Publicația de business Wall-Street.ro, partea e grupului InternetCorp, publică un advertorial. Nu mai știu care sunt prețurile lor, într-o vreme cereau 1.500€ per advertorial. Una mie cinci sute euro. 7.100 lei.
De banii ăștia, Wall-street.ro au publicat în articol un link care duce către o plată care a fost realizată. No joke, dați click pe linkul ăsta http://bit.ly/2LCuDem (oricum sunt praf, au 48 de click-uri pe el), vă duce la o plată deja realizată. Nu e nici un buton de plătește acum acolo. E O FUCKING PLATĂ REALIZATĂ!!!
Atâta creier au oamenii de acolo. Nu mai mult, dar sigur mai puțin. Publicație online, 15 ani istorie, varză de proști. Cam cum credeți că sunt analizele lor, pentru care cer bani? Cam cât de mult credeți că înțeleg din articolele pe care le „scriu”?
<meta itemprop=”datePublished” content=”2019-07-07″ />
<meta itemprop=”dateModified” content=”2019-07-07″ />
Cinci zile și nimeni n-a sesizat. Și ei au pretenții de publicație de business. De reputație. De seriozitate. De abonamente. Dacă ei au pretenția de abonamente, la cât de varză sunt, eu ar trebui să fac mai mulți bani din Patreon ca Belle Delphine.
Și… 48 de clickuri?!?!?! Praf engagement, nenică. PRAF PRAF PRAF!
Dați afară toți oamenii, ăla care a scris articolul și șeful ăluia care a scris articolul, că nu s-a prins din timp că are un angajat idiot. Apropo, credeți că ăla care a făcut asta e la prima gherlă? Credeți că are vreo remușcare că face muncă submediocră? Credeți că vrea o mărire de salariu?
Pe de altă parte, ce reputație?!
Este cel mai citit cotidian de business fiind pe primul loc in topul celor mai importante publicatii economice conform BRAT, avand o vechime de 9 ani in industrie. Reprezinta vocea antreprenorilor din Romania si reprezinta cea mai mare comunitate de afaceri din Romania, newsletterul Wall-street.ro avand 150.000 abonati.
Atât de praf sunt antreprenorii români?
Antreprenorii aia care chiar fac ceva cu timpul si banii lor si care aduc plus valoare mediului in care activeaza… aia nu citesc mizerii de astea si nici nu baga in seama prostii de astea.
Reclamele alea de apar la astia, daca nu-s scripturi Google AdSense care pot arata, ma rog, orice vrea proprietarul sa arate (ca si domeniu acceptat/respins), sunt date „la kil” prin agentii. Sa fie si acolo,sa fie si dincolo, sa fie la Proteveu dar si la antene, ca nu se stie niciodata.
„… newsletterul Wall-street.ro avand 150.000 abonati.” asta cu siguranta conteaza, mai ales ca 90% din mailuri ajung in spam.
…mai ce severi sunteti…n are voie angajatul sa se imbete cu…un pahar de apa rece…a gresit si el o data…din cauza caldurii… :))))
”Atât de praf sunt antreprenorii români?”
Cu riscul să-mi iau înjurături…
Nu există român (”Joe Average”) care să aibă uneltele necesare să construiască aidoma fabrici, uzine, companii, instalații, dispozitive industriale, chimice, farmaceutice, agronomice și multe alte ”sectoare”. Pur și simplu nu există.
De departe, cea mai de succes ”scheme de business” a românilor se bazează exclusiv pe servicii-import, servicii-offshore și subcontractări.
Chiar și fără corupție, am ajuns să fiu convins că la fiecare problemă serioasă, chestiunea nu se întreabă ”Cum să facem, cum să construim?”, ci mai degrabă ”Cui dăm telefon, pe cine întrebăm să ne facă contra-cost în dolari, euro, lire… ?”
Atât putem, de-aia nu existăm. Am umblat și eu pe lume (nu mult, îndeajuns când să ajung la niște convingeri), am văzut ce au alții… cum dracu’ să-ți dorești ceva dacă ai pierdut trenul dezvoltării?
Rămâne să pornească un alt război mondial și cu noroc poate picăm în tabăra unde un alt plan Marshal de reconstrucție va putea să ne ajute să facem ceva mai mult decât scheme de rente sau subcontractări. Sau închidem lumina prăvăliei, dacă alții au avut succes (”Theory of Victory”).
Polonezii nu au avut vreun plan Marshall, dar azi se pisa pe noi.
Nu suntem doar „piața de desfacere a Vestului”, suntem și piața de desfacere a Poloniei.
Fără „plan Marshall”, pur și simplu sunt mai deștepți și mai muncitori decât noi.
Asta dacă scutirea aia de datorie externă în valoare de 50 de miliarde de dolari nu contează.
Comunicate: https://comunicate.wall-street.ro/cont (link-uri nofollow).
1700 coco pentru un advertorial cu link-uri nofollow? Nici pentru 3 nu aș da atât, eu sunt mai zgârcit!
Off topic nitel, cum poti monitoriza cate clic-uri se fac pe un link?
https://zoso.ro/img/2020/12/cum-se-vede-numarul-de-clickuri-pe-un-link.mp4?_=1
Neah, e reclamă subtilă la procesatorul de plăți. Au luat banii din 2 locuri.
nu zici rău.
Poate linku tiparit o fi chiar biletul de acces.
atât de proști sunt: au șters linkul către plata făcută din articol, au lăsat link către un formular care conține plata aia făcută https://imgur.com/iaoX19n.png
1200 de click-uri de la tine??? Atat are link-ul acum.
facem și noi ce putem.
e clar. a fost combinatie. esti pe felie cu ei. din aia 7100 lei cat iei?
dacă ei au luat 1.500 pentru 50 clickuri, eu cât ar trebui să iau pentru 1.300?
Acum
zoso 1336
email sms direct 98
facebook 22
bit.ly 6
wallstreet 2
raluca mateiu likes this post.
Din cauza ta „specialiștii” ăștia vor înceta să mai folosească bit.ly și apoi adio statistici…
da și nu. gândește-te că unor oameni le sună un clopoțel. CUM ADICĂ PUTEM MONITORIZA LINKUL?!?!?! HAI ȘI NOI!!!
E fain ca nici macar cei care au platit articolul nu s-au deranjat sa verifice. Cam asa se fac „campaniile” in tara.
Cârcotaș Zoso ăsta și degrabă vărsătoriu de sânge nevinovat de fashionizdă, dar ce-i al lui e al lui, livrează, când am publicat articolul acela sponsorizat la el s-a văzut.
1900 and counting. awww…
3 zile mai târziu, n-au corectat nimic. nu le trebuie.
Toată presa românească e praf, de la antena 3 si digi24 pana la cancan si adevărul. Într-o țară dezvoltata toți pseudo jurnaliștii din Romania nu s-ar angaja nici ca vânzători la benzinărie.