E titlul unui newsletter primit azi de la smartbuy. Treaba serioasa. Ieri cascam gura prin oras si am intra la KaDeWe, ca deh, tot nu aveam ce face.
Moaaaa, moartea cocalarilor si printeselor. Ochelari D&G, ochelari Şanel, tot ce vezi pe “vedetele” noastra, numai ca original. De la mama lor. Si preturi pe masura. Tricou? Tommy Hilfiger? No problem, 100€. 89€ cele la reducere! Preturi si calitate pe masura.
Imi pare cu regret ca nu m-au lasat sa filmez, ca voiam sa probez niste ochelari de cocalar, din aia DG sau CC si ar fi iesit un video funny.
Insemnarea asta nu are o concluzie, e doar o constatare.
via gapingvoid
a devenit shopingul un termen al limbii romane…of viata mea! Dincolo de asta mesajul pur comercial e idiot. Inchipuieti un tip sau o tipa melancolica…plimbare printre frunze…toamna…si apoi merge la comparaturi! Idioata imagine ce ma scarbeste!
Am facut si poza in magazinul ala de care zici, cu doamna si cu o hainuta numa’ buna…. doar ca pe eticheta scria 300 de euri. Faza e ca haine sunt doar la primele 3 etaje, ca de-aia e magazin universal… De acolo m-am „lipit” doar de ceva ciocolata la reducere de la penultimul etaj, pe care am lungit-o 2 saptamani. Dar de acord, ai material de cascat gura cat pentru 10 ani…
@mazemania : nu faci parte din „target”