“toate campaniile să vină la mine” e greșit

La articolul ăsta a fost un comentariu în care cineva spunea că înțelege din text că eu vreau ca toate campaniile să vină la mine.

Nu. Pentru că nu ai cum să reziști tu în timp ce totul în jurul tău se prăbușește, de aia trebuie să construiești un ecosistem, să te asiguri că oamenii din el sunt și ei bine, că ecosistemul se bazează cât mai mult pe meritocrație și tot așa. Și asta e valabil în orice domeniu.

Nu, nu trebuie să vină toate campaniile la mine.

Avem nevoie de încă 10 oameni în redacția Recorder. Avem nevoie de campanii plătite triplu pe Profit sau ZF. Avem nevoie de alte campanii în locul celor la primării pe Digi24. Avem nevoie de minim cinci Eftimie, Adrian Georgescu sau Mircea Meșter, care să scrie texte bune, pentru că le ies destui bani din asta. Avem nevoie de vreo 3 vloggeri pe tehnologie care să înțeleagă că ei sunt în slujba publicului, nu a companiilor. La fel pe auto. Avem nevoie de reviste reale pe business, nu doar din alea care slujesc nevoie companiilor și bagă rahatul sub preș. Avem nevoie ca bloggerii de pe economic să renunțe dracului la a-și da câte 300 linkuri către ei în fiecare articol și să se angajeze la site-uri economice, unde să producă texte mai bune.

Avem nevoie ca toate site-urile de știri rămase după criza asta să caute și să plătească academicieni și intelectuali pentru editoriale, unul pe lună. Să auzim la ce să fim atenți.

Avem nevoie de oameni bine pregătiți care să distribuie banii din campanii și să înțeleagă că slujesc mai bine compania la care lucrează și clienții acesteia finanțând zone care merită. Nu avem nevoie de absolvenți de cursuri fantomă de la oameni care traduc chestii de pe Social Bakers. Nu de șefi de agenții care nu știu pe ce lume sunt. Nu de lingăi. Nu de parandărăt. Da, când influencerița căreia i-ai dat niște campanii aiurea îți trimite flori sau îți ia un cadou, ăla e parandărăt! Nu ți-l dă degeaba, știe ea ceva.

Nu avem nevoie să fac eu burta mare sau să am 3 mașini și casă cu 12 camere. Nu avem nevoie de campanii date pe cumetrii. Nu avem nevoie de influenceri plătiți să vorbească despre produse în care nu cred și pe care nu le folosesc. Nu avem nevoie de campanii pe site-uri de fake news și ridicat din umeri când suntem întrebați de ce. Eu înțeleg că e greșit, mai rămâne să înțeleagă și restul.

 

film-el-camino-1

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

29 comentarii

  1. NOU
    #1

    Avem nevoie de zoso!

    Zoso presedinte!!!

    00
  2. N-ai să vezi…

    00
  3. Vali for governor!

    00
  4. Eftimie si Mircea da… dar Georgescul? ii are pe Moisescu si Tolontan la blogroll, si prin asta am spus cam tot, lmao =)))

    00
    • și are și plete.

    • nu stiu, am citit mai multe articole de la el de-a lungul timpului si nu a reusit sa ma prinda, motivul introducerii numelui sau in lista prezentata de tine imi scapa – consider ca Alex (subiectiv), scrie mult mai bine sau cel putin are mai multa experienta in impachetarea unor informatii

      00
  5. In tara asta se traieste bine pe spinarea prostilor.Nu e in interesul nimanui sa faca continut de calitate cand faci bani usor si fara multa carte.

    00
    • Si daca faci parte dintr-o franciza, nici nu iti trebuie sa faci continut, exista deja la publicatiile surori, tu numai trebuie sa dai un google translate si copy pasta.

      00
    • @Antohie si daca automatizezi procesul muncesti mai putin cat un bugetar la birou.
      Castigi pe o parte dar te indobitocesti pe alta parte.
      Ca pana la urma asta e rezultatul tehnologiei, numai esti in stare sa iesi din casa fara google maps.

      00
  6. Pe Radu de ce nu l-ai pus la recomandari de „oameni buni”? Chiar azi a dat una tare, despre cum au crescut salariile in Romania. Analiza serioasa, fina.

    00
  7. Daca s-ar face 10% din lista, tot ar fi un progres notabil pentru cititori.

    00
  8. pentru că am lucrat și lucrez cu academicieni și intelectuali, o observație: NU VREI ca opiniile lor să crească în influență. naționalismul, antisemitismul, dacopatia, anti-europenismul sunt locuri comune în gândirea celor mai influenți dintre ei, în frunte cu ioan aurel pop

    00
    • Da bro ai perfecta dreptate Abi Talent presedinte.
      Deci pe scurt presa a distrus Romania si atat.

      00
    • o alta conditie e sa nici nu ajunga academician orice idiot

      00
    • NOU
      #17

      Daca Masterclass ne da doar Krugman la Economy & Society, atunci putem si noi sa lasam orice academician de-al nostru sa ne vorbeasca despre orice.

      (Cand va spune Glavan cum stau lucrurile voi ziceti ca e prost, ca altfel ar „preda” la ASE, impreuna cu celelalte valori ale neamului.)

      00
    • da, vad nebunii numai revolutii la tot pasul, probabil consecinta mediului in care isi duc veacul zi de zi

      00
  9. Pe partea”auto” e praf piata. Mult si prost. Pe vremea lui ceasca aveai Autoturism si Modelism si era cat de cat ok.

    Desi sint pasionat de domeniu, nu pot sa citesc nicio revista auto romaneasca. Le lipseste cultura „auto”, nu au condus mii de km in diverse masini (in Romania e si greu) iar fara internet ar fi praf la date si istoric. O iesire la Snagov nu o poti denumi „test”.
    Nici macar articolele traduse nu le ies, pentru ca nu poti traduce „mot-a-mot”, mai trebuie sa bagi si de la tine pentru adaptare si atunci iti dai seama ca ala habar nu are despre ce traduce sau scrie.

    Iar de vloggeri „auto”, numai de bine.

    00
  10. Sunt suprins cat de mine le merge (mergea cough corona) celor de la Techcrunch cu abonamentul lor lunar de articole premium numit Extra Crunch. La inceput am fost sceptic vazand primele articole dar pe masura ce a trecut timpul calitatea a crescut foarte mult.

    00
  11. Acu, pe criza asta, toti o sa-si zica da, asa trebuie sa facem si asa vom face! Criza asta o sa inlature pleava, mizeriile, criza asta o sa ne curete si vom iesi din ea mai curati si mai buni.

    Si apoi – ca ala care-si propune zilnic ca de maine o sa mearga la sala – dupa ce trece criza, se vor intoarce la vechile metehne.

    Si asta e valabil pentru orice domeniu si pentru orice companie.

    00
  12. Deci sa zicem c eu as fi ceo la pepsi sau gen si o angajez pe byonce sa imi promoveze produsul.
    Interviu:
    Eu, deci byonce intelegi ca de astia 50 de mil de dolari trebuie sa bei pepsi in public macar odata pe saptamina.
    Byonce: dar, vai, pepsi ingrasa, nu stiu daca pot…
    Eu: preferi sa mi-o sugi ca pink?
    Byonce: cum va permiteti, eu sunt femeie serioasa, maritata, la casa mea!
    Eu: hai ma ca am glumit, ce te ataci asa, lol. Crezi ca iti ajung banii astia sa te duci si tu la sala sa scapi de caloriile alea din pepsi?
    Byonce: sunteti genial, nu m am gandit la asta, sigur ca da
    Fin.

    00
  13. „Utopia in presa” prima carte SF a cunoscutului bloger Vali Petcu tocmai a aparut azi, va asteptam la librarii.

    00
    • Sa stea la rand, acum am de citit „Industria liniştirii adulţilor”, de Gavrilovici.

      Spicuiesc:
      „te gândești aiurea de câte secole de știință e nevoie pentru a putea
      măsura amplitudinea dorinței cu un microfon în dreptul pizdei”.

      A luat si premiul Mihai Eminescu. Marfa.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube