Top 50 branduri fascinante (2012)

Revista Biz şi compania de cercetare de piaţă Unlock Market Research au anunţat azi a doua ediţie a celor mai fascinante branduri pentru români. Pe primele locuri sunt Ferrari, Jack Daniels, Axe, Durex şi Stella Artois.

Ciudăţenii (sau branduri pe care mă aşteptam să le văd mai sus): Apple e abia pe 12, Coca Cola pe 18, YouTube pe 22, Samsung pe 25, BMW pe 32, Vodafone pe 48 şi Nokia pe 49.

top50-branduri

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

24 comentarii

  1. Da, ROM !!! Mai mult decat toate celelalte. N-ai cu cine…

    00
  2. Asta cu Rom e clar mâna lu’ Basescu. Marinaru’
    Da’ lasa ca vine iar țuica la putere…

    00
  3. nu stiu cum vine treaba asta, dar eu pot sa bag mana-n foc ca extrem de multi romani adorm si se trezesc cu BMW in gand 😀

    00
  4. ciudat, nu par astea gusturile romanilor.

    00
  5. AXE ? esti dilau ?
    Harley Davidson ? ESTI DILAU?
    cre’ca e gresit.. locul 1 trebuia sa fie BMW .. locul 2 zara..
    parerea mea !

    00
  6. AXE ??? :)))) asta-i buna , cui i se pare fascinant AXE?

    00
  7. Conduci maşină sport, bei tărie, te parfumezi, fuţi, bei o bere, … două, 🙂

    00
  8. Ferrari merge pe 1 dar ce cauta ROM pe 8 ???

    00
  9. @Andreea Oare ce poate fi fascinant la creativi aia de la AXE?…..

    00
  10. AXE si Rom. Clar. Like.no.other

    00
  11. Durex FTW ! 🙂

    00
  12. Bai dar astia fac sondajele in Cucuietii de balta sau unde dracu’ le fac ? Axe ?!? ROM ?!? Harley Davidson ?!?

    Dupa asa articol de doi bani cu siguranta cand o sa imi apara Revista Biz pe undeva o sa zic pas. Chiar asa ne cred de ursi, sa ne uitam in gura lor la topuri platite …

    00
  13. Durex, un brand necesar, oare se vinde si in china si india?

    00
  14. Te durea mana sa lasi un link la topul complet?

    00
  15. Stati ma putin …. asta e top 50 branduri fascinante … cine stie ce cucu masii gasesc astia fascinant. Fascinant nu este egal cu „la moda” sau „cautat” .. ci … fascinant …

    P.s. Top tampit cu creatori tampiti !

    00
  16. Topul asta e gresit, falsificat sau „sponsorizat” pentru ca e imposibil sa fie asta ordinea in Romania.
    Durex, Harley Davidson? Du-te maaa, e facut la betie sau la licitatie de piaristi cu marketingul de la firme pe principiul care iei mai multa publicitate pe anul urmator.

    00
  17. cand ati baut ultima data o stella? sau cand ati mai vazut una…

    00
  18. deci… io pun jos **** **** la zile mari si de azi inainte ma dau cu Axe. Nu stiam ce dracu` mi lipseste.
    Cu Rom n am nimic de comentat, ii chiar buna. Nu i chiar fascinanta da` merita sa te murdaresti cu ea =))

    00
  19. Poate ar fi mai corect publicarea unui top cu cele mai vândute branduri la români.

    Fascinante sunt degeaba, fascinaţia în sine nu ţine nici o afacere pe linia de plutire. Asta presupunând că prin absurd topul de mai sus are ceva în comun cu realitatea. N-ajută pe nimeni dacă mă declar fascinat de Ferrari, cât timp nu voi cumpăra niciodată aşa ceva. Cum ziceai şi despre imobiliare, degeaba sunt milioane de români care vor să cumpere o locuinţă, dacă n-au bani nu poţi face planuri de afaceri pe seama lor.

    00
  20. Interesanta ideea de a face un top al brandurilor fascinante, mai ales ca s-a saturat lumea de topurile brandurilor poplare / vandute. In plus, daca faci un top al celor mai bine vandute brand-uri trebuie sa tii cont de niste cifre care pot fi verificate, pe cand intr-un top al brandurilor fascinante autorul poate da frau liber fanteziei.

    Referitor la lista de mai sus pot spune ca mi se pare fascinant optimismul (sau tupeul, cum preferati) celor de la Durex: in conditiile in care un roman cumpara mai putin de un prezervativ pe an (0,98 bucati, conform celor de la wall-street ro), ei prezinta Durex-ul ca fiind o marca de succes 🙂

    00
  21. NOU
    #23

    Si eu am mari dubii. Cum adica „fascinante”? Care-au fost intrebarile din chestionar? Care a fost metodologia de cercetare? Sunt tare curios…

    00
  22. Pentru Marian Alexandru:
    Daca esti curios sa afli cum au calculat topul-minune si daca esti curios sa vezi in ce hal pot abera niste oameni care au pretentia de a face marketing cauta articolul pe revistabiz ro – sectiunea „Analize” (nu stiu daca am voie sa postez link-uri aici).

    Uite un extras din articol:
    „Spuneam atunci ca marcile fascinante sunt ca stelele cele mai vizibile pe cer, acelea care atrag toate privirile – nu conteaza marimea, vechimea, galaxia, ci conteaza cat de puternic stralucesc. “Fascinatia este eminamente despre emotii, este ca dragostea. Ea trebuie intretinuta, altfel emotiile se racesc”, spune Adina Vlad, Managing Partner al Unlock Market Research”

    Mai multe detalii despre „masurarea indexului de fascinatie”, „raportare la o baterie de atribute pragmatice si emotionale, definitorii pentru fascinatie” si multe alte ineptii gasesti pe site.

    Numai bine!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.