Trump e în față

Sincer, eu credeam că o să fie zdrobit. Că lumea s-a săturat de el de la mandatul anterior. Că nu mai vor un mincinos obosit și obsedat de bani și de răzbunări. Dar iată că m-am  înșelat.

Bun. Ce înseamnă asta pentru Europa? Păi, înarmare pentru un eventual conflict cu Rusia. Renunțat un pic la politicile blânde și pus pe primul loc interesul general versus interesul fiecărui om. Centrale de cărbune, manufactură mai multă, câmpul Groeningen redeschis, expulzat arabii care nu vor să muncească, creșterea rolului Rusiei, mai multe autostrăzi și trenuri pentru noi. Că linia frontului trebuie alimentată și mai bine să se dea luptele pe teritoriul României și Poloniei decât al Austriei (mă rog, ăștia s-ar preda) sau al Cehiei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

246 comentarii

  1. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 90175
  2. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 3368
    • awwwwww ti-a zis John Oliver cum sa gandesti si am absorbit ca un buretel cuminte

      Indecis. Tu ce zici?4771
    • nu ma asteptam sa aiba loc o victorie zdrobitoare a kamalei, fiindca este un candidat mai slabut intr-adevar, dar sa castige trump a 2a oara?!?!

      sa castige trump prima oara era pur si simplu absurd, dar sa castige a 2a oara mi se pare efectiv halucinant.

      nu zic acuma ca trump nu atingea pe alocuri si niste puncte rezonabile, dar asta e la fel ca vorba aia ca pana si ceasul defect arata ora corect de 2 ori pe zi.

      plus inscenarile alea penibile de asasinat, ba nu stiu, am impresia ca traim intr-o farsa…

      Indecis. Tu ce zici?7464
    • @dragos
      Daca tie trebuie sa-ti spuna cineva cum sa gandesti, nu inseamna ca toata lumea e la fel ca tine.

      Indecis. Tu ce zici?3825
    • Ba Michael, daca aia a fost inscenare, sa i traga in ureche, sa intoarca capul la fis, atunci trump merita sa conduca lumea, ca e cel mai curajos om si isi recruteaza cei mai buni colaboratori. Ca de obicei te impusca in picior, simulezi altfel, nu la 1 cm de creier.
      Tu ai fi putut face o asa inscenare ca la tine glontul trcea la 32 Cm de vid.

      Comentariu apreciat.412
    • *2 cm de vid, scuze Micael.

      83
  3. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 79133
    • Sau e clar ca nu prea ne pricepem la politica.
      Nu trebuie sa le stim pe toate.

      Comentariu apreciat.10810
    • US : 2024 live election
      RO: Un agarici pe un blog din țara celor care se pricep la toate: E clar că nimeni …

      Comentariu apreciat.8918
    • Am tras ceva mai multe – adica cateva incarcatoare – dar sunt hotarat sa nu merg la nici o l*ba de incorporare si sa blochez orice tentativa in privita copilului.

      Avem cel mai mare aparat de securitate, deci baieti, puneti mana pe lopeti!

      Indecis. Tu ce zici?2826
  4. Sper ca Putin sa ii dea peste nas lui Trump si sa nu negocieze nimic. Poate asa il frustreaza maxim pe mos-Trump si te trezesti ca se ambitioneaza si le da mana libera ucrainienilor…

    Indecis. Tu ce zici?7858
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 3695
    • @bucuresci – nu, interesul Romaniei e infrangerea lui Putin. Orice victorie a lui Putin e direct contrara interesului Romaniei. Nu inteleg cum poate fi ceva neclar aici, sincer.

      Comentariu apreciat.14434
    • Fii serios, Putin e ticalos dar prost nu. Il joaca pe Trump ca la nunta la dansu gainii, l-a citit si il stie pe derost ca pe Internationala.

      Indecis. Tu ce zici?5244
  5. Cu banii cui?

    612
  6. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1344
  7. Marea probleba a fost imigratia necontrolata la pachet cu politicile cretine ale democratilor (vezi legalizarea furtului de pana la 950 de usd).
    Inflatia nu e neaparat vina lui Biden & Co, cum cred trumpetii redusi mintal, asta e o chestie globala dupa pandemie. Vor avea o surpriza cand vor vedea ca e cel putin la fel de naspa economic sub escrocul portocaliu.

    Comentariu apreciat.13934
    • E natura umana. Oricata informatie ar avea la dispozitie, omul are nevoie din cand in cand sa invete pe propria piele, ca altfel nu crede. Si de multe ori nici atunci nu trage concluzia corecta.

      Comentariu apreciat.6921
    • Inflatia nu e neaparat vina lui Ciolacul și Ciuca, cum cred redusii mintal, asta e o chestie globala dupa pandemie.

      Comentariu apreciat.8528
    • Am discutat direct cu oameni care voteaza in USA, si nativi si fosti conationali. Nu le place Trump, dar Haris reprezinta PSD-ul nostru pentru ei. Stanga este contrara idealului american si in principiu face pomeni in economie si de aceea nu le place. Stanga in general este pe plac pesroanelor cu educatie pana in medie si nu neaparat celor cu initiative economice (antreprenorilor). Pe de alta parte oamenii educati si profesionistii de top sunt tentati sa voteze cu dreapta. Atentie sunt datele generale statistice nu neaprat o concluzie sau o parere.
      Polarizarea lor se face pe principiile astea: vrei o economie cat mai libera (noi o numim „salbatica”) sau vrei o viata mai usoara si mai protejata de masuri sociale (taxe si beneficii).
      Acum insa cei de dreapta ar trebui sa voteze cu un mincinos care vrea doar sa se scape pe el si sa-i ingroape pe ceilalti. Daca la primul mandar s-a inconjurat cu profesionisti si fosti militari (este un showman si astea dadeau bine la public) acum se simte inselat de ei si ii va evita (vezi persoana aleasa ca vicepresedinte). Se asteapta ca in mandatul asta sa se inconjoare de Yes-men si sa-si impuna el dorintele. Daca in primul mandat cifrele arata ca economia a dus-o mai bine (din nou, multi profesionisti in sistem) acum sunt temeri ca va impune o politica precum in compania proprie si cu rezultate probabil asemanatoare.
      Pe partea cealalta nici pe Haris n-o pot vota cu inima deschisa: amintiti-va cum a fost cand candida Dancila. Vine din partidul de stanga cu care nu aveam afinitati, a fost in umbra unui alt politician si a mai tot dat rateuri prin interviuri.
      Deci intre Dan Diaconescu si Dancila pe cine ati vota?

      Indecis. Tu ce zici?5128
    • @Gogu
      Cand s-au printat bani fara numar in pandemia si-au imparati aia vouchere la greu nu era Biden&Co la butoane ?
      Sau imi poti explica ce anume a generat inflatia asta ?
      Daca trumpeti redusi mintal cred asta, parerea tare care ii ? de la ce vine inflatia asta ?

      Indecis. Tu ce zici?2618
    • Aha, deci doar in timpul lui Biden s-au printat bani la greu. Acum ca vine Trump, tiparnita va sta inchisa si se vor cheltui doar banii care se produc in economia reala.
      Iar Trump si familia lui numeroasa vor veghea la respectarea legilor.
      Hahaha, cum isi merita amreicanii victoria asta, cu varf si indesat. Si chiar si europenii, care s-au culcat pe o ureche economic si militar, fiind mai preocupati sa prinda muste ecologice.

      Indecis. Tu ce zici?2823
    • @Gogu
      Au primit americani in cont peste 800 de miliarde de dolari, dar asta nu are legatura cu inflatia si nici nu au venit bani de la Biden&Co…
      https://www.pandemicoversight.gov/data-interactive-tools/data-stories/update-three-rounds-stimulus-checks-see-how-many-went-out-and

      107
    • Eu nu am spus ca nu are nicio legatura, dar daca nu esti inapt economic, te poti uita la cam orice tara de pe glob si o sa vezi ca are inflatie mare dupa pandemie. Vrei sa spui ca daca era Trump in continuare la comenzi, nu se dadeau la fel ajutoare catre americani in pandemie? Toate tarile au dat.
      800 de miliarde? E o suma ridicol de mica raportat la datoria totala a SUA si la ce profituri monstruoase si netaxate au corporatiile americane.

      99
    • Ii vorba ca ai zis ca nu e neaparat vina lui Biden&Co, acuma ca oricum toate tarile au dat.
      Eu doar am scos in evidenta ca chiar e neaparat vina lui Bidenn&Co ca au dat, a tuturor tarilor care au dat, asta a generat inflatia… si asta inseamna ca nu esti trumpist redus mintal ci doar ca intelegi ca a fost o abordare gresita a partii economice din pandemie.
      „During the COVID-19 pandemic, the federal government spent trillions in virus aid and economic relief. The Congressional Budget Office (CBO) estimated that the budget deficit for fiscal year 2020 would increase to $3.3 trillion or 16% GDP, more than triple that of 2019 and the largest as % GDP since 1945.”
      Practic aia ~800 mld$ reprezinta doar ei o crestere ~5% a datoriei an la an, clar „ridicol” de mica.

      810
    • @Ștefan,

      momentul acela în care încerci să explici ceva complicat cuiva pe nume Dorel, Mirel sau Gogu.
      Gogule, probleme, mă?

      119
    • vrajeala cu migratia. am stat cateva luni in arizona si texas acum cativa ani, unde republicanii sunt stapani. cine crezi ca angaja la negru migranti mexicani si nu numai? uita-te de curiozitate cine sunt marii fermieri cu terenuri uriase si o multime de vite. migranti pe care, altfel, ii faceau in toate felurile, dar ii exploatau la sange.

      124
    • @ un om – Dancila, cu doua maini, si apoi le-as taia….dar inainte as vota Dancila. Mereu. Nu poti avea, frate, un clovn presedinte. Nu poti. Ma rog, uite, poti, dar na.

      57
  8. Ai uitat sa zici de transee, dinti de dragon si tot ce mai trebuie pe linia de fontiera cu Ukr, poate si cu Moldova. Ca nu se stie de unde vine necazul.
    Daca nu se poate altfel si razboiul va continua multa vreme prefer ca frontul sa fie unde e acuma.

    Indecis. Tu ce zici?256
    • Dinți de dragon cumpărați de la o firmă de casă PSD/PNL la preț supraevaluat și de o calitate îndoielnică. Mnda

      Comentariu apreciat.497
  9. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 12107
    • am comandat ceva de pe temu, mai am șanse să îl primesc?

    • @vali
      Daca este de pe Temu mai bine sa se intample cum am spus eu.

      Indecis. Tu ce zici?731
    • gigi, ai uitat cateva chestii, invazia fortelor raului la megiddo, venirea Dusmanului, invierea celor morti, deschiderea cerurilor si in final A Doua Venire A Lui.

      vali, daca ai rabdare o zi, cred ca esti ok temu ala.

      Comentariu apreciat.335
    • @thebblack
      Ai uitat sa spui de cei patru călăreți ai Apocalipsei si de armatele de orci din Mordor.

      184
    • aia 4 sunt de fapt motociclisti, al tobelor modificate, al mersului in redline, al sutelor de decibeli si al filtrarii traficului. si nu i-am uitat, ci nu i-am mentionat, ca atunci cand or veni aia, nici A Treia Venire A Lui nu ne mai salveaza pentru Insusi Tatal se va zvarcoli in grimase de durere.

      cat despre mordor, aia sunt din cartile pentru copii, nu trebuie sa crezi toate prostiile.

      87
  10. Din nou lumea e la del de prapastioasa ca si inainte. E clar, omul e un idiot si un incapabil, pe langa faptul ca e si corupt, dar nu s a crapat cerul nici dupa primul mandat, la fel cum nu se va intampla nimic deosebit nici dupa al doilea, omul fiind ca varza, mult dat din gura si nimic. De unde si pana unde aceasta speranta exagerata xa electoratul american e mai destept decat al nostru?

    Comentariu apreciat.9338
    • „dar nu s a crapat cerul nici dupa primul mandat”

      In prima faza, e suficient sa taie orice ajutor militar pentru Ucraina si s-ar putea ca, strict pentru noi, situatia sa devina cam albastra.

      Omul pare capabil sa mearga si mai departe, gen USA afara din NATO. Parea imposibil de crezut acum 15-20 de ani. Acum nu mai pare chiar imposibil.

      Sper totusi sa nu fie lasat chiar complet de capul lui in materie de politica externa. Pentru ca, pe termen lung, nici americanilor nu o sa le fie bine daca USA trece la un izolationism dur.

      Indecis. Tu ce zici?5038
    • Ma, sa vad eu cum va reusi el sa se puna cu za military industrial complex ? Ca doar n-ati crede ca republicanii n-au nici unul interese cu niciunul din producatorii majori de arme nu ? Business as usual pt americani si pt restul lumii cam la fel.

      Comentariu apreciat.346
    • Silicon, esti la fel de panicat ca toata turma si vorbesti fara sa stii nimic, bazat pe nimic.
      Tot la fel cum s au agitat toti ca va castiga harris, bazat pe nimic!

      Cum a zis Marius, business as usual, doar ca lumea a intrat in amorteala aia a alegerilor americane de parca era ultima fapta a omenirii si urma potopul.

      Asa, spre amorul discutiei, cam ce credea lumea ca se va intampla la alegeri dupa un mandat al senilului aproape la fel de catastrofal pentru americanul de rand?

      Va aduc aminte tuturor ca este presedintele americii si nu al lumii si oamenii de acolo asta au pohtit. Evident ca nu era mai bun nici unul si nici proasta aia dar orange man tot timpul a stiut sa gadile urechile prostimii mai mult, fiind definitia populistului mincinos si bandit, cam ca baselu, comparativ cu proasta de harris care, la fel ca biden, e o incapabila si o proasta.

      In concluzie, sa se spele pe cap cu el si noi, cum zice vali, poate arcfi timpul sa nu ne mai bazam atat pe ajutorul lor la noi in ograda!

      Indecis. Tu ce zici?4219
    • silicon_v, sa iasa din NATO? Pai si industria de armament cui sa mai vanda arme? Rusiei?Hai sa fim seriosi, el a fost suparat doar de nivelul cheltuielilor pentru aparare a unor tari din NATO, suparare legitima din ce vedem din februarie 2022.

      Pentru el era un calcul matematic, daca statele NATO vor cheltui pe aparare cat trebuie, din cele multe miliarde cheltuite, o mare parte vor veni spre firme din SUA. Ca industria de armament din UE nu e la fel de avansata / capabila sa produca tot necesarul.

      Comentariu apreciat.454
    • Mamă, ziceam sa nu comentez pe subiectul asta. Dar: „omul e un incapabil”. Serios? Unu care a fost președinte al usa și care are șanse mari să re devină, plus, a făcut milioane e un” incapabil.”. Înseamnă că eu ar trebui să mă spânzur acuma…pff
      .

      Indecis. Tu ce zici?4043
    • @Warcloud – nu te spânzuri, doar era clar că vom avea comentatorii politicii specializați în bătălia republican-democrați care tocmai terminaseră cu disecarea profesionistă a candidatului Geoană.
      Și nici nu iei în seamă ce înțelege un dubist pasionat de traficul românesc.
      Mai citim, mai rădem, mai bem, mai plătim … business as usual și așa va fi și de acum înainte

      1012
    • @silicon_v – pai si unde este problema, tu te astepti ca USA sa rezolve problemele in Europa? Daca el retrage ajutorul catre Ucraina avem foarte multi comentatori aici gata sa il darame pe Putin care sunt convins ca vor face donatii catre Ucraina ca sa continue razboiul si in caz extrem sunt gata sa mearga voluntari pe front, nu?

      In alta ordine de idei, abia astept sa il vad pe Trump pus fata in fata cu faptele – a spus mereu ca o sa termine razboiul in 24 de ore, nu?

      118
    • @bucuresci: ămi cer scuze la domni că m-am băgat să-mi dau o părere (extrem de pertinentă dealtfel) la fel ca si ceilalti din comunitate.
      N-am stiut că trebuie să se exprime pe un subiect precum politica decât analistii politici si personajele de efect cu diploma si pedigree.
      Încă o dată, scz la domni!

      22
  11. asta cu nimeni nu se astepta e doar asa o poveste.
    in primul rand nu poti gasi in roman care locuieste in SUA care sa voteze cu harris si astia sunt cei car au fugit de comunism si consecintele lui.

    in al doilea rand…. toata lumea in afara de sondajele de opinie aratau ca trump castiga pe linie en fanfare.

    sa inlocuiesti un senil cu alt senil e cea mai misto combinatie pentru estblishmentul american.

    Comentariu apreciat.11811
    • NOU
      #67

      Confirm partea cu romanii. Plusez si cu moldovenii.

      217
    • Pe moldoveni ii întrebi dacă votează cu oponentul lui Putin, nu Harris

      168
    • „in primul rand nu poti gasi in roman care locuieste in SUA care sa voteze cu harris si astia sunt cei car au fugit de comunism si consecintele lui.”

      asta pentru ca sint idioti si pun egalul intre democrati si comunism
      ca asa ii invata FoxNews
      sa spui ca democratii sint comunist e o palma pe obrazul cerora care au suferit in inchisorile comuniste.

      Indecis. Tu ce zici?3139
    • @me – Eu nu il suport pe Trump insa am vazut-o pe Kamala si femeia aia a evitat absolut orice raspuns si este extrem de falsa, inteleg oamenii care prefera un mincinos cu apucaturi extreme in locul unei tipe false.

      1811
  12. Spirala tacerii cum spun sociologii, multora le era rusine sa spuna ca voteaza Trump asa ca au fost conformisti si corecti la sondaje dar in cabina au votat de draci ca inflatia, ca imigrantii ca joburi furate etc etc

    Comentariu apreciat.703
  13. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 6291
    • Europa va fi ”battle ground”-ul în anii care vin.

      ai scris greșit Europa de Est

    • Din păcate, e corect, cel mai bun loc să-ți bați joc de Europa este în est.

      Comentariu apreciat.368
    • Deci bai baieti, nu stiu ce va surprinde la faptul ca Europa de Est (si cea centrala) va fi camp de batalie. Conceptul de „cordon sanitaire” va spune ceva? Asta a fost soarta statelor din partea asta de Europa inca de la nasterea lor, dupa destramarea imperiilor in 1918. La inceput ca stop pentru expansiunea bolssevica, apoi ca stop pentru o eventuala agresiune imperialista asupra URSSului iubitor de pace (sovietica, cum altfel..), iar pe viitor camp de batalie impotriva expansiunii putinisto/taristo/siceomaifi.
      P.S. In principiu Austria e neutra prin statutul ei, deci n-ar avea de ce sa se predea, ca e predata deja.

      Indecis. Tu ce zici?3012
    • Asta pentru ca, cel putin la nivel politic, europa de veste este o bataie de joc, si nu de ieri de azi!

      178
    • Axa asta s-a format cu „echipa de vis” Biden-Harris la butoane.

      Comentariu apreciat.4315
    • @Răzvan T. Coloja: numai ca, din axa aia, China si Iran-ul nu prea il voiau pe Trump. Parca el a dat ordinul de killareala al generalului Quds.

      Indecis. Tu ce zici?306
    • Nu inteleg, cand nu a fost Europa „battle ground” vreodata pentru ceva si mai ales razboaie?
      Apoi afirmatia ca „se formeaza”, poti sa imi spui o perioada din ultimii 20-30 de ani in care tarile mentionate de tine nu s-au inteles bine (as zice foarte bine), in special Rusia-China ?

      143
    • Cât timp BlackRock are niște interese consistente in zona, mă refer la centrala nucleară SMR de la Doicești, aș zice să stam liniștiți la locurili noastri.

      Billionaire BlackRock CEO Larry Fink said it “really doesn’t matter” who wins the US presidential election, because both Donald Trump and Kamala Harris will be good for Wall Street.

      https://geopoliticaleconomy.com/2024/11/05/blackrock-doesnt-matter-us-election-trump-kamala-harris/

      87
    • Apoi afirmatia ca „se formeaza”, poti sa imi spui o perioada din ultimii 20-30 de ani in care tarile mentionate de tine nu s-au inteles bine (as zice foarte bine), in special Rusia-China ?

      Vezi, Stefan, ce inseamna sa nu stii istorie si nici macar sa nu fii curios? Zici prostii una dupa alta, ca un adevarat Dorel, drojdierul satului.

      Las asta aici, asa de sanki:

      „During the 2008 Russo-Georgian war, China opposed Russia’s infringement on Georgia’s sovereignty. Citing principles of sovereignty, territorial integrity, and global order, China used its influence in the SCO to prevent the organization from supporting Russia”.

      42
  14. Poate ca e mai bine asa pana la urma.
    UE poate intelege ca nu are cine sa o mai apere. Si ca toate floricelele cu zero emissons by bla bla, gender equity, sticle cu capace legate, cote de migranti si protejarea sfantului Coran, #sanusuparamrusia, etc.. toate astea sunt sinucidere curata.
    Nu spun ca in sine toate cele de mai sus sunt un lucru rau.. Dar nu e momentul acum.
    Titanicul a lovit aisbergul, nu e cazul sa dezbati de ce in meniul de maine sunt prea multi carbohidrati.

    Comentariu apreciat.14114
    • Nu chiar, ar fi o trădare a înțelegerii mai mult sau mai puțin tacită. America este jandarmul mondial și EU s-a bazat pe el.

      Acum brusc, jandarmul amenință că își dă demisia că are nu știu ce drame cu boracii pe acasă. Pai stai nene, ce faci. Eu rămân sitting duck?

      Indecis. Tu ce zici?2132
    • exact. the sitting ducks come from the sitting trucks.

      Comentariu apreciat.303
    • @Flat

      Deci înțelegerea dintre SUA și UE, care nu e tocmai oficială, era că SUA dă pe gratis, UE taie frunze la câini. Acum SUA s-ar putea să amenințe că nu mai dă pe gratis, și noi plângem că nu mai sunt posmagi?

      Nu zic că nu ai dreptate, nici că ce zici tu nu reflectă valorile societății noastre.
      Zic numai să reflectăm un pic asupra situației.

      Indecis. Tu ce zici?258
    • SUA nu dă pe gratis. Ei s-au autoproclamat jandarmul mondial, ok, au și cu ce, iar noi (EU, Israel, etc.) ne bazăm pe ei să ne apere la schimb cu contracte avantajoase și putere geostrategică în regiune, oferit infrastructură pentru baze militare, etc. SUA au tot interesul să aibă avanposturi în țări prietene de pe glob. Să aibă relații de parteneriat strâns cu lumea civilizată și să țină sub control sau să limiteze dezvoltarea sau expansiunea țărilor dușmane.

      O politică izolaționistă de tipul cap struț în nisip nu funcționează, pentru că – poate pe termen scurt – bugetele americane aduc ceva bunăstare pe plan local, dar pe termen lung, se permite dictaturilor antagoniste (China, Iran, Rusia) să se extindă și să acapareze influență pe glob. Asta îi va mușca pe americani de fund, desigur după ce noi suntem deja ocupați și subjugați Rusiei.. hegemonia SUA va dispărea, și odată cu asta și bunăstarea lor, pentru că vor fi atacați, atât economic cât și posibil la un moment dat militar.

      Indecis. Tu ce zici?278
    • @Flat:
      De acord complet cu primul paragraf.
      Complet de acord și cu al doilea.

      Ce nu înțeleg este de ce crezi că Trump președinte o să însemne că SUA va adopta o politică izolaționistă.

      Trump s-a bătut și o să se bată cu puța de masă în NATO și UE că dacă nu vin și ei cu jucării, el, cum are mai multe, și le ia pe ale lui și pleacă acasă. Și nu-i rău să fim speriați de asta: cum zice și zoso, cum zic și mulți pe aici, cum zice și Polonia care, istoric, știe un pic mai bine: las-o moartă cu tata SUA, e timpul să ne asigurăm singuri bunăstarea, și de-abia pe urmă să vorbim, cu ceva de pus pe masă, cu SUA. Și cam asta face Israelul de ceva timp, deși sunt mititei și înconjurați numai de rusii; și ei nu-s speriați că-i abandonează Trump.

      59
    • @cantrem – pentru că asta a declarat? de mii de ori. Toți rednecksii ăia care l-au votat au făcut-o din 2 motive, unul fiind imigranții care le mănâncă pisicile și al doilea fiind acesta, că de ce să dea ei arme sau bani altora de pe glob. să fie la ei acolo, pe sistem aurist, naționalist, așa cred ei că vor trăi mai bine, dacă se izolează și nu mai continuă rolul de jandarm

      Acum, referitor la ce spui cu semnalul de alarmă, ai dreptate, dar mie nu-mi convine. EU nu este bătăușul planetei, este fix opusul, nu are bani de aruncat pe tancuri și armate. Nu are o unitate și coeziune suficientă să închege o forță NATO fără SUA. Poate, poaaaate, să ne bazăm pe turci, chestie care e foarte foarte nașpa. Să ajungi să atârni la alt dictator jegos să te apere.

      În plus, mie nu-mi convine să devin o pușcărie model Israel. Un stat unde toată populația face armata 2-3 ani și trăiește constant în alertă, în frică militarizată, de bombe, de rachete. Atunci s-a dus draqului libertatea și ce înseamnă Europa și privilegiile ei. Vreau să sorb cocktail-uri în baruri, să dansez cu femeia și să nu mă preocup unde este cel mai apropiat shelter anti rachete sau unde îmi este unitatea și arma. Și jandarmul să se preocupe pentru mine, că el are bază și scut instalate.

      156
    • Cel mai realist comentariu de pana acum

      12
    • @cantrem

      și ei nu-s speriați că-i abandonează Trump.

      Tu n-ai fost deloc atent la ce zice Trump vis-a-vis de sprijinul Israelului, asa-i?

      PALM BEACH, Fla. — Former President Donald Trump declared Tuesday that Israel must “finish the problem” in its war against Hamas, his most definitive position on the conflict since the terror group killed 1,200 Israelis and took more than 200 hostages on Oct. 7.

      “You’ve got to finish the problem,” Trump said on Fox News on Tuesday when asked about the war. “You had a horrible invasion that took place that would have never happened if I was president.”

      52
    • @Sabotor

      > Donald Trump’s support of Israel was marked by strong, pro-Israel policies, including recognizing Jerusalem as its capital, facilitating the Abraham Accords, endorsing Israeli sovereignty over the Golan Heights, and taking a hard stance against Iran, while significantly shifting U.S. policy on the Israeli-Palestinian conflict and settlements.

      41
  15. Democrații au pierdut de fiecare data când s-au prezentat cu o femeie.

    Comentariu apreciat.7211
  16. Cine zicea ca vine prapadul si lumea e disperata?!
    https://www.investing.com/indices/smallcap-2000-futures

    105
  17. Ar fi cel mai bine pentru Europa sa iasa Trump. Doar asa ne bagam mintile in cap si devenim mai uniti.
    Toata lumea se caca pe ea despre viitorul Europei care se decide in ceva county obscur de peste ocean.

    Comentariu apreciat.857
  18. E vot de blam, americanul de rand o duce tot mai prost. Nu stiu ce asteptari au avut democratii si de ce se mira atat. Pe langa asta s-au saturat si multi pro democrati de toata campania asta woke si toti papagali.

    Comentariu apreciat.9016
    • Să vezi ce bine o să le fie cu Trump, Vance, RFK jr, Musk și toată gașca care vine la pachet

      Indecis. Tu ce zici?4836
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 3261
    • Erată: *o să ne fie

      55
    • Și iată cum au ieșit la iveală specialiștii noștri în ce, cum și de ce în State. Plecați mă la treabă, dacă chiar aveți vreuna.

      Indecis. Tu ce zici?3414
    • Cand au spus ca Harris e Obama in fusta s-a terminat. Misoginism si rasism. Dar, acum, primul discurs al lui Trup a fost neasteptat de in regula, fara excese. Cat despre sondaje – great !

      118
  19. Polonezii sînt deja armata nr.1 a Europei.
    Germania are nevoie de VW nu de armată ;)))
    Francezii ar vrea dar sînt departe în vest.
    Olanda și Danemarca țin bine pînă acum.
    Cehii sînt foarte buni la gestionarea armelor acum.
    Austriecii sînt legați de glie la Putin.
    Restul este mediocritate.
    E timpul să se trezească Europa cu ocazia aata.

    Comentariu apreciat.775
    • Cele mai tari armate din Europa sunt Franța și UK. Celelalte sunt glume. Dacă vor să facă baze NATO în Est, atunci nu sunt așa de departe.

      Indecis. Tu ce zici?1628
    • @Velu, în cazul izbucnirii unui război cu Rusia, o să se strice și situația din Pacific, deci UK o să susțină două fronturi. Iar Franța e într-o situație similară, în special dacă va exist un conflict și în Orientul Mijlociu. În condițiile astea Polonia e cea mai tare armată din Europa prin importanța ei geografică, ura istorică față de ruși și potențialul demografic și economic (sau va fi în perspectiva că amerianii vor înființa un program similar cu cel de sprijin din WW2 pt. USSR – Lend-Lease-).

      Comentariu apreciat.294
    • Or fi astea cele mai tari armate din Europa, dar Turcia o are cea mai tare dupa USA (din tarile NATO). Ce e mai nasol e ca astia joaca la doua capete.

      143
    • Turcia joacă pentru Turcia.

      51
  20. NOU
    #112

    Nu ar trebui să fie o surpriză. Trump avea la mitinguri 15, 30, 40 de mii de oameni. Kamala cam 10 mii, iar multe dintre mitinguri erau indoor cu câteva sute de persoane.
    Obama a contribuit masiv la înfrângerea lui Harris după ce i-a apostrofat pe bărbații negri că nu votează pt Harris. Ce iureș a ieșit pe rețelele sociale după asta, e o chestie la care nu se aștepta! Și majoritatea care erau contra lui erau chiar bărbați negri. Lucrurile astea nu se vedeau pe mainstream media.

    Comentariu apreciat.6314
  21. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 2860
    • citeam ca a primit Trump inclusiv votul mexicanilor. Trump care e anti-migratie a fost votat de imigranti.

      mexicanii care l-au votat sunt deja cetățeni, nu vor să vină alții ca ei să le ia joburile. au votat cu buzunarul.

    • Vali, si mexicanii aia care sunt cetateni mai stiu cum e si cu cartels, drug gangs, MS13 si alte nenorociri de la ei din tara. Nu vor sa vina peste ei toata america latrina.

      Comentariu apreciat.596
    • Nu de femeie nu au votat-o, ci pentru că este proastă de felul ei.

      Eu ma mir ca nimeni nu a bagat-o pe aia clasica ?
      Eu, între un hoț (Trump) și un prost (Harris) , prefer hoțul. După hoț mai rămâne ceva. După prost, nu mai rămâne nimic. :)))))))))))

      Indecis. Tu ce zici?3944
    • @bucuresti
      Esti sigur ca Harris e proasta? Sigur-sigur? Adica, plm, femeia aia a fost procurorul general al Californiei, sunt convins ca doar prostii ajung in pozitia aia.

      Indecis. Tu ce zici?5239
    • Războiul din Ucraina se termină în maximum un an și da, în favoarea lui Putin, din motivul exprimat de tine, dar și din cauză că nu mai are cine să lupte. Pe lângă bani/arme, ai nevoie și de oameni ca să câștigi un război. Iar demografia ne spune că rușii au o bază de recrutare mult mai mare. Nu doar demografia, dar și alianța cu Coreea de Nord ne spune același lucru. Putin câștigă, strânge bani și o dă iar peste câțiva ani, dacă nu moare până atunci. Și dacă moare, sunt alții mai răi decât el la Moscova.

      Rămâne de văzut cum se va tranșa cu China și cu Iranul, cunoscut fiind cât de mult iubește Trump cele două state. Mă consolez cu faptul că măcar acolo SUA se va impune.

      Indecis. Tu ce zici?1417
    • @Sabotox

      sunt ceva indicii in sensul asta, dar te-ai blocat la un cuvânt și nu ai mai observat, poate, toată construcția.
      da, în exemplu acela clasic (Țiri) Trump era clar hoțul, escrocul, condamnatul, și celelalt rol ii revenea contracandidatei lui.
      Care da, are ceva lipsuri pe partea asta de istețime. Un bugetar în Procuratură, un procuror general ales în California, unde a mai fost ales și terminator nu e chiar ceva deosebit de isteț.
      la inceput, acum 10 ani, i-a plăcut Medicare for all, de ceva luni este împotrivă. Zău așa, partidul ce zice?
      Inainte de pandemie zicea ca este de acord cu banning pe fracturarea hidraulică, acum în campanie, ghici ce? I will not ban fracking.
      Mai vrei , mai am : emigrații ilegali. Ba sunt buni, ba nu mai sunt buni și trebuie aplicată legea. Tot așa după vreo 5-6 ani de gândire, probabil.
      Anul asta a inceput să fie de acord cu opțiuni private de sănătate, cam de cand Medicare for all nu mai era atractiv.
      Inainte sa fie aleasă VP in 2020, era foarte atentă la bugetele poliției, acum in campanie spunea ca Donald ( nu taică-su, da? :) ) a fost singurul candidat care a cerut police defunding fiindcă , era, nu-i așa, un penal (convicted felon).
      Toate schimbările astea de opinie, plus multe prostii spuse prin dezbateri și interviuri , nu ma ajută sa o definesc ca fiind inteligentă, isteață, ageră, pricepută ci cumva pe dos. Incă o dată, eu o văd așa specială prin comparație, nu prin definiție.

      149
    • @Sorin-P: iarta-ma, dar ai niste idei consecutive care se bat cap in cap.

      „Iar demografia ne spune că rușii au o bază de recrutare mult mai mare. Nu doar demografia, dar și alianța cu Coreea de Nord ne spune același lucru”

      Adica rusii au o baza demografica mai mare, de-aia au cerut 10 k de galbejiti nordici. Mai citeste o data ce ai scris :)

      186
    • @Vali

      Mexicanii care l-au votat sunt deja cetățeni, nu vor să vină alții, ca ei, să le ia joburile. Au votat cu buzunarul.

      Sunt, există momente în viață și-n istorie când nici votatul cu portofelul nu contează.

      https://www.youtube.com/watch?v=WjCHjwlSMFI

      https://www.cbsnews.com/video/deportation-undocumented-immigrants-60-minutes-video-2024-10-27/

      03
    • si cand te gandesti ca bucuresci a sarit de 7 coti in sus cand cineva a zis ca trump e incompetent. ca n-are cum, ca doar a ajuns presedinte.

      acum ca harris a ajus procuror general, nu mai conteaza, ce mare chestie a facut, tot proasta e.

      bine, acum o fi harris proasta, sau o fi bucuresci, care n-are habar diferenta dintre procurorul general si guvernator…

      129
    • @bucuresti
      Te intreb din nou, dar altfel: esti sigur ca prostul (si da, si hotul, nu zic nu) nu e ala care din putul gandirii se intreba daca nu cumva se pot face injectii cu dezinfectant sa vindece lumea de Corona? Sigur-sigur nu-i ala prostul, ci taman aia care a fost procuror general (cert ca exista oameni mai destepti decat ea, dar e cu cateva nivele peste tembelul de trump, daca vorbim de inteligenta).

      64
  22. Buuun, acum sa stam stramb si sa judecam bine: Cu cine am vrea sa discute Trump despre soarta Romaniei, cu Ciuca sau Lasconi? Cu Marcel sau Geonelu?

    Comentariu apreciat.399
  23. O mica divagatie. Sotia mea – iunie 2022 – sambata dimineata ora 07:00 – ia bicicleta si pleaca intr-o plimbare. Cade la un moment dat, lesina. Se trezeste pe o banca.
    Urmeaza doi ani de investigatii, probleme cu oasele de la incheietura mainii. Identifica alte probleme mai grave de sanatate aflate intr-o stare incipienta – poliartrita reumatoida. Nu se poate vindeca, insa afland de ea in stadiu incipient -> o tine sub control de mai bine de 2 ani.
    Morala istoriei mele este ca desi un eveniment rau poate reprezenta pe moment o problema pentru cei implicati, pe termen lung poate deschide o optiune de a vedea drumul cel bun.

    Comentariu apreciat.1028
  24. Bhai, toate ca toate, dar eu vreau să știu dacă o să mai crească prețurile apartamentelor in romanika, in condițiile astea…că ieri mi-a trimis un agent o super ofertă, 3 camere in bloc la margine de bucurestistan, 160 000 euro, cu lățimea dormitorului matrimonial mai mica de 3 metri….încă nu i-am spus că să ia ma-sa acolo…deci, ma bag, iau repede, să nu se dea ? Totuși suntem o țară cu perspective, avem de toate, vorba lui banicioiu ?

    Indecis. Tu ce zici?2320
    • Schimbă-ți numele rapid în Ciolacu – sigur primești o reducere babană!

      Comentariu apreciat.272
    • Car,
      Ai uitat sa ne spui de suedeji.

      151
    • Pai si de ce nu ii dai drumul in zona ta de origine daca nu iti convine in Bucurestistan ?

      1215
    • caposu : da, blocul e făcut de suedeji ; că doar ei și frații neacoita fac pe acolo…

      dsg : sunt născut și crescut în centrul bucurestistanului, iar după mamă, la cel puțin a 4 generație de bucureșteni; așa, și ? In centru , 3 camere sunt minim 400 000 euro…îmi dai tu bani sa iau ?

      126
    • Car,
      Daca te referi la zona Palady construiesc o gramada de albi.Hoti si tepari dar albi.Si cred ca ti-am mai zis parlamentarii,gaborii,militarii,judecatorii etc. sint 95 la suta din ei albi.
      Asa ca mai termina cu imbecilitatea asta cu suedejii ca ai idei putine si fixe.

      39
    • Gelu Sunday undercover ? 😀

      71
    • @car: lilresidence.ro? :))

      01
    • @ Car – unde ai tu nevoie sa dai 400000 pe 3 camere in Bucuresti ? Vrei sa cresti actiunile la ONE in floreasca ? Am gasit casa cu 4 camere la armeneasca cu 100 mp cladirea si 100 mp curte la 330000. Cu 200.000 de euro iti iei ceva foarte misto, te duci spre centrul civic, poate si pe stirbei la tribunal, blocuri facute in jur de 1990 cu beton de nu a consumat dezvoltatorii lui peste in 500 de blocuri pana acum. Vrei nou nou nou ? Sau cum de ajungi tu la suma asta ? La ce zici tu deja te incadrezi la demolare si iti faci casa ta.

      20
  25. imi place de digi: Viktor Orban il felicita DEJA pe Trump, ba idiotilor are sanse 99% vs 1%, btw ieri m-am perindat putin pe reddit, toti rodditorii tineau cu Kamala.. mwhahaha

    Indecis. Tu ce zici?2616
  26. eu abia astept sa vad acum cum toti trepadusii gen rares bogdan si altii o sa scoata sepcile rosii de la naftalina si o sa inceapa cu calde si pupaturi in cur la trump. altii o sa faca orice sa scoata din istoricul internetului declaratiile de acum 3-4 ani de la capitol riot. si mai vreau ceva, abia astept sa vad marea justitie americana cum joaca acum dosarele lui trump. as paria ca o sa fie ca in justita romaneasca, fapta se prescrie, fapta nu exista, clasare dosar, rejudecare ca s a pensionat judecatorul. si daca face o masa putin – zelinski – trump si se termina razboiul primeste si premiul nobel pentru pace la anul. la masa aia poate ii pune si soricioaica in ceai lu putin…..

    Comentariu apreciat.346
    • Justiția americă va face ce a făcut și justiția română după ce a ieșit Băsescu președinte. Îl va face mai curat ca lacrima.

      153
  27. Bine, mosulica Trump e cu un picior in groapa, nu e departe Biden.
    Dar din spate vine JD Vance. Il duce mai mult mintea sau e la fel de cu putine si sigure opinii ?

    Indecis. Tu ce zici?1723
    • Nu se confirmă aberația pe care o zici tu. Îmi pare sincer rău.
      Biden e de ceva vreme nefuncțional, Trump e în parametri, dacă tu îl vezi cu un picior in groapă, chiar și la figurat, ai nevoie de ochelari :)))

      Indecis. Tu ce zici?2324
    • Imbecilii se impun peste tot. Trump e vai mama lui, insa intr-adevar, problema este ca s-a inconjurat de tot felul de scursuri umane cu iq ul unei gaze dar cu idealuri totalitare pe care le vor impuse cu forta.

      Le dai cretinilor voce in epoca post-adevar, asta obtii.

      Comunismul pe care l-am trait 21 ani va fi pistol cu apa pe langa ce viitor ne coc animalele astea, noua si copiilor nostri.

      1310
    • ce dreq e in parametrii trump ca e la un hamburger de infarct :)))

      106
  28. Si eu sunt dezamagit. Ma asteptam sa fie mai in fata. Credeam ca dezamagirea fata de democrati e la cota maxima. Nici Trump nu a fost o alternativa extraordinara dar mizam pe ura fata de democrati. Aici a ajuns democratia peste tot. Votam ce credeam e mai putin rau.

    Indecis. Tu ce zici?3521
    • Aici a ajuns democratia peste tot. Votam ce credeam e mai putin rau.

      Ai dreptate, e nasoala democratia. E mult mai bine cand poti fi aruncat in puscarie pentru o gluma sau o parere.

      Comentariu apreciat.4114
    • „E mult mai bine cand poti fi aruncat in puscarie pentru o gluma sau o parere.”
      Sau pentru cand ai acces la internet.

      196
    • @Sabotor, adica ca in uk?! Da, are dreptate nelu, aici a ajuns asa zisa democratie la doi pasi de dictatura, wake up ppl.

      Indecis. Tu ce zici?229
    • adica ca in uk?!

      Tu realizezi ca treaba aia e absolut exagerare si manipulare a unor cacati cu ochi care n-au jena in a minti ca niste porci? Adica iau o chestie – gen vai, adolescentul care a fost aruncat in puscarie pentru ca – sanki – protesta si vai, ce dictatura a ajuns UK. Si daca esti un imbecil de prima clasa, chiar crezi treaba asta. Dar daca ai mai mult de 3 neuroni functionali si te interesezi putin ce a fost acolo, afli ca adolescentul ala de fapt era pornit sa incendieze niste chestii si chiar a declarat senin la proces ca da, el vrea sa dea foc la niste cladiri.

      116
  29. Poate unii s au gandit ca pe vremea lui nu erau razboiae, ca o duceau semnificativ mai bine economic si de aia l au votata.
    Ce zici ca s ar intampla cu Europa, daca asa va fi, va fi foarte bine, nu? Infrastructura, armamanet, poate terminam pentru un timp cu extremismul ecologist si scade pretul barilului si atunci da, atunci sanctionam Rusia, nu acum asa in gluma.
    Poate unii n au uitat ca razboiul a inceput in 2014 cu Obama si ca Rusia n a patit nimic atunci, din contra. Cine stie?

    Comentariu apreciat.5111
    • comentariu hit. +1

      108
    • Si banii de armament de unde vin? Din buzunarul nostru. Asta inseamna nivel de trai mai scazut, probabil restrictii mari, samd.

      1613
    • Da, multe programe sociale vor trebui restranse. Dar banii aia de armament se intorc tot in economie, ca Europa stie sa faca pew-pew cel putin decente, deci poate sa le vanda si la altii.

      In alta ordine de idei, acum vorbim de buzunar? Pe bune, atat de retardati suntem, sa ne gandim ca alegerea e intre ceva mai putini bani in buzunar si ceva mai multi? Nivelul de trai va fi mai scazut. Restrictiile vor fi mai multe. Dar daca vrei sa nu ai razboi, asta e e singura solutie.

      225
    • Maud, da de acolo, ca asta e situatia si nu de acum ci de prin 2008 cand Putin s a jucat putin in Georgia. Da, de acolo vin banii, ca daca nu vin rusii si coreenii in vizita. Europa trebuia pregatiota din 2014 cel putin, dar….Obama, merkel, refugees welcome, amprenta de carbon. facem si din astea, dar inainte ne asiguram ca nu murim impuscati.
      De ce ar trebui tinerii americani sa moara prin germanica si Romania, iar nemtii nu dau nici macar 2% din PIB la NATO si au 15 soldati, dar multe masini electrice (nu se mai vand nici alea de cand s au retras subventiile)?
      Securitatea costa. ca si netflixul.
      Nu ne putem apara de rusi pe torrent.

      101
  30. In discursul de castigator, pare ca Trump tocmai ii lasa mostenire 2028 lui Elon Musk. ( the next star).
    De 10 minute il ridica in slavi incontinuu.
    Doamne iarta-ne si pazeste-ne…

    Pe de alta parte, acum ca a iesit Trump, cred ca un partener pe masura pt el din RO va fi Lasconi. O sa isi masoare c-oaiele unu altuia, parca ii si vad.

    Indecis. Tu ce zici?1637
  31. Dupa interviul de 3 ore cu Joe Rogan… that sealed the deal

    Comentariu apreciat.415
  32. Pai daca dam drumu la carbune ce facem cu partidul verde, cu politica europeana verde.
    Ce facem cu Nicu Stefanut, ca el vrea insulele Fiji curate si planeta oache si tot ce trebuie. Nu-l intereseaza de patura sociala romaneasca, ce gazul scump. Romanii au fost imperialisti, i-au robit pe suedeji si pe transgenderi, acuma e timpul sa manance doar 1 data pe zi si plateasca mai multe taxe sociale.

    Indecis. Tu ce zici?299
  33. Deci East Coast este rosu-pesedistă?

    1012
  34. nu ca-l sustin pe trump, da zdrobit? cred ca tre sa-ti schimbi sursele din care te informezi.

    Comentariu apreciat.294
    • Adevarat. Eu am urmarit pe twitter toata campania si era clar ca Trump castiga la scor. E drept ca nu aveam la follow BBC si CNN dar mai erau si alte parti impotriva lui Trump care spuneau la fel

      157
    • @semeketh vrei sa zici sa nu il mai urmareasca pe Zeihan

      51
  35. ce-mi place mie la americani e ca vedetele si persoanele publice isi asuma public pe cine sustin fara nicio frica de hate sau cancel. joe rogan si elon musk nu s au dezis de trump nici in vremurile nasoale ale lui si e de apreciat. la noi se trag toti pe cur sa zice orice de candidati ca s-ar putea sa regrete in decembrie

    Comentariu apreciat.504
  36. Zdrobit:))

    S au saturat multi de milioanele de imigranti lasati sa intre in tara care omoara, violeaza etc fara sa pateasca nimic…de BLM, de faptul ca nu mai poti iesi din casa fara sa ti se dea in cap, sa fi jefuit…

    De miliardele sifonate catre ucraina..in timp ce proprii cetateni sunt ignorati….

    Mai pune mana si mai intereseaza te ce se intampla in realitate..

    Indecis. Tu ce zici?3838
    • Confirm, am fost in SUA anul trecut si am fost omorat de vreo 5-6 ori cel putin.

      Indecis. Tu ce zici?3220
    • Mare dreptate ai, acuma cu Trump toata industria de armament americana va produce pentru nevoile interne, nu le mai dau nimic moaca la ucraineni. O sa mearga texanii la cumparaturi cu Abramsurile si Himarsurile, iar taranii din midwest o sa are cu javelinuri.

      182
    • @gogu: si de acum astia loviti de uragane nu or sa mai doarma in sali reci si triste ci direct in bradley=uri

      71
    • milioanele de imigranti lasati sa intre in tara care omoara, violeaza etc fara sa pateasca nimic

      Confirm, mi-au zis colegii americani ca-s omorati si violati si ei si familiile lor de cel putin 3 ori pe zi de cate un haitian care mai apoi le si mananca pisicile.

      910
    • Și când nu e haitianul, e guvernul care îți eutanasiază veverița și ratonul

      42
  37. ce inseamna sa iti iei datele din mass media europeana, care e biased impotriva lui trump

    Comentariu apreciat.5012
  38. Denial. Mult. Trece.(Five stages of grief: denial, anger, bargaining, depression, and acceptance.)

    Indecis. Tu ce zici?278
  39. Toti care urmaresc site-uri de stiri verificate factual au picat in capcana asta. Asta nu spune multe despre ei, dar vorbeste volume despre conceptul de verificari factuale

    206
  40. Si toti fanii taylor Swift ce fac? Suicide watch?
    Macar sper ca vedetele inteleg cat de aeriene sunt in general, desi slabe sanse cand tu iei 100k pe o zi de munca si majoritatea nu fac atat intr-un an.

    Indecis. Tu ce zici?3012
  41. Vedetele, de când e lumea lume și în proporție de 99% nu sunt aeriene. Trăiesc pe altă planetă și le doare-n accesorii. Excepțiile confirmă regula. Vezi Harrison Ford, vezi Phil Collins, vezi Sting.

    203
  42. Trump a câștigat si pentru că lumea e sătulă până peste cap de woke-isme, LGBTQ, DEI, curcubee și alte căcaturi.

    Comentariu apreciat.7716
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1980
    • miscari deranjate la cap, vrei sa spui.

      Indecis. Tu ce zici?298
    • domnu’ plat, „lumea normala” sustine egalitatea de drepturi si egalitatea de sanse, nu egalitatea de rezultat. Adica e perfect normal sa spui „toti pornesc cu aceleasi sanse, castiga cel mai bun”, dar nu e normal sa spui „toti pornesc cu aceleasi sanse, castiga toate grupele cate putin ca sa fie bine sa nu fie rau”. Pana nu intelegi diferenta intre astea doua concepte n-ai cum sa intelegi de ce omul de mai sus zice bine. Doar pentru ca si rasistii spun asta, nu inseamna ca „asta” e gresit. Simplificat, pe intelesul tau – daca nazistii au baut apa, nu inseamna ca noi n-ar trebui sa bem apa.

      Comentariu apreciat.487
    • am ras irl la „aceste mișcări absolut corecte”

      242
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1047
    • Flat, hai sa discutam ce inseamna discriminarea reala. Daca oamenii rad si isi bat pl de tine pe strada si nu iti zic ‘mam aia nu cred ca e discriminare.

      144
    • @Flat – nu amesteca homosexualii cu miscarea LGBTQ++, ei sunt doar folositi ca pretext insa in realitate lumea nu are nimic cu ei de peste 20 de ani, ca sa nu spun mai mult. A se vedea Elton John, Fredie Mercury, George Michael, Risky Martin si tot asa.

      Insa sa faci reguli noi pt ceva de genul 1-3% din popor, legi care sa ii incurce pe aia care sunt 50-80-95% este pur si simplu aberant.

      Sa iti dau un exemplu neaos – de maine se inventeaza campionatul de oina si marti in loc de Liga Campionilor o sa se dea la tv doar oina, urmand sa vezi doar meciurile de miercuri din CL, pentru ca e sportul nostru national si 2% din romani sunt fani oina.

      Care crezi ca o sa fie reactia populara? Sigur ca este un scop nobil, daca faci asta in 50 de ani oina o sa fie mult mai populara in Romania.

      Indecis. Tu ce zici?284
    • Flat, din ce scrii bag de seama ca te invarti intr-o bula care prefera sa se lupte cu argumente de paie in loc sa asculte si sa inteleaga ce vor sa spuna ceilalti. Un exercitiu interesant e sa faci ca la debate, sa sustii argumentele cele mai puternice din tabara adversa. Abia cand poti face asta discutam. Pana atunci tu vii cu ieftinaciuni. Si lumea fix de ieftinaciunile astea s-a saturat.

      Uite, ia tari spalate gen germania sau olanda, unde drepturile minoritatilor sexuale sunt respectate de zeci de ani. Si ei s-au saturat de valul asta de gargara ieftina. Dreptul x nu incalca dreptul y de a considera ca x e prea mult. Greu de crezut, dar asa merge treaba.

      241
    • Trump a câștigat si pentru că lumea e sătulă până peste cap de woke-isme, LGBTQ, DEI, curcubee și alte căcaturi.

      Confirm, cu Biden la casa alba toti americanii au fost obligati sa fie gay, sa-si taie puta si sa faca avort la 9 luni.

      816
  43. e trist, dar asta e realitatea.
    s-ar putea ca tocmai dintre susținătorii lui trump/vance nu vor fi cei care vor suferi mai mult – este bully soi agresiv pana se găsește unul mai mare ca tine si vezi ca nu mai are cine sa îți ia apararea.

    Si nu stiu cat de protejati sunt imigranții cu acte in regula: intr-un regim in care nu mai funcționează checks and balances o hârtie sau o eroare umană care te deportează pe tine si familia intra la capitolul „si altele”.

    Asta ca sa nu vorbim de vance ori kennedy.

    Indecis. Tu ce zici?1716
  44. Sa vedem cum raspunde Europa. Chestia asta e ori un accelerant pentru federalizare si armata unica, plus cresterea masiva a productiei de armament, ori…nu.

    Indecis. Tu ce zici?286
    • Așa cred și eu și mai și sper să fie bine, să nu fie rău :))))
      Dar chestia asta ar insemna, dispariția politicienilor, reducerea bugetarilor, reorganizrea administrativă și atunci totul nu mai pare să conducă spre bine în România.

      27
    • O sa fie rau. Nu din cauza politicienilor ci din cauza votantilor. Daca excluzi prorusii, dacii liberi neasupriti de EU si aia care inca mai spera in interventia divina pentru a-si mentine stilul de viata fara vreo schimbare, nu cred ca aduni un 30% de sustinatori ai federalizarii. Si daca te mai excluzi si toate grupurile de extremisti de stanga, care se vor opune clar tuturor schimbarilor necesare, procentul e mult mai mic.

      Oricum, ramane de vazut. Daca se misca situatia in vreo directie, mai e de ramas in Europa. Daca nu, plm.

      65
  45. Trump o sa creasca exploziv ajutorul american. Sa nu uitam ca el este primul care a trimis arme Ucrainei cu care au rezistat in februarie – martie 2022. Probabil va merge catre ziggeri cu vreo propunere de pace (gen Crimea la Rusia si restul teritoriului inapoi sau variatiuni pe tema asta) pe care orcii o sa o respinga ca ei vor tot, ca Dumnezeu iubeste Nigeria cu zapada si ca ei merita si Trump o sa faca spume la gura si va trimite tot ce doresc ucrainienii.

    Indecis. Tu ce zici?2238
  46. Daca americanii aveau DIASPORA acum Kamala Harris era invingatoare…

    Comentariu apreciat.5610
  47. Slabiciunea democratiei este disponibilitatea oamenilor onesti si cu intentii bune de a se implica in politica si in aparatul de stat.

    Ca si Romania, SUA este condusa de mai multe grupuri de interese si politicienii sunt doar marionete, problema este ca aceste grupuri al calca pe cadavre, la fel ca omologii din Rusia si China.

    Noi sa fim sanatosi, ca boala oricum vine.

    173
    • Slăbiciunea democrației este indisponibilitatea oamenilor, onești și cu intenții bune, de a se implica în politica și în aparatul de stat.

      Unde se dau mitele să câștige la concursurile de angajare?
      Tu n-ai înțeles ce ai vrea să repeți.

      SUA este condusă de mai multe grupuri de interese și politicienii sunt doar marionete, problema este că aceste grupuri calcă pe cadavre, la fel ca omologii din Ruzia și China.

      Grupurile acelea de interese au adrese de domiciliu, cunoscuți cu adrese de domiciliu unde au chei să descuie ușa?

      Copii care studiază la facultăți & locuiesc în dormitoare, sau sunt „Angajat(ă) la firma lu’ tati”?

      Locuri unde soțul are treabă (amante, birou de lucru, hobi-uri ca jocul de table…)?

      Locuri unde soția are treabă (amanți, birou de lucru, hobi-uri cu pierdut vremea la coafor…)?

      Avocați, contabili, confidanți, atașați, cu adrese de domiciliu, soți/soții, copii…?

      Ș.a.m.d.

      Aveți toate informațiile la îndemână, ce să faceți… De ce nu faceți?

      Noi să fim sănătoși, că boala oricum vine.

      Ai dreptate – torționarii, violatorii & necrofilii preferă victimele sănătoase, cu frică de moarte, frică de violență (aia reală).
      Sunteți foarte deștept, @Motoc.

      321
    • Probabil a vrut sa zica „…indisponibilitatea..
      ” pentru ca prima fraza sa aiba sens in context.

      41
  48. Românii, care s-au născut/copilărit/trăit în România, dar, care vorbesc ca online-ul american, sunt bizari – căpuțu’ praf, creiere pilaf.

    Uită-te la comentarii.
    Verifică IP-urile, chiar dacă pot fi mascate, și triangulează cu orele de aici cu orele din mockba & orele din SUA.

    Indecis. Tu ce zici?628
  49. Asa vorbesti de parca tot ce ai inteles din politica americana e „orange man bad”. Te-ai uitat macar sa vezi cine e in partea cealalta?
    La cat de polarizati sunt americanii, daca ai 2 candidati slabi cum sunt cei doi in cazul de fata, batalia se da in swing states care sunt vreo 7 din 50. Deci trebuie analizat ce au vazut si cum au trait in mandatele precedente oamenii aia care nu au neaparat o afiliere politica si trebuie sa fie convinsi.
    Lupta a inceput Biden vs Trump si daca Biden era lucid ar fi avut sanse mari sa castige. Problem e ca suntem intr-o perioada cu multe conflicte importante in derulare si de cativa ani pe net umbla video-uri cu Biden care se impiedica pe scari, nu stie unde e, nu stie ce sa faca dupa ce incheie un discurs, confunda persoane si asa mai departe.
    Dupa 4 ani, democratii vin cu el de mana si zic, hai votati-l ca e inca bun, cand majoritatea lumii care ochi si o conexiune la internet stie ca nu mai poate bietul. Democratii refuza initial sa il schimbe desi toata lumea ii tragea de maneca pana la primul debate unde se intampla inevitabilul iar Biden are multiple scapari, da raspunsuri incoerente etc.
    Toata media isi schimba placa instant si ii cer lui Biden sa renunte. O propun pe Kamala Harris care pe langa faptul ca nu era populara pana atunci si-a schimbat pe parcursul anilor parerea despre mai multe puncte cheie din dezbaterile americane(fracking, climate change, immigration), lucru care nu stiu cat de bine le-a picat democratilor die hard.
    In tot acest timp media il demonizeaza pe Trump pana la punctul la care are loc atentatul de asasinat esuat, lucru care iarasi il ajuta pe Trump.
    Singurul castig realizat de democrati e debate-ul Trump vs Harris, unde Harris il raneste la ego pe Trump spunand ca suporterii lui parasesc mitingurile repede fiindca e plictisitor, lucru care il afecteaza pentru restul debate-ului.
    Chiar cand a castigat primul mandat Dave Chapelle l-a descris cel mai bine pe Trump. E un „mincinos sincer”, fata de democrati si majoritatea presei aservite lor care te mint in fata si cand ii prinzi ei spun ca nu au facut niciodata asa ceva si te fac pe tine in toate felurile.
    Dau doar un exemplu din ultimele zile: Trump vorbea despre fica lui Cheney ca asemeni tatalui ei isi doreste razboaie, dar ca ar trebui sa vada cum se desfasoara un astfel de conflict armat de la nivelul soldatilor cand ai arme indreptate spre tine inainte de a avea parerea asta. Care credeti ca au fost stirile din partea democratilor? Exact, Trump sugereaza ca Liz Cheney ar trebui impuscata de un pluton de executie.

    74
    • „Lupta a inceput Biden vs Trump si daca Biden era lucid ar fi avut sanse mari sa castige.”
      daca ai avea ceva de lucru, n-ai fi umplut jumate de pagina pe-aici. daca e sa vorbim cu daca …

      36
    • Dan, spune-mi frumos cu ce gresesc sau cu ce difera opnia ta. Asa ca ma faci prost si mergi mai departe nu castiga nimeni nimic.

      41
  50. Pur și simplu nu știu de ce te chinui cu politica 🤣

    133
  51. De dimineață, savurez smiorcăielile celor care, până mai ieri, le spuneau americanilor ce e mai bine pentru ei, ne spuneau cum va șterge Kamala cu Trump pe jos și ce rai verde ne așteaptă. Mândruță e campion până acum.
    Cum au ratat americanii șansa de a avea și ei dopul legat de sticlă…

    Indecis. Tu ce zici?3113
    • Asta cu smirocaielile e absolut delicioasa. Dar nu cum crezi tu, ca democratii de fiecare data au acceptat; da, au si zis ca e nasol c-a castigat cacatul ala cu ochi, dar na, asta e, vointa poporului. Care grup s-a smiorcait si au facut scandal? Pai tocmai prostii pulii, ratatii planetei – magaiotii. Aia s-au dat cu curul de pamant si s-au dus sa la capitol sa sparga sa faca si sa omoare, ca vai, nu le-a iesit furucului de pe curul unei curve sifilitice presedinte.

      Dar da, vai, se smiorcaiesc ailalti :)))

      414
    • Eu m-am referit la analiștii, influencerii etc de pe meleagurile dâmbovițene…

      50
  52. Măi, a mai fost recent un președinte american care a retras toate trupele dintr-o zonă de conflict. Și n-a fost bine. Ne panicăm acum că Trump îi dă mână liberă lu’ Putin. De ce nu ne bucurăm că „slavă domnului că nu iese președinte SUA cineva din administrația care a înmânat Afganistanul și nșpe resurse militare inclusiv elicoptere talibanilor”?

    Indecis. Tu ce zici?1420
    • „a mai fost recent un președinte american care a retras toate trupele dintr-o zonă de conflict. Și n-a fost bine”.

      Ai zis bine. Ala a fost fix si exact Trump. El a luat decizia impreuna cu republicanii, cu mult inainte de alegerile din 2020, decizie care s-a transformat in planuri si ordine executate de administratia care i-a succedat (a lui Biden). Pentru ca, ce sa vezi, intr-un stat care se pretinde functional, legea e lege, deciziile sunt decizii, indiferent cine a fost la originea lor.
      Ce i se poate imputa, oarecum, administratiei Biden este debandada in care s-a facut evacuarea Kabulului ca detaliu final de kkt al acestui plan, repet, initiat si votat de republicanii lui Trump.
      Check your facts, mate.

      Indecis. Tu ce zici?2417
    • @Tom, pai fact-checking nu a fost niciodată punctul forte al trumpistilor, nici măcar nu cred ca stiu ce e aia! Daca asa zice portocala, asa a fost. Punct.

      109
  53. Idiocracy, viata bate filmul.

    1410
  54. NOU
    #225

    Austria nu e membră NATO

    92
    • Austria poate sa inceapa sa vorbeasca rusa.

      Erdogan a afirmat in septembrie ceva ce nu e pe placul rusilor, cum ca Crimeea trebuie sa revina la Ucraina. Sa speram ca ura intre turci si rusi o sa ne fie de folos.

      Geoana putea sa vina cu niste idei, cum vede el geopolitica locala in perspectiva alegerilor americane, si ce trebuie facut – ca tot a facut el purici pe la MAE, pe la NATO. Se pare ca i-a facut degeaba.

      N-avem nici un fel de strategie, mergem pe burta ca de obicei.

      92
    • „Sa speram ca ura intre turci si rusi o sa ne fie de folos.”

      Sincer, mizam din 2022 pe asta ca contrapondere la rusia in bazinul marii negre.

      Acum, in contextul actual, cu atat mai mult. Poate ca neinterventionismul lui trump il va incuraja pe erdogan sa se viseze (cu sanse mari, as spune) sultanul balcanilor de est, al caucazului si marii negre, mai ales daca UE continua s-o suga prin batista cu pinky-ul ridicat cu eleganta.
      Vad ca turcia deja agita apele in zona stanurilor cu marea uniune turcica.
      Atata vreme cat apar insi dornici, hotarati si capabili sa dea foc rusiei, noi romanii nu putem decat sa-i incurajam si sa le dam o mana de ajutor daca e cazul.

      62
  55. sincer, daca asta credeai, e cam aiurea. timpitii de democrati au reusit sa faca totul rosu.

    41
  56. O decizie proasta pentru Harris a fost ca ales sa voteze si anticipat. Conteaza mult sa te vada lumea ca votezi in ziua votului.

    59
  57. Hai să legalizăm armele. Să ne apărăm de ruși.

    84
    • Lol, fiecare cu problema lui. Partea amuzanta e ca tentativa asta de a te folosi de o situatie (problema reala care e Rusia) pentru a castiga ceva diferit (acces la arme sa nu-ti mai fie frica de suedeji) s-ar putea sa te surprinda cand o sa ti se dea acces la arme la pachet cu trimiterea pe front.

      37
    • Exact așa s-au predat afganii cu echipament de $80 mld. în dotare

      53
    • elisabeta rizea likes this.

    • Pai boss, nu zice nimeni sa nu inveti sa le folosesti, dar nu trebuie sa le iei si acasa.

      Bine, pe unde stau eu e relativ usor sa obtii permis pentru vanatoare si tir sportiv si am senzatia ca vreau sa ma apuc de niste sporturi noi.

      43
  58. Că Trump o fi „un mincinos obosit și obsedat de bani și de răzbunări” probabil că e greu de contrazis de către orice om cât de cât rațional și cu scrupule democratice de prin părțile noastre de lume.

    Totuși, o întrebare rămâne: cât de rea și de falită moral le-a putut părea cetățenilor americani alternativa democrată? În condițiile în care ei, democrații, aveau de partea lor majoritatea mainstream media, felii consistente din social-media, Hollywood-ul etc. În condițiile în care Trump a avut un mandat și a pierdut apoi rândul trecut al alegerilor. În condițiile în care omul are, acum, o vârstă și mai înaintată decât avea când a candidat prima dată și, de multe ori, pare să fie cam nerăbdător să o ia pe arătură cu tot cu narcisismul lui greu de digerat.

    Cu toate bubele din capul lui, e preferat față de discursurile democrate.

    Deci cât de rea să le fi părut americanilor alternativa?

    Indecis. Tu ce zici?273
  59. Ceea ce s-a intamplat astazi reprezinta o inchidere de era. In momentul de fata Trump a zdrobit pe toate capitolele: votul pe electori, votul popular, majoritate lejera in senat si congres in urmatorii 2 ani. Practic omul are tot ce-i trebuie pentru a-si pune planul pe care l-a anuntat in campanie. Singura necunoscuta este cat va face din ce a promis in campanie intrucat omul minte si promite orice. Pur si simplu nimeni nu stie ce va urma concret in 2025, oricat de multe povesti s-ar prezenta in jurul acestui subiect.
    Motivele pentru care am spus ca se inchide o era la inceput sunt cat se poate de simple:
    1. Mass-media clasica este pe faras, cel putin in SUA. Nu stiu cate publicatii vor mai fi relevante in urmatorii ani si cate se vor inchide. Pur si simplu mass-media clasica a devenita o unealta obositoare de propaganda care s-a compromis iremediabil. Lex Friedman si Joe Roagan au o cota de piata imensa si cumva au inteles mult mai bine rolul pe care-l au decat vechea mass-medie. La asta trebuie adaugat faptul ca X/Twitter a fost singura platforma unde puteai vedea constant si alte pareri decat cele pe care propaganda le mesteca, Musk jucand un rol destul de important in zona asta.
    2. Politica ecologista/wokista/stangista care a fost promovata violent in toti acesti ani isi are acum sfarsitul. Trump va marsa pe acest subiect intrucat este ceva tot mai contestat de oamenii de rand si este doar o reactiune la toti acesti ani de wokism intens. Nu-mi este clar ce linie conservatorista va urma, intrucat si aici sunt destui de multi speciali. Insa DEI, studii de gen, cote de gen in companii, salvari climatice si alte povesti fac o pauza de cel putin 2 ani daca nu mai mult.
    3. Absolut toate organizatiile create de dupa al doilea razboi mondial isi vor da testul existential. Trump nu mai negociaza cu un bloc ci fix cu fiecare om in parte. Consensul, civilizatia pe care o vedeam acum vor fi inlocuite cu niste negocieri dure.
    4. Europa se afla in fata celui mai greu examen din istorie, intrucat era este mult mai dura si nu este ceva cu care unii sunt obisnuiti. Aici mi se pare interesant ca extrem de putine tari din Europa inteleg asta(Franta, tarile nordice, tarile din zona estica), restul sunt pe sistemul noua nu ni se intampla ceva.
    5. Oarecum legat de punctul 1, partidele clasice din Europa vor trebui sa se reinventeze intrucat oamenii au alte probleme fata de ceea ce cred politicieni. Cu cat vor amana mai mult cu atat socul va fi mai mare vezi cazul Kamalei.
    In rest nu stiu ce sa zic, am vazut parastase mai interesante la tara decat plansetele unora pe Twitter.

    Comentariu apreciat.364
    • Si in acelasi timp mai este ceva de remarcat in exact aceeasi linie – omul vs companie/partid. Trump singur a castigat foarte multe voturi, practic probabil daca avea bani putea sa candideze independent si ar fi luat mai mult decat candidatul republican.

      Exact asta o sa fie problema si in Europa, oamenii incep sa caute fix omul, nu partidul iar pana acum puteai sa fii aproape orice, te punea partidul pe liste si castigai linistit.

      Bine, noi am avut un Mazare anterior, care era mai cunoscut decat partidul in Constanta (si probabil Bolohan), insa oamenii nu sunt invatati sa demonstreze concret cine sunt si ce fac ei.

      55
    • Legat de 5 … „nah americanii aia sunt retrograzi ca au votat cu Trump” omitandu-se faptul ca tot acei americani (ma refer la cei din asa numitele swing states) au votat cu Biden acum 4 ani, deci cat de nasol sa fi fost cu Biden daca s-au razgandit acum ?! Fac pariu ca peste 4 ani democratii vor veni tot cu un candidat in genul Biden/Kamala pe ideea ca americanii vor fi nemultumiti de Trump deci obligat fortat trebuie sa voteze celalalt candidat oricare ar fi el la acel moment. Pentru ca realist vorbind si in 2020 si in 2024, alegerile au fost determinate mai mult de „nu il suport pe Xulescu, deci o sa votez cu tine” si nu ca „vai cat imi place de candidatul Y”, apoi in 2032 o sa ne miram cum castiga unul si mai nenorocit/extremist etc. ca Trump cand toata clasa politica se joaca de-a democratia bazandu-se mai mult pe lipsa de alternative decat sa isi faca introspectie si sa vada cum sa castige activ voturile cetatenilor.

      16
    • La asta trebuie adaugat faptul ca X/Twitter a fost singura platforma unde puteai vedea constant si alte pareri decat cele pe care propaganda le mesteca, Musk jucand un rol destul de important in zona asta.

      Lol, nu mai bea de la caine.

      321
    • nu stiu cum e twitter la voi, la mine e plin de trolli ruși, care mă îmbie să le răspund.
      gen https://x.com/RealCatalin/status/1853767252840972311

    • Musk, adeptul free speech-ului atata vreme cat free speech-ul e conform parerilor lui, da block intr-o veselie alora care zic ceva rau de trump, da’ lasa trolii si botii sa zburde liberi, ba mai mult da si reshare la ce au aia de spus, dar vai, cum lasa ambele pareri. Eu sincer am vazut doar media aia traditionala (aia serioasa) de la americani care sa dea si-n democrati si-n republicani, in schimb tot ce e de partea maga/trump doar il slaveste pe trump ca pe al 2-lea isus si-i descrie pe democrati de parca ar fi diavoli.

      Si din toate astea, ce intelege simpliotu’ fara 2 neuroni functionali? Vai, mass-media rea, twitter bun.

      1113
    • @Sabotor,@Vali
      Pe twitter postez arareori si in general intru prin VPN din varii motive. Am avut ocazia sa vad tot felul de opinii care mai de care interesante. Comparativ cu facebook unde deja imi vin X rotiri gratuite si alte povesti. Pe reddit nu intru si nu am cont, dar am auzit ca acolo parastas deja. Pur si simplu pentru mine, la ora actuala Twitter este singura platforma unde pot vedea o gramada de puncte de vedere, surpriza chiar si diferite de ale mele. Poate sunt eu norocos si nu stiu, habar n-am. Indiferent de ce spun eu sau tu, mass-media clasica a avut o mica influenta in aceste alegeri, dovada sunt parastasele pe la diverse televiziuni plus seppuku pe care si-l fac mai mari influenceri pro Kamala. In esenta vechii moguli media sunt inlocuiti de mogulii din zona tech care detin aceste retele de socializare, iar zilele astea s-a consfintit transferul de generatii ca sa zic asa.
      @Bigbear
      In momentul de fata exista o profunda defazare intre elita politica si cetateanul de rand. Nu-ti trebuie doctorat pentru asta este indeajuns sa vorbesti un pic cu oamenii si o sa vezi ca problemele lor cotidiene sunt altele, nu labarelile eco/wokiste/stangiste. Oamenii au vazut pe unul care pune pe tapet probleme lor si au ales sa-l voteze. Este pur si simplu politica de baza pe care Trump a aplicat-o si nu a avut o problema sa minta si sa faca show, in fond nu e primul politician care minte. Partidele traditionale au de ales se adapteaza noilor cerinte sau sunt maturate, astazi democratii au vazut pe pielea lor asta.
      @N
      In momentul de fata se joaca foarte mult pe emotiile oamenilor in special cele negative. Trump nu a castigat ca a fost vreun special ci pur si simplu oamenii s-au saturat de partidul democrat si de linia actuala. Daca Trump mai si livreaza ceva oamenii aia se simt mandri ca au fost ascultati si mai ales de faptul ca la ei e puterea.

      121
    • @Sabotor
      Eu nu am spus ca Twitter este bun sau rau. Pur si simplu media clasica a avut o influenta prea mica in zona alegerilor ca sa-si mai justifice banii. Asta este si motivul pentru care socul multora este imens si in anumite zone e atmosfera de parastas. Musk in acest moment este noul Rupert Murdoch al zilelor noastre, fie ca ne place sau nu.
      Intram intr-o alta paradigma unde publicatia ca se numeste NYTimes sau WAPO nu o sa mai conteze, cat o sa conteze omul. Lex Friedman/Joe Roagan au o mai mare acoperire in zona asta decat publicatiile mentionate de mine. Ca asta este sau nu vizbil este o alta discutie.
      Partea cea mai interesanta o sa fie cand si prin Romania acest soc se va intampla….

      71
    • @Asdad2005

      Poate sunt eu norocos si nu stiu, habar n-am

      Trebuie sa fii al naibi de norocos sa nu dai de dezinformare tamana pe platforma acelui cetatean care da retweet la tot felul de imbecilitati. Serios, acu, Musk insusi imprastie propaganda de cacat, dar tu vezi pareri echilibrate pe twitter :))

      10
  60. Cine crede ca Trump sau Kamala sunt o diferenta majora pentru noi… chiar nu cred ca e ai ok cu unul sau altul pentru noi, cu siguranta relatia SUA – Romania o sa fie la fel sau mai buna… cat despre partea cu Rusia, ar trebui sa fie idiot Trump sa stopeze asta, practic a prostit lumea, a fost votat si cam aia e.

    213
  61. ce ciudata e lumea. Nu stiu cum Dumnezeu se astepta lumea ca o femeie care nu a fost aleasa corect ca candidat sa fie aleasa.

    Mai mult, a fost seria asta de evenimente care doar ++++ Trump:
    – Biden – trash comment
    – Trump – tentativa de asasinat si cea mai smechera poza facuta vreodata
    – Trump – a doua tentativa de asasinat
    – fake news despre trump peste tot: el vorbeste de illegal immigrants, presa intruna zice el uraste TOTI imigrantii
    – Trump + Joe Rogan + Elon
    – Abortion – WTF! – au inceput toti sa planga ca nu pot alege sa avorteze, da nu mai bine alegi sa nu lasi un retard sa iti fac creampie? ca efectiv asa mult se vorbeste despre asta de parca fiecare femeie o sa faca un avort cel putin o data in viata. E ridicola problema. Dar da, e o problema de barbati: pune dracu prezervativ.

    Oricum, pe problema imigratiei am ajuns la concluzia ca democractii VOR sa aiba in tara oameni powerless, care au o secure de deportation deasupra capului, pe care sa ii plateasca cu 5$ pe ura, si sa ii munceasca 16 ore, totul invaluit in „white saviour / we’re giving them a better life”.

    94

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)