AUR nu ține la viața pietonilor!

Mi-a apărut poza asta, sponsorizată de Dan Tanasă de la AUR. Deputatul crede că motivul pentru care orașul este aglomerat este că s-au instalat semafoare pentru pietoni.

Doar că nu. Semafoarele s-au instalat pentru că destul de mulți pietoni au fost accidentați sau uciși pe trecerile de pietoni de către șoferi neatenți și grăbiți. E foarte bine că s-au instalat.

Cât despre mașini, da, problema este că după ce Dragnea a desființat taxa auto, tot brașoveanul și-a mai luat câte 1-2-3 mașini, și dacă tot și-a luat, merge cu ea. Își caută drumuri.

Nu semafoarele sunt problema, AUR, mașinile sunt! Mă gândesc că este la mintea cocoșului, dar Tanasă vrea să strângă voturi, nu-i pasă lui de oraș.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

33 comentarii

  1. Bonus: virgula aia între subiect și predicat!

    Comentariu apreciat.1544
    • daci verzi. patrioți.

    • Din dilema lui unchiu´ Tziri cu hoti vs prosti, nu putem iesi.

      In vreme ce toate pozitiile de hoti sunt ocupate de mult si aparate cu pretul puscariei de bastanii vechi, Hauristii au ginit ca locurile pentru prosti sunt inca libere si se pregatesc sa dea atacul.

      Comentariu apreciat.325
    • E capitala Moldovei. Brasovul nu e nimic fara masinile alea. Doar turism aglomerat si atat.

      32
  2. Don’t look up!!!

    Comentariu apreciat.304
  3. Numele lui mi-a amintit de Tanase Stamule.

    183
  4. Tănasă este un fascist radical dement, echivalentul capdepula al aur

    Comentariu apreciat.6526
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1974
    • Iar cu comportamentul lui de golan confundă Parlamentul cu maidanul pe care s-a format ca om, întocmai ca șeful lui de partid.

      254
    • Subscriu, toti cei care-l stiu pe individ inca din perioada lui de al Mures (unde inca are birould e palramentar) stiu ca este un clovn scapat de la circ

      Comentariu apreciat.355
  5. E ok cu semafoarele, dar unele sunt puse aiurea. La sensul giratoriu de la Auchan Bartolomeu au montat semaforul chiar la ieșire din giratoriu către benzinaria Mol. Sa vezi ce frumos e când ai sensul blocat și cei care vor sa meargă spre Brașov (str. lunga), nu pot face nimic.

    Indecis. Tu ce zici?3423
    • Daca nu esti carnat nu blochezi sensul giratoriu daca vezi ca s-a facut rosu!

      Indecis. Tu ce zici?5027
    • Si eu am prins de cateva ori rosu cand sa ies din acel sens giratoriu spre Mol, chiar daca aveam verde la intrare si doar am facut dreapta. Semaforul este prea aproape de giratoriu si un rosu blocheaza toate directiile, nu doar unde este aprins. Prost gandit

      Comentariu apreciat.491
    • E chiar prevazut in codul rutier ca nu ai voie sa intrii in intersectie daca e blocata. Mai e o varianta acolo, daca vrei sa vezi ce mai au pe la Altex :).

      13
  6. Omu e un vizionar, dar ar trebui sa candideze la Bucuresti, ceva imi spune ca sunt mai multi bucuresteni decat brasoveni deranjati de semafoarele din Brasov.

    Comentariu apreciat.469
  7. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1643
  8. NOU
    #17

    Se poate umbla la secventa (sau cum se numeste) semafoarelor, astfel incat sa nu se faca verde imediar ce apasa ala, sau da cu palma prin fata butonului semaforului. Personal cred ca semafoarele cu buton sunt de preferat acolo unde este trafic intens de pietoni (a se vedea de exemplu trecerea de pietoni din fata Garii de Sud din Ploiesti unde trec aia in sir indian zi lumina).

    Comentariu apreciat.293
    • Butoanele alea chiar funcționează? Mereu am avut impresia că sunt pentru impact psihologic mai mult, să-ți de-a impresia că ai mai puțin de așteptat.

      Indecis. Tu ce zici?1618
    • Trecerea aia de pietoni, ca si cea din Calea București, până în giratoriu, ar putea fi redesenate mult mai funcțional dacă cineva cu interes și inițiativă ar citi Codul Rutier, secțiunea corespunzatoare.
      Exista arhitecti, au softuri, exista o comisie de „circulație” in PreaMarie.
      Adică, le scurtezi, le imparți în două, prin prelungirea cu 5 metri a scuarurilor.
      Faci încredințare directa la o firmă de casă, dacă altfel chiar nu se poate. În 5 zile e gata.

      102
    • Semafoarele cu buton sunt tocmai pentru trecerile cu trafic extrem de scazut de pietoni. Ideea e sa nu se faca rosu la masini degeaba, daca nu sunt pietoni sa treaca. In zonele cu trafic intens e bun si un semafor obisnuit, cu verde pt. pietoni tot la doua minute de exemplu. Acolo unde trec pietonii continuu in sir indian inseamna ca nu este semafor deloc.

      142
    • „Se poate umbla la secventa (sau cum se numeste) semafoarelor, astfel incat sa nu se faca verde imediar ce apasa ala, sau da cu palma prin fata butonului semaforului.”

      Experienta mea prin RO in general si Bucuresti in special zice ca din contra, de cand apesi butonul ala trec zeci de secunde si chiar peste 1 minut pana cand se face rosu la masini si verde la pietoni. De aia senzatia este ca mai degraba e un experiment social butonul ala :-)

      In tarile civilizate, apesi si in maxim 10 sec se face verde.
      Altele sunt automatizate astfel incat chiar daca apesi butonul nu se face verde inainte sa fi trecut minim cateva minute de trafic auto continuu, mai ales pe artere f aglomerate (desi in astfel de cazuri in general trecerea pietonilor e prevazuta pe pasaje sub sau supra terane, nu pe treceri de pietoni la nivel).

      Pe mine ma stupefiaza cand ajung in capatul unei treceri de pietoni unde asteapta o gramada de lume sa se faca verde sa treaca si dupa cateva secunde de asteptare alaturi de oamenii aia constati ca NIMENI NU APASASE butonul ala! Pur si simplu stateau acolo asteptand degeaba.

      1010
    • Pe 13 decembrie după parcul Tractorul semafoarele nu dau verde la pietoni dacă nu apasă cineva butonul. Verde la pietoni se poate pune o dată la 2.5 – 3 minute. Dacă te duci noaptea și apeși butonul se face verde în ~10 secunde. In zona nu am stat niciodată cu mașina la roșu cu trecerea goală. Din punctul meu de vedere este un sistem excelent.

      140
    • De câte ori am folosit semafor cu buton, în București și alte orașe, verdele pt pietoni s-a pus la circa 20-30 secunde.
      Sunt 20-30 secunde, nu 20-30 minute, nu crăp dacă aștept.
      Mi se pare logic să existe un timp de tranziție, cu galben pt șoferi. Mașinile vin cu viteză, trebuie să afle că s-a pus verde pt pietoni, să aibă timp să încetinească/oprească.
      Dacă s-ar face verde la 3-5 secunde după ce a fost apăsat butonul ar fi carambol de fiecare dată.

      80
  9. Daca nu-s din alea cu buton are partial dreptate, apoi si ce ai vrea sa faca? Asta e cand nu ai educatie si nu ai lucruri interesante de facut prin oras, mai dai o tura cu masina, se pot pune camere cu taxa pe strada, voteaza 80% din locatari si aia e, taxa de intrat pe strada mea, ez pz, vad doar solutii, evident sunt si capetele de carton care mumuiumu de 60j de ani, traiasca eterna si fascinanta romanie

    614
  10. Au fost monatate pentru cei din Bucuresti mutati la Brasov, sa nu uite de unde au plecat! Daca noaptea dupa ce ai verde urmatorul se face instant rosu e perfect!

    89
  11. Banui ca sunt montate cu buton, nu ?

    23
  12. Acum vreo 30 de ani, pe cand inca se tinea festivalul medieval de la Sighisoara, participantii veniti de pe la Bucuresti radeau de localnici ca-si dadeau intalnire la semafor. Da, era o singura intersectie semaforizata in tot orasul, la podul de peste Tarnava. Pe vremea aia insa, dintr-un bloc de 100 de apartamente, poate erau vreo 3 care aveau masina, acuma sunt 3 care nu au.

    181
  13. AUR este o adunaura, nu un partid.

    40
  14. Semafoarele mai au scopul de a limita numarul de masini pe anumite portiuni de drum si zone pentru a nu bloca alte zone si alte portiuni de drum. Si in poza se vede cum traficul e oprit ca sa nu blocheze undeva mai departe o zona care strange mai multe fluxuri de masini.
    Dar la un anumit numar de masini nu mai functioneaza nimic… deci tot ar trebui sa fie mai putine masini, nu mai putine semafoare. In plus, cu cat sunt mai multe treceri pt. pietoni (semaforizate sau nu) devine mai comod orasul pentru 70% din populatie care circula „pe jos”.
    Doar in localitati cu trafic redus nu e nevoie de multe semafoare, in cele aglomerate ar fi haos cu putine semafoare.

    02
  15. Brașoveanul cu cele 1-2-3 mașini, când merge, merge simultan cu toate? Întreb și io, de dragul argumentației logice.

    30
    • 2-3 membri per familie – 1 mașină – mergeau cu ea toți.
      2-3 membri per familie – 3 mașini – merge fiecare cu 1 mașină.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube