Tramvaiele au nevoie de bullbar

Prietenul lui Mark a pus zilele astea mai multe clipuri pe canalul lui de YouTube, care mai de care mai groaznice. Nu știu ce salariu are omul, dar are nevoie de un spor și de o sticlă de vodcă pe zi ca să reziste la fazele astea.

De asta zic, tramvaiele au nevoie de un bullbar, dar nu din ăla classic, ceva ca în Mad Max, în formă de suliță, să degajeze linia fără să oprească. Eventual să și accelereze un pic și să vândă bilete cu drept de filmare celor care vor să aibă o amintire plăcută din București.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. „avantajul” e că se întâmplă astea în același locuri la fiecare trecere, deci știe unde să se uite.
    Acum și poliția ar putea pune câte o cameră omologată și să dea amenzi constant.

    00
  2. Pana la urma cine o fost vinovat la faza cu tramvaiul și BMW?

    00
  3. Departe de a le lua apararea, dar ultimele masini n-au vazut tramvaiul din cauza dubitei parcate aiurea.

    00
  4. Aiurea, au vizibilitate dar forteaza. Ca si la depasiri se bazeza ca cel din fata incetineste, se trage, etc.

    00
    • Cred ca am calmat cativa de-alungul timpului care se bazau fix pe asta. Sunt toti cocosi cu flash-uri si claxoane pana cand vad ca nu te dai la o parte si incetinesc instant si nu mai stiu cum sa se dea inapoi pe banda lor, si dupa aia cand te intersectezi cu ei le vezi pentru o secunda frica in ochi.

      00
  5. Se mai intimpla, mai ales la schimbarea directie la stinga cind in mortii lor, astia de la primarie nu pot instala un al doilea semafor pentru acest lucru… cu toate ca situatia a fost reclamata inclusiv la Politia Rutiera – culmea, mi-au dat dreptate-. Si atunci fortezi si tai fata la aia care vin din pe drumul cu prioritate, ca altfel nu mai treci decit pe rosu…

    00
    • NOU
      #21

      Mă mir că nu te a luat nimeni la… până acum. Exact asta spun și eu pe aici de multă vreme. Autoritățile sunt singurele vinovate. Administrația drumului respectiv. Până ăștia nu fac nimic sa aducă infrastructura la nivelul 2020 or să mai moară mulți oameni din cauze ce puteau fi ușor evitate. Dar …când bugetarul pus politic e in vârf, slabe șanse. Știam foarte bine locul acela acum 20 de ani , iar acum vreo doi ani bâjbâiam ca orbul prin intersecția aia, să fi văzut corde claxoane de la „gloată”

      00
  6. Nu că aș fi de acord cum se merge în București, dar tramvaie și mașini nu ar trebui să ocupe același spațiu. Unde am văzut funcționând cum trebuie, cam așa era.

    00
  7. N-am inteles problema. Masinile au mers, tramvaiul a incetinit pentru 5 secunde si apoi si-a vazut de drum. Toata lumea a fost fericita.

    00
  8. Ăia cu mașinile, clar, niște berbeci…mie altceva mi-a sărit în ochi: ce peisaj dezolant, frate. Și oamenii, și drumul, tot. Sărăcie mare și nu o vedem ușor, ne-am obișnuit așa

    00
    • E sectorul 5,ce te miri? Să mergi mai departe, spre ieșirea din București, dacă vrei peisaj dezolant, pe dreapta e căsuța, temporară, a lui Dragnea!

      00
    • @curly. Dacă adăugai că stai in altă țară comentariul era deja ascuns de spiriduși, iar combina frigorifică no-frost plină de bunătăți tradiționale .

      00
    • dap. când ai trecut de 5 ani pe acolo zi dde zi nu mai e dezolant, e normaitate.

  9. Nici macar unul nu a pus piciorul pe frana acolo. Ok, nu ai vizibilitate, dar macar esti precaut si incerci sa incetinesti, ca poate vine tramvaiul.

    00
  10. Prima lui zi pe linia lui 32?

    Apropo, s-a schimbat legea si tramvaiul nu mai acorda prioritate pietonilor?

    00
  11. Mai citește legea aia, sau regulamentul deh, vezi ce zice de asigurea înainte de a te angaja în trecerea străzii pe trecerea de pietoni. Până pricepi, că tot e uichend și ai timp!

    00
  12. Suntem ca-n jungla boss. Rar mi se intampla sa astept tramvaiul si intre timp sa nu se bage altul in fata sau sa o zbugheasca prin spatele meu + claxoane.
    Pe langa aia care nu stiu proportiile masinii si opresc dar nu mai incape tramvaiul si dupa tot ei injura ca i vatmanu prost “hai pl ca ai loc”.

    00
  13. dacă și aia e „dubiță” cum îi ziceți voi … plm e ditamai troaca, duboi.
    parcată fix strategic ampulea evident

    00
  14. ce ghena de oras, sistematizare fix pix, ce-i aia ma intersectie de drumuri la 15 grade ? pai daca boii aia de fanarioti asa au facut mahalalele trebuie sa mergem pe aceleasi ulite in 2020 cu masini, tramvaie etc ?
    Ce cacaturi de intersectii si intretaieri ca nici nu ai cum sa le semnalizezi cu indicatoare sa faci ceva logic.
    Si aia cu inainte si la stinga simultan numai in jegul de oras poti sa vezi. Se mai trezesc boii de soferi de Bucuresti ca daca faci la stinga cel din fata care face si el stinga vrea sa te ocoleasca in loc sa mergem tangential, patita de mine.
    Fara speranta, buldozerul tata si dat tot jos si facut de la 0, altfel nu se poate.

    00
  15. o ghena de oras, daca fanariotii au facut ulite intersectate la 15 grade le lasam asa si mergem pe ele cu masini, tramvaie, autobuze, camioane?
    Orasul ala trebuie demolat si sistematizat. Ce intersectii intortocheate, greu si de marcat cu indicatoare, iar aia cu verde inainte si la stinga este epica.
    Mai vor boii sa ne si ocolim cind fac la stinga, credeau ca daca nu am numar de B sint mai prost ca ei.

    00
  16. Intersecția aia e o mizerie.

    00
  17. Cred ca il cheamă Marica.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube