Tac-tu întoarce pe autostradă, că uitase gazul deschis.
Sper să-i fie anulat permisul minim 1 an, eventual să-l dea și în presă cu nume și oraș, să îl recunoască neamurile.
Tac-tu, la 300km/h, se trage pe banda din dreapta. Dacă el poate, poți și tu să te dai la o parte cu Astra 1.4 sau cu Puma Ecoboost 1.0. Sandero 0.9litri poate să rămână pe banda a treia, că nah, e prea rachetă.
Americanii nu prea vor să cumpere G-Klasse vechi de 2-3 ani, dar ar cam vrea să le vândă. Nu cred așa ceva, nu are cum.

Bah…deci ăla pe autostradă…eu as vrea sa înțeleg ce scuza are….
Ca dacă isi punea creierul pe stop și nu făcea una de asta..
„eu conduc de 30 de ani și nu am avut nici un accident, nu îmi spune nimeni mie cum să conduc”.
1. Ala trebuia sa ii dea prioritate de dreapta lu tata, nu mai vorbiti aiurea daca nu stiti regulile de circulatie!
Nu mă prind 100%, ce e cu G-urile?
Lipsă de fiabilitate, iz de criză sau altceva?
criza e doar motivul al treilea.
plictiseala e principalul motiv. te saturi de ea și o vinzi.
doar că cine dă +150.000euro/dolari pe o mașină nu vrea ceva vechi.
Multi americanii le iau pentru un singur motiv si apoi le vand ieftin, google G wagon tax. Pe scurt: sunt oarecum gratis ca datorita greutatii se incadreaza la un beneficiu fiscal gandit pentru utilaje de constructie sau agricole. Deci in loc sa dai 150k in taxe iei un G si il tii cativa ani si apoi il poti vinde sub pretul pietei si tot iesi bine.
“The „G-Wagon loophole” refers to a provision in Section 179 of the IRS tax code that allows business owners to deduct the full purchase price of qualifying vehicles, like the Mercedes G-Wagon, if they are used for business purposes at least 50% of the time. This has made the G-Wagon a popular choice for those looking to take advantage of significant tax deductions on luxury vehicles.“
1) Daca 10% din oamenii din tara asta ar avea nervi celui din primul video am fi top pe lumea asta.
LE: cica magicianu ala de la power couple se hilizea pe tik tok ca i-au luat permisul ca a mers cu 180 pe autostrada, sinistru personaj. Ce zici era pe banda a doua continuu, cam cat ar fi cota la pariuri?
Pe Robert îl știu de pe vremea când făceam chiftele împreună la McDonald’s Virtuții prin 2003-2004. Un om care a reușit performanța rară de a rămâne la fel de respingător și cu același caracter infect peste decenii. Nu știu cine l-a descoperit ca Ronald și l-a reîmpachetat drept „vedetă”.
Nu am inteles niciodata faza cu G-urile, mi se par urate cu craci.
Designul ala colturos o fi un statement in sine, dar pana si un rolls royce a mai imblanzit liniile.
Totusi un G nu e un rolls, avem maybach pentru oamenii aia, deci G-urile raman cumva in afara targetului.
Aro-uri cu taxa de fraier.
Dar adidasii aia oribili Balenciaga iti plac? Probabil ca nu, si totusi ii vezi peste tot, si mai sunt si fake marea majoritate la noi. Asa si cu G-urile., niste adidasi Balenciaga si unii vor sa iasa in evidenta. Si extrapoland fake-urile, la noi sunt G-uri diesel cu pachet AMG.
dizelare an 2020
https://www.autovit.ro/autoturisme/mercedes-benz/g_classe/de-la-2020?search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D=diesel&search%5Border%5D=filter_float_price%3Aasc
cand am 100.000-200.000euro, primul lucru ma uit pe autovit sa vad ce masina sa-mi iau
Astra 1.4 (de la J incoace) are 150-160 de cai. Nu e racheta, dar nici chiar lent.
aia zic, se pișă pe veyron. banda a treia direct.
@Bogdan, s-o lasam pe la 140 de cai.
Alta cu logan: pe autostrada Bucuresti-Pitesti opreste pe banda de urgenta sa lase pe cineva in drept cu un pod (probabil facea uber), dupa care semnalizeaza stanga si intra frumos pe banda, cam cum se face pe la sat pe DJ. Norocul meu ca nu venea cineva pe banda 2, am avut loc sa evit si sa claxonez creatura.
Drumuri bune si sigure va doresc la toti in perioada concediilor si nu numai!
eu n-am inteles niciodata faza cu G-urile, de ce daca ai dat 200k pe o masina sau cat costa alea, n-ai lua o bijuterie sau oricum ceva sportscar/muscle car care sa arete superb si ti-ai luat uratenia aia care arata ca un ARO cu facelift?
Ungaria, 2025 AD. Plec din benzinăria de pe autostrada M5, un Mol. Două semne de “cedează trecerea”: primul pentru mine, n-am pe nimeni și plec, al doilea pentru cei care vin din dreapta, vreo 10-20 de metri mai încolo. Un ML cu un tataie la volan îmi taie calea milimetric, dacă frânam o fracțiune de secundă mai târziu, eram sub el. Claxoane, Paști, Dumnezeu, sfinți, kurva, baszmeg, dau tot ce știu în maghiara mea de baltă. Tataie continuă drumul, intră pe banda de accelerare cu 60, vede că vine ceva pe banda unu și-i f*te o frână. Claxoane, Paști, Dumnezeu, sfinți, kurva, baszmeg, dau tot ce știu în maghiara mea de baltă. Stăm, și stăm, și stăm, se face un gap, tataie intră în trafic, merge cu 60. Eu în spatele lui, alții în spatele meu, în timp ce pe banda doi trec cu vreo 150 km/h. Se face liber pe banda doi, ies eu, cu turometrul în zona de limitare, și alții după mine. Paști, Dumnezei, sfinți…