Premierul Victor Ponta a declarat ieri tâmpenia din titlu, pentru că atâta îl duce mintea, să se laude că a terminat un ciot de autostradă care merge de la Arad la granița cu Ungaria.
Ce scapă el din vedere, și asta pentru că nu e foarte mintos, este că “partenerii maghiari” au autostradă de acolo până la Calais sau Aalborg, iar a noastră se termină neterminată.
Asta e diferența dintre o țară cu politicieni proști de gură, dar muncitori, și una ca a noastră, cu politicieni doar proști. Așteptăm să apară iar varza de Firea să declare că PSD a făcut 700km de autostradă, pentru că nu e evident pentru toată public că oamenii ăștia trăiesc în lumea lor.
Tot în acest weekend s-au întâmplat așa:
Șoferul unui BMW înmatriculat în Vâlcea a intrat prea tare într-o curbă pe Valea Oltului, în zona Boița și s-a răsturnat în afara șoselei. În mașină cu el se aflau alți patru pasageri. Toți cei cinci sunt foarte tineri – au vârste cuprinse între 21 și 23 de ani. (sursa)
Doua persoane au murit si alte doua au fost ranite intr-un accident produs, duminica dupa-amiaza, pe DN 2 (E 85), la intrarea in Ramnicu Sarat, dupa ce un autocar cu pasageri s-a ciocnit cu un autoturism, transmite Mediafax. (sursa)
Doi bărbați au murit înecați, luni seară, într-o baltă de pescuit din localitatea buzoiană Luciu, după ce mașina în care se aflau s-a răsturnat în apă. (sursa)
Un bărbat a murit, iar nepotul său, în vârstă de cinci ani, a fost rănit grav, după ce au fost loviți în plin de un autoturism care a intrat într-o depășire neregulamentară, în Drobeta Turnu Severin. (sursa)
macar atat.
ca pana acum era asa de rahat cand intrai la nadlac- dinspre UNgaria frumos si curat dinspre Romania dumnezeu cu mila
Da, fara indoiala este printre cele mai frumoase puncte de trecere a frontierei, la mica distanta fatza de locul 1: Wizzair.
nu stiu, eu zbor cu British Airways. Si sincer pe la Nadlac n-am mai trecut… din 2002
@cheddar
Tre sa dai departe de granita si sa ai buget ca sa confirmi ceea ce spui. Lasa-ma sa ghicesc: ai o firma care are contracte cu statu.
Sa nu uitam si ca ungurii au oprit lucrarile la ultimul tronson ani buni doar pentru ca nu li se justifica investitia atata vreme cat romanii nici macar nu incepusera constructia mai departe.
Exact la asta mă gândeam și eu. De fapt ungurii au stat după noi ceva ani.
Afirmația asta e din ciclul „soția ambasadorului Olandei a blocat un etaj la universitar” și prinde la prostime. Care prostime nu-și pune problema dacă e adevărat sau nu ce spune Ponta. Important e că noi românii am terminat înaintea ungurilor și le-am arătat noi lor. Suntem români mândri, vii și verzi.
..şi ne tratăm la turci.
La ce cred ca majoritatea nu s-a gândit este faptul ca mesajul este unul politic. Nu cred ca cititorii acestui blog se încadrează in grupul tinta si electoral al psd-ului care va primi acest mesaj….
Am vazut declaratia cand era la cald, rar am avut o senzatie viscerala de a dori rau fizic cuiva, aseara a fost unul dintre acele momente. Cancerul PSD in actiune.
Genul asta de declaratii nici nu merita adjectivul de politicianist, care are prins un ton aplogetic de genul „atat poate”.
Acum ca avem autostrada, vreau sa-i intreb pa aia de la Mercedes, Audi si Apple ce scuza mai au ca nu investesc la noi.
PS
Trăiască unitatea de nezdruncinat a întregului nostru popor sub conducerea PSD, a secretarului său general, tovarăşul dr. Victor Viorel Ponta, arhitect al bunului simt.
Autostrada ai nevoie si sa traversezi Carpatii, nu doar campia.
Eram ironic, dar data viitoare am sa pun o ‘*’ si-n josu paginii cu litere mici de tot am sa dau o explicatie, stii tu, asa ca si bancile cand dau un credit.
Coruptia?
daca mergi din oradea spre gyula drumul pe partea romaneasca e cu mult mai ok decat pe partea ungureasca. vorbim de drumuri de acelasi rang, judetene cred.
Stie cineva de ce pe google maps inca nu apare autostrada completa, ci doar ciotul Pecica – Nadlac ?
S-or fi gandit aia de la google sa mai astepte cateva zile, sa nu o inchida la loc romanii pt reparatii ?
Sunt blocate editarile in Google Maps…
cu diferenta ca ungurii asteapta de vo’ 3 ani ca romanii sa ajunga cu „autostrada” la granita.
Pai ungurii n-au niciun interes sa-si duca autostrazile spre granita noastra. Deja ca o venit diversi giganti pe aici gen Reno, Ford, Continental…Ei sunt indreptatiti sa creada ca daca nu gasesc vesticii autostrazile in Romania, poate or sa faca investitiile in Ungaria.
Stie toata lume aca Monta ii prost, declaratia a fost de cacat din toate punctele de vedere.
Dar, intreb eu, ce legatura are autostrada cu accidentele citate?
Toti care cred ca accidentele se intampla din cauza lipsei de autostrazi sunt absolut idioti. La o adica am vazut de multe ori oameni intrati pe contrasens pe autostrada… ca sa nu zic ca a 2-a zi dupa ce s-a inaugurat autostrada care ocolea Sebesul a fost un accident cu 40 de masini implicate. Deci care e legatura?
Legatura e ca orice drum poate fi imbunatatit din punct de vedere al sigurantei. Iei un drum care are o banda pe sens si incepi sa il imbunatatesti astfel:
1. parapet median pentur a separa sensurile de mers si a face imposibila depasirea pe contra-sens (asta pentur ca ciocnirile frontale produc mult mai multi morti)
2. construit fie inca o banda (avand astfel un drum de 2*1 alternativ cate 5-10 km pe sens), fie inca 2 benzi (obtinand astfel un drum 2*2, care permite depasirea vehiculelor mai lente)
3. construirea de pasaje pentru fiecare intersectie mai importanta astfel incat virajul la stanga sa nu mai fie posibil (intri si iesi de pe drum doar prin viraj la dreapta, fara sa mai treci peste benzile de circulatie ale celorlalti)
4. blocarea accesului din fiecare curticica sau de pe fiecare lot de teren (asta implica centuri ocolitoare si rigole zdravene pe intreaga lungime, rigole care asigura astfel si o drenare corespunzatoare)
5. pasaje peste CF / pasaje pentru pietoni.
6. banda de urgenta pentru defectiuni tehnice.
Concluzia: imbunatatirea drumului reduce numarul de morti. Si da, imbunatatirea drumului duce la constructia de autostrazi (chiar daca nu e obligatoriu asta, se poate incepe foarte bine si cu drumuri de 2*1 alternativ precum acesta: https://www.google.ro/maps/@61.098043,16.987489,3a,75y,261.09h,83.4t/data=?dg=dbrw&newdg=1!3m7!1e1!3m5!1seLSqoO5ac2O06dR-w3hTgQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26output%3Dthumbnail%26thumb%3D2%26panoid%3DeLSqoO5ac2O06dR-w3hTgQ%26w%3D88%26h%3D60%26yaw%3D9%26pitch%3D0%26thumbfov%3D96%26ll%3D61.098043,16.987489!7i13312!8i6656
A terminat o rola. De nici doua saptamani am fost pe-acolo. Avem A1 de la Bucuresti la Pitesti, apoi avem APauza de la Pitesti la Sibiu, apoi A1 de la Sibiu la Deva si APauza de la Deva la Arad. Acum mai avem un ciot de A1 de la Arad la Nadlac.
Pauza de la Deva la Arad este altfel
Pauza de la Soimus(Deva) la Dumbrava(Aproape de Lugoj)
apoi autostrada pana la Topolovat
Apoi iar pauza pana aproape de Timisoara la Remetea Mare
de unde incepe Autostrada pana la granita.
10 ore de la Constanta la Nadlac pe drumurile Patriei
https://www.google.de/maps/dir/44.1084402,28.6345788/46.2146935,20.7579939/@45.4469433,23.6541342,9.17z/data=?dg=dbrw&newdg=1!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d26.1646407!2d44.5261715!3s0x40b1f7e3b0b8ee63:0x14d9ade09d434017!3m4!1m2!1d21.4423774!2d45.7973115!3s0x474f89fe822388cf:0x921ad19c618821b3!1m0!3e0?hl=ro&dg=dbrw&newdg=1
Motivul pentru care apare acel gap (si nici autostrada Arad-Nadlac nu e completata) e ca Google Maps e in lockdown, si nu mai poate fi editat (au avut probleme cu spamul). Pe openstreetmaps e corect autostrada din Arad pana in Mako.
domnul #Monta minte din nou … autostrada maghiara era adusa la granita cu Romania de inca acum 2 ani ! ramasesera cateva sute de metri de terminat pentru ca nu aveau cum sa o „branseze” la ceva ce nu exista de partea romana. acele cateva sute de metri sunt fix pe zona neutra a granitei unde din motive de securitate nu ai voie sa calci.
deci #PuieMonta
Exista o explicatie simpla pentru drumurile varza din Ro: este o strategie nationala.
Stefan cel Mare distrugea ‘infrastructura’ cand ne invadau turcii.
Ponta & co stiu ca avem rusii aproape si in caz de invazie nu mai pierd timpul cu distrugere drumuri, ele sunt deja impracticabile.
Nu conteaza cat de lunga e chestia, conteaza cine a terminat-o primul. Si mai conteaza ca in Romania autostrazile se inaugureaza din cinci in cinci metri
Merge o estimare de 10 ani pentru Constanta – Calais, pe autostrada?
Avind in vedere ca lucrarile la Bucuresti – Constanta (la modul serios) au inceput in 1998 (desi eu parca stiam de ’96, dar in fine…) si s-au terminat in 2012, eu unul cred ca esti prea optimist…
Ce aveti cu omul? Spune adevarul! Au…”terminat-o”.
Asa cum au „terminat” multe in tara asta, asa de bine, ca s-a ales praful de ele.
Tot aud ciot, ciot și mă zgârie pe creieri. Dacă distanța de la Nadlac la Arad e de 38km cât naiba vreți să aibă autostrada?! 800km?! WFT. În toată lumea autostrăzile se construiesc pe loturi pentru a fi mai simplu de gestionat lucrările. Așa a făcut și Hitler, așa fac și spaniolii astăzi. În lume sunt ȘI autostrăzi care nu depășesc 15km, așa cum va fi autostrada de la Brăila la Galați.
Asta cu Brăila și Galați e gluma zilei. E suficientă Dunărea!
Ciot, ciot, ciot!
De ce ai face autostrada intre 2 catune?
Sa nu trecu prin ele cu 40 la ora, mai alea ca sunt si serpuite?
Vă spun eu ce se întâmplă, Ponta nu e prost, zice intenționat chestiile astea.
Știe că sunt șanse bune să intre la bulău așa că după ce judecătorul îi dă 2-3 ani, PAC!, vine cu certificat medical că e mitoman cronic și gata, scapă.
#terminatorul
” și una ca a noastră, cu politicieni doar proști”
Ntzz ntzz ntzz. Cata desconsiderare la adresa politicienilor nostrii! Politicienii nostrii sunt si hoti, banditi, mincinosi, retardati,…si lista poate continua.
Deci…. Ai nostri e mai buni!