Traficul pe Autostrada Soarelui: mic

Aparent, numărul de maşini care tranzitează A2 Bucureşti » Medgidia » Ciulini e mai mic decât s-ar fi aşteptat oamenii de la ZF. Serios. Faptul că nu duce nicăieri sau că nu e terminată nu e un semnal de alarmă. Nici faptul că din portul Constanţa se ajunge greu în Europa nu trezeşte idei. Sigur, porturile din Europa sunt scumpe şi aglomerate, dar au autostrăzi care pleacă din ele spre oriunde.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. E mic dar isi face bine treaba, ar fi spus Bleonţ. Astia mici de la ZF nu au cum sa inteleaga subtilitatile.

    00
  2. Grig, esti un analfabet. Multumesc.

    00
  3. stii bancul cu mica ferma? mica dar ferma!

    00
  4. Când se va construi şi A36 în România să stea oamenii cu contoarul de trafic pe A2, v-a fi neîncăpătoare !

    00
  5. Cele mai circulate sectoare sunt cele din preajma Bucureştiului. În schimb e normal ca pe un drum mai lung să se găsească mai multe maşini decât pe unul mai scurt. Autostrada A2 e circulată în timpul seyonului estival.

    00
  6. portul Constanta e in Europa deci practic nu ai cum sa ajungi undeva cand esti deja acolo; oricum filosofia articolului e interesanta si ne face sa ne dam seama ca mai e mult pana departe
    @radu ha :)

    00
  7. Eu din statistica de la ZF vad doar ca traficul local (cu sursa si destinatia pe o raza de maxim 50km de zona aglomerata) e raspunzator pentru 50% si poate mai mult din traficul total. De asemenea mai sunt varfuri de trafic in zone critice gen poduri sau artere unice de intrare/iesire in orase aglomerate. A2 nu are cum sa se incadreze in niciun mod aici.

    00
  8. Cu alte cuvinte, ei se întreabă de ce nu circulă maşinile pe un drum care se termină în câmp?

    00
  9. Pentru autostrada iti trebuie masina calumea, de preferinta diesel sau un benzinar cu 6 viteze. Al meu Megane benzinar la 130-140km/h cu 4 persoane in masina face vartej in rezervor, e un mic Hummer, desi la viteze de pana 100km/h sunt foarte multumit de consumul ce nu depaseste 6%.

    00
  10. Florin, esti complet offtopic, ca o musca-n cacat.

    In alta ordine de idei, pentru camioanele ce depasesc 3.5T, A2 nici macar nu este o alternativa buna, pentru ca pe la Dranja se deviaza tot traficul de marfa, deci trebuie sa iesi de pe A2.

    Iar ultima portiune de A2 de pe la Agigea (cea care teoretic trebuie sa duca in port) nu este momentan terminata!

    Articol de cacat, ca de obicei.

  11. Poate sunt si eu idiot, dar acum 2 saptamani a fost zona crepusculara sa ajungem de pe „autostrada” pe drumul spre mangalia. :\

    00
  12. Nu se circula pe sectorul respectiv pentru ca se ocoleste mult. Doar cei care vin din Eforii, Agigea, Mangalia, Tuzla, etc. aleg ruta respectiva. Pentru Constanta si Mamaia (de unde provin majoritatea soferilor) sectorul respectiv ocoleste mult.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube