Vorbesc cu cineva de la un service Reno. Băi, cum e Dusterul? Nu ştiu, că nu m-am dat cu el. Păi cum, că îl aveţi în parc de ceva vreme. Ştiu, dar nu ni-l dau şi nouă. HUH???
De ce nu ai da maşina pe mana angajatului? Nu e destul de clar că el e cel mai bun mesager al brandului în relaţiile cu alţi oameni, colegi, prieteni, cunoştinte? Pe cine să întreb de Duster, pe paramecii de la Opel? Băi, voi ăştia de la Porsche, voi v-aţi dat cu Dusterul? Nu-i aşa că muriţi de nerăbdare să faceţi reclama unui alt brand, dacă tot pe al vostru nu aveţi voie să îl conduceţi?
Curioasa treaba.
Mai bine sa minti decat sa zici „nu stiu”. Probabil au putine si sunt multi directori si la servis.
lol. Or proteja vreun mister.
poate le este frica sa nu le faca o – glumita – angajatul ….hai sa fim sinceri , unii romani strica doar pentru ca nu isi permit acel lucru.
nu au voie sa testeze masinile pe care le vand din simplul motiv ca astfel le-ar afla defectele si ar trebui sa minta clientii.
Ca sa nu le defecteze . Oare sunt asa fragile ? Reclama ar trebui sa fie sufletul comertului, la noi „sufletu'” .
partea proasta e ca nici poezia nu o stiu si nu o aplica asa cum ar trebui. adica… vorba aia, daca marketingul e bun, poti vinde si-un rahat (fara legatura cu ce culoare are dusterul din reclame). da’ astia de la dacia nu prea te imbie sa le cumperi masinile, parca nu din vanzarile astea isi iau salariul.
Conform regulamentului interior aka ROI, nici un angajat nu are voie sa foloseasca marca Dacia – doar nu vrei sa moara angajatii :))
N-au voie pt ca Duster e o masina de fite tata…
nu ma mira chestia asta. e ceva normal in Romania. orice om de vanzari invata o poezie. de ce ar trebui sa si cunoasca real produsul?
La Ford angajații pleacă acasă cu mașinile firmei, cu autocolante lipite.. fac atât publicitate on the go cât și mulțumesc angajații.
Anul trecut prin martie am facut greseala sa angajez un om de vanzari provenind de la un mare dealer auto. Dupa 3 luni ne-am strans mainile si ne-am despartit. Omul stia sa vanda la modul la care vinde si casiera din Mega Image. Adica venea omul, isi alegea masina iar asta facea comanda si factura.
Duster in momentul asta se vinde de la sine ca sa zic asa. e nou, e Dacia, e ieftin pentru un SUV. Asa ca ce ar mai trebui sa explice omul din showroom?
Hai ma ce este asa greu. In ziua de astazi un angajat bun se gaseste rar. De ce sa riste patronul si sa il lase sa isi puna viata in pericol la volanul unui Duster. Voi vreti sa se aleaga „praful” de bietul om ?
Lasa ca am fost eu la test drive-u lor din Mamaia unde nu aveai voie sa conduci masina, doar stateai pasager si te uitai cum trece peste damburi.
„Buna ziua, ma gandeam sa imi iau si eu un Duster. Ce-mi puteti spune, cum merge, ati fost multumit?”
„Nu stiu, domne, pai ce ni le da cineva?”
„Aaa, nu stiti?”
„Nu, domne, eu mi-as lua un Cascai dac’ar fi.”
„Pai si de ce le tineti aici?”
„Ca sa le facem de rusine!”
nu te-ai gandit la o varianta destul de plauzibila in Romania, tipu nu avea permis
@mariciu’: avea, ca si conducea masinile clientilor.
Uite că se poate
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-si-a-invitat-angajatii-la-un-test-drive-cu-duster-4×4-32170.html
Eu lucrez la IPSO concesionar Dacia-Renault si m-am dat cu un Duster chiar in primele zile de la lansare. Am condus un model 4×4 diesel si chiar am fost placut impresionat. Am citit toate comentariile de pana acum si sa mor daca inteleg rautatea asta gratuita. Oricum majoritatea am impresia ca poasteaza comentarii numai pentru a-si face reclama si nu pentru ca ar avea ceva inteligent sau interesant de spus.
Stima.
Am cateva cunostinte care s-au angajat la Dacia si chiar asta fac. Se ocupa de test drive-uri pentru angajati. Au un cort in curtea fabricii si un Duster pentru fiecare si orice angajat il poate lua sa se plimbe.