimisation.html
Bonus:
Dovada ca brandul personal se cumpara cu 70$…
so … who the fuck is following you anyway?
Infige tarusul in „celebritati” online cu zeci de mii de urmaritori, like-uri pe FB, funde pe tpu etc (ca toate sunt similare si la fel de relevante) si in nume „reale” pe internet.
Nu cred ca un consumator de informatie trebuie sa se streseze pt asta. In final dai follow la ce te intereseaza si atat. Daca vezi ca acolo se umple de junk ii lasi balta, lasi roboteii sa discute intre ei.
Niciun alt serviciu nu-mi oferta alerte sms free direct pe mobil pt. incoming mail, deci concluzionez ca pt. mine twitter e la fel de tare ca gmail, deci e relevant.
las ca ieri am prins si pe fb boti si conturi false
Twitter este total irelevant. Poate fi util pe post de inlocuitor de yahoo messenger (pentru grupuri de prieteni), poate fi util pentru cei care vor sa afle in secunda 0 cand se intampla ceva si cam atat. De cele mai multe ori nu ai cum sa spui ceva relevant in 160 de caractere…