Tweeturi promovate în România?

Cred că e prima oară când văd un tweet sponsorizat cu IP de România. Monster bagă ceva bani în promovare, am văzut peste tot abțipildurile alea verzi, sunt curios însă cum stau la vânzări, tot pe locul 3?

monster-sponsored

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

16 comentarii

  1. Zi-le autocolante. Eviti chestiile de genul aptipild, abtipild, ahtipild. “Din germ. Abziehbild.”

    00
  2. S-ar putea să fie campanie a companiei-mamă şi s-au gîndit să localizeze şi să targeteze ad-urile în funcţie de ţară. Mira-m-aş să fie campanie a celor din România, e prea scump de promovat un tweet şi nu prea se justifică la cît de mic e numărul românilor pe Twitter.

    • Vrei sa zici ca firma Coca-Cola n-are bani sa promoveze un tweet ?

      00
    • @cristi67 – trei chestii
      1. fiecare brand are propriul buget, nu e vorba de banii Coca-Cola, ci de banii pe care îi are alocaţi brandul. În plus, Coca-Cola are Burn, care funcţionează ca o entitate uşor separată – cu propriul buget de marketing, propria strategie de comunicare, propriile agenţii, pitch-uri separate. Legăturile cu compania mamă au loc la nivel de manageri mari, nu se confundă departamentele de comunicare / marketing.
      2. Monster n-are nici o legătură cu Coca-Cola, e companie de sine stătătoare, ce mai numără şi alte branduri în afară de ăsta. Dă un search pe Wikipedia.
      3. la cei maximum 50.000 de utilizatori activi de Twitter din România, nu se justifică plata pentru acoperire doar pentru publicul din România, care e oricum prea mic. Twitter nu e deloc ieftin şi abia recent a introdus pay-per-engagement. Înainte, luau ceva de genul minimum 30.000 de dolari per tweet sponsorizat. Are mai mult sens pentru Monster să trimită nişte mail-uri în România, la departamentul de PR, să le traducă nişte texte, şi apoi să geotargeteze publicul cu un singur tweet. Şi nu e vorba doar de România, cel mai probabil, tweet-ul ăla e vizibil în toată lumea, dar în limba fiecărei ţări.

    • Poate nu are trebui sa te informezi doar de pe Wikipedia.
      Coca Cola este inbutelatiorul si distribuitorul Monster in Europa deci au oarecum o legatura.

      00
  3. NOU
    #6

    pentru un brand, limbajul folosit cred ca nu ii apropie de consumatori “event-uri”, “pentru updates & more”… daca au un consumator, asta nu a ajus sa le fie client pentru romana asta jalnica.

    00
  4. NOU
    #7

    Bai Zoso, te-am mai corectat si acum vreun an: corect este ABTIBILD, nu ABTIPILD!!!!!!!!!!!

    00
  5. Anul trecut primisem niste doze, bratari si sepci de la Monster, vreau sa zic ca dupa ce am pus poza pe Facebook, am primit sute de mesaje si comentarii de la oameni interesati de produsele lor, pacat ca in piata, cifrele spun altceva..

    00
  6. Monster se promoveaza suficient de bine prin sepcile purtate de cocalari…

    00
  7. Monster baga bani ff multi in motorsport, este pe locul 2 mondial si are cea mai mare crestere in 2013

    din pacate, bautura Monster e prea dulce, oricare din variante
    nu am incercat monster Rossi VR46 ca nu am vazut-o pe la noi

    RedBull > Rockstar > Monster > restul
    care e locul 2 in Ro? burn?

    00
  8. Burn-ul are Coca-Cola in spate, e ceva normal sa fie pe podium in vanzari :)

    00
  9. Reclama la Monster… prima oara am crezut ca e reclama la site-ul de joburi si m-am speriat ca vor strainii sa ne dea joburilor lor. Cand colo, reclama la pipi de bou, pardon, taur.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.